Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Polscy patrioci z 1968...

Polscy patrioci z 1968...

Data: 2011-05-07 03:25:02
Autor: Tzva Adonai
Polscy patrioci z 1968...
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...

Data: 2011-05-07 04:02:40
Autor: Marek
Polscy patrioci z 1968...
On May 7, 12:25 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...



To byli malogramotni ubecy, naslani przez Zydow asymilatorow, zeby
zrobili porzadek z Zydami syjonistami.

Ty o tym wiesz, tylko glupka rzniesz, bo lubisz Polakom dosrywac -
szmaciarzu.

Data: 2011-05-07 05:05:46
Autor: Tzva Adonai
Polscy patrioci z 1968...
Marek napisał(a):

To byli malogramotni ubecy, naslani przez Zydow asymilatorow, zeby
zrobili porzadek z Zydami syjonistami.

Ja to jednak widzę nieco inaczej... Socjalistycznonarodowa propaganda
Polaków starała się wówczas stworzyć obraz Żydów-masowych
kolaborantów, którzy siedzieli w UB i prześladowali polskich
patriotów... Prawda jednak była taka, że to właśnie genetyczni
prawdziwi Polacy oraz polscy patrioci z AK, NSZ, KPP itd. w głównej
mierze stanowili rdzeń SB - ogromna część ubeckiej elity to byli
Polacy-Słowianie, lojalni wobec swoich genetycznych braci Rosjan,
którzy starali się tworzyć w Polsce ustrój sprawiedliwości
społecznej.. W 1968r. wykopali oni z SB tych NIELICZNYCH Żydów, którzy
stanowili niecałe pół procenta wszystkich zatrudnionych w SB i niecałe
2% elity komunistycznej.. Zrobili to dlatego, bo bali się tego, że
antysocjalistyczne, antysowieckie i antysystemowe nastroje rodziły się
wtedy w ogromnej mierze właśnie wśród środowisk polsko-żydowskich.. I
ten nastroje bezpośrednio im zagrażały.. Żydzi starali się wówczas
przekabacić Polaków na wolność i patriotyzm rodem z "Dziadów", a to
stanowiły realne zagrożenie dla polskiej władzy ludowej... Ci faceci z
pałkami to nie byli "małogramotni ubecy", to byli właśnie wyznawcy
idei o narodowo-polskim charakterze władzy ludowej, świadomi swojego
pochodzenia genetycznego (Słowianie) oraz przynależności narodowej
(prawdziwi Polacy) - ci ludzie oraz ich potomkowie stanowią dzisiejszy
elektorat PiS, Ligi Polskich Rodzin, Samoobrony i Polskiej Partii
Narodowej oraz Polskiej Partii Socjalistycznej...

Data: 2011-05-07 11:41:45
Autor: Marek
Polscy patrioci z 1968...
On May 7, 2:05 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> To byli malogramotni ubecy, naslani przez Zydow asymilatorow, zeby
> zrobili porzadek z Zydami syjonistami.

Ja to jednak widzę nieco inaczej... Socjalistycznonarodowa propaganda
Polaków starała się wówczas stworzyć obraz Żydów-masowych
kolaborantów, którzy siedzieli w UB i prześladowali polskich
patriotów...


Zle sie wyrazilem:zamiast  "zydzi asymilatorzy" -  mialem na mysli
Zydow - komunistow.

Niejedno sie naczytalem na ten temat, jak po zwycieskiej dla Izraela
Wojnie Szesciodniowej( 1967 ) , Zydzi w UB, w wojsku i w urzedach
organizowali popijawy i swietowali pogrom  Arabow.

Nie bylo to na reke Zydom-komunistom, wiernym Moskwie, ktorzy znalezli
w ten sposob pretekst do pozbycia sie konkurentow w awansach.
Zaczeli organizowac "proletariat", do demonstracji, ktore skonczyly
sie palowaniem.
Slynne plakaty "Syjonisci do Syjamu" - nie byly na pewno pisane reka
Zyda, tylko NA JEGO POLECENIE .
"Polscy patrioci" napisaliby " Zydzi precz!!!",  ale nie - tam
chodzilo tylko o pozbycie sie syjonistow: zydzi-komunisci mieli zostac
i dalej rzadzic
"bydlem".

Moczarowcy wyplyneli wtedy zupelnie przy okazji i nie mieli wplywu na
bieg wypadkow; ale to im sie dzisiaj przypisuje zorganizowanie nagonki
antysemickiej.

Nie udawaj wiec glupka ...

Data: 2011-05-07 14:18:20
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:12e7a070-57de-4110-a7d2-dc94b0ad3f74dr5g2000vbb.googlegroups.com...
Marek napisał(a):

To byli malogramotni ubecy, naslani przez Zydow asymilatorow, zeby
zrobili porzadek z Zydami syjonistami.

Ja to jednak widzę nieco inaczej... Socjalistycznonarodowa propaganda
Polaków starała się wówczas stworzyć obraz Żydów-masowych
kolaborantów, którzy siedzieli w UB i prześladowali polskich
patriotów... Prawda jednak była taka, że to właśnie genetyczni
prawdziwi Polacy oraz polscy patrioci z AK, NSZ, KPP itd. w głównej
mierze stanowili rdzeń SB - ogromna część ubeckiej elity to byli
Polacy-Słowianie,
-- -- -- -- -- -- -- -- --
I jak zawsze, Polską rządziły małżeństwa mieszane, żydowsko-polskie, Piłsudski, Gomułka, Komorowski...
Trzymają nas ładnie na smyczy...

boukun

Data: 2011-05-07 13:55:07
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7ec596ce-8005-44b9-8f92-306646c05dc5o7g2000vbn.googlegroups.com...
On May 7, 12:25 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...



To byli malogramotni ubecy, naslani przez Zydow asymilatorow, zeby
zrobili porzadek z Zydami syjonistami.

-- -- -- -- -- -- --
Pudło, nie ma czegoś takiego jak Żydzi asymilatorzy, mamy syjonistów u władzy i ci byli cały czas wzmacniani...

boukun

Data: 2011-05-07 04:58:34
Autor: Tzva Adonai
Polscy patrioci z 1968...
boukun napisał(a):

Pud�o, nie ma czego� takiego jak �ydzi asymilatorzy, mamy syjonist�w u w�adzy i
ci byli ca�y czas wzmacniani...

