Polscy motocykliści

Data: 2011-07-15 17:18:15
Autor: Tomek
Polscy motocykliści
W dniu 2011-07-15 02:40, to pisze:
Polscy motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie:

http://www.youtube.com/watch?v=A1WCCFUHS_k

Co innego kierowcy autobusów, ten tutaj ewidentnie nie patrzył w
lusterka, nie wiedział, że motocykle są wszędzie i ruszając nie pozwolił
motocykliście zakończyć prawidłowego manewru omijania. Z kolei kierowca
BMW nie dostosował prędkości do warunków i zaczął wymijać autobus nie
upewniwszy siÄ™, czy nie wyprzedza go jakiÅ› motocyklista.

Kierowca autobusu włączając się do ruchu z przystanku, wymusił na motocykliście pierwszeństwo. To norma u tych durniów z MPK, MZK i innych firm.

Data: 2011-07-15 17:31:14
Autor: Tomek
Polscy motocykliści
W dniu 2011-07-15 17:18, Tomek pisze:
[...]

Hmm, jednak tam nie widać przystanku, więc jwednak chyba wina motocyklisty

Data: 2011-07-15 21:00:56
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli¶ci

U¿ytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivpmg5$5dj$1news.icpnet.pl...

Kierowca autobusu w³±czaj±c siê do ruchu z przystanku, wymusi³ na
motocykli¶cie pierwszeñstwo. To norma u tych durniów z MPK, MZK i innych
firm.

Hmm, jednak tam nie widaæ przystanku, wiêc jwednak chyba wina motocyklisty
Ciekawe w czym?
Stoja dwa duze samochody, bus i jakis dostawczak, oba zaslaniaja znak o skrzyzowaniu.
moto _omija_ stojacy autobus. Kierowcy autobusu widocznie korona z pustego lba by spadla jakby poczekal sekunde az go tym bmw ominie.
Ale nie, trzeba ruszyc i jechac bo co mnie jacys beda wyprzedzac!! Dwa razy mogl go puscic idiota jeden.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-15 19:25:47
Autor: to
Polscy motocykli¶ci
begin Bartek Kacprzak
[...]

Ty tak poważnie?

Data: 2011-07-15 22:43:13
Autor: Andrzej Kubiak
Polscy motocykli¶ci
Dnia 15 Jul 2011 19:25:47 GMT, to napisa³(a):

Ty tak powa¿nie?

Ty powa¿nie chcesz podj±æ dyskusjê z Pierwszym Nawiedzonym Motórzyst± PMS?

AK

Data: 2011-07-15 23:02:58
Autor: Cavallino
Polscy motocykli?ci
U¿ytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:cymvbexwqpoq$.1mgvwp0zug5kt.dlg40tude.net...
Dnia 15 Jul 2011 19:25:47 GMT, to napisa³(a):

Ty tak powa¿nie?

Ty powa¿nie chcesz podj±æ dyskusjê z Pierwszym Nawiedzonym Motórzyst± PMS?

Nawet je¶li kto¶ ma taki zamiar - róbcie sobie to na grupie o motórach.

Data: 2011-07-16 12:59:09
Autor: to
Polscy motocykli¶ci
begin Andrzej Kubiak
Ty tak poważnie?

Ty poważnie chcesz podjąć dyskusję z Pierwszym Nawiedzonym Motórzystą
PMS?

Nie -- sprawdzam, czy trolluje, czy oszalał. ;)

Data: 2011-07-16 15:39:24
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:cymvbexwqpoq$.1mgvwp0zug5kt.dlg40tude.net...
Ty powa¿nie chcesz podj±æ dyskusjê z Pierwszym Nawiedzonym Motórzyst± PMS?

Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.
Za to wy macie jakis problem z motocyklami, pewnie dlatego ze jazdy na nich nie ogarniacie :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 16:37:39
Autor: DoQ
Polscy motocykli?ci
W dniu 16-07-2011 15:39, Bartek Kacprzak pisze:

Za to wy macie jakis problem z motocyklami, pewnie dlatego ze jazdy na nich
nie ogarniacie :)

10/10 !!
Nie do¶æ ¿e nie ogarniaj±, to sami by za mocno naciskali peda³ gazu w motocyklu!!!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-16 22:52:30
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivs7nn$fno$1mx1.internetia.pl...
[...]

W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.
Chyba ze masz jakies skojarzenia.
BTW to jakos sie nie pokazales na tej twojej uliczce.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 23:02:14
Autor: Sebastian Biały
Polscy motocykli?ci
On 2011-07-16 22:52, Bartek Kacprzak wrote:
W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.

Jak nie ma jak sÄ…:

http://tinyurl.com/65q4ofp

Data: 2011-07-16 23:07:32
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "Sebastian Bia³y" <heby@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivsu8p$qc6$1news.onet.pl...
On 2011-07-16 22:52, Bartek Kacprzak wrote:
W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.

Jak nie ma jak s±:

http://tinyurl.com/65q4ofp
Acha wiec doq na takim jezdzi?
No to wiele wyjasnia :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-17 22:58:08
Autor: DoQ
Polscy motocykli?ci
W dniu 16-07-2011 22:52, Bartek Kacprzak pisze:

Nie do�� �e nie ogarniaj�, to sami by za mocno naciskali peda� gazu w
motocyklu!!!
W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.
Chyba ze masz jakies skojarzenia.

Jak nie ma pedała gazu, przecież przyśpieszać musi!

BTW to jakos sie nie pokazales na tej twojej uliczce.

O RLY? Pewnie byłeś i czekałeś?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-16 17:26:49
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin Bartek Kacprzak
Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.

Zaimponowałeś mi. Co jeszcze potrafisz?

Data: 2011-07-16 22:53:15
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "to" <to@xyz.abc> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e21c9d9$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.

Zaimponowa³e¶ mi. Co jeszcze potrafisz?
Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.
Tez potrafisz??

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-17 03:12:14
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin Bartek Kacprzak
Zaimponowa³e¶ mi. Co jeszcze potrafisz?
Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

A po polsku jak to będzie?

Data: 2011-07-17 22:59:41
Autor: DoQ
Polscy motocykli?ci
W dniu 16-07-2011 22:53, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.
Zaimponowa�e� mi. Co jeszcze potrafisz?
Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

Twój nos przymocowany jest do czubka?

Data: 2011-07-17 23:57:52
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin DoQ
Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.
Zaimponowa�e� mi. Co jeszcze potrafisz?
Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

Twój nos przymocowany jest do czubka?

Chyba chodzi o to, że jego nos patrzy czubkiem, a on patrzy dalej, niż jego nos tym czubkiem. Pojawia się tu jednak pytanie, jak daleko patrzy czubkiem jego nos.

Data: 2011-07-18 11:09:54
Autor: DoQ
Polscy motocykli?ci
W dniu 18-07-2011 01:57, to pisze:

Twój nos przymocowany jest do czubka?
Chyba chodzi o to, ¿e jego nos patrzy czubkiem, a on patrzy dalej, ni¿
jego nos tym czubkiem. Pojawia siê tu jednak pytanie, jak daleko patrzy
czubkiem jego nos.

Teraz rozumiem. Ten cyklista na moto pisze do¶æ enigmatycznie, pewnie my¶li ¿e jest pêpkiem trzeciego ¶wiata!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-18 03:54:42
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci
On 18 Lip, 11:09, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> [...]
> czubkiem jego nos.

Teraz rozumiem. Ten cyklista na moto pisze do¶æ enigmatycznie, pewnie

Ciasteczka tez sobie do buzi podajecie?
Fajne z was chlopaki, glupi i glupszy :)

Data: 2011-07-18 13:10:13
Autor: DoQ
Polscy motocykli?ci
W dniu 18-07-2011 12:54, Bartek Kacprzak pisze:

Ciasteczka tez sobie do buzi podajecie?

