Polska Dojna i Skarlała.

Data: 2018-04-06 20:42:39
Autor: stevep
Polska Dojna i Skarlała.
# - Ci sami ministrowie, którzy oklaskiwali słowa Beaty Szydło, na rozkaz prezesa PiS muszą przekazać nagrody na rzecz Kościoła - komentuje Jarosław Kurski. I zastępca 'Gazety Wyborczej' podkreśla, że zapowiedź Jarosława Kaczyńskiego o zmniejszeniu wynagrodzenia o 20 proc. posłom, to dowód na to, kto tak na prawdę rządzi w Polsce. - Na tym właśnie polega skarlenie Polski przez ostatnie dwa lata, która z europejskiej demokracji stała się żoliborskim folwarkiem - mówi Kurski i apeluje: - Tylko od nas zależy, jak długo będziemy akceptować status poddanych takiego monarchy. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/10,155166,23235515,jaroslaw-kurski-o-zwrocie-ministerialnych-nagrod-prawdziwa.html#Z_BoxGWImg

--
stevep

Data: 2018-04-06 18:44:32
Autor: japanizer
Polska Dojna i Skarlała.
On Saturday, April 7, 2018 at 3:42:55 AM UTC+9, stevep wrote:
[...]

O hipokryzjo - Kaczyński również oklaskiwał i chwalił słowa Beaty Szydło. Starcza demencja i zapomniał, co robił kilka dni wcześniej?

Data: 2018-04-07 03:40:49
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Polska Dojna i Skarlała.
użytkownik stevep napisał:
[...]

Ale co się dziwisz? Kwiczeliśta o kasie, rabanu żeśta narobili
to zaplanowali cięcia, i tera też kwiczyta.

Tylko od nas zależy, jak długo będziemy akceptować status poddanych takiego monarchy. #

GWno spadło z wysokiego konia, ot co.

Data: 2018-04-07 05:02:05
Autor: japanizer
Polska Dojna i Skarlała.
On Saturday, April 7, 2018 at 7:40:50 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:
> [...]

to zaplanowali cięcia, i tera też kwiczyta.

 > Tylko od nas zależy, jak długo będziemy akceptować status poddanych > takiego monarchy. #

Z wysokiego konia na ryj to poleciały sondaże pisiorni, nocniczku.. He he.

Data: 2018-04-07 05:25:34
Autor: Zenek Kapelinder
Polska Dojna i Skarlała.
Daj znac kiedy zlodziejskie pelo przegoni pisiornie. Tylko uwazaj bo mozesz wczesniej ze strosci umrzec.

Data: 2018-04-07 06:07:09
Autor: japanizer
Polska Dojna i Skarlała.
On Saturday, April 7, 2018 at 9:25:35 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Daj znac kiedy zlodziejskie pelo przegoni pisiornie.

Ale wsadzili choć jednego pełowca? W końcu podobno ukradli chyba 600 mld złotych, co może być kwotą większą, niż niemieckie reparacje, o których ani pisiorski prezydent, ani premier nie chcą rozmawiać z Merkel (za to bardzo chętnie mówią o nich do ciemnego ludu w TVPiS).

Skoro nakradli na 600 mld zł, a nie wsadzili nikogo, to możliwe są tylko takie scenariusze:

a) małe pisiorki nakłamały o złodziejstwie, ciemny lud kupił

b) przejęte sądy, przejęta prokuratura i wszystkie służby śledcze - skoro przez dwa lata żadnego pełowca nawet aresztować za kradzież bułki nie potrafią, a co dopiero za kradzież 600 mld zł - to znaczy, że ukradł ktoś inny, i jest teraz chroniony

Nie jestem zwolennikiem spiskowych teorii, więc skłaniałbym się do rozwiązania a) - tym bardziej, że wśród pisiorstwa i ich ciemnego ludu debili sporo; jesteś wszak jednym z nich.

Tylko uwazaj bo mozesz wczesniej ze strosci umrzec.

Czy już w TVPiS mówią, z kim będzie wchodzić w koalicję PiS? Z SLD, z PO, czy może z Razem?

Data: 2018-04-07 06:19:45
Autor: Zenek Kapelinder
Polska Dojna i Skarlała.
Tego nie mowili ale pry jakims poprzednim sondazu mowili ze jak by wtedy byly wybory to pis moglby samodzielnie konstytucje modyfikowac.

Data: 2018-04-07 06:25:27
Autor: japanizer
Polska Dojna i Skarlała.
On Saturday, April 7, 2018 at 10:19:46 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Tego nie mowili ale pry jakims poprzednim sondazu mowili ze jak by wtedy byly wybory to pis moglby samodzielnie konstytucje modyfikowac.

Z 30% poparcia? No jeszcze trochę czasu mają - kilka niekonstytucyjnych zmian w prawie mówiących o tym, że 30% to więcej niż 70%, długopis marki Adrian podpisze, Trybunał Konstytucyjny nie stwierdzi niezgodności z konstytucją, bo po pisiorskich zmianach orzeka zamiast szybciej, to dwa razy wolniej - i już.

Potem dekretem Kaczelnika włączy się niemieckie tereny od Odry do Hamburga do Polski, po czym odda do Watykanu - i sprawa reparacji wojennych będzie załatwiona.

Data: 2018-04-07 16:20:30
Autor: Konrad
Polska sukces wyborczy.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 mowili ze jak by wtedy byly wybory to pis moglby samodzielnie konstytucje
modyfikowac.

A po jakiego ch... PiS ma modyfikować Konstytucję ?
PiS rządzi przy pomocy rozkazów z Nowogrodzkiej,
 a Konstytucję to mają w dudzie.
Jedyne wyzwanie teraz to jak uzyskać wynik 99,9 %
podczas wyborów i mieć lepszy wynik niż PRLkomuna.
Rydzyk razem z nowym komisarzem od wyborów zapewnią
sukces wyborczy.

Data: 2018-04-07 23:46:54
Autor: stevep
Polska Dojna i Skarlała.
Tego nie mowili ale pry jakims poprzednim sondazu mowili ze jak by wtedy byly wybory to pis moglby samodzielnie konstytucje modyfikowac.

A ty znowu czerpiesz wiedze z prymitywnych szczekaczek TVP.

--
stevep

Data: 2018-04-07 15:37:01
Autor: Zenek Kapelinder
Polska Dojna i Skarlała.
Lepszy TVP niz wrozenie z GWna.

Data: 2018-04-08 16:41:40
Autor: stevep
Polska Dojna i Skarlała.
Lepszy TVP niz wrozenie z GWna.

Jedz dorsze, nie utyjesz.

--
stevep

Data: 2018-04-07 23:45:22
Autor: stevep
Polska Dojna i Skarlała.
W dniu 2018-04-07 o 12:40, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:
użytkownik stevep napisał:
[...]

Prosto na twój głupi łeb spierdolski.

--
stevep