Ty się boukun zawsze wyjątkowo mocno udzielasz w wątkach w których
mówi się o Żydach, syjonistach, PRL, socjalizmie, prawdziwych Polakach
i przyjaźni z narodem rosyjskim...

Data: 2011-05-07 14:08:59
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:270839f1-4377-4624-8c18-e36fab13705ak17g2000vbn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Pud�o, nie ma czego� takiego jak �ydzi asymilatorzy, mamy syjonist�w u w�adzy i
ci byli ca�y czas wzmacniani...

Ty się boukun zawsze wyjątkowo mocno udzielasz w wątkach w których
mówi się o Żydach, syjonistach, PRL, socjalizmie, prawdziwych Polakach
i przyjaźni z narodem rosyjskim...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak na najprawdziwszego patriotę polskiego przystało...

boukun

Data: 2011-05-07 14:23:36
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 14:08, boukun wrote:

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
news:270839f1-4377-4624-8c18-e36fab13705ak17g2000vbn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Pud�o, nie ma czego� takiego jak �ydzi asymilatorzy, mamy
syjonist�w u w�adzy i
ci byli ca�y czas wzmacniani...

Ty się boukun zawsze wyjątkowo mocno udzielasz w wątkach w których
mówi się o Żydach, syjonistach, PRL, socjalizmie, prawdziwych Polakach
i przyjaźni z narodem rosyjskim...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak na najprawdziwszego patriotę polskiego przystało...

Chciales powiedziec:

Jak na najprawdziwszego pseudopatriotę polskiego przystało


Zajrzyj kiedys do encyklopedii, przeczytaj definicje slowa "patriota".

Bo jak na razie, w niemal kazdej wiadomosci od ciebie opluwasz Polske.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 14:40:31
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92krucFsslU3mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:08, boukun wrote:

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
news:270839f1-4377-4624-8c18-e36fab13705ak17g2000vbn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Pud�o, nie ma czego� takiego jak �ydzi asymilatorzy, mamy
syjonist�w u w�adzy i
ci byli ca�y czas wzmacniani...

Ty się boukun zawsze wyjątkowo mocno udzielasz w wątkach w których
mówi się o Żydach, syjonistach, PRL, socjalizmie, prawdziwych Polakach
i przyjaźni z narodem rosyjskim...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak na najprawdziwszego patriotę polskiego przystało...

Chciales powiedziec:

Jak na najprawdziwszego pseudopatriotę polskiego przystało


Zajrzyj kiedys do encyklopedii, przeczytaj definicje slowa "patriota".

Bo jak na razie, w niemal kazdej wiadomosci od ciebie opluwasz Polske.

Nie jest patriotą ten, kto na siłę i pod publiczkę śpiewa, "Kocham Cię Polsko", bo chce wymusić w narodzie uwielbienie dla systemu, dla władzy stanowiącej jej trzon, bo Polski takiej jaką stanowią obecne władze nia ma za co dzisiaj kochać. Polska, to jest szerokie pojęcie. Dla jednych Polska to jest kraj, ziemia, dla innych naród polski, dla jeszcze innych stanowiąca ją władza, tożsama władza polska.

Ja się solidaryzuję z ciemiężonym narodem polskim i to jest dla mnie polskość. Polska, taka jaka dzisiaj jest, flaga, kawałek szmaty, nie jest Polską, nie ma nic współnego z polskością...
Jeśli wszyscy zaczęliby tak jak sobie tego życzą media śpiewać, "Kocham Cię Polsko", to umacnialiby system, umacnialiby władzę, a tym samym osłabiali ten kraj, osłabiali siebie, niszczyliby swoją przyszłość i miliony Polaków biorąc udział w wyborach niszczy swoją przyszłość, niszczy Polskę, takiej Polski nie da się kochać...

boukun

Data: 2011-05-07 07:36:09
Autor: Tzva Adonai
Polscy patrioci z 1968...
boukun napisał(a):

Ja sie solidaryzuje z ciemiezonym narodem polskim i to jest dla mnie polskosc
Polska, taka jaka dzisiaj jest, flaga, kawalek szmaty, nie jest Polska, nie ma
nic wspolnego z polskoscia

A który kraj mają kochać Polacy jeśli nie Polskę?... Ty jakiś
upośledzony jesteś, boukun.. Nikt nikomu nie każe kochać polityków
posługujących się polskimi symbolami, ani mediów, które te symbole
eksponują, żeby sobie oglądalność zwiększyć.. Według ciebie Polacy
mają pluć na własną flagę tylko dlatego, że jakiś Niedźwiecki, Tusk
albo inny Kaczyński wyciera sobie nią mordę podczas rozkradania
kraju?... :}

Data: 2011-05-07 14:52:45
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 14:40, boukun wrote:

Jeśli wszyscy zaczęliby tak jak sobie tego życzą media śpiewać, "Kocham
Cię Polsko", to umacnialiby system, umacnialiby władzę, a tym samym
osłabiali ten kraj, osłabiali siebie, niszczyliby swoją przyszłość i
miliony Polaków biorąc udział w wyborach niszczy swoją przyszłość,
niszczy Polskę, takiej Polski nie da się kochać...

Ale wlasnie ty i tobie podobni to robia: umacniacie chory system wladzy, niszczycie przyszlosc Polski.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 14:53:04
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92ktl2Fb7qU2mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:40, boukun wrote:

Jeśli wszyscy zaczęliby tak jak sobie tego życzą media śpiewać, "Kocham
Cię Polsko", to umacnialiby system, umacnialiby władzę, a tym samym
osłabiali ten kraj, osłabiali siebie, niszczyliby swoją przyszłość i
miliony Polaków biorąc udział w wyborach niszczy swoją przyszłość,
niszczy Polskę, takiej Polski nie da się kochać...

Ale wlasnie ty i tobie podobni to robia: umacniacie chory system wladzy, niszczycie przyszlosc Polski.

W żadnym wypadku, ja tej władzy nie umacniam, ten system jest mi wrogi...

boukun

Data: 2011-05-07 15:04:42
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 14:53, boukun wrote:

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
wiadomości news:92ktl2Fb7qU2mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:40, boukun wrote:

Jeśli wszyscy zaczęliby tak jak sobie tego życzą media śpiewać, "Kocham
Cię Polsko", to umacnialiby system, umacnialiby władzę, a tym samym
osłabiali ten kraj, osłabiali siebie, niszczyliby swoją przyszłość i
miliony Polaków biorąc udział w wyborach niszczy swoją przyszłość,
niszczy Polskę, takiej Polski nie da się kochać...

