Polska - Anglia

Data: 2012-10-18 12:04:23
Autor: Tasiorsa
Polska - Anglia
Panowie ja rozumiem ze uznaliscie ze grupa umiera ale bez jaj. Gralismy z Anglia i taka cisza? I to gralismy naprawde niezle z sercem ambicja i walka przez 90 minut a Wy taka cisza jakbyscie sie wstydzili byc Polakami? No bez jaj trzymajcie jakis poziom...
A co do meczu. Mile zaskoczenie. Obawialem sie ze po 35 min braknie sil, ze zaczna grac na stojaco. Fakt byly przestoje ale dosc krotkie i bylo widac serce do gry.
Man Of The Match - Grosik. Szarpal byl szybki, dynamiczny i kupe zdrowia zostawil na boisku!
Podoba mi sie Fornalik - mimo ze bylem sceptykiem. Dal szanse Wszolkowi a w koncowce nie wprowadzil za Grosickiego obroncy tylko Milika. Widac czul szanse i chcial grac o 3 punkty. :)
To tyle teraz wy ruszcie tylki i popiszcie jak za dawnych dobrych lat

Krzysztof

Data: 2012-10-18 08:00:42
Autor: orangutany
Polska - Anglia
W dniu czwartek, 18 października 2012 12:04:26 UTC+2 użytkownik Tasiorsa napisał:
[...]

-- Pozdrawiam

Krzysztof

mnie wkurwia ze nie ma nornalnych serwerow news, grupy na googlach tez mnie wkurwiaja bo nie pokazuja poprawnie polskich znakow
wiec chyba sobie dam spokoj, choc pewnie bym cos napisal gdyby byl dostepny webowy interace a la niestniejacy juz news.gazeta.pl

DysoN

Data: 2012-10-18 19:58:39
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 17:00, orangutany@gmail.com pisze:

[...]

news.interia.pl (potrzeba mieć konto)
news.atman.pl (bez potrzeby...)

P.S. nie rozumiem tych płaczów na gazetą...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-10-19 17:41:25
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5pg3a$q7$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Już pisałem, że toto nie wpuszcza wszystkich.

Data: 2012-10-19 19:09:57
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Polska - Anglia
On 18.10.2012 19:58, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
news.interia.pl (potrzeba mieć konto)
news.atman.pl (bez potrzeby...)

P.S. nie rozumiem tych płaczów na gazetą...

news.task.gda.pl :)
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome.
Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach.
(Łk 12,1-3).

Data: 2012-10-22 07:09:32
Autor: marklar
Polska - Anglia
W dniu czwartek, 18 października 2012 19:02:07 UTC+1 użytkownik Henryk Plumski Plumowski napisał:

news.interia.pl (potrzeba mieć konto)
news.atman.pl (bez potrzeby...)

P.S. nie rozumiem tych płaczów na gazetą...

Nie kazdy ma otwarty port 119. Dla mnie google i wczesniej gazeta.pl to jedyny dostep z firmowego kompa do usenetu.

Data: 2012-10-18 13:01:33
Autor: sebcio
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 12:04, Tasiorsa pisze:
[...]

Też mnie to trochę dziwiło że nikt nie pisze. Chłopaki grali bez kompleksów, Anglia nie Anglia :). Za Smudy wszystko to strasznie zachowawcze było, aby do remisu a w ostatnim meczu jakoś to będzie.

Data: 2012-10-18 13:45:19
Autor: Trybun
Polska - Anglia
[...]

Nic w tym dziwnego, od dość dawna reprezentacją interesuję się średnio, a od czasów gdy zaczęli w niej grać najemnicy w osobach "Perejry" i jemu podobnych, moje zainteresowanie takimi występami zmalało nieomal do zera. Po prostu to nie jest drużyna która mnie jako Polaka reprezentuje. Pewnie inni userzy na tej grupie myślą podobnie, i stąd brak komentarzy.

W tym się zgadzam - wbrew opinii angoli numero uno wczorajszego meczu to Grosik, a nie Piszczek.

