Polska Grupa Pocztowa - cyrku runda druga

Data: 2014-04-28 16:39:45
Autor: Budzik
Polska Grupa Pocztowa - cyrku runda druga
Użytkownik Andrzej Lawa alawa.news@lechistan.com ...

Nowy pseudo-operator pseudo-pocztowy znowu świeci anty-przykładem...

W piątek (25 IV) znalazłem awizo. Fajnie. Dziś wstępuję do sklepiku, w którym odbierałem poprzednio... "my już z nimi nie współpracujemy!".

Okazuje się, że jest nowy punkt - bardzo wygodnie czynny w godzinach pracy (przynajmniej moich). Czyli nie mogę odebrać przesyłki... No mógłbym 2 V (ostateczny termin odebrania przesyłki), bo mam wolne, ale... nowy sklepik drugiego też ma wolne.

Żeby najjaśniejszy piorun strzelił tego cholernego decydenta od przesyłek sądowych, co zadecydował "najtaniej == najlepiej", żeby mu się flaki zagotowały a oczy wyżarły robaki ;->

a o nie jest tak, że winne nie jest najtaniej=najlepiej tylko to, ze w warunkach przetargu nie było wpisanych godzin urzedowania puntków?

Polska Grupa Pocztowa - cyrku runda druga