Ale wlasnie ty i tobie podobni to robia: umacniacie chory system
wladzy, niszczycie przyszlosc Polski.

W żadnym wypadku, ja tej władzy nie umacniam, ten system jest mi wrogi...

"Huligani tez mi sa wrodzy, wiec bede cicho siedzial, jak demoluja przystanek czy okradaja auto sasiada"?

Tak, to dosc typowy objaw blednie rozumianej checi zmiany swiata.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 15:09:57
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 15:04, Tomasz Chmielewski pisze:
"Huligani tez mi sa wrodzy, wiec bede cicho siedzial, jak demoluja
przystanek czy okradaja auto sasiada"?

Tak, to dosc typowy objaw blednie rozumianej checi zmiany swiata.

No to współczuję tobie jako typowemu przedstawicielowi elektoratu peło :)

Data: 2011-05-07 15:15:20
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 15:09, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:04, Tomasz Chmielewski pisze:
"Huligani tez mi sa wrodzy, wiec bede cicho siedzial, jak demoluja
przystanek czy okradaja auto sasiada"?

Tak, to dosc typowy objaw blednie rozumianej checi zmiany swiata.

No to współczuję tobie jako typowemu przedstawicielowi elektoratu peło :)

Hmm? Jak okradna auto sasiada, twoje serce napelnia sie radoscia?

Zalamac sie mozna.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 15:21:33
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 15:15, Tomasz Chmielewski pisze:
On 07.05.2011 15:09, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:04, Tomasz Chmielewski pisze:
"Huligani tez mi sa wrodzy, wiec bede cicho siedzial, jak demoluja
przystanek czy okradaja auto sasiada"?

Tak, to dosc typowy objaw blednie rozumianej checi zmiany swiata.

No to współczuję tobie jako typowemu przedstawicielowi elektoratu peło :)

Hmm? Jak okradna auto sasiada, twoje serce napelnia sie radoscia?

Zalamac sie mozna.




Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz. A
oszustwo, kłamstwo i złodziejstwo to cechy charakterystyczne elektoratu
peło. Rzeczywiście załamka. :)

Data: 2011-05-07 15:26:03
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 15:21, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:15, Tomasz Chmielewski pisze:
On 07.05.2011 15:09, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:04, Tomasz Chmielewski pisze:
"Huligani tez mi sa wrodzy, wiec bede cicho siedzial, jak demoluja
przystanek czy okradaja auto sasiada"?

Tak, to dosc typowy objaw blednie rozumianej checi zmiany swiata.

No to współczuję tobie jako typowemu przedstawicielowi elektoratu peło :)

Hmm? Jak okradna auto sasiada, twoje serce napelnia sie radoscia?

Zalamac sie mozna.




Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz.

msgid? Bo jak na razie, to ty cos insynuujesz.


A
oszustwo, kłamstwo i złodziejstwo to cechy charakterystyczne elektoratu
peło. Rzeczywiście załamka. :)

Tak, pelo, pis, sld, psl, zaleznie kto jest akurat u wladzy.

W polskiej polityce zawsze latwiej kogos obrzucic blotem, niz poprowadzic merytoryczna dyskusje.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 15:28:35
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 15:26, Tomasz Chmielewski pisze:
Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz.

msgid? Bo jak na razie, to ty cos insynuujesz.


No nie, ty insynuujesz że bekon się cieszy jak komus ukradna auto.



A
oszustwo, kłamstwo i złodziejstwo to cechy charakterystyczne elektoratu
peło. Rzeczywiście załamka. :)

Tak, pelo, pis, sld, psl, zaleznie kto jest akurat u wladzy.

W polskiej polityce zawsze latwiej kogos obrzucic blotem, niz
poprowadzic merytoryczna dyskusje.

Zgadza sie, najpierw obrzucasz blotem bekona, ze niby popiera
zlodziejstwo, a teraz zgrywasz sie na prawego i sprawiedliwego :)

Data: 2011-05-07 15:52:23
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 15:28, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:26, Tomasz Chmielewski pisze:
Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz.

msgid? Bo jak na razie, to ty cos insynuujesz.


No nie, ty insynuujesz że bekon się cieszy jak komus ukradna auto.

Widac nie zrozumiales krytyki "system jest mi wrogi, wiec nie chodze na wybory...".



--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 17:10:07
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 15:52, Tomasz Chmielewski pisze:
On 07.05.2011 15:28, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:26, Tomasz Chmielewski pisze:
Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz.

msgid? Bo jak na razie, to ty cos insynuujesz.


No nie, ty insynuujesz że bekon się cieszy jak komus ukradna auto.

Widac nie zrozumiales krytyki "system jest mi wrogi, wiec nie chodze na
wybory...".





Jasne, sciemniaj dalej.

Data: 2011-05-07 17:57:07
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 17:10, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:52, Tomasz Chmielewski pisze:
On 07.05.2011 15:28, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 15:26, Tomasz Chmielewski pisze:
Nie, twoje. Wkładasz swoje słowa w usta bekona, czyli insynuujesz.

msgid? Bo jak na razie, to ty cos insynuujesz.


No nie, ty insynuujesz że bekon się cieszy jak komus ukradna auto.

Widac nie zrozumiales krytyki "system jest mi wrogi, wiec nie chodze na
wybory...".





Jasne, sciemniaj dalej.

Tez nie chodzisz na wybory, bo system jest ci wrogi? :)


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 17:59:20
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 17:57, Tomasz Chmielewski pisze:
Jasne, sciemniaj dalej.

Tez nie chodzisz na wybory, bo system jest ci wrogi?


Jaki system ? Zwykle chodze na wybory, korzystam ze swoich praw
obywatelskich i namawiam innych aby chodzili. Znowu insynuujesz Chmielciu.

Data: 2011-05-07 18:19:56
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 17:59, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 17:57, Tomasz Chmielewski pisze:
Jasne, sciemniaj dalej.

Tez nie chodzisz na wybory, bo system jest ci wrogi?


Jaki system ?

