[TRASA] Polska Chorwacja w ( Sloweni objazd przez Ptuj )

Data: 2009-07-20 22:55:56
Autor: Jarek
[TRASA] Polska Chorwacja w ( Sloweni objazd przez Ptuj )

Myslalem ze mam juz zaplanowana trase z objazdami platnych drog w
Slowenii ( Mureck Ptuj )
a tu pojawiaja sie glosy ze Slowency przebudowali cos w Ptuju zmuszajac
do korzystania z platnej drogi

Jechałem w tym roku przez Mureck Lenart Ptuj. Nie potrzeba tutaj żadnej winiety
Pozdrawiam
Jarek

[TRASA] Polska Chorwacja w ( Sloweni objazd przez Ptuj )