Polscy ministrowie w ocenie internautów

Data: 2011-10-06 23:05:06
Autor: cytryna
Polscy ministrowie w ocenie internautów
List ministrów spraw zagranicznych w proteście przeciwko wypowiedziom

Jarosława Kaczyńskiego. Podpisali go wszyscy byli ministrowie z wyjątkiem

Anny Fotygi, szefowej MSZ za czasów Jarosława Kaczyńskiego. - Postanowiliśmy

nie fatygować pani minister. Jest damą, a jej poglądy w tej sprawie są

znane - powiedział "Gazecie" Władysław Bartoszewski

Warszawa, 6 października 2011 r.

czyste GWno>
by Przemek

--

Tylko niektóre opinie polskich internautów o ministrach tajnych współpracownikach służb:
Gosc 6 Października 2011 17:54:31

fritz 6 Października 2011 18:03:21 hehehe wszystko jasne, hitlera wyrzucono z Niemiec, ale nie z Niemcow. Siedzi gleboko w nacjonal-socjalistycznych duszach herrenrasse. Te robactwo trzeba zagazowac, na 5 mlns Zydow i 3 mln Polakow juz to pokazano. To jest hitlerowska wypowiedz. Przeciez na to sa paragrafy.. albo mowimy, nie tylko szwabow sie brzydzimy. Rowniez poniektorych redatorow reprezentujacych hitlerowsska mentalnosc.

HWdt 6 Października 2011 18:20:09 Zero zdziwienia - czego innego można się spodziewać od Ubermenscha. Krajowi folksdojcze też nie zawiedli, niech ktoś zaprzeczy że nie żyjemy w kondominium .

mim 6 Października 2011 18:39:36 ZAWDZIĘCZAMY TO DYPLOMATOLKOM Z BARTOSZEWSKIM NA CZELE

S_Wrocek 6 Października 2011 18:48:44 Uważam, ze Kaczyński dobrze powiedział! Jestem pewny, że jak Kaczyński będzie premierem to Ruski czy Niemiec 2 razy się zastanowi jak coś zrobi! Kaczyński im nie odpuści to pewne a Tusk czy inna miałkość będzie prosić i prosić a drugą rurę jak będą chcieli to i tak zrobią! Oni wszyscy wiedzą,że z Kaczyńskim im nie pójdzie tak łatwo dlatego nie lubią go!

wyborca 6 Października 2011 19:01:52 Ruda menda wyskamalała u Putina zabicie Lecha Kaczyńskiego i teraz skamle u Niemców?!!!! Co za ryże ubeckie nasienie!!!!

hmm 6 Października 2011 19:19:36 Dlaczego Niemcy znowu mieszają się w polskie wybory? To już ćwiczyliśmy, w XVIII wieku.

Onufry Zagłoba 6 Października 2011 19:28:42 Wybatorzyć ciure, zwanego przez przypadek po Polsku "michał" ten psubrat Polskim mlekiem karmiony a szczeka jak rasowy owczarek niemiecki liżąc rękę swojego Pana, my Polacy to wszystko dokładnie pamiętamy a na psubrata przyjdzie czas...oj dać mi szabelkę... parę makówek by spadło

Gość 6 Października 2011 19:52:14 Oczywista, oczywistość: "Nie sądzę, żeby kanclerstwo Angeli Merkel było wynikiem czystego zbiegu okoliczności, nie będę jednak tego przeświadczenia rozwijał, zostawiam to politologom i historykom." ************************************************************************

obserwer_1 6 Października 2011 20:06:53 czy musimy w polsce tolerować takie zachowania folksdojczy? jak się nie podoba to wypad z baru. napisał byś lepiej baranie co premier "bunga-bunga" mówił o tej waszej grubej pokrace

gość A 6 Października 2011 20:08:44 Ta cyniczna manipulacja związana ze zdaniem w książce Kaczynskiego, dotyczacego spraw politycznych i historycznych Niemiec, jest świadectwem na to, że ci ludzie oszaleli na punkcie dzierżenia władzy za wszelką cenę. I to jest właśnie najważniejszy powód, żeby tych politycznych nieodpowiedzialnych idiotów kategorycznie od tej władzy odsunąć. Zamiast zajmować się bardzo trudną sytuacją Polaków dbają tylko o swoje interesy. Kibice mają 100% racji. Premier ma Tole i to już stało sie zarażliwe. Wymaga natychmiastowej izilacji, żeby zaraza się nie rozprzestrzeniała. Siekiera 6 Października 2011 20:57:03 Herr Jaranowski, won za Don!!!

to ja 6 Października 2011 22:13:19 A tym wszystkim klakierom jeszcze do tyłka się nie nalało

Donaldinho 6 Października 2011 18:00:29 Odpowiedz Mnie milczenie "naszego" MSZ nie dziwi. Sprzedawczyków mieliśmy zawsze.