Przeczytaj czasem, co wypisuje boukun, nim zaczniesz sie do mnie przyczepiac.


Zwykle chodze na wybory, korzystam ze swoich praw
obywatelskich i namawiam innych aby chodzili. Znowu insynuujesz Chmielciu.



--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 18:25:50
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 18:19, Tomasz Chmielewski pisze:
Jasne, sciemniaj dalej.

Tez nie chodzisz na wybory, bo system jest ci wrogi?


Jaki system ?

Przeczytaj czasem, co wypisuje boukun, nim zaczniesz sie do mnie
przyczepiac.


Zaraz, zaraz, odpisuje tobie na twoje wpisy, bekon mnie nie interesuje.

Data: 2011-05-07 19:15:17
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 18:25, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 18:19, Tomasz Chmielewski pisze:
Jasne, sciemniaj dalej.

Tez nie chodzisz na wybory, bo system jest ci wrogi?


Jaki system ?

Przeczytaj czasem, co wypisuje boukun, nim zaczniesz sie do mnie
przyczepiac.


Zaraz, zaraz, odpisuje tobie na twoje wpisy, bekon mnie nie interesuje.

A widzisz, czasem powinno sie przeczytac to, co sie komentuje.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 21:54:50
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 19:15, Tomasz Chmielewski pisze:
Zaraz, zaraz, odpisuje tobie na twoje wpisy, bekon mnie nie interesuje.

A widzisz, czasem powinno sie przeczytac to, co sie komentuje.

Komentuje twoje wpisy, a te sa beznadziejnie glupie jak przystalo na
elektorat pelobandy :)

Data: 2011-05-07 22:22:36
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 21:54, u2 wrote:
W dniu 2011-05-07 19:15, Tomasz Chmielewski pisze:
Zaraz, zaraz, odpisuje tobie na twoje wpisy, bekon mnie nie interesuje.

A widzisz, czasem powinno sie przeczytac to, co sie komentuje.

Komentuje twoje wpisy, a te sa beznadziejnie glupie jak przystalo na
elektorat pelobandy :)

Ech, gdy nie ma nic do powiedzenia, to najlepsza technika jest rzut blotem.

Brawo, geniuszu, ale taplaj sie w swoim g.....


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 17:17:08
Autor: cirrus
Polscy patrioci z 1968...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iq3fti$1mv$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
wiadomości  news:92ktl2Fb7qU2mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:40, boukun wrote:
Jeśli wszyscy zaczęliby tak jak sobie tego życzą media śpiewać, "Kocham
Cię Polsko", to umacnialiby system, umacnialiby władzę, a tym samym
osłabiali ten kraj, osłabiali siebie, niszczyliby swoją przyszłość i
miliony Polaków biorąc udział w wyborach niszczy swoją przyszłość,
niszczy Polskę, takiej Polski nie da się kochać...
Ale wlasnie ty i tobie podobni to robia: umacniacie chory system wladzy, niszczycie przyszlosc Polski.
W żadnym wypadku, ja tej władzy nie umacniam, ten system jest mi wrogi...
boukun

A kto ci nie jest wrogi, pewnie Bubel?

--
stevep

Data: 2011-05-07 15:03:48
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 14:52, Tomasz Chmielewski pisze:
Ale wlasnie ty i tobie podobni to robia: umacniacie chory system wladzy,
niszczycie przyszlosc Polski.



Jaka przyszlosc ? Wg peo jest tylko tu i teraz, kto wiecej oszuka i
nakradnie ten wygrywa :)

Data: 2011-05-07 17:16:13
Autor: cirrus
Polscy patrioci z 1968...
Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:270839f1-4377-4624-8c18-e36fab13705ak17g2000vbn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):
Pud�o, nie ma czego� takiego jak �ydzi asymilatorzy, mamy
syjonist�w u w�adzy i ci byli ca�y czas wzmacniani...
Ty się boukun zawsze wyjątkowo mocno udzielasz w wątkach w których
mówi się o Żydach, syjonistach, PRL, socjalizmie, prawdziwych Polakach
i przyjaźni z narodem rosyjskim...

To taki kompleks jak u Hitlera, który też miał żydowskie korzenie.

--
stevep

Data: 2011-05-07 12:31:45
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 12:25, Tzva Adonai wrote:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...

Student == Zyd

Teraz jest jasne, dlaczego u wladzy tylu Zydow: Polacy nie studiuja!

A przypomnijmy, w ostatnich latach studiuje duzo wiecej osob, niz w poprzednim systemie - wzrost powolan Zydow na Polskie uczelnie o 1600%! Skandal!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 03:36:06
Autor: Tzva Adonai
Polscy patrioci z 1968...
Tomasz Chmielewski napisał(a):

Student == Zyd

Ja myślę, że przy ocenie przynależności etniczno-narodowościowej tych
studentów bardziej od cech genetyczno-fizjonomicznych zadecydował ich
negatywny stosunek do słowiańskich braci Rosjan...

Data: 2011-05-07 12:38:37
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 12:36, Tzva Adonai wrote:
Tomasz Chmielewski napisał(a):

Student == Zyd

Ja myślę, że przy ocenie przynależności etniczno-narodowościowej tych
studentów bardziej od cech genetyczno-fizjonomicznych zadecydował ich
negatywny stosunek do słowiańskich braci Rosjan...

"Kto mysli inaczej niz my, ten jest przeciwko nam - czyli Zyd"?


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 13:53:13
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:92897bde-6795-4471-8d8d-b7841c118c15d27g2000vbz.googlegroups.com...
Tomasz Chmielewski napisał(a):

Student == Zyd

Ja myślę, że przy ocenie przynależności etniczno-narodowościowej tych
studentów bardziej od cech genetyczno-fizjonomicznych zadecydował ich
negatywny stosunek do słowiańskich braci Rosjan...
-- -- -- -- -- -- --
Raz się zbliżają, raz udają, że oddalają, w zależności od politycznego uwarunkowania i zapotrzebowania...

boukun

Data: 2011-05-07 13:51:45
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92klcmFepeU1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 12:25, Tzva Adonai wrote:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...

Student == Zyd

Teraz jest jasne, dlaczego u wladzy tylu Zydow: Polacy nie studiuja!

A przypomnijmy, w ostatnich latach studiuje duzo wiecej osob, niz w poprzednim systemie - wzrost powolan Zydow na Polskie uczelnie o 1600%! Skandal!
Tomasz Chmielewski

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka obecnego prezydenta...

