Polska - Irlandia P łn

Data: 2009-09-04 21:10:57
Autor: Danpe
Polska - Irlandia P łn
On Fri, 04 Sep 2009 09:21:11 +0200, diego_maradona
<g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> wrote:

Skład na mecz z Irlandią Północną:

Boruc - Golański, Dudka, Żewłakow, Krzynówek - Błaszczykowski,
M.Lewandowski, Murawski, Roger, Obraniak - Brożek

jechal ktos na mecz kadry z Krakowa do Chorzowa?
Dostalem bilet, mam wyjazd autokarem o 18 z Krakowa i nie wiem czy to
nie za pozno, moze lepiej malym autkiem leciec?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-05 06:27:40
Autor: tomus_king
Polska - Irlandia Płn
> [...]

Dostalem bilet, mam wyjazd autokarem o 18 z Krakowa i nie wiem czy to
nie za pozno, moze lepiej malym autkiem leciec?

W Polsce lepiej nie ryzykować takie podróży :) Ja mam z 