Genek 6 Października 2011 18:36:33 Kaczyńskiego Niemcy będą krytykować, a Tuska klepać po plecach. Jak myślicie: co jest lepsze dla Polski.Sadzę,że Kaczyński, bo nie będą nami pomiatać. Kaczyński dał wyraźny sygnał. KONFESION 6 Października 2011 19:08:20 ....Przeciez WIADOMO,ze jak Niemcy by mogly to w lyzce wody UTOPILYBY nasza NIEPODLEGLOSC!Im SZWABY glosniej UJADAJA na ktoregos z POLSKICH POLITYKOW...mam pewnosc,ze ZYCZY On DOBRZE swojej Ojczyznie...

czarny baran 6 Października 2011 19:20:20 Chcę przypomnieć, że słowo jurgieltnik pochodzi od niemieckiego - jahresgeld -
 "roczne pieniądze". Mówi to Wam coś?

LO 6 Października 2011 20:47:27 Dokładnie-facet ma racje-Tusk poprosił o pomoc szwabow-tak jak Jaruzelski ruskich-- to bydle-i to wlasnie ten parch dziennikarski nam uswiadomił-- -
buhahahahaha

Dzidek 6 Października 2011 18:59:47 Ciekawe, prosze posluchac wywiadu z Lisem, a uslyszysz dokladnie do Kaczynski mial n amysli. On to dokladnie wyjasnil. Jaranowski - byly korespondent Zycia Wraszawy w Bonn za komuny - prosze siegnac do listy Wildsteina. HUCPY ciag dalszy.

Kika 6 Października 2011 18:01:44 Odpowiedz A to bydlaki! Musi być zmieniony rząd, bo ten liżący tyłki szwabom doprowadza do poniżania Polaków i wynarodowienia nas. A na to Polski Naród nie może sobie pozwolić! Platfusy wypierd..ć z Polski! I to na biegu chamy! Razem ze szwabami i moskalami! Polska tylko dla Polaków !!!!

Maja 6 Października 2011 18:04:20 Odpowiedz Platforma won do swoich szwabów razem z ryżym matołem. A ten drugi rezydent do Moskali! To nasz kraj i nie pozwolimy sobie aby nam ubliżano i pluto na nas przez byle szmatławców! ***9 pażdziernika wrzuć Tuska kozła do śmietnika****

Niemcom mowie POCALUJ MNIE 6 Października 2011 18:08:43 Odpowiedz ATAKI NA KACZYNSKIEGO ze strony niemeickich mediow umacniaja mnie w przekonaniu, ze DLA DOBRA MOJEJ OJCZYZNY I DLA MNIE SAMEGO - ZAGLOSUJE NA PiS!

RWE 6 Października 2011 18:09:01 Odpowiedz Skomentowanie tego czegoś to byłby zaszczyt nie tylko dla tego durnia , który to wydukał ale również dla tego szwabskiego PASZTETA na stanowisku kanclerza

DB Poznań 6 Października 2011 18:09:42 Odpowiedz Tusk i jego ekipa ma zapewne powód do satysfakcji. Nie powinni zapominać, że M. Jaranowski obraża kilka milionów Polaków. Oczekuję, że MSZ odpowiednio zareaguje również w moim imieniu.

Paul 6 Października 2011 18:15:27 Odpowiedz Wczoraj wypowiadała się w tv ta menda niemiecka z FAZ -niejaki Schueller, który posłużył dla jełopów z polskojęzycznych mediów jako pudło rezonansowe. Zresztą festiwal głupoty dalej jest kontynuowany i przybiera na sile, bo dołączyli się tzw. byli ministrowie MSZ.

RES 6 Października 2011 20:17:20 Kim jest Tusk z pochodzenia?,bo Kaczyński to wiemy,a jeżeli chodzi o kukłę buraku pieprzony to nie palił Kaczynski-a szkoda,notomiast Tusk wyprowadził młodziez szkolna na ulice i kazał wrzeszczec-- Giertych do wora wór do jeziora-
i kto tu bandzior?

katowiczanka 6 Października 2011 20:48:21 Tekst w książce Jarosława Kaczyńskiego był bardzo poprawny i dyplomatyczny.Pamiętaj o jednym,że szykowano na prezesa prowokację z telefonem.Widocznie Czerwono-różowa zaraza uznała ,że cytat z książki będzie lepszy do prowokacji. --

Polscy ministrowie w ocenie internautów