Polska - Anglia

Data: 2012-10-18 20:10:12
Autor: Pablo
Polska - Anglia
W dniu 2012-10-18 12:04, Tasiorsa pisze:
Panowie ja rozumiem ze uznaliscie ze grupa umiera ale bez jaj. Gralismy
z Anglia i taka cisza?

W przedziale siedzie dwóch wielkich rabinów z uczniami. Rabin z Chełma i Rabin ze Lwowa. No i siedzą i się nie odzywają. W końcu jeden z uczniów nie wytrzymuje:
- Rabe, czemu milczycie, liczyliśmy na wspaniałą dysputę a tu nic...
- Wiesz Icek, ja wiem wszystko, on wie wszystko to o czym mamy rozmawiać?

Data: 2012-10-19 14:38:11
Autor: nntp119
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
zaiste zdaje sie, ze po ostatnim znaczacym meczu z Czechami
wynika jakby , ze wystarczylo zamienic z jednego pilkarza i po co ten sztab wogole poniekad .

Czyli nie przegralismy dzieki Smudzie, a nie Wszolkowi
okolicznosci .
Chociaz dzieciak wie ,ze to nie jakis bohater odrazu.
Tak samo ci co go wstawili
nie rozpychali sie jak komary we mgle.
Franek tez dobrze chcial, ale za bardzo dla siebie .
Jak rzeklby Piechniczek -nie odmawiajmy poprzednikowi zupelnie jakiegos wkladu obawiajac sie
ze zacznie nam odbijac z emocji znowu .
Czy wiele zmian pokaze mecz najblizszy.
Wygramy to nie robmy tragedii z Krychowiaka,
jak zagra najgorzej , bo porazka jest calego zespolu.

Zas przerwa jak to w meczu moze przypominac ,
ze to nie bierki,
to futbol .

wystarczyla poruszajaca cisza prspn?
klimat u mnie jako kibica, wysmienity

Moglbym nawet dalej isc i w ta atmosfere
nowych cwiczacych pilke jak niektorzy
tylko nie jarze, ze nie pisze sie o zgraniu
jakie dokonalo sie w kadrze .
Przypuszczam , ze to istotne co podkreslane.
Ale nie wiem, moge czegos nie znac
i przekupilismy Anglikow poprostu .
Nic nie bylo.
Mniejsza z tym.

Oczywiscie to ze Anglicy nie okazali sie lepsi
to jeszcze nie doskonalosc,
lecz jestem przekonany ,ze w najblizszym czasie katastrofy nie bedzie , zadanie zostalo wykonane.

Narazie nie trzeba wpadac w zachwyt,
bo dowiedziec sie kto strzelil gola jest proste jak konstrukcja gwozdzia . Raczej kazdy sie zorientuje .
Chyba moglo byc lepiej, ale móc i zdzialanie
to dwa rozne pojecia i powinny isc w parze
dobrze rozumianej .
Zabraklo troche zamilowania
do mundialu.
Fajnie byloby : POLSKA na mundialu!
To jest mozliwe bez "skus babka na dziadka" .
Niby ekstraklasowy klub w rankngu FIFA ,
nie dal rady ... nam Polakom (z takim tumiwisizmem).

no i uznaje swietne posuniecie z Milikiem selekcjonera,
naprawde skrupulatnie w zglebokiej ligi wykopany.
Dobrze , ze nie wystawiano takich na euro,
jeszcze bysmy awansowali
i wzruszyli sie jak drapiace ciocie..
az sciska na samo wyobrazenie swiadka pilkarskiego nieszczęsnego

Przykladowo taki Tyton sie podjaral az go nosi.
Wolabym zeby bronil , a nie dostal napadu

Data: 2012-10-19 14:40:36
Autor: nntp119

Użytkownik "nntp119" <nntp119@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rhjd$n8b$1news.task.gda.pl...
[...]

Wypadkowa z tego iz
warto sympatyzowac z piłką nożną pomagając jej ,
będąc przy niej na spotkaniu chocby przelozonym,
a nie kupic bilet i walic to.
Przeciez zaraz bezie nowy PZPN,
jak bedzie to wtedy mozna faworyzowac
co sie widzi.
Ja na razie nie widzialem dobieranych herkulesow umysłowych
budujących zwycieskie rezultaty takie nie z B-klasą.
Byc moze byla buldozerka i decyzyjne operatorki koparki z edu.gov.
jak to nie rekreacja dla zdrowia progresu.
Nie wnikam w to.
Chociaz ostatnio nie wszedzie tak,
w takiej w pierwszej lidze gmaszki posterunkowe ,
rozwój żaluzji i rózności,
ale w wiekszosci miejscowosciach spokoj
i to jakby z zapasem (bo i na terenie obiektow pod latarnia jupiterow i bedzie tam gdzie sie szybko sciemnia poza widmo monitoringu).
A na styk jak zauwazyl pierwszy nasz premier
spawacz lepszy od politologa ... bez zatrudnienia
Oby juz w pore rzadzacy podchwycali

Data: 2012-10-19 14:51:16
Autor: nntp119
Replay
(...)