To taki zwyczaj motocyklistów???

Data: 2011-07-18 23:10:17
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin DoQ
Ciasteczka tez sobie do buzi podajecie?

To taki zwyczaj motocyklistów???

Nie mów do Bartusia jak je ciasteczko, bo nie może Ci odpowiedzieć i to trochę nie fair. :(

Data: 2011-07-15 21:16:05
Autor: Grejon
Polscy motocykli¶ci
W dniu 2011-07-15 21:00, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Zasada ograniczonego zaufania mówi ci co¶? Autobusy nie staj± bo maj± "widzimisie", tylko po to ¿eby wysadziæ/zabraæ pasa¿erów. I trzeba w takiej sytuacji za³o¿yæ, ¿e w pewnym momencie ruszy.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-15 21:36:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polscy motocykli¶ci
Hello Grejon,

Friday, July 15, 2011, 9:16:05 PM, you wrote:

[...]

Chwila - tam nie by³o oznaczonego przystanku. Nie mo¿na za³o¿yæ, ¿e
autobus w³±cza³ siê do ruchu (art. 17 PoRD).

--
Best regards,

Data: 2011-07-15 22:25:15
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Polscy motocykli¶ci
U¿ytkownik RoMan Mandziejewicz napisa³:
Chwila - tam nie by³o oznaczonego przystanku. Nie mo¿na za³o¿yæ, ¿e
autobus w³±cza³ siê do ruchu (art. 17 PoRD).

A zamiar zatrzymania powinien sygnalizowaæ? Zatrzymanie nie wynika³o z warunków panuj±cych na jezdni.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2011-07-15 23:05:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polscy motocykli¶ci
Hello Bart³omiej,

Friday, July 15, 2011, 10:25:15 PM, you wrote:

Chwila - tam nie by³o oznaczonego przystanku. Nie mo¿na za³o¿yæ, ¿e
autobus w³±cza³ siê do ruchu (art. 17 PoRD).
A zamiar zatrzymania powinien sygnalizowaæ?

¯e co?

Zatrzymanie nie wynika³o z warunków panuj±cych na jezdni.

Sk±d wiesz? By³e¶ tam?

--
Best regards,

Data: 2011-07-16 13:57:13
Autor: jerzu
Polscy motocykli¶ci
On Fri, 15 Jul 2011 22:25:15 +0200, Bart³omiej Zieliñski
<Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> wrote:

A zamiar zatrzymania powinien sygnalizowaæ? Zatrzymanie nie wynika³o z warunków panuj±cych na jezdni.

Nie wiesz co by³o przed autobusem, bo tego na filmie nie widaæ. Jaka¶
przyczyna zatrzymania siê autobusu by³a, mo¿e puszcza³ Pandê, która
jecha³a z jego prawej strony.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-15 22:32:26
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Polscy motocykli¶ci
U¿ytkownik RoMan Mandziejewicz napisa³:
Chwila - tam nie by³o oznaczonego przystanku. Nie mo¿na za³o¿yæ, ¿e
autobus w³±cza³ siê do ruchu (art. 17 PoRD).

Co¶ mi tu nie gra. Art. 17 mówi:
"W³±czanie siê do ruchu nastêpuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub zatrzymaniu siê niewynikaj±cym z warunków lub przepisów ruchu drogowego [...]"

Zatrzymanie autobusu raczej nie wynika³o z warunków ruchu, a czy z przepisów?

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2011-07-16 08:44:55
Autor: J.F.
Polscy motocykli¶ci
Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:32:26 +0200, Bart³omiej Zieliñski napisa³(a):
Zatrzymanie autobusu raczej nie wynika³o z warunków ruchu, a czy z przepisów?

Kto wie - wyglada mi to tak jakby pasazerow wysadzil, ale moze sie
zatrzymal przed ciasnym zakretem zeby tego kanarkowego fiata (?)
przepuscic :-)

J.