Spróbuj ten układ skruszyć..., posiłki ściągnęli z zachodu...

Wszelkie tajemnice państwowe też tylko w rękach narodu dobranego...

boukun

Data: 2011-05-07 14:00:50
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 13:51, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 14:07:51
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92kqjnFll2U1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 13:51, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!
Tomasz Chmielewski

Wiesz co to znaczy przewodzić, być wodzirejem?
Mówi ci coś Modzelewski, Michnik, Kuroń, Macierewicz, Olszewski, Kwaśniewski, Konty, Kaczyńscy, Geremek, Belka, Buzek itp?

boukun

Data: 2011-05-07 14:21:58
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 14:07, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!
Tomasz Chmielewski

Wiesz co to znaczy przewodzić, być wodzirejem?
Mówi ci coś Modzelewski, Michnik, Kuroń, Macierewicz, Olszewski,
Kwaśniewski, Konty, Kaczyńscy, Geremek, Belka, Buzek itp?

To wszystko to corki 150 letniego prezydenta Komorowskiego, czy w jaki sposob chciales dokonczyc swa mysl o zydowskim przewodzeniu na polskich uniwersytetach?


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 14:30:49
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92krraFsslU2mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:07, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!
Tomasz Chmielewski

Wiesz co to znaczy przewodzić, być wodzirejem?
Mówi ci coś Modzelewski, Michnik, Kuroń, Macierewicz, Olszewski,
Kwaśniewski, Konty, Kaczyńscy, Geremek, Belka, Buzek itp?

To wszystko to corki 150 letniego prezydenta Komorowskiego, czy w jaki sposob chciales dokonczyc swa mysl o zydowskim przewodzeniu na polskich uniwersytetach?

Ach, no tak, miałem napisać żona, a córka wysokiego urzędnika UBP... Sorry...

boukun

Data: 2011-05-08 00:12:33
Autor: Tomasz Chmielewski
Polscy patrioci z 1968...
On 07.05.2011 14:07, boukun wrote:

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
wiadomości news:92kqjnFll2U1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 13:51, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!
Tomasz Chmielewski

Wiesz co to znaczy przewodzić, być wodzirejem?
Mówi ci coś Modzelewski, Michnik, Kuroń, Macierewicz, Olszewski,
Kwaśniewski, Konty, Kaczyńscy, Geremek, Belka, Buzek itp?

Do szeregu syjonistow zapomniales dodac Kaczynskiego - ktory jest spokrewniony z Komorowskim:

http://www.wprost.pl/ar/190889/Komorowski-krewnym-Kaczynskiego/?K=1&KI=197286


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-08 17:38:11
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92luenF3n8U1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 14:07, boukun wrote:

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
wiadomości news:92kqjnFll2U1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 13:51, boukun wrote:

Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...

Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o

Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!
Tomasz Chmielewski

Wiesz co to znaczy przewodzić, być wodzirejem?
Mówi ci coś Modzelewski, Michnik, Kuroń, Macierewicz, Olszewski,
Kwaśniewski, Konty, Kaczyńscy, Geremek, Belka, Buzek itp?

Do szeregu syjonistow zapomniales dodac Kaczynskiego - ktory jest spokrewniony z Komorowskim:

http://www.wprost.pl/ar/190889/Komorowski-krewnym-Kaczynskiego/?K=1&KI=197286
Tomasz Chmielewski


Ja o tym dobrze wiem! Kaczyńscy to patrioci żydowscy...

boukun

Data: 2011-05-07 17:14:51
Autor: cirrus
Polscy patrioci z 1968...
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92kqjnFll2U1mid.uni-berlin.de...
On 07.05.2011 13:51, boukun wrote:
Teraz studiują, ale władzę organizowało w Polsce NKWD w 1944 roku i
później żydowskie dzieci przewodziły na uniwersytetach, słynni komandosi
marcowi i do tego dzieci wysokich urzędników UBP, jak Stolzman czy córka
obecnego prezydenta...
Corka obecnego prezydenta przewodzila na uniwersytetach po wojnie? O_o
Komorowski musi miec ze 150 lat! Dobrze trzyma sie chlopina!

Eeee, wg redachtora Sakiewicza już dogorywa.

--
stevep

Data: 2011-05-07 17:20:09
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 17:14, cirrus pisze:
Eeee, wg redachtora Sakiewicza już dogorywa.


Redachtor to Szechter, a pan Sakiewicz to belka w twoim oku cyrkus :)

Data: 2011-05-07 13:46:27
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f8d2bf19-9e8c-47fe-a95c-c10c44d9a62au15g2000vby.googlegroups.com...
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No bo w polskich książkach pirdolili ci o KORnikach, czyli syjonistach, ci teraz chcą uchodzić za polskich patriotów, vide talmudysta Kaczyński czy Macierewicz...

boukun

Data: 2011-05-07 14:46:30
Autor: u2
Polscy patrioci z 1968...
W dniu 2011-05-07 12:25, Tzva Adonai pisze:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom".


Pewnie wysłał ich Gomułka, ten co miał żonkę Żydówkę, tą która
instalowała Żydów w MBP i UB.

Data: 2011-05-07 14:47:21
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc53f29$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-07 12:25, Tzva Adonai pisze:
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom".


Pewnie wysłał ich Gomułka, ten co miał żonkę Żydówkę, tą która
instalowała Żydów w MBP i UB.

Ooo!