Data: 2012-10-18 19:18:23
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5ok79$p6e$1@news2.ipartners.pl...
[...]

Ja widziałem coś innego, nie był szybszy niż angielscy obrońcy, zbyt wiele pojedynków nie wygrał, a w drugiej połowie nie istniał w ogóle.

Data: 2012-10-18 20:10:12
Autor: Pablo
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 12:04, Tasiorsa pisze:
Panowie ja rozumiem ze uznaliscie ze grupa umiera ale bez jaj. Gralismy
z Anglia i taka cisza?

W przedziale siedzie dwóch wielkich rabinów z uczniami. Rabin z Chełma i Rabin ze Lwowa. No i siedzą i się nie odzywają. W końcu jeden z uczniów nie wytrzymuje:
- Rabe, czemu milczycie, liczyliśmy na wspaniałą dysputę a tu nic...
- Wiesz Icek, ja wiem wszystko, on wie wszystko to o czym mamy rozmawiać?

Data: 2012-10-19 14:38:11
Autor: nntp119
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
zaiste zdaje sie, ze po ostatnim znaczacym meczu z Czechami
wynika jakby , ze wystarczylo zamienic z jednego pilkarza i po co ten sztab wogole poniekad .

Czyli nie przegralismy dzieki Smudzie, a nie Wszolkowi
okolicznosci .
Chociaz dzieciak wie ,ze to nie jakis bohater odrazu.
Tak samo ci co go wstawili
nie rozpychali sie jak komary we mgle.
Franek tez dobrze chcial, ale za bardzo dla siebie .
Jak rzeklby Piechniczek -nie odmawiajmy poprzednikowi zupelnie jakiegos wkladu obawiajac sie
ze zacznie nam odbijac z emocji znowu .
Czy wiele zmian pokaze mecz najblizszy.
Wygramy to nie robmy tragedii z Krychowiaka,
jak zagra najgorzej , bo porazka jest calego zespolu.

Zas przerwa jak to w meczu moze przypominac ,
ze to nie bierki,
to futbol .

wystarczyla poruszajaca cisza prspn?
klimat u mnie jako kibica, wysmienity

Moglbym nawet dalej isc i w ta atmosfere
nowych cwiczacych pilke jak niektorzy
tylko nie jarze, ze nie pisze sie o zgraniu
jakie dokonalo sie w kadrze .
Przypuszczam , ze to istotne co podkreslane.
Ale nie wiem, moge czegos nie znac
i przekupilismy Anglikow poprostu .
Nic nie bylo.
Mniejsza z tym.

Oczywiscie to ze Anglicy nie okazali sie lepsi
to jeszcze nie doskonalosc,
lecz jestem przekonany ,ze w najblizszym czasie katastrofy nie bedzie , zadanie zostalo wykonane.

Narazie nie trzeba wpadac w zachwyt,
bo dowiedziec sie kto strzelil gola jest proste jak konstrukcja gwozdzia . Raczej kazdy sie zorientuje .
Chyba moglo byc lepiej, ale móc i zdzialanie
to dwa rozne pojecia i powinny isc w parze
dobrze rozumianej .
Zabraklo troche zamilowania
do mundialu.
Fajnie byloby : POLSKA na mundialu!
To jest mozliwe bez "skus babka na dziadka" .
Niby ekstraklasowy klub w rankngu FIFA ,
nie dal rady ... nam Polakom (z takim tumiwisizmem).

no i uznaje swietne posuniecie z Milikiem selekcjonera,
naprawde skrupulatnie w zglebokiej ligi wykopany.
Dobrze , ze nie wystawiano takich na euro,
jeszcze bysmy awansowali
i wzruszyli sie jak drapiace ciocie..
az sciska na samo wyobrazenie swiadka pilkarskiego nieszczęsnego

Przykladowo taki Tyton sie podjaral az go nosi.
Wolabym zeby bronil , a nie dostal napadu

Data: 2012-10-19 14:40:36
Autor: nntp119

Użytkownik "nntp119" <nntp119@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rhjd$n8b$1news.task.gda.pl...
[...]

