Polscy patrioci z 1968...

Data: 2011-05-07 13:46:27
Autor: boukun
Polscy patrioci z 1968...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f8d2bf19-9e8c-47fe-a95c-c10c44d9a62au15g2000vby.googlegroups.com...
Oglądałem niedawno film dokumentalny o marcu 1968, była tam scena gdy
podjechały 3 autokary pod plac uniwersytecki i wybiegli z nich polscy
patrioci z biało-czerwonymi opaskami na ramionach, uzbrojeni w pałki i
poczęli okładać nimi studentów krzycząc: "zajebiemy was Żydzi" oraz
"śmierć syjonistom"...

A w polskich książkach do historii pierdolili mi zawsze, że polscy
patrioci byli w PRL prześladowani.. Jak się okazuje doskonale im się z
tamtymi władzami współpracowało...
No bo w polskich książkach pirdolili ci o KORnikach, czyli syjonistach, ci teraz chcą uchodzić za polskich patriotów, vide talmudysta Kaczyński czy Macierewicz...

boukun

Polscy patrioci z 1968...