A potem przerobili nas przy okrągłym stole i mamy nową żydóweczkę, zainstalowaną przez tatusia z UBP...

boukun

Data: 2011-05-07 16:54:15
Autor: cytryna
Polscy patrioci z 1968...
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zahebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii piehdulili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...
********************************************

Patrioci - obraz dr Skonki, można powiedzieć druga strona medalu.
Stalinowskie korzenie KOR-u, SLD i Unii Wolności

... warto wiedzieć z kim mamy obecnie do czynienia w życiu publicznym : http://wsercupolska.org/joomla/index.php?
option=com_content&view=article&id=3772:stalinowskie-korzenie-kor-u-sld-i-unii-
wolnoci-&catid=5:panstwo&Itemid=2 "Czołowi działacze PRL, dawni aktywni członkowie władz PZPR, wielu organizatorów pierwszej ?Solidarności?, inicjatorzy, twórcy i uczestnicy ?okrągłego stołu? unikają, jak diabeł święconej wody ujawniania życiorysów oraz bliższych informacji o swojej roli, zarówno w PRL, jak i  III RP. Obawiają się bowiem, że gdyby społeczeństwo dowiedziało się prawdy o ich przeszłości inaczej by się mogło zachować w czasie wyborów do parlamentu i do innych obywatelskich reprezentacji. Toteż dobrze się stało, że grupa opozycyjnych działaczy i publicystów próbuje przypomnieć prawdę o ludziach, którzy, jak kameleony zmieniali swoje barwy polityczne, ideologiczne, a nawet nazwiska. Oczywiście taka działalność demaskatorska wymaga od ich inicjatorów, charakteru, zasad moralnych, rzetelności, odpowiedzialności, uczciwości, cywilnej odwagi. Ale nie wystarczy tylko przypominać i wypomnieć, że ktoś w przeszłości należał do obozu rządzącego, był faworytem władz PRL, partii. Trzeba również wskazać,  z jakich korzystał  przywilejów on  i jego najbliżsi. Dlaczego np. Bronisław Geremek w okresie najgłębszego stalinizmu w Polsce wyjeżdża na studia do Paryża, kto go tam wysłał, za jakie zasługi, jakie pełnił tam funkcje i zajmował stanowiska? Podobnie Karol Modzelewski i inni beneficjanci ówczesnych władz. Nie można pominąć życiorysów takich postaci, jak Stanisław Ciosek. On sam przemilcza np. swoje rodzinne koligacje, zajmowane stanowisko pierwszego sekretarza KW PZPR w Jeleniej Górze, milczy o nadużyciach i przekrętach finansowych, jakich tam dokonywał. Nie powinno się przemilczać ani tuszować roli i dywersyjnej działalność Karola Modzelewskiego w ?Solidarności?, szkód, jakie wyrządził tej organizacji i Polsce. Społeczeństwo wciąż nie zna przeszłości wielu wpływowych do niedawna ludzi, którzy odpowiadają za to , co się w Polsce stało: za miliony bezrobotnych, rozkradziony majątek narodowy, za zubożenie Narodu, za krzywdy, za miliony  głodnych dzieci, za nędze byłych pracowników PGR-ów, za bezrobocie, za choroby, kalectwa i przedwczesną śmierć setek tysięcy obywateli, za pozbawienie setek tysięcy starszych ludzi, emerytów, rencistów wielodzietnych rodzin, mieszkań, za skazanie młodych pokoleń Polaków na  poszukiwanie chleba za granicą?   Młodsze pokolenie nie zawsze wie i rozumie, kto mu zgotował taki los. Nie wie nic lub bardzo niewiele, że sprawcami ich nieszczęsnego losu są członkowie partii wywodzący się z Unii Demokratycznej, przekształconej w Unię Wolności, w Platformę Obywatelską , w Partię Demokratyczną, że znaczna cześć dzisiejszych elit politycznych, gospodarczych, kulturalnych pochodzi z rodzin dawnych stalinowskich władców Polski. Warto, więc uświadomić Polakom zasięg i skalę tego zjawiska. Dlatego pozwoliłem sobie wykorzystać do tego celu gotowe, rzetelnie opracowane, znowu aktualne materiały sprzed kilku lat Pawła Sergiejczuka i Jerzego Roberta Nowaka. Jest bardzo smutne, że mimo istnienia od kilku lat tych demaskatorskich dowodów osoby skompromitowane wciąż egzystują w życiu publicznym: Leszek Balcerowicz, Barbara Labuda, Władysław Frasyniuk, Lech Wałęsa, Andrzej Olechowski, Hanna Gronkiewicz Walc, Jan Krzysztof Bielecki, Paweł Piskorski, Bronisław Geremek, Karol Modzelewski, Adam Michnik, Jan Lityński  i kilkaset podobnych osób.  Poniżej cytujemy te  materiały bez uzupełnień i bez komentarza. Dr Leszek Skonka Stalinowskie korzenie KOR-u, SLD i Unii Wolności PAWEŁ SIERGIEJCZUK dowodzi, że wielu potomków bierutowsko-bermanowskiego establishmentu zasila dzisiaj, nie tylko szeregi SLD, ale także tzw. postsolidarnościowe ugrupowania polityczne, a przede wszystkim Unię Wolności, Platformę Obywatelską. Czołowy polityk lewicy, były wicepremier i marszałek Sejmu Marek Borowski, jest synem Wiktora, przedwojennego działacza Komunistycznej Partii Polski. Ojciec Borowskiego, który naprawdę nazywał się Aron Berman, w roku 1944 był założycielem i pierwszym redaktorem naczelnym ?Życia Warszawy?, a w latach 1951-1967 ? zastępca redaktora naczelnego ?Trybuny Ludu?. .(?) 1996 r.). ?Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego Marek Siwiec, również pochodzi z takiej rodziny: Jego ojciec był wicedyrektorem tarnobrzeskiego kombinatu siarkowego ?Siarkopol?, matka ? prokuratorem (R. Szubstarski, Misjonarz prezydenta, ?