Polska

Data: 2009-10-10 14:06:14
Autor: he®sk
Polska
On Sat, 10 Oct 2009 11:44:38 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

rzadzic sie nie da.

 za duzo kryptokomuchow...

dowiodly tego - choc w jakosciowo rozny
sposob - ostatnie cztery lata rzadow posolidarnosciowych.

 a aaaa tu cie kryptokomuchu boli ;o)))

narod boukunow zawola wkrotce gromko <komuno wroc!>,

 nie "narod boukunow" tylko takie gnidy jak ty tesknia za komuna.
 z tej tesknoty prysnales do austrii ?

heskopodobni zwolennicy t.zw. prawicy

 nie tzw tylko prawicy wylenialy komuchu sprzatajacy austryjackie
ulice.

rownie gromko temu przyklasna,

 nie przenos na innych swoich skrywanych marzen za komuna!

pietrzykowska inteligencja techniczna wymrze,

 zostana komusze niedouki... w austrii

kawecka zajmie sie dochodowa akwizycja jasnogorskich
dewocjonaliow, a otr otworzy przewod abilitacyjny na wlasnej uczelni.

 a ty biedaku bedziesz co roku skladal kwiatki na grobie komuny ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-10 12:34:53
Autor: Karol
Polska
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> dewocjonaliow, a otr otworzy przewod abilitacyjny na wlasnej uczelni.

 a ty biedaku bedziesz co roku skladal kwiatki na grobie komuny ;o)))

nastepny warchol, umyslowo ograniczony cymbal,  ktory ciagle od lat bredzi
jedno i to samo na tej grupie.

Data: 2009-10-10 14:37:09
Autor: Slawomir Stoff
Polska

<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

 a ty biedaku bedziesz co roku skladal kwiatki na grobie komuny ;o)))

nastepny warchol, umyslowo ograniczony cymbal,  ktory ciagle od lat bredzi

   jak wolisz cwelu?

   ar

Data: 2009-10-10 12:51:23
Autor: Karol
Polska
Slawomir Stoff <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
   jak wolisz cwelu?

ta uwaga byla nie do ciebie skierowana. Czytaj uwaznie kto komu odpowiada.

Ps. i nie ublizaj bezpodstawnie, bo wtedy jestes niewiarygogny,

Data: 2009-10-10 16:35:21
Autor: he®sk
Polska
On Sat, 10 Oct 2009 12:34:53 +0000 (UTC), "Karol "
<jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

 [...]

>  a ty biedaku bedziesz co roku skladal kwiatki na grobie komuny ;o)))

nastepny warchol, umyslowo ograniczony cymbal,  ktory ciagle od lat bredzi
jedno i to samo na tej grupie.

 a ty robaczku skad sie wziales? kto cie reanimowal ?

Data: 2009-10-10 15:01:19
Autor: Karol
Polska
he®sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 a ty robaczku skad sie wziales? kto cie reanimowal ?

ode mnie to sie odstosunkuj, lajdacka gnido ! --

Data: 2009-10-11 09:19:58
Autor: ''he®sk''
Polska
On Sat, 10 Oct 2009 15:01:19 +0000 (UTC), "Karol "
<jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

he®sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  a ty robaczku skad sie wziales? kto cie reanimowal ?

ode mnie to sie odstosunkuj, lajdacka gnido !

 aaaaa, brak argumentow? no smialo, bluzgaj. bluzgaj.
 typowe zachowania pisowskiego elektoratu ;o))

Data: 2009-10-10 14:23:04
Autor: Slawomir Stoff
Polska

<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

   napisz lepiej glupi chuju po ile idzie to twoje gowno na ebaju.

   ar

Data: 2009-10-10 16:35:21
Autor: he®sk
Polska
On Sat, 10 Oct 2009 14:23:04 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

   napisz lepiej glupi chuju

 nie przenos na innych swoich problemow po lobotomii
po ile idzie to twoje gowno

 przeciez to ty zamiatasz gowno na austryjackich zaulkach

 na ebaju.

 palca ci za to, kapusto ? ;o)))