Polska.

Data: 2014-06-17 17:56:16
Autor: Marek Woydak
Polska.

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:lnovoo$8gu$1news.dialog.net.pl...
 Polska to dziwny kraj. Hymn polski zaczyna siÄ™: "jeszcze Polska nie zginęła .." czyli zakĹ‚ada trochÄ™ zniszczenie Polski, brzmi prowokacyjnie - zabijcie nas.

Czytam cię od czasu do czasu i zastanawiam się jakie masz wykształcenie. Kiedyś miałem na studiach gościa od logiki. Tez nasuwały mu się takie skojarzenia. Palił marychę i zaciągał proch po przekatnej stołu bilardowego ale pomysły miał zajebiste. Musiałbym wybełkotać z 10 win by mi coś takiego do głowy w padło. Ćpasz?

MW

Data: 2014-06-17 18:13:27
Autor: Michał
Polska.
W dniu 2014-06-17 17:56, Marek Woydak pisze:

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości
 Polska to dziwny kraj. Hymn polski zaczyna siÄ™: "jeszcze Polska nie
zginęła .." czyli zakłada trochę zniszczenie Polski, brzmi
[...]

  DuĹĽo pracujesz i nie masz na nic czasu, oĹ›le.

Data: 2014-06-18 05:09:47
Autor: stevep
Polska.
W dniu .06.2014 o 18:13 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

W dniu 2014-06-17 17:56, Marek Woydak pisze:

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
 Polska to dziwny kraj. Hymn polski zaczyna się: "jeszcze Polska nie
zginęła .." czyli zakłada trochę zniszczenie Polski, brzmi
prowokacyjnie - zabijcie nas.

Czytam cię od czasu do czasu i zastanawiam się jakie masz wykształcenie.
Kiedy¶ miałem na studiach go¶cia od logiki. Tez nasuwały mu się takie
skojarzenia. Palił marychę i zaci±gał proch po przekatnej stołu
bilardowego ale pomysły miał zajebiste. Musiałbym wybełkotać z 10 win by
mi co¶ takiego do głowy w padło. Ćpasz?

MW

  Dużo pracujesz i nie masz na nic czasu, o¶le.

A ty pracujesz trzymaj±c łapy pod dup±.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-18 05:08:54
Autor: stevep
Polska.
W dniu .06.2014 o 17:56 Marek Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lnovoo$8gu$1news.dialog.net.pl...
 Polska to dziwny kraj. Hymn polski zaczyna się: "jeszcze Polska nie  zginęła .." czyli zakłada trochę zniszczenie Polski, brzmi  prowokacyjnie - zabijcie nas.

Czytam cię od czasu do czasu i zastanawiam się jakie masz wykształcenie.  Kiedy¶ miałem na studiach go¶cia od logiki. Tez nasuwały mu się takie  skojarzenia. Palił marychę i zaci±gał proch po przekatnej stołu  bilardowego ale pomysły miał zajebiste. Musiałbym wybełkotać z 10 win by  mi co¶ takiego do głowy w padło. Ćpasz?

MW

Eeee, to tylko wrodzony idiotyzm.
--
stevep