Życie? z 26-27 października 1996 r.). W prezydenckiej Kancelarii został zatrudniony także znany (m.in. z publikacji na lamach prasy prawicowej!) publicysta i poeta, Aleksander Rozenfield ( dziś minister Spraw Zagranicznych , przyp. L.Skonka), który w tekście pt. Być Żydem w Polsce pisał: Moi rodzice po to, by nie być obcymi wymyślili, że bedą budować komunizm, to była właśnie ideologia, która kazała wierzyć, ze ludzie są sobie równi, bez względu na kolor skory, religie i status społeczny. Uwierzyli jeszcze przed wojna, ocalili życie w sowieckiej Rosji i wrócili do Polski, nie rozumiejąc, że słowo komunista będzie się właśnie w Polsce kojarzyć z Żydami (?Najwyższy Czas!? Z 12 marca 1994 r.). Od UB do UW Ale nie tylko w pobliżu SLD znaleźli się potomkowie ?zasłużonych? komunistycznych rodzin. Wielu z nich znalazło swoje miejsce w Unii Wolności (dziś PO, przyp. L.S), gdzie prym wiodą działacze, którzy partyjne legitymacje nosili jeszcze za życia Bieruta ? Bronisław Geremek i Jacek Kuroń. W takim towarzystwie bardzo dobrze czuje się np. poseł Jan Lityński, którego rodzice byli komunistami jeszcze przed wojną; ojciec zmarł w 1947 roku. (?) Lityński najwcześniej wkroczył do historii. Jako sześciolatek na manifestacji 22 lipca 1952 roku podbiegł do trybuny i wręczył Bierutowi kwiaty (A. Bikont, Siedmiu spośród wybranych, ?Magazyn Gazety Wyborczej? z 5 listopada 1993 r.). Inni prominentni członkowie UW posiadają podobne związki rodzinne: prezydent Warszawy Marcin Święcicki jest zięciem PRL-owskiego wicepremiera, członka KC PZPR w latach 1948-1981 Eugeniusza Szyra. (sam Święciki  był także w fazie końcowej sekretarzem KC PZPR,   przyp. L.Skonka) członkiem  zaś, czołowy udecki ekonomista Waldemar Kuczyński , przyznał się do tego, iż jego teściem był Stefan Staszewski, I sekretarz Komitetu Warszawskiego PZPR w roku 1956. Zatrudniona przez Święcickiego na stanowisku sekretarza gminy Warszawa-Centrum, żona posła UW Henryka Wujca, Ludwika Wujec, jest córka przedwojennej działaczki KPP Reginy Okrent, która w latach 1946-1949 pracowała w Urzędzie Bezpieczeństwa w Łodzi. Burmistrzem warszawskiego śródmieścia w latach 1990-1994 był Jan Rutkiewicz, syn Wincentego, działacza komunistycznego, który zginął w czasie wojny, i Marii, w latach 1948-1950 szefowej Kancelarii Sekretariatu KC PZPR. Matka Jana Rutkiewicza po wojnie wyszła za mąż za Artura Starewicza, który w latach 1949-1953 był kierownikiem Wydziału Propagandy KC PZPR, a następnie sekretarzem CRZZ i sekretarzem KC PZPR. ?Sami swoi? w Ministerstwie Spraw Zagranicznych Również wśród pracowników sterowanego przez Geremka Ministerstwa Spraw Zagranicznych znajdziemy ludzi o podobnych rodowodach. W latach 1995-96 wiceministrem w tym resorcie był Stefan Meller, którego ojciec, Adam pracował w Informacji Wojskowej, a następnie, do roku 1968, w dyplomacji (?). Dyrektorem Departamentu Studiów i Planowania MSZ jest Henryk Szlajfer, syn Ignacego, oficera UB we Wrocławiu w latach 1947-1952, a następnie cenzora w Głównym Urzędzie Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk. Natomiast stanowisko dyrektora Departamentu Promocji i Informacji MSZ zajmowała do niedawna Małgorzata Lavergne, córka znanego działacza komunistycznego, pierwszego szefa Głównego Zarządu Politycznego LWP, gen. Wiktora Grosza, który jeszcze przed wojna nosił nazwisko Izaak Medres. Stanowiąca finansowe zaplecze udecji Fundacja Stefana Batorego to również strefa wpływów potomków stalinowskiego aparatu. Jej prezesem jest Aleksander Smolar, członek władz Unii Wolności, syn Grzegorza, który do roku 1968 był redaktorem naczelnym ?Folks-Sztyme?, organu popieranego przez władze PRL Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Żydów w Polsce. Matka Smolara pracowała w KC PZPR. Sekretarzem Fundacji był do niedawna Józef Chajn, którego ojciec, Leon, był w latach 1945-1949 wiceministrem sprawiedliwości, a do roku 1961 sprawował kontrole nad? sojuszniczym? Stronnictwem Demokratycznym. Korzenie Ruchu Stu Ludzi o bierutowsko-bermanowskiej genealogii znajdziemy także na prawicy. Poseł z ramienia Akcji Wyborczej ?Solidarność?, prezes liberalnego Ruchu Stu, Czesław Bielecki, tak mówił o swoich rodzicach: Wyrastałem w rodzinie zasymilowanej inteligencji żydowskiej. Ojciec, z wykształcenia matematyk, był dyrektorem generalnym w Ministerstwie Oświaty w latach pięćdziesiątych. Wyleciał z tego stanowiska razem z Władysławem Bieńkowskim, gdy Gomułka ?zwijał? Październik.  Matka była urzędniczka w Głównym Urzędzie Statystycznym, zajmowała się demografia. Rodzice komunizowali jeszcze przed wojna (E. Boniecka, Bliżej polityków, Toruń 1996). Towarzystwo z ?Wyborczej? Terenem, na którym szczególnie mocno usadowiło się drugie pokolenie stalinowskich rodzin, jest prasa. Szefem największej w Polsce gazety jest przecież Adam Michnik, syn przedwojennego komunisty Ozjasza Szechtera i autorki zakłamanych podręczników do historii, Heleny Michnik, a także brat ubeckiego ?sędziego?, Stefana Michnika.  Redaktora naczelnego ?Gazety Wyborczej? wspiera jego zastępczyni Helena Łuczywo, córka innego KPP-owca, a po wojnie kierownika wydziału w KC PZPR, Ferdynanda Chabera. Drugim zastępcą Michnika był do niedawna dziś prowadzący ?Rozmowy Dnia? w programie Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego (WOT) Ernest Skalski, syn Jerzego Wilkera-Skalskiego i Zofii Nimen-Skalskiej, przedwojennych komunistów, którzy później pracowali w Komendzie Wojewódzkiej MO w Krakowie. Jerzy Urban napisał o nim: Pochodzenie Skalskiego z rodziców-aparatczykow ? zgodnie z dominującą regułą ? musiało go zaprowadzić w końcu do opozycji (J. Urban, Alfabet Urbana, Warszawa 1990). Czołowym publicysta ?GW? jest Konstanty Gebert, podpisujący swoje teksty jako Dawid Warszawski, a od niedawna także redaktor naczelny żydowskiego miesięcznika ?Midrasz?. Ojciec