Polska - Australia

Data: 2010-09-07 20:32:20
Autor: DysoN
Polska - Australia
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2010-09-07 12:16:49
Autor: castrol
Polska - Australia
Benadzieja to jest nasza gra. Czy naszym się wydaje, że mecz wygrają
na stojąco? Znowu brak skuteczności w ataku i wykończaniu akcji i do
tego ogromne i szkolne błędy w obronie, przecież dwie bramki
dostaliśmy na własne życzenie.

Zgodzę się ze Sławkiem, że wystawienie Pietrasiaka w pomocy było
głupotą. Gość jesc całkowicie niewidoczny. Domyślam się, że Smuda
chciał grać mocno ofensywnie, ale niestety z 2 napastnikami jakoś nam
idzie dużo gorzej niż z jednym.

Oby w drugiej połowie było dużo lepiej. Mam nadzięję, że zagramy
ustawieniem jak w meczu z Ukrainą.

Nie musimy koniecznie grać ofensywnie, Australia to nie są ogóki do
bicia typu San Marino.

Data: 2010-09-07 21:22:47
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisał w wiadomości news:4d1a0a20-0bb1-49c4-97c7-192d8c2647e7n3g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

1,5 bramki jego jak na razie.

Gość jesc całkowicie niewidoczny.

Stara się, dużo biega, ale totalnie bezproduktywnie.
Widać że nie ma zielonego pojęcia gdzie i po co powinien być w danym momencie na boisku.
I to nie jest jego wina.

Domyślam się, że Smuda
chciał grać mocno ofensywnie

Jak mocno ofensywnie, to na cholerę mu drugi defensywny pomocnik?
Muraś by sobie poradził.
Trzeba było dać na rozegranie Iwańskiego i już.
Peszko też się męczy grając tak jak go Smuda ustawia.
Czemu dziaduś tego nie widzi?

Data: 2010-09-07 12:31:25
Autor: castrol
Polska - Australia
On 7 Wrz, 21:22, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

1,5 bramki jego jak na razie.

Z Pietrasiakiem to odnoszę wrażenie, że gramy w 10.

Widać że nie ma zielonego pojęcia gdzie i po co powinien być w danym
momencie na boisku.
I to nie jest jego wina.

Zgadzam się. Nie wiem co robi Smuda, czy testuje nowe ustawienia, czy
nie miał nikogo na tą pozycję? Pietrasiak na tej pozycji nie powinien
wyjść na drugą połowę. Przez to nie mamy środka pomocy w ogóle.

Jak mocno ofensywnie, to na cholerę mu drugi defensywny pomocnik?

Chyba liczył, że Pietrasiak zastępować będzie włączającego się
Piszczka i Boenisha. Ale Nie zauważyłęmn aby Pietrasiak włączął się w
defensywe, nie mówiąć już o ofensywie.

Muraś by sobie poradził.
Trzeba było dać na rozegranie Iwańskiego i już.

Dziwie się, czemu Smuda zmienia coś co całkiem sensownie funckjonowało
w meczu z Ukrainą. Wg mnie powinniśmy grać z jednym napastnikiem, bo
to od dawna przynosiło skutki.

Czemu dziaduś tego nie widzi?

Mam nadzięję, że to są ciągłe poszukiwania. Wierzę w to po prostu, bo
inaczej wytłumaczyć sobie tego nie umiem, a irytacja u mnie powoli
narasta, zwłaszcza jak oglądam takie durne błędy w obronie czy tą
ciągłą niemoc naszej ofensywy.

Data: 2010-09-07 12:35:19
Autor: castrol
Polska - Australia
On 7 Wrz, 21:31, castrol <jkus...@blumen.pl> wrote:

[...]

Odpowiem sam sobie. Chyba zaczynam Cię Sławku rozumieć. Albo Smuda
jest debilem, albo nie umie się przyznać sam przed sobą, że może robić
błędy. Rozoczyna drugą połowę takim samym ustawieniem i bez dokonania
jakiejkolwiek zmiany. Zadzwiać mnie ten człowiek zaczyna coraz
bardziej i powoli nie umiem znaleźć usprawiedliwienia dla jego decyzji.

Data: 2010-09-07 23:36:19
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisał w wiadomości news:63c90f36-bf89-4a87-b19e-7f798d2375e3m15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Nie gadaj, w końcu się przyznał.
I tak mnie zdziwił, że stało się to wcześniej niż w 90 minucie, kiedy to zwykł zmian dokonywać. ;-)

Data: 2010-09-07 23:35:09
Autor: Cavallino
Polska - Australia
[...]

A ja zauważyłem.
Jak się cofał to od razu na równi ze stoperami był.
Powodowało to większy burdel, niż gdyby się w ogóle nie cofał, a przed polem karnym na asekurację nie było nikogo.
Do tego kiepska forma Żewłaka dzisiaj i było jak było.
A może nie "do tego" tylko "dlatego".

Czemu dziaduś tego nie widzi?

Mam nadzięję, że to są ciągłe poszukiwania.

Tak to sobie może w klubie poszukiwać, kiedy po prostu NIE MA drugiego defensywnego.
Jak Zieliński w Pradze.

Ale to jest repreza, jak nie ma to się powołuje i już.
Niejaki Lewandowski jest chyba do gry.

Wierzę w to po prostu, bo
inaczej wytłumaczyć sobie tego nie umiem, a irytacja u mnie powoli
narasta, zwłaszcza jak oglądam takie durne błędy w obronie

Radziłbym się przyzwyczaić.
W Lechu przez 3 lata nic z tym nie zrobił.
Mimo że miał Arbolędę, Bosackiego, Djurdjevica i Wojtkowiaka.
A miałem wrażenie że z roku na rok było gorzej.

Data: 2010-09-08 08:52:26
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 21:22, Cavallino pisze:

Zgodzę się ze Sławkiem, że wystawienie Pietrasiaka w pomocy było
głupotą.

1,5 bramki jego jak na razie.

A co robił Żewłakow w tych 2 sytuacja? :)

Data: 2010-09-08 10:23:20
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67bvm$cce$2inews.gazeta.pl...
[...]

Pomagał mu, a raczej nie dał rady naprawić. ;-)

Data: 2010-09-09 10:59:54
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-08 10:23, Cavallino pisze:

Pomagał mu, a raczej nie dał rady naprawić. ;-)

Jak ma naprawiać tak jak w 2 sytuacji to niech lepiej nawet nie próbuje :D

Data: 2010-09-08 11:10:59
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67jev$l1e$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-09-08 10:23, Cavallino pisze:

Pomagał mu, a raczej nie dał rady naprawić. ;-)

Jak ma naprawiać tak jak w 2 sytuacji to niech lepiej nawet nie próbuje :D

Zgadza się.
To był najsłabszy mecz Żewłaka od czasu strzelenia samobója.

Data: 2010-09-07 20:39:06
Autor: Fidelio
Polska - Australia
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:i660fk$mc7$1inews.gazeta.pl...
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...

To wyreguluj odbiornik, u mnie jakość jest ok :-)

Data: 2010-09-07 20:45:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polska - Australia

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i660sb$frm$1news.onet.pl...
[...]

Ja wyregulowałem; i bramka wpadła...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-09-07 20:52:06
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polska - Australia

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i661e5$hko$1news.onet.pl...
[...]

Do diaska; akurat "małego" przewijałem.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-09-07 21:32:42
Autor: CGC
Polska - Australia
Dnia Tue, 7 Sep 2010 20:52:06 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

To wyreguluj odbiornik, u mnie jakość jest ok :-)

Ja wyregulowałem; i bramka wpadła...

A nawet dwie :-)

Do diaska; akurat "małego" przewijałem.

Ale wiesz, że prezerwatywy nie trzeba nosić 24/7, żeby zapewniała
bezpieczeństwo? --
CGC NMSP

Data: 2010-09-07 21:38:59
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polska - Australia

Użytkownik "CGC" <cez@ry.org>
napisał w wiadomości news:13dcie4cbnqyn$.8sujad7dn09j$.dlg40tude.net...

Dnia Tue, 7 Sep 2010 20:52:06 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

Do diaska; akurat "małego" przewijałem.

Ale wiesz, że prezerwatywy nie trzeba nosić 24/7, żeby zapewniała
bezpieczeństwo?

Wiem :-D

P.S. wisisz mi czyszczenie mojego _nowego_ monitora...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-09-07 23:33:52
Autor: ..Aldi..Romek..
Polska - Australia
Do diaska; akurat "małego" przewijałem.

Ale wiesz, że prezerwatywy nie trzeba nosić 24/7, żeby zapewniała
bezpieczeństwo?

przezorny zawsze ube... znaczy zabezpieczony!
myślę, że nie powinieneś stać koledze na drodze do szczęścia!

;))

Data: 2010-09-07 21:13:04
Autor: yamma
Polska - Australia
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
[...]

Żewłak dał się ograć jak dziecko a Tytoń też się nie popisał.
yamma

Data: 2010-09-07 12:18:44
Autor: castrol
Polska - Australia
On 7 Wrz, 21:13, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

Żewłak dał się ograć jak dziecko a Tytoń też się nie popisał.
yamma

Tyton ogólnie jakiś niepewny. Nie wiem czy przez to obrona także jest
niepoustawiana i niepewna. Borucowe darcie ryja z pewnością działa
pozytywnie na obrońców. Tutaj czegoś zdecydowanie brakuje. Zresztą
pozostali nasi bramkarze (poza Borucem) chyba także mają z tym
problemy.

Data: 2010-09-08 08:36:33
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 21:13, yamma pisze:

Żewłak dał się ograć jak dziecko a Tytoń też się nie popisał.

Zadna nowosc, w poprzednich eliminacjach nasza obrona byla dziurawa jak szwajcarski ser, a Smuda buduje obrone na podstawowym srodkowym tej formacji wiec czemu sie dziwisz :)

Data: 2010-09-07 20:40:07
Autor: Mark
Polska - Australia
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:32:20 +0200, DysoN napisał(a):

Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...

W jakim sensie? Gdzie to ogladasz?
Cyfrowa UPC - no nie wiem co mozna zarzucic im.. obraz w 16/9, wszystko
ladne, wyrazne.. widzialem wiele o wiele gorszych transmisji.
Jedyne co mozna zarzucic to ze nie puscili tego na TVP HD

--
Mark

Data: 2010-09-07 20:48:54
Autor: DysoN
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 20:40, Mark pisze:
[...]

Ogladam z satelity (cyfra+). Wiem ze to nie HD ale obraz jest rozmyty, kontrast podkrecony za mocno tak ze biel koszulek jest mocniejsza i tlumi wrecz napisy na koszulkach, wieksza niz w reklamie vizira... To juz zwykly mecz naszej ekstraklasy na canal+ sport 2 (czyli tez nie HD) wyglada o wiele lepiej... Dodam ze ustwienia TV tez nie sa podkrecone wcale ale zwykle, normlane (tv plazmowy).

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-09-07 21:00:59
Autor: Mark
Polska - Australia
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:48:54 +0200, DysoN napisał(a):

Ogladam z satelity (cyfra+). Wiem ze to nie HD ale obraz jest rozmyty, kontrast podkrecony za mocno tak ze biel koszulek jest mocniejsza i tlumi wrecz napisy na koszulkach, wieksza niz w reklamie vizira...

To cos cyfra musi miec nie tak.
O ile ewentualnie mozna by sie zastanawiac czy biel nei jest za biala:) to
absolutnie nie widze rozmytego obrazu, przeciwnie, wszystko jest nalezycie
ostre, wyrazne, bez przesady. Napisy na koszulkach tez widoczne:) Moze z
powodu rozmycia w cyfrze, wydaje sie ze kontrast za duzy.
Ustawienia tv tez zwykle - tez plazma.

--
Mark

Data: 2010-09-07 21:20:13
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:82pepycvudy5$.dlgsmok.wot...
[...]

Nie.
Ja na dvb-t mam tak samo.

Data: 2010-09-07 21:19:47
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1t43t4ud5aa1g$.dlgsmok.wot...
[...]

Jakieś prześwietlone to wszystko, do tego stopnia, że piłki nie widać na tle trawy.
Nawet tv pościemniałem na maksa, zmieniłem temperaturę kolorów, a mimo to dno.

Data: 2010-09-07 21:21:39
Autor: Fidelio
Polska - Australia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i6638i$nkn$1news.onet.pl...
[...]

To może powinniście zamienić swoje cytoplazmy i inne lcd na zwykły kineskopowy tu jest wszystko cacy :-)

Data: 2010-09-07 21:25:11
Autor: Cavallino
Polska - Australia
[...]

Może tak być, na crt z zasady jest wszystko rozmyte, więc za duży kontrast nie robi różnicy. ;-)

Data: 2010-09-07 21:18:36
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:i660fk$mc7$1inews.gazeta.pl...
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...

A kiedyś z Krakowa TVP nadawała inaczej?

Data: 2010-09-07 22:05:11
Autor: Fidelio
Polska - Australia
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:i660fk$mc7$1inews.gazeta.pl...
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...

Mein Gott... my nie potrzebujemy pomocy, my potrzebujemy BoenishĂłw!

Serio, to jest dramat porównanie dośrodkowań Boenisha do zagrań jakiegolwiek innego polskiego piłkarza.

Panie Engel, widzisz to pan?

Data: 2010-09-07 13:31:05
Autor: castrol
Polska - Australia
On 7 Wrz, 22:05, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
..

Mein Gott... my nie potrzebujemy pomocy, my potrzebujemy Boenishów!

My potrszebujemy napastników! Drugi mecz, gdzie tworzymy mnóstwo
sytuacji i wykorzystujemy raptem jedną!
W tym meczu oddaliśmu 15 strzałów na bramkę Australii gdzie Australia
tylko 3.

Jeśli nie będziemy wykorzystywać systuacji które wyopracowywujemy to
nie wygramy żadnego meczu.

Data: 2010-09-07 13:42:27
Autor: Rowerex
Polska - Australia
On 7 Wrz, 21:31, castrol <jkus...@blumen.pl> wrote:

Jeśli nie będziemy wykorzystywać systuacji które wyopracowywujemy to
nie wygramy żadnego meczu.

To nie wygraliśmy notami za styl? :-p

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-09-08 00:01:04
Autor: Danpe
Polska - Australia
On Tue, 7 Sep 2010 13:42:27 -0700 (PDT), Rowerex <rowerex@op.pl>
wrote:

[...]

Kurde  tak sie darlem i nie pomoglo.

W drugiej polowie to byly jajca, tyle sytuacji i nic nie wykorzystac
albo glupio spascic. Cyrk. No i sporo glupich strat.

Ktos mi powie czy karny dla Australii byl? na zywo mi sie wydawalo, ze
sie gosc speclanie wylozyl. I co za pierdola saska nie strzelila
karnego!

Drugi raz bylem na kadrze i drugi raz troche zniesmaczony, aczkolwiek
zniesmaczenie bylo mniejsze niz po pierwszym meczu w Chorzowie, gdzie
dostali w dupsko od jakichs Slowakow czy cos podobnego.... nawet juz
nie pamietam, takie dno bylo. Zostala mi z tamtego meczu koszulka,
ktora dzis odkopalem.

Tutaj to przynajmniej sie czlowiek nacieszyl stadionem, super :)

Snikersy po 4 zl sprzedawali pod trybuna, za 2,50 bym kupil, powyzej
tego przekroczona zostaje moja bariera psychologiczna i wole sie
obejsc smakiem.

Gry poszczegolnych zawodnikow sie nie podejme, bo tak srednio widze
numery na zywo, wzrok juz nie ten ;)
Aczkolwiek wkurzyl mnie koles z 10, kilka razy tak opieszale sie
zachowal podczas natarcia naszej druzyny, ze szlag mnie trafial.
Fajnie kilka razy pokazali sie Australijczycy, jeden koles kiwal 4
Polakow, widac jednak, kto w jakich klubach gra (lub w przypadku
naszych - nie gra) i dlaczego.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-08 00:04:53
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Ktos mi powie czy karny dla Australii byl?

Był.

Data: 2010-09-08 08:55:15
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-08 00:04, Cavallino pisze:

Ktos mi powie czy karny dla Australii byl?

Był.

Tylko pytanie co zrobil Zewlakow, kolesiowi pilka odskoczyla na kilka metrow nic by z tego nie zrobil.

Data: 2010-09-08 10:23:53
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67c4u$cce$5inews.gazeta.pl...
[...]

Niemniej bez sensu Żewłak go popchnął.

Data: 2010-09-08 08:54:25
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 22:42, Rowerex pisze:

To nie wygraliśmy notami za styl? :-p

Pewnie zdaniem Piechniczka wygralismy w roznych :D

Data: 2010-09-08 08:54:02
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 22:31, castrol pisze:

My potrszebujemy napastników! Drugi mecz, gdzie tworzymy mnóstwo
sytuacji i wykorzystujemy raptem jedną!
W tym meczu oddaliśmu 15 strzałów na bramkę Australii gdzie Australia
tylko 3.

Ale jakie to strzaly, momentami to mialem wrazenie ze ogladam transmisje z ligi polskie, strzaly typu turlanie do bramkarza.

Data: 2010-09-07 23:37:48
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i665to$voc$1news.onet.pl...
[...]

Facet wykonał 4 dośrodkowania pod rząd w punkt.
Chyba żaden ze skrzydłowych nie byłby w stanie tego zrobić i to bez przeciwnika, Błaszczykowskiego nie wyłączając.
O pomocnikach, czy obrońcach przez litość nie wspomnę.
Ligowych rĂłwnieĹź.

Data: 2010-09-08 06:37:50
Autor: DysoN
Polska - Australia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Zgadza siÄ&#65533;.
Facet wykonaĹ&#65533; 4 doĹ&#65533;rodkowania pod rzÄ&#65533;d w punkt.
Chyba Ĺźaden ze skrzydĹ&#65533;owych nie byĹ&#65533;by w stanie tego zrobiÄ&#65533; i to bez przeciwnika, BĹ&#65533;aszczykowskiego nie wyĹ&#65533;Ä&#65533;czajÄ&#65533;c.
O pomocnikach, czy obroĹ&#65533;cach przez litoĹ&#65533;Ä&#65533; nie wspomnÄ&#65533;.
Ligowych rĂłwnieĹź.

Tez zwrocilem uwage na dosrodkowania Boenischa. Mocne, celne a nie jakies
balony wrzucane za linie koncowa boiska... Ogolnie sam Boenisch wygaldal jakby
kondycyjnie wyprzedzal reszte naszych pilkarzy. Jakos taki świeży byl dłuzej
niz inni, praktycznie caly mecz.

Data: 2010-09-08 09:01:16
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 23:37, Cavallino pisze:

Facet wykonał 4 dośrodkowania pod rząd w punkt.
Chyba żaden ze skrzydłowych nie byłby w stanie tego zrobić i to bez
przeciwnika, Błaszczykowskiego nie wyłączając.
O pomocnikach, czy obrońcach przez litość nie wspomnę.
Ligowych również.

Co do ligowych to chyba w calej lidze naszej nie ma kogos kto by to zrobil w ten sposob nawet ze stojacej pilki bez przeciwnika i byl sie nawet juz nie bawil w podzial na formacje w ktorych zawodnicy wystepuja.

Co nie zmienia faktu, ze przy pierwszej bramce Benisch troche sie zdrzemnal, ale druga sprawa, ze biorac pod uwage ze dosrodkowana pilka tak dlugo sie turlala do naszego pola karnego i Australijczyk tak sie zbieral do strzalu ze srodkowu obroncy powinni to skasowac.

Data: 2010-09-08 10:25:54
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67cg8$cce$6inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie o to mi chodziło.

Co nie zmienia faktu, ze przy pierwszej bramce Benisch troche sie zdrzemnal,

Bo orzeł z niego żaden nie jest, ale i tak bije na głowę konkurencję.
Jak pomyślę o Gancarczyku to pusty śmiech mnie ogarnia.
Ale i tak podanie ze skrzydła przed pole karne powinno zostać skasowane przez defensywnych pomocników.
Tyle że akurat Pietrasiaka nie było tam, a powinien być.

Data: 2010-09-09 11:01:34
Autor: Mane
Polska - Australia
W dniu 2010-09-08 10:25, Cavallino pisze:

Jak pomyślę o Gancarczyku to pusty śmiech mnie ogarnia.

A ile zachwytów było jak wrócił do Polski :)

Data: 2010-09-08 11:11:44
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67ji2$l1e$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-09-08 10:25, Cavallino pisze:

Jak pomyślę o Gancarczyku to pusty śmiech mnie ogarnia.

A ile zachwytów było jak wrócił do Polski :)

Wtedy jeszcze w miarę grał.
A później z meczu na mecz gorzej.
Doszło do tego, że IMO najlepszym kandydatem na lewą obronę w Lechu jest znowu Djuka.

Data: 2010-09-08 08:59:44
Autor: Mamak z Galicji
Polska - Australia
DysoN pisze:
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja fatalna...

Czy ktoś z obecnych na meczu może opisać od strony technicznej widowisko? Wyborcza zapowiadała armagedon, a ja się zastanawiam jak stadion funkcjonuje.

Mamak z Galicji

Data: 2010-09-08 17:18:24
Autor: AJK
Polska - Australia
08-09-2010  o godz. 8:59 Mamak z Galicji napisał:

[...]

Stadion funkcjonuje m.in. tak:
http://tinyurl.com/2wo7o8d

"Co ci przypomina, co ci przypomina widok znajomy ten?" ;-)

--
AJK

Data: 2010-09-08 17:23:08
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1n1mvmgwvzp5l.dlgajk.cija...
[...]

;-)

Nie byłoby mądrzej mecz w Krakowie zagrać kiedy zostanie zakończona budowa?
Chyba wszystkim byłoby przyjemniej wtedy właśnie, zobaczyliby stadion w pełnej okazałości, a nie plac budowy.

OIDP trybuny za bramkami już kiedyś były w użyciu.
Dlaczego teraz jedna z nich była zamknięta?

Data: 2010-09-08 20:30:57
Autor: Mark
Polska - Australia
Dnia Wed, 8 Sep 2010 17:23:08 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie byłoby mądrzej mecz w Krakowie zagrać kiedy zostanie zakończona budowa?
Chyba wszystkim byłoby przyjemniej wtedy właśnie, zobaczyliby stadion w pełnej okazałości, a nie plac budowy.

Zapominasz o jednym - o polityce.
Gdy decydowano o meczu na Wisle, w/g terminarza stadion powinien byc gototy
- - powinien byc gotowy *w sierpniu*
Ale po to sie ma inwestora wystepujacego w imieniu miasta, czyli ZIKIT, zeby
roznymi sztuczkami przeciagnac na jesien.Przeciez oddanie w terminie, w
sierpniu, nie daloby takiego bonusu jak oddanie stadionu na jesieni, blizej
wyborow
A ze to szkodzi Wisle.. myslisz ze to obchodzi prezydenta ktory "nigdy nie
zejdzie na psy"?

OIDP trybuny za bramkami już kiedyś były w użyciu.
Dlaczego teraz jedna z nich była zamknięta?

Bo byla OIDP dozwolona czasowo. Miasto wciaz "nie zdazylo" zamowic
wykonczenia klatek schodowych w srodku

--
Mark

Data: 2010-09-08 21:12:50
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:qpzieni77gcc$.dlgsmok.wot...
[...]

Powinni to przeczytać smarkacze z forum WL, którzy wieszają psy na Bułgarskiej, za to że im wybudowana kilka lat temu IV trybuna zacieka.

Data: 2010-09-08 17:25:08
Autor: Danpe
Polska - Australia
On Wed, 08 Sep 2010 08:59:44 +0200, Mamak z Galicji
<mamakzgalicji@wp.pl> wrote:

DysoN pisze:
[...]

Bylem o 19:30 przed kolowrotkami, spokojnie przeszedlem, 2 osoby
przede mna, sektor G2. Pozniej moze sie robily kolejki, bo wiecej
ludzi szlo. Wyjscie odbywalo sie wolniej, bo droga za trybuna zastawione barakami
i sie trzeba bylo przeciskac. Natomiast uliczka od Parku Jordana
zdecydowanie za ciasna.
Powinni zlikwidowac ogrodzenie od Parku, to by sie ludzie rozeszli, a
tak to sie idzie jak w tunelu.

W samej trybunie E(G) brak zarcia, jedno stoisko ze snikersami za 4zl
to dziekuje, ale wole sie obejsc smakiem, wiecej niz 2,5 za snikersa
nie dam ;)

Na nowej pewnie to samo. Z tego co slyszalem od znajomych co tez okolo
19:30 wchodzili na nowa trybune to nie bylo zadnego problemu.

Natomiast z parkingami konkretna lipa. Nie wyobrazam sobie co bedzie
jak przyjdzie 30 000 osob, chyba blonia albo aleje na parking trzeba
bedzie zamienic, a ja np nie mam ochoty jezdzic autobusem ze
zzydzialego osiedla, na ktorym pasiastych debili szukajacych okazji do
zwady nie brakuje.

Kolega byl na nowej trybunie w gornych rzedach parteru, wg jego
relacji, a raczej zachwytu  widocznosc super, na pietrze pewnie
jeszcze lepiej.
W ogole stadion w srodku swietny IMO.
Bylo troche problemow z zajmowaniem miejsc, pare klotni z tego powodu,
ze ktos kogos podsiadl i nie chcial opuscic miejsca.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-08 21:49:09
Autor: topek
Polska - Australia
W dniu 2010-09-07 20:32, DysoN pisze:
Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja
fatalna...
U mnie na n'ce (tv lcd) byla dobra jakosc i ostry obraz

CO do meczu to momentami zalosna kopanina.
2 polowa lepiej.
Skutecznosc, a raczej brak porazaly.

Jedyne co z meczu pilkarskiego zapamietalem to precyzyjne wrzutki BĂśnischa (nie ma jakiegos polskiego nazwiska?)

Znow piekna porazka :-(

Stadion wisly prezentowal sie ladnie w TV.
Doping tez glosny (dzieki zamknietym trybunom :)
Jak bedzie pelny stadion i nasi rykna to bedzie niezly klimat.
Na slaskim trupie wszystko szlo w niebo :)

Dlaczego grali w Krakowie a nie np na Legii?
Chyba stadion warszawski jest w wiekszym stopniu gotowy?
Albo na Lechu?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-09-08 13:44:03
Autor: Klepa
Polska - Australia
On 8 Wrz, 21:49, topek <topek-sp*merom-czlon-
w-...@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:
W dniu 2010-09-07 20:32, DysoN pisze:> Jaka beznadziejna jakosc transmisji! Dzwiek jeszcze ujdzie ale wizja
> [...]

2 polowa lepiej.
Skutecznosc, a raczej brak porazaly.

Jedyne co z meczu pilkarskiego zapamietalem to precyzyjne wrzutki
Bönischa (nie ma jakiegos polskiego nazwiska?)

Znow piekna porazka :-(

Stadion wisly prezentowal sie ladnie w TV.

Też pozytywnie zaskoczył mnie ten stadion. Mimo że nieraz widziałem go
już, to w telewizji po modernizacji (jeszcze nie zakończonej)  jeszcze
nie.
Na początku myślałem że grają gdzieś towarzysko za granicą :-) bo
jakoś nie szczególnie śledziłem poczynania repry po ostatnich jej
wyczynach :-)

Klepa

Data: 2010-09-08 13:49:23
Autor: Klepa
Polska - Australia
[...]

Pół żartem pół serio na Lechu nie ma trawy a na Legi ... nie ma połowy
trawy :-)

Data: 2010-09-08 23:25:09
Autor: yamma
Polska - Australia
topek wrote:

Dlaczego grali w Krakowie a nie np na Legii?
Chyba stadion warszawski jest w wiekszym stopniu gotowy?

Na Legii obecnie wymieniają murawę a na środku boiska stoi scena przygotowywana na inaugurację Olimpiady Specjalnej.

Albo na Lechu?

Tam chyba też właśnie wymieniają murawę.
yamma

Data: 2010-09-08 23:43:32
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i68v03$pec$1inews.gazeta.pl...
topek wrote:

Dlaczego grali w Krakowie a nie np na Legii?
Chyba stadion warszawski jest w wiekszym stopniu gotowy?

Na Legii obecnie wymieniają murawę

No popatrz.
A jeszcze z tydzień temu trąbiliście jak to przejebane mamy w Poznaniu, bo murawę trzeba zmieniać co jakiś czas. ;-)

Data: 2010-09-08 23:42:33
Autor: Cavallino
Polska - Australia
Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:

Dlaczego grali w Krakowie a nie np na Legii?
Chyba stadion warszawski jest w wiekszym stopniu gotowy?
Albo na Lechu?

Na Lechu nie ma trawy, stara jest zdjęta, nowa sie kładzie.
Będzie najwcześniej za 2-3 tygodnie.

Polska - Australia