Wypadkowa z tego iz
warto sympatyzowac z piłką nożną pomagając jej ,
będąc przy niej na spotkaniu chocby przelozonym,
a nie kupic bilet i walic to.
Przeciez zaraz bezie nowy PZPN,
jak bedzie to wtedy mozna faworyzowac
co sie widzi.
Ja na razie nie widzialem dobieranych herkulesow umysłowych
budujących zwycieskie rezultaty takie nie z B-klasą.
Byc moze byla buldozerka i decyzyjne operatorki koparki z edu.gov.
jak to nie rekreacja dla zdrowia progresu.
Nie wnikam w to.
Chociaz ostatnio nie wszedzie tak,
w takiej w pierwszej lidze gmaszki posterunkowe ,
rozwój żaluzji i rózności,
ale w wiekszosci miejscowosciach spokoj
i to jakby z zapasem (bo i na terenie obiektow pod latarnia jupiterow i bedzie tam gdzie sie szybko sciemnia poza widmo monitoringu).
A na styk jak zauwazyl pierwszy nasz premier
spawacz lepszy od politologa ... bez zatrudnienia
Oby juz w pore rzadzacy podchwycali

Data: 2012-10-19 14:51:16
Autor: nntp119
Replay
(...)

Data: 2012-10-19 07:26:32
Autor: etyci
Replay
W dniu piątek, 19 października 2012 14:51:12 UTC+2 użytkownik nntp119 napisał:
(...)

nic z tego nie mozna zrozumiec

jak mozna bylo nie zakryc dachu skoro to takie latwe?

i oto co znalazlem :

wladza chciala sie zrehabilitowac za kiepskie misje Polakow w Aganistanie,
skupila sie na szukanie terrorystow w Polsce i celowo zachowala haslo do systemu na znane Admin1, jako przynete.
O dziwo ktos zalogowal sie i zmienil szyfr do dachu.
Podobno jest to ktos z kancelarii prezydenta dlatego nie ujawniono,
a akcja byla w ramach testow nowego szyfru.
Powiodlo sie , bo nikt nie zlamal dachu

Data: 2012-10-19 18:59:50
Autor: prolegomena
Replay
Angielskie media to sa udane-
najlepszy z Polakow ten ktory nie upilnowal przy golu Weyna;
Piszczek

Data: 2012-10-20 14:56:37
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nntp119@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

zaiste zdaje sie, ze po ostatnim znaczacym meczu z Czechami

Nie wiem o co chodzi ale może popracuj nad jasnością wypowiedzi, bo tego nie da się czytać.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-10-20 17:10:26
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20102012.19B8AE15@budzik61.poznan.pl...
[...]

Tak jakby kiedyś tego elbląskiego przygłupa dało się czytać.
Do kibla z nim i tyle, a nie wyciągasz go innym.

Data: 2012-10-20 22:57:08
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie wiem co było kiedyś - nie znam go.
Natomiast nic za bardzo nie wyciągnąłem - uciąłem praktycznie cały cytat.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2012-10-21 11:55:26
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21102012.5EBC1E1B@budzik61.poznan.pl...
[...]

Jak spojrzysz na archiwum grupy z ostatnich kilku tygodni, to połowa postów jest jego, tyle że pod kilkunastoma kretyńskimi nickami.
Wyróżnik - wszystko bez sensu i dyskusje z samym sobą.
Tylko Ty jeden mu odpowiedziałeś.

Data: 2012-10-21 11:56:58
Autor: Budzik
[...]

być może, nie czytam wszystkiego.

Wyróżnik - wszystko bez sensu i dyskusje z samym sobą.

:) widczonie dlateog nie zapamiętałem.

Tylko Ty jeden mu odpowiedziałeś.
 No i? W czym ci to przeszkadza? --
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
Blaise Pascal

Data: 2012-10-21 14:23:47
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21102012.245626CB@budzik61.poznan.pl...
[...]

No i? W czym ci to przeszkadza?

W tym, że nie jestem zainteresowany czytaniem jego kretynizmów, nawet jak są tylko w Twoich cytatach.
I tak nic od niego w ten sposób nie uzyskasz, wielu próbowało, ale on akceptuje tylko dyskusje z samym sobą.

IMO to jakiś świr.

Data: 2012-10-22 18:56:54
Autor: Budzik
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W tym, że nie jestem zainteresowany czytaniem jego kretynizmów, nawet
jak są tylko w Twoich cytatach.

dlatego wyrażnie zaznaczyłem, że 99% jego wypowiedzi wyciąłem.
A zatem nie miałeś okazji poczytać jego kretynizmów.

I tak nic od niego w ten sposób nie uzyskasz, wielu próbowało, ale on akceptuje tylko dyskusje z samym sobą.

Zapewne masz rację.

Data: 2012-10-21 20:45:02
Autor: troleibus
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
to Ty napisałeś ten dowcip ?
u mnie micha sie jarzy do tej pory

Data: 2012-10-22 11:30:05
Autor: trusoria
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
kiedys to tu kawalarze zagladali...
o psychicznych , różnistych, ciągi wątków były,

na kibicowskiej dyskusji Polacy wymadrzali ,
odrazu odpowiadajac naraz sami sobie w jednym poscie
czasem jeszcze trudno coś uzupełnić

ale nie zebym jakims fubolowym guru,
czytne w temacie co zajrze

Data: 2012-10-18 22:01:19
Autor: grzeda
Polska - Anglia
[...]

Zgadzam sie, ze powialo normalnoscia. Za Smudy pewnie zamiast Krychowiaka gralby Murawski a za Blaszczykowskiego Mierzejewski. Ciekawi mnie co Franz wymyslilby za Rybusa ale na pewno nie bylby to Wszolek. Moze dalby zagrac Grosickiem chociaz watpie.

Co do Wszolka. Jak dla mnie to chlopak sie spalil. Przy tak slabej Anglii powinien z 5-6 razy sprobowac objechac obronce. A tu niestety, ciagle do tylu. Szkoda, ze prawdziwy debiut przypadl mu na Anglie a nie na San Marino. Moze wtedy z Anglia bylby bardziej pewny siebie.

Krychowiak. 2-3 lata i jezeli nikt nie przesunie go do obrony, to moze sie uda wyjebac z tej druzyny niePolanskiego. Mysle, ze duet Krychowiak - Borysiuk nie jest zla opcja. Zostalby tylko Obraniak, ale i tutaj za jakis (niedlugi) czas bedzie Wolski a chwile pozniej powinni odpalic Zielinski (Udinese, rocznik 94) i mlody Kobylanski (o ile nie zostanie Niemcem).

Data: 2012-10-18 22:05:13
Autor: HGW
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 22:01, grzeda pisze:
 Zostalby tylko Obraniak, ale i tutaj za
jakis (niedlugi) czas bedzie Wolski a chwile pozniej powinni odpalic
Zielinski (Udinese, rocznik 94) i mlody Kobylanski (o ile nie zostanie
Niemcem).

Pamiętaj, że Obraniak to jedyny gościu który potrafi w reprezentacji wykonać dobrze rzut rożny lub wolny, inni potrafią co najwyżej "wprowadzić piłkę do gry" i to jest prawdziwy problem bo w rezerwach też krucho z takimi umiejętnościami.

Data: 2012-10-18 23:00:31
Autor: grzeda
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 22:05, HGW pisze:

[...]

Ja wolalbym, zeby gral Mila, jest Polakiem. A wspomniany przeze mnie Zielinski nakryje "przepraszam nie mowi po polski" czapka juz niedlugo (nie tylko) w tym elemencie.

pozdr
PG

Data: 2012-10-24 20:16:32
Autor: Trybun
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 22:01, grzeda pisze:

Zgadzam sie, ze powialo normalnoscia. Za Smudy pewnie zamiast Krychowiaka gralby Murawski

To źle?  Kto to w ogóle jest ten Krychowiak? Dotknął on choć raz piłki w meczu?