Data: 2011-07-16 13:57:58
Autor: jerzu
Polscy motocykli¶ci
On Sat, 16 Jul 2011 08:44:55 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Kto wie - wyglada mi to tak jakby pasazerow wysadzil, ale moze sie
zatrzymal przed ciasnym zakretem zeby tego kanarkowego fiata (?)
przepuscic :-)

IMHO w³a¶nie przepuszczenie Fiata by³o przyczyn± zatrzymania. --

Data: 2011-07-16 15:37:30
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli¶ci

U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci > Zasada ograniczonego zaufania mówi ci co¶? Autobusy nie staj± bo maj±
"widzimisie", tylko po to ¿eby wysadziæ/zabraæ pasa¿erów. I trzeba w takiej sytuacji za³o¿yæ, ¿e w pewnym momencie ruszy.
Migacz w prawo mial? W lewo wlaczyl przed wlaczeniem sie do ruchu? Jest tam przystanek?
Zamien moto na jakies inne auto? Bedzie roznica?
Ten z bmw glupio zrobil, ze chcial skonczyc omijanie/wyprzedzanie, powinien odpuscic i poznij wyprzedzic kretyna. Zreszta oba pojazdy skutecznie zaslaniaja znak o skrzyzowaniu.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 15:44:51
Autor: Grejon
Polscy motocykli¶ci
W dniu 2011-07-16 15:37, Bartek Kacprzak pisze:

Zamien moto na jakies inne auto? Bedzie roznica?

Nie, kierowca ten sam zostanie.

Data: 2011-07-16 15:46:32
Autor: jerzu
Polscy motocykli¶ci
On Sat, 16 Jul 2011 15:37:30 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

Migacz w prawo mial? W lewo wlaczyl przed wlaczeniem sie do ruchu? Jest tam przystanek?

Nie mia³. On siê nie w³±cza³ do ruchu. Nie ma.

Data: 2011-07-16 16:25:27
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:2h5327dqs4r6vonmui411240bio6224rki4ax.com...
wrote:

Migacz w prawo mial? W lewo wlaczyl przed wlaczeniem sie do ruchu? Jest tam
przystanek?

Nie mia³. On siê nie w³±cza³ do ruchu. Nie ma.

Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?
Moze ogladamy rozne filmy, na moim ten autobus stoi cholera wie jak dlugo. W tylnej szybie widac nadjezdzajacy motocykl i dopiero autobus rusza. Fiat pojawia sie kilka sekund pozniej. W tylnej szybie widac jak motocykl nadjezdza, kierowca autobusu mogl chwile poczekac z ruszeniem.
BTW tablica nie wyglada na nasza.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 16:31:57
Autor: Grejon
Polscy motocykli?ci
W dniu 2011-07-16 16:25, Bartek Kacprzak pisze:

Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?
Moze ogladamy rozne filmy, na moim ten autobus stoi cholera wie jak dlugo.

To mo¿e jak co¶ stoi na jezdni cholera wie jak d³ugo, to warto siê zastanowiæ dlaczego zamiast waliæ na ¶lepo?

Data: 2011-07-16 23:03:10
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivs7cv$ad9$1usenet.news.interia.pl...
[...]

I stoisz tak pol godziny?
Skad wiesz czy na slepo? Kierowca bemki mogl widziec pusta droge, autobus mogl poczekac az go ominie.
zreszta jak pisalem wczesniej tego znaku o skrzyzowaniu nie widac wiec tez moto moglo chwile poczekac.
Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 23:06:40
Autor: Grejon
Polscy motocykli?ci
W dniu 2011-07-16 23:03, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Jak trzeba to pó³ godziny.

Skad wiesz czy na slepo?

Nie wiem, tak samo nie wiem czy widzia³ co siê dzieje przed autobusem.

Kierowca bemki mogl widziec pusta droge, autobus
mogl poczekac az go ominie.

A motocyklista móg³ go nie omijaæ.

zreszta jak pisalem wczesniej tego znaku o skrzyzowaniu nie widac wiec tez
moto moglo chwile poczekac.
Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

No i tu siê zgadzamy...