Geberta, Bolesław, był po wojnie ambasadorem PRL w Turcji, a matka, Krystyna Poznanska-Gebert, w latach 1944-1945 organizowała Wojewódzki Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Rzeszowie. Dziennikarze czerwoni od pokoleń Redaktorem naczelnym zlikwidowanego niedawno ?Sztandaru Młodych? był Michał Komar, który jest jednocześnie prezesem Unii Wydawców Prasy. Jest on synem Wacława Komara, dowódcy walczących w Hiszpanii ?dąbrowszczaków?, a następnie PRL-owskiego generała, i Marii Komar, która działalność komunistyczną rozpoczęła również przed wojna, jeszcze pod nazwiskiem Rywa Cukierman. Daniel Passent, obecnie ambasador Polski w Chile również może się pochwalić podobnym pochodzeniem. Był wychowywany przez wuja, przedwojennego komunistę, generała Jakuba Prawina, po wojnie wiceprezesa NBP i wojewodę olsztyńskiego. Z kolei dziennikarzem ?Tygodnika Solidarność? jest Antoni Zambrowski, syn Romana, jednego z czołowych stalinowców, członka Biura Politycznego KC PPR i PZPR w latach 1944-1963. Szefem polskiego oddziału agencji Reutera jest natomiast Michal Broniatowski, którego ojciec, pułkownik Mieczysław Broniatowski, od roku 1945 był dyrektorem Centralnej Szkoły Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego w Lodzi, a następnie dyrektorem Departamentu Społeczno-Administracyjnego MSW. W kulturze ? jak za Bieruta Również w dziedzinie kultury można zauważyć silna pozycje dzieci dawnych rządców Polski. Bardzo modnym wśród studenckiej inteligencji kwartalnikiem ?Zeszyty Literackie? kieruje Barbara Toruńczyk, córka Henryka, działacza komunistycznego jeszcze sprzed wojny, i Romany, do 1968 roku pracującej w Zakładzie Historii Partii przy KC PZPR. Inny publicysta i poeta o tej samej orientacji ideowej, Tomasz Jastrun, jest synem Mieczysława, znanego poety, po wojnie redaktora marksistowskiego tygodnika?Kuźnica?, który z partii wystąpił w 1957 roku, a wiec zaraz po zakończeniu okresu stalinowskiego. Mieszkający obecnie w Australii (ale publikujący w?Gazecie Wyborczej?) poeta i pieśniarz, niegdyś ?bard opozycji?, Jacek Kaczmarski, tak mówił o swojej rodzinie: Mój dziadek był przed wojna zaangażowanym komunistą, po wojnie zaś komunistycznym dygnitarzem. (?) Wierzył w dziejowa misję partii itd. Po wojnie znalazł się wiec w kręgach władzy, był ambasadorem w Kambodży, pełnił jakieś dyplomatyczne funkcje w Szwajcarii, potem pracował w ministerstwie oświaty. Z partii wystąpił w 1981 roku. Jego żona, czyli moja babcia (?) pochodziła z rodziny żydowskiej, co jak przypuszczam, nie pozostało bez wpływu na zesłanie mojego dziadka do ministerstwa oświaty po 1968 roku (wywiad pt. Chce konfrontacji tygodnik Solidarność? z 4 maja 1990 r.). Filmowe imperium Wśród najgłośniejszych reżyserów filmowych znajdziemy dzisiaj Janusza Zaorskiego, byłego prezesa Radiokomitetu i przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, którego ojciec w pierwszym okresie PRL-u był dyrektorem generalnym w Ministerstwie Finansów, a następnie wiceministrem kultury i sztuki odpowiedzialnym za film. Bratem Janusza Zaorskiego jest znany aktor, Andrzej Zaorski. Inne znane rodzeństwo filmowe to Agnieszka Holland i Magdalena Lazarkiewicz, dwie reżyserki, których ojcem był Henryk Holland, przedwojenny komunista, w czasie wojny ochotnik w Armii Czerwonej, później redaktor naczelny ?Walki Młodych? i dziennikarz ?Trybuny Ludu?. W tej ostatniej gazecie, organie KC PZPR, w okresie stalinowskim pracowała również matka Marcela Lozinskiego, reżysera znanego z proudeckich sympatii. Inny reżyser, Andrzej Titkow, jest synem Walentego, byłego I sekretarza KW PZPR w Warszawie. Genealogie profesorów Podobne rodowody posiada wielu znanych ludzi nauki. Profesor historii średniowiecznej, a zarazem były senator OKP i działacz Unii Pracy, Karol Modzelewski, pochodzi z rodziny przedwojennych komunistów, zaś jego ojczymem był czołowy stalinowiec, minister spraw zagranicznych w latach 1947-1951, Zygmunt Modzelewski. Inny historyk, profesor Instytutu Historii PAN, Jerzy W. Borejsza, jest synem zmarłego w roku 1952 komunistycznego dyktatora w dziedzinie kultury, Jerzego Borejszy, który przed wojną nazywał się Beniamin Goldberg. Profesorem politologii na ższymi odznaczeniami panstwowymifilii Uniwersytetu Warszawskiego w Białymstoku, a zarazem redaktorem naczelnym Wydawnictwa Naukowego PWN, jest Jan Kofman, syn Jozefa, sekretarza i członka Prezydium CRZZ do roku 1968? Paweł Siergiejczyk  na zakończenie cytowanych przykładów  kończy stwierdzeniem, że chciał  ?pokazać, w jakim stopniu obecne elity naszego kraju wywodzą się z elit, które kilkadziesiąt lat temu, w najciemniejszym okresie stalinizmu, rządziły Polska ?.  I stawia retoryczne pytanie: ?Czy tak duża ilość ludzi o podobnych rodowodach w polskiej polityce, prasie, kulturze i nauce, to tylko zwykły przypadek, czy raczej planowe promowanie ludzi z ?czerwonej arystokracji?? XXXXXXXX Przetoczyłem to opracowani by pokazać kto nadal ma ogromne wpływy na państwo. Obecnie ci skompromitowani ludzie są honorowani najwyższymi odznaczeniami państwowymi. Bronisław Komorowski zapowiada , że Orderem Orła Białego odznaczy m.in. Adama Michnika Jana Krzysztofa Bieleckiego. Przypomnijmy, że takimi  wysokimi honorami już wyróżniono w przeszłości m.in. Karola Modzelewskiego, Jacka Kuronia, Bronisława Geremka. dr Leszek Skonka Komitet Pamięci Ofiar Stalinizmu --


Polscy patrioci z 1968...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona