Polscy złodzieje w końcu pod sąd...

Data: 2011-06-17 03:30:13
Autor: Tzva Adonai
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Koniec z komunistyczno-patriotyczno-narodowym masowym złodziejstwem...
W końcu polactwo odda prawowitym właścicielom to, co ukradło dla
"potrzeb narodowych"...

***

To niekonstytucyjne, że właściciele kamienic odebranych po wojnie
dekretem Bieruta nie mają szans na odszkodowanie - uznał Trybunał
Konstytucyjny. Wyrok może kosztować Warszawę ok. 15 mld zł.

- Nie mam w zwyczaju oceniać decyzji Trybunału, czy to dobrze, czy źle
- mówi Andrzej Jakubiak, wiceprezydent Warszawy. - Nie dyskutuję także
z przesłaniem orzeczenia, które mówi, że trzeba naprawić krzywdy
przeszłości. Do powiedzenia mam jedno - to dla miasta sytuacja nowa i
zaskakująca i może się skończyć nędzą dla setek tysięcy warszawiaków.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9800407,Odszkodowania_moga_kosztowac_Warszawe_15_mld_zlotych.html

Data: 2011-06-17 12:48:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:69dbdbcf-ce11-4df5-aa0d-de27761c6365dn9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

PiS dojdzie do władzy to decyzję TK się zmieni!

BomBel

Data: 2011-06-17 14:36:14
Autor: Marek Czaplicki
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Tzva Adonai pisze w wiadomości 69dbdbcf-ce11-4df5-aa0d-
de27761c6365@dn9g2000vbb.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu piątek 17 czerwiec 2011 12:30:

Koniec z komunistyczno-patriotyczno-narodowym masowym złodziejstwem...
W końcu polactwo odda prawowitym właścicielom to, co ukradło dla
"potrzeb narodowych"...

W tytule postu jest mowa o "złodziejach". Jacy to złodzieje pójdą siedzieć Twoim zdaniem? Do więzienia oczywiście. Proszę o nazwiska. :)

Data: 2011-06-17 15:43:37
Autor: Ireneusz Miler
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

W tytule postu jest mowa o "złodziejach". Jacy to złodzieje pójdą siedzieć
Twoim zdaniem? Do więzienia oczywiście. Proszę o nazwiska. :)

Kwasniewski
Miller
Oleksy
Cyrankiewicz
Bierut
Stalin
Lenin (!)
Mao
Beria
Gomulka
Gierek
Jaruzelski
Urban
Rokossowski
MARKS
Che
Kim Ir Sen

Czy chce Pan wiecej nazwisk ? ;)

Data: 2011-06-17 15:48:21
Autor: Marek Czaplicki
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Ireneusz Miler pisze w wiadomości 4dfb5a40$0$2502$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 17 czerwiec 2011 15:43:

[...]

Czy wszyscy oni mogą zostać postawieni w stan oskarżenia? Wydaje mi się, że niektórzy już nie żyją, Marks nawet stanowczo. :)

Data: 2011-06-17 15:50:09
Autor: Ireneusz Miler
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

Czy wszyscy oni mogą zostać postawieni w stan oskarżenia? Wydaje mi się, że
niektórzy już nie żyją, Marks nawet stanowczo. :)

Marks moze i nie zyje. Na szczescie Lenin ZYJE. Na zawsze. ;)

Data: 2011-06-17 15:55:12
Autor: Marek Czaplicki
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...
Ireneusz Miler pisze w wiadomości 4dfb5bc6$0$2461$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 17 czerwiec 2011 15:50:

[...]

Tak i nawet ma więzienie full wypas przypadkowo zwane mauzoleum. :)

Data: 2011-06-18 05:55:46
Autor: cirrus
Użytkownik "Ireneusz Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dfb5a40$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chce, zacznij od Piasta i Rzepichy.