Polska.

Data: 2014-06-18 05:07:49
Autor: stevep
Polska.
W dniu .06.2014 o 10:54 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

  Polska to dziwny kraj. Hymn polski zaczyna się: "jeszcze Polska nie  zginęła .." czyli zakłada trochę zniszczenie Polski, brzmi prowokacyjnie  - zabijcie nas. Jeszcze bo jeszcze i tak cały czas kołomyja. To jakby  dać się wpędzić w konflikt związany z istnieniem państwa, który nie  wydaje mi się konieczny, jak każdy.
  Czytając o tym, że Polski "nie ma" Marka M. w "Do rzeczy" mnie się  zachciało dodać jak kibicowi "nie ma i nie będzie" , bo to irytujące  podnoszenie cały czas kwestii istnienia państwa, co zresztą autor ujął.

Proponuje zmianę słów na: "Polska już zginęła bo prezio nie rządz  ..........".
--
stevep
-- -- -

Polska.