Data: 2012-10-19 07:26:32
Autor: etyci
Replay
W dniu piątek, 19 października 2012 14:51:12 UTC+2 użytkownik nntp119 napisał:
(...)

nic z tego nie mozna zrozumiec

jak mozna bylo nie zakryc dachu skoro to takie latwe?

i oto co znalazlem :

wladza chciala sie zrehabilitowac za kiepskie misje Polakow w Aganistanie,
skupila sie na szukanie terrorystow w Polsce i celowo zachowala haslo do systemu na znane Admin1, jako przynete.
O dziwo ktos zalogowal sie i zmienil szyfr do dachu.
Podobno jest to ktos z kancelarii prezydenta dlatego nie ujawniono,
a akcja byla w ramach testow nowego szyfru.
Powiodlo sie , bo nikt nie zlamal dachu

Data: 2012-10-19 18:59:50
Autor: prolegomena
Replay
Angielskie media to sa udane-
najlepszy z Polakow ten ktory nie upilnowal przy golu Weyna;
Piszczek

Data: 2012-10-20 14:56:37
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nntp119@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

zaiste zdaje sie, ze po ostatnim znaczacym meczu z Czechami

Nie wiem o co chodzi ale może popracuj nad jasnością wypowiedzi, bo tego nie da się czytać.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-10-20 17:10:26
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20102012.19B8AE15@budzik61.poznan.pl...
[...]

Tak jakby kiedyś tego elbląskiego przygłupa dało się czytać.
Do kibla z nim i tyle, a nie wyciągasz go innym.

Data: 2012-10-20 22:57:08
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie wiem co było kiedyś - nie znam go.
Natomiast nic za bardzo nie wyciągnąłem - uciąłem praktycznie cały cytat.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2012-10-21 11:55:26
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21102012.5EBC1E1B@budzik61.poznan.pl...
[...]

Jak spojrzysz na archiwum grupy z ostatnich kilku tygodni, to połowa postów jest jego, tyle że pod kilkunastoma kretyńskimi nickami.
Wyróżnik - wszystko bez sensu i dyskusje z samym sobą.
Tylko Ty jeden mu odpowiedziałeś.

Data: 2012-10-21 11:56:58
Autor: Budzik
[...]

być może, nie czytam wszystkiego.

Wyróżnik - wszystko bez sensu i dyskusje z samym sobą.

:) widczonie dlateog nie zapamiętałem.

Tylko Ty jeden mu odpowiedziałeś.
 No i? W czym ci to przeszkadza? --
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
Blaise Pascal

Data: 2012-10-21 14:23:47
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21102012.245626CB@budzik61.poznan.pl...
[...]

No i? W czym ci to przeszkadza?

W tym, że nie jestem zainteresowany czytaniem jego kretynizmów, nawet jak są tylko w Twoich cytatach.
I tak nic od niego w ten sposób nie uzyskasz, wielu próbowało, ale on akceptuje tylko dyskusje z samym sobą.

IMO to jakiś świr.

Data: 2012-10-22 18:56:54
Autor: Budzik
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W tym, że nie jestem zainteresowany czytaniem jego kretynizmów, nawet
jak są tylko w Twoich cytatach.

dlatego wyrażnie zaznaczyłem, że 99% jego wypowiedzi wyciąłem.
A zatem nie miałeś okazji poczytać jego kretynizmów.

I tak nic od niego w ten sposób nie uzyskasz, wielu próbowało, ale on akceptuje tylko dyskusje z samym sobą.

Zapewne masz rację.

Data: 2012-10-21 20:45:02
Autor: troleibus
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
to Ty napisałeś ten dowcip ?
u mnie micha sie jarzy do tej pory

Data: 2012-10-22 11:30:05
Autor: trusoria
Polska - Anglia p.s. rozszerzenie
kiedys to tu kawalarze zagladali...
o psychicznych , różnistych, ciągi wątków były,

na kibicowskiej dyskusji Polacy wymadrzali ,
odrazu odpowiadajac naraz sami sobie w jednym poscie
czasem jeszcze trudno coś uzupełnić

ale nie zebym jakims fubolowym guru,
czytne w temacie co zajrze

Polska - Anglia