Data: 2012-10-24 21:44:02
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k69ba1$lou$3@node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-18 22:01, grzeda pisze:

Zgadzam sie, ze powialo normalnoscia. Za Smudy pewnie zamiast Krychowiaka gralby Murawski

To źle?  Kto to w ogóle jest ten Krychowiak? Dotknął on choć raz piłki w meczu?

I to by było wszystko na temat trybunowskiego debilizmu.
PLONK

Data: 2012-10-24 23:25:48
Autor: Trybun
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-24 21:44, Cavallino pisze:

[...]

Potrafisz Ty odpowiedzieć na proste pytanie?  Słuchaj Cavallino - a gdybym cofnął to pytanie o powszechnie przecież  znanego i cenionego w kraju nad Wisłą i w świecie piłkarza Krychowiaka, to wróciłbym do twoich szanownych łask w dyskusji?

Data: 2012-10-18 22:21:10
Autor: AJK
Polska - Anglia
18-10-2012, 12:04 PM, Tasiorsa napisał(a):

[...]

Bez jaj właśnie. Niektórzy mają pamięć trochę dłuższą niż 3 kolejki
ligowe i pamiętają, że za początków Leo Beenahkkera tośmy wieźli
Portugalię, a niejaki Bronowicki woził CR7 i co z tego wynikło potem:-)
Na razie jest remis. Czy zwycięski - zobaczymy na końcu eliminacji.
Najważniejsze, że wreszcie mecz kadry nie wywoływał odruchów zwrotnych. Mała rzecz, a cieszy :-)
Kredyt Fornalik ma u mnie otwarty (ciekawe, czy jego to cieszy? ;-))
--
AJK

Data: 2012-10-18 23:03:22
Autor: grzeda
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 22:21, AJK pisze:

Bez jaj właśnie. Niektórzy mają pamięć trochę dłuższą niż 3 kolejki
ligowe i pamiętają, że za początków Leo Beenahkkera tośmy wieźli
Portugalię, a niejaki Bronowicki woził CR7 i co z tego wynikło potem:-)

Wyniknal awans na ME. To zle?

pozdr
PG

Data: 2012-10-19 10:55:31
Autor: AJK
Polska - Anglia
18-10-2012, 11:03 PM, grzeda napisał:

[...]

A pewien facet wsiadł za kierownicę na bańce i wyrżnął w drzewo. Ale
wcześniej przejechał aż 60 kilometrów i nikogo nie potrącił! Wyniknął awans i tyle. Jeśli dla kogoś awans jest celem samym w sobie,
to pewnie był i jest szczęśliwy jak trener Smuda przed Euro 2012 i jak
nasi piłkarze, który w takich przypadkach uznają, że jest awans, jest
sukces i już nic więcej nie musimy, wobec czego już nic więcej nie
ugrywają.
Wyniknął awans. A potem - z takich m.in. powodów - wyniknął żenujący
brak awansu na następną imprezę, zaś mecz z Portugalią był już tylko
jednym z wielu meczów bez wiekszego znaczenia. Remis z Anglią fajny jest, ale na razie też znaczenia większego nie ma.
Czy będzie miał - to już w głowie trenera i nogach piłkarzy.

--
AJK

Data: 2012-10-19 17:52:11
Autor: grzeda
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-19 10:55, AJK pisze:

[...]

To co, mielismy przegrac z ta Portugalia i przegrac eliminacje, a Bronowicki mial odpusc CR?

Data: 2012-10-19 20:07:01
Autor: AJK
Polska - Anglia
19-10-2012, 5:52 PM, grzeda napisał:

[...]

Nie. Tylko nie ma się co jarać jednym meczem na piętnaście, z którego na
razie nic nie wynika.
Remis na Wembley w 1973 - to dało awans, a z tego awansu wynikało coś
konkretnego.
Wynik z Portugalią - jak się okazało, mógł być jakikolwiek, bo i tak nic
konkretnego z niego nie wynikało.
Trafia czy mam tłumaczyć jak przedszkolakowi?

--
AJK

Data: 2012-10-20 02:04:00
Autor: grzeda
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-19 20:07, AJK pisze:

Trafia czy mam tłumaczyć jak przedszkolakowi?

Od dwoch postow tlumaczysz sam sobie. Ciezko sie z Toba zgodzic, ale jeszcze ciezej wytlumaczyc Ci jakie glupoty piszesz. Ogranie Portugalii i remis z nimi na wyjezdzie to byl sukces, z ktorego ja sie ciesze. Miedzy innymi te mecze daly nam pierwszy w historii awans na ME. I sorry, ale to ze przejebalismy z Niemcami i Chorwacja nie zmienia tego, ze wygranie grupy z Portugalia bylo sporym osiagnieciem.

pozdr
PG

Data: 2012-10-21 11:10:17
Autor: AJK
Polska - Anglia
20-10-2012, 2:04 AM, grzeda napisał:

[...]

Ależ ciesz się, broni Ci ktoś? Ja też się cieszę z wielu rzeczy (kiedyś
na przykład upiekłem świetne muffinki), ale z faktu, że się z nich
cieszę, nie robię narodowego sukcesu i nie rzucam się na każdego, kto
tego za sukces nie uważam.

Miedzy innymi te mecze daly nam pierwszy w historii awans
na ME. I sorry, ale to ze przejebalismy z Niemcami i Chorwacja nie
zmienia tego, ze wygranie grupy z Portugalia bylo sporym
osiagnieciem.

Twoim zdaniem. A dla mnie sporym osiągnięciem był remis na Wembley. Bo
wygrana z Portugalią dała jedynie sam fakt awansu i na tym suchym fakcie
się cała pieśń skończyła, na Euro daliśmy ciała, a w elimnacjach MŚ
daliśmy dupy. Mecze z Portugalią zostały tylko miłym wspomnieniem bez
większego znaczenia.  A remis na Wembley dał awans, którego nie
zmarnowano i od którego się paroletnia pieśń zaczęła. Ale to już kwestia
indywidualnego - jedni jarają się piątką na klasówce, inni doktoratem, a
na Wyspach Owczych przez paręnaście kolejnych lat będą się jarać wygraną
nad Austrią 1:0. --
AJK

Data: 2012-10-22 15:03:22
Autor: Michal Jankowski
Polska - Anglia
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> writes:

[...]

Ale przecież z Niemcami w 1974 przegrali, więc się nie liczy.

  MJ

Data: 2012-10-22 17:45:18
Autor: AJK
Polska - Anglia
22-10-2012, 3:03 PM, Michal Jankowski napisał:

[...]

Spokojnie i grzecznie. Przegrali z Niemcami po wyrównanej walce w bardzo
długim okresie, w którym w każdym ważnym meczu gryźli trawę i w
więkzości przypadków wychodzili na plus.
Z Portugalią wygrali w okresie, w którym wiekszość ważnych meczów kładli
żałośnie przed ową wygraną i po owej wygranej. W przypadku tamtej ("górskiej") kadry czasem przytrafiała się porażka.
So what?  "Czasem i przegrać przychodzi", a na ocenę ogólną to wpływało
minimalnie. W przypadku tej kadry - czasem przytrafiało się wygrać. I na
ocenę też to wpływało minimalnie. Taki difręs.
Jak będzie w przypadku kadry Fornalika? Nie wiem. Ale nie mam zamiaru
jarać się jednym remisem (tym bardziej, jeszcze niczego wymiernie
niedającym - w przeciwieństwie). Mogę się uśmiechnąć, ucieszyć i tyle.
Nie ma co robić z tego wielkiego halo - z tym poczekajmy.

--
AJK

Data: 2012-10-19 20:36:24
Autor: yamma
Polska - Anglia

Użytkownik "grzeda" <darmich01@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:k5rt8a$sl6$1mx1.internetia.pl...
[...]

On chyba myśli, że na Euro 2008 powinniśmy tych Ballacków, Klose, Podolskich, Modriców i Kranjcarów nosem wciągnąć. W tamtym czasie, zresztą, wielu idiotów tak myślało z Kołtoniami i Borkami na czele. Wiesz, polskie sny o potędze, to wielowiekowa tradycja. A tak naprawdę tamten awans, to był ogromny sukces Beenhakkera, biorąc pod uwagę jakimi piłkarzami dysponował ale już skończoną głupotą było sądzić, że na turnieju osiągniemy coś więcej niż remis czy wygrana w grupie. Głupotą było sądzić, że Krzynówkiem i Smolarkiem pokonamy naszpikowanych gwiazdami Niemców czy Chorwatów. A potem pewne pokolenie piłkarzy się skończyło i zrobiła się dziura. Ta dziura, zresztą jest cały czas i ja np. ewentualny awans do Brazylii traktuję w kategorii cudu.
yamma

Data: 2012-10-20 08:39:44
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5s6je$ffa$1@news.task.gda.pl...

[...]

Albo, że wypadałoby być dobrze przygotowanym do turnieju finałowego, a nie dokładnie odwrotnie.

Data: 2012-10-20 11:07:38
Autor: grzeda
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-20 08:39, Cavallino pisze:

[...]

No i dlatego wygrana z Portugalia nie byla sukcesem.

pozdr
PG

Data: 2012-10-20 12:43:39
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "grzeda" <darmich01@nospamwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5tptl$t10$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Sama wygrana była, ale tylko pojedynczym.
Praca Leo jako całość już nie była sukcesem - faceta poznaje się po tym jak kończy.
A skończył jak Engel i Smuda - bez klasy, bez przyznania się do błędów.

Data: 2012-10-21 11:15:21
Autor: AJK
Polska - Anglia
19-10-2012, 8:36 PM, yamma napisał(a):

[...]

Yamma, a ty znowu próbujesz czytać ludziom w myślach i znowu jak kulą w
płot. Nie nudzi się tak ciągle wychodzić na głupka?

--
AJK (cóż, statystyka twierdzi, że ma szanse kiedyś trafić - postawię
wtdy całej grupie po browarze :-))

Data: 2012-10-21 13:40:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Polska - Anglia
On 19.10.2012 10:55, AJK wrote:
[...]
jednym z wielu meczĂłw bez wiekszego znaczenia.
Remis z Anglią fajny jest, ale na razie też znaczenia większego nie ma.
Czy będzie miał - to już w głowie trenera i nogach piłkarzy.

Idąc tym tokiem rozumowania możemy dojśc do konstatacji, że niepotrzebnie odzyskiwaliśmy niepodległość w 1918 roku bo skutkiem tego był wrzesień 1939. Szalenie ryzykowna logika. Ja proponuję inną: Beenhakker eliminacjami do Euro 2008 pokazał dobitnie w jak głębokiej dupie siedzi tzw. "polska mysl szkoleniowa" i przerażone towarzycho kuleszopiechniczkowe zaczęło pod nim energicznie ryć, do czego przyłaczyli się piłkarze, bo oni mają świadomość tego na jakim świecie żyją i kto w razie czego zajdzie ich od zaplecza. Czego etapem była przegrana Listkiewicza na rzecz Laty a wielkim finałem było chamstwo dymisji Beenhakkera po meczu ze Słowenią.

A potem selekcjonerem został "swój" Smuda i wszystko potoczyło się zgodnie z oczekiwaniami Latów, Kręcinów i reszty koterii.

Data: 2012-10-21 14:08:51
Autor: AJK
Polska - Anglia
21-10-2012, 1:40 PM, Andrzej Zbierzchowski napisał:

[...]

Nie moja, taki ryzykant nie jestem :-) Chciałem tylko porównać ówczesny
wynik z Portugalią (sprawiający mi wówczas taką samą radochę, jak
wszystkim) z obecnym remisem z Anglią i ostudzić budzący się dziś
entuzjazm, że łojezu z Anglią graliśmy jak równy z rownym albo i lepiej.
To tylko jeden mecz i jeszcze nic z niego nie wynika. Bo raz to nawet
Wyspy Owcze z Austrią wygrały.

[...]

Zgoda na pierwsze (czyli na pokazanie). W sumie na drugie też zgoda -
znaczy na rycie przez działaczy, Czy piłkarze się przyłaczyli, tego nie
wiem, ale nie sądzę - w końcu Leo i jego kontakty/znajomości mogły
zaprocentować całkiem przyjemnymi kontraktami.

Czego etapem była przegrana Listkiewicza na rzecz Laty a wielkim
finałem było chamstwo dymisji Beenhakkera po meczu ze Słowenią.

Przegrana Listkieiwcza była przede wszystkim efektem jego podejścia do
afery korupcyjnej i demonstrowania wszystkim działaczom wokół, że są
tylko cienkimi Bolkami do kupienia za pół litra i wyjazd na mecz (akurat
są i dobrze o tym wiedzą, ale nie lubią, gdy ktoś im to rzuca w oczy).
Gra kadry i konflikt z Beenhakkerem dołożyły się i być może przelały
kielich, ale Listkiewicz miał przegwizdane już wcześniej. A chamstwo
dymisji Beenhakkera - jak okazało się potem - to już prezes Lato w całej
swej buraczanej okazałości. Ktokolwiek byłby wtedy na miejscu
Beenhakkera - zostałby pewnie potraktowany tak samo. Choć może nie? Z
Polakiem Lato by się był w stanie dogadać, wódki napić. A tu ani
chlapnąć, ani "mi end maj koliks" wybełkotać... Przy czym sam fakt dymisji dziwił wtedy niewiele osób, bo kadra grała
żałośnie, a eliminacje położyliśmy strasznie i nic nie wskazywało, że
ten układ sam się naprawi. Tylko yamma się pienił na okoliczność, ale to
jest yamma i on tak już ma  :-)

A potem selekcjonerem został "swój" Smuda i wszystko potoczyło się zgodnie z oczekiwaniami Latów, Kręcinów i reszty koterii.

Niestety. Najśmieszniejsze, że kiedy Smuda zostawał trenerem, jakieś tam
nadzieje z nim wiązałem i nawet wołałem, żeby się wstrzymać z doraźną
krytyką, dać mu czas i rozliczyć po Euro (rany, ile mnie wysiłku
kosztowało, żeby dostrzymać słowa i nie splugawić gościa już po roku
:-))

--
AJK

Data: 2012-10-19 11:03:34
Autor: zenekk
Polska - Anglia

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k5ok79$p6e$1news2.ipartners.pl...
Panowie ja rozumiem ze uznaliscie ze grupa umiera ale bez jaj. Gralismy z Anglia i taka cisza
jeszcze nie zrozumiales polskiej mentalnosci?jesli bysmy przegrali 4:0 to tutaj i wszedzie byloby milion komentarzy, szyderstw i kpin a jesli zagralismy pieknie i uzyskalismy znakomity rezulatat to nikt o tym nie pisze...bo Polak boi sie Polaka pochwalic;)

Data: 2012-10-19 17:26:43
Autor: AJK
Polska - Anglia
19-10-2012, 11:03 AM, zenekk napisał:

[...]

Tak szukam w tym wątku (i w innych) Twoich pochwał, szukam, szukam...

--
AJK

Data: 2012-10-19 19:13:12
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Polska - Anglia
On 19.10.2012 11:03, zenekk wrote:
...a jesli zagralismy pieknie...

A zagraliśmy?

Bo ja oglądajac kawałkami mecz stwierdzam, że Anglicy zagrali straszny piach. Potworny. I tak mi się wspomniał mecz Polska - Niemcy w Gdańsku i sobi esapiens tak: Ile czasu potrzebowaliby Anglicy żeby wyrównać, gdyby ktoś po Gliku ukłuł na 2:1?

Bo Niemcom o ile pamietam wystarczyuło 60 sekund i Wawrzyniak który w destrukcji jest cieniuuuuuutki :)