Polscy zbrodniarze wojenni, dozbrajający Ukrainę, muszą stanąć przed trybunałem stanu

Data: 2015-02-11 15:23:54
Autor: boukun
Polscy zbrodniarze wojenni, dozbrajający Ukrainę, muszą stanąć przed trybunałem stanu
Polscy syjoniści podżegacze wojenni i władze, które zezwalają na dozbrajanie banderowców na Ukrainie muszą stanąć przed trybunałem stanu, za działalność wrogą na rzecz państwa polskiego i podżeganie do wojny...

Przekazywanie Ukrainie np. przeciwlotniczych zestawów rakietowych Grom czy zestawów przeciwpancernych Spike - jak postulowali to niektórzy politycy - nie może być absolutnie brane pod uwagę, ponieważ tego uzbrojenia nie ma w nadmiarze również w polskich jednostkach. Taka decyzja pogarsza nasze bezpieczeństwo i stan obronności - mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Andrzej Kiński, redaktor naczelny miesięcznika "Nowa Technika Wojskowa". Jego zdaniem skutecznie dozbrojenie Ukrainy może trwać długimi miesiącami, wcale nie gwarantuje sukcesu, a może przyczynić się do eskalacji konfliktu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Andrzej-Kinski-dla-WP-dozbrojenie-Ukrainy-skomplikowane-i-nie-gwarantuje-sukcesu,wid,17251067,wiadomosc.html?ticaid=114530

~este 1 godzinę i 52 minuty temu

My mamy w nadmiarze generalnie generałów i ich należy tam wysłać do dowodzenia atakiem na kantyny.

logo55555 1 godzinę i 32 minuty temu

Czy Polską rządzą normalni ludzie ? Czy to jest polski rząd, który reprezentuje Polaków ?

~wer 1 godzinę i 32 minuty temu

proponuję w ramach dozbrojenia Ukrainy wysłać widły, siekiery, piły...

~Adam 1 godzinę i 32 minuty temu

"Rząd" tej parodii państwa - POlski - to nagłupszy "rząd" na świecie, a za tę głupotę zapłacimy jak zwykle my - zwykli obywatele.

~polak 1 godzinę i 32 minuty temu

przekazać naszą broń BANDEROWCOM a potem będziemy przed nimi bronić się widłami,łukami,dzidami,kamieniami,kosami itp.Życzę polakom zdrowego rozsądku i normalnego ludzkiego myślenia.Opamiętania,Opamiętania.

~TR 1 godzinę i 34 minuty temu

DOPIERO CZYTAŁEM ,ZE EUROPA WZBRANIA SIE PRZED POMOCA MILITARNĄ UKRAINIE.A MY CO - NIE EUROPA ???????????????????????

~tom 1 godzinę i 39 minut temu

Zadnej broni komukolwiek , żadnych żołnierzy poza granicami kraju !!

~andrzej 1 godzinę i 29 minut temu

A może zamiast broni niech Ci władcy tego dziadostwa wyślą własne rodziny a potem nadstawiają klaty do orderów i należących z tego tytułu pieniędzy

~Leon 1 godzinę i 1 minutę temu

Niektórzy ,,polscy" politycy , jak Kowal, Sycz,czy Bujak oddaliby Ukrainie wszystko, co Polska ma wartościowego, nie wykluczając Przemyśla.

~de 1 godzinę i 37 minut temu

Na pierwszą linię frontu bym wysłał polityków i tych co chcą tej wojny !

~alek 1 godzinę i 23 minuty temu

Znowu kogoś w Polskim rządzie pogięło. Po co dozbrajać Ukrainę?? Najlepiej wysłać tam naszych rządzących z Wiejskiej i będzie trwały pokój. ( w grobie)

Data: 2015-02-11 15:56:31
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 11 lutego 2015 15:23:

Polscy syjoniści podżegacze wojenni i władze, które zezwalają na
dozbrajanie banderowców na Ukrainie muszą stanąć przed trybunałem stanu,

Przepraszam. Trybunał Stanu to wybrany w drodze losowania czy wyliczanki do berka?

Data: 2015-02-11 15:58:57
Autor: boukun
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbfqj0$n6r$1news.icm.edu.pl...
[...]

Może być zebrany ten według istniejącego prawa, gdy to nie będzie możliwe, naród powinien taki ukonstytuować...

boukun

Data: 2015-02-11 16:04:20
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 11 lutego 2015 15:58:

[...]

No właśnie się pytam. Naród poparł w referendum Konstytucję, a Tobie odbija tak że chcesz się niż podcierać. Według jakich zasad Naród miałby ukonstutuować Trybunał niekonstytucyjnymi metodami? :-)

Data: 2015-02-11 22:42:17
Autor: boukun
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbfr1l$n6r$4news.icm.edu.pl...
[...]

Naród nic nie poparł, stolzmanowa konstytucja została Polakom narzucona, o kulisach jej tworzenia Polacy nie mają pojęcia...

boukun

Polscy zbrodniarze wojenni, dozbrajający Ukrainę, muszą stanąć przed trybunałem stanu