Polska - Anglia

Data: 2012-10-18 19:18:23
Autor: Cavallino
Polska - Anglia

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5ok79$p6e$1@news2.ipartners.pl...
Panowie ja rozumiem ze uznaliscie ze grupa umiera ale bez jaj. Gralismy z Anglia i taka cisza? I to gralismy naprawde niezle z sercem ambicja i walka przez 90 minut a Wy taka cisza jakbyscie sie wstydzili byc Polakami? No bez jaj trzymajcie jakis poziom...
A co do meczu. Mile zaskoczenie. Obawialem sie ze po 35 min braknie sil, ze zaczna grac na stojaco. Fakt byly przestoje ale dosc krotkie i bylo widac serce do gry.
Man Of The Match - Grosik. Szarpal byl szybki, dynamiczny

Ja widziałem coś innego, nie był szybszy niż angielscy obrońcy, zbyt wiele pojedynków nie wygrał, a w drugiej połowie nie istniał w ogóle.

Polska - Anglia