Data: 2011-07-17 00:07:46
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin Bartek Kacprzak
Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

Jedyny błąd jest po stronie motocyklisty, w zasadzie nie błąd, ale skrajny kretynizm, czyli wyprzedzanie autobusu na zakręcie bez widoczności.

Data: 2011-07-16 16:35:27
Autor: jerzu
Polscy motocykli?ci
On Sat, 16 Jul 2011 16:25:27 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?

Mo¿e stoi z jakiego¶ konkretnego powodu, którega ani Ty ani ja nie
znamy. I auto za nim te¿ stoi. Ale motocyklista chcia³ byæ lepszy i
bez widoczno¶ci pojecha³ do przodu. Jak siê skoñczy³o? Widaæ na
filmie.

Data: 2011-07-16 23:05:53
Autor: Bartek Kacprzak
Polscy motocykli?ci

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:va8327l6h4qn7ed0s019trm9jgtt1qgtnu4ax.com...
wrote:

[...]

I Ty tez stoisz godzine na przyklad?
Zwroc uwage na uklad ulic i na to ze ten znak jest calkowicie zasloniety przez oba wysokie pojazdy.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-07-16 23:58:02
Autor: jerzu
Polscy motocykli?ci
On Sat, 16 Jul 2011 23:05:53 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

I Ty tez stoisz godzine na przyklad?

Mam jeszcze nogi.

Zwroc uwage na uklad ulic i na to ze ten znak jest calkowicie zasloniety przez oba wysokie pojazdy.

I to usprawiedliwia motocyklistê?

Data: 2011-07-16 17:25:38
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin Bartek Kacprzak
[...]

A nawet gdyby stał godzinę i ruszył, to co z tego? --

Data: 2011-07-16 20:00:50
Autor: J.F.
Polscy motocykli?ci
Dnia 16 Jul 2011 17:25:38 GMT, to napisa³(a):
begin Bartek Kacprzak
[...]

A nawet gdyby sta³ godzinê i ruszy³, to co z tego?

no to w zasadzie pojazdy za nim powinny go w koncu omijac, a on
musialby ustapic wszystkim pierwszenstwa - czyli nie zmuszac motocykla
do hamowania, a wiec nie ruszac jesli widzi ze jest omijany a z
przeciwka cos sie zbliza.

J.

Data: 2011-07-18 23:42:02
Autor: to
Polscy motocykli?ci
begin J.F.
[...]

Nie wydaje mi się, żeby ustąpienie pierwszeństwa obejmowało bliżej nieokreślone manewry z przyszłości. Obecnego toru jazdy by mu nijak nie przeciął.

Data: 2011-07-15 22:18:16
Autor: Tomek
Polscy motocykli�ci
W dniu 2011-07-15 21:00, Bartek Kacprzak pisze:
U�ytkownik "Tomek"<tomasz.mentzel@poczta.onet.pl>  napisa� w wiadomo�ci

Kierowca autobusu w��czaj�c si� do ruchu z przystanku, wymusi� na
motocykli�cie pierwsze�stwo. To norma u tych durni�w z MPK, MZK i innych
firm.

Hmm, jednak tam nie wida� przystanku, wi�c jwednak chyba wina motocyklisty
[...]

jak sie wszyscy nagle zatrzymują to widocznie mają powód, więc debil na moto powienien też się zatrzymać, ale nie, kurwa, on se mótór kupił zeby w korku nie stac

Data: 2011-07-15 23:05:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polscy motocykli�ci
Hello Tomek,

Friday, July 15, 2011, 10:18:16 PM, you wrote:

[...]

I pcha się po kolei na dwa samochody. Nawet jeśli wcześniej nie
widział znaku, to jak zjechał na pas do ruchu przeciwnego, to zobaczył
to skrzyżowanie. A już przy autobusie nie miał szans go nie widzieć.
Zamiast grzecznie zwolnić i zjechać za autobus, to na siłę jedzie
dalej.

--
Best regards,

Polscy motocykliści