Polscy złodzieje w końcu pod sąd...

Data: 2011-06-17 12:48:47
Autor: Leprechaun
Polscy złodzieje w końcu pod sąd...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:69dbdbcf-ce11-4df5-aa0d-de27761c6365dn9g2000vbb.googlegroups.com...
Koniec z komunistyczno-patriotyczno-narodowym masowym złodziejstwem...
W końcu polactwo odda prawowitym właścicielom to, co ukradło dla
"potrzeb narodowych"...

***

To niekonstytucyjne, że właściciele kamienic odebranych po wojnie
dekretem Bieruta nie mają szans na odszkodowanie - uznał Trybunał
Konstytucyjny. Wyrok może kosztować Warszawę ok. 15 mld zł.

- Nie mam w zwyczaju oceniać decyzji Trybunału, czy to dobrze, czy źle
- mówi Andrzej Jakubiak, wiceprezydent Warszawy. - Nie dyskutuję także
z przesłaniem orzeczenia, które mówi, że trzeba naprawić krzywdy
przeszłości. Do powiedzenia mam jedno - to dla miasta sytuacja nowa i
zaskakująca i może się skończyć nędzą dla setek tysięcy warszawiaków.

PiS dojdzie do władzy to decyzję TK się zmieni!

BomBel

Polscy złodzieje w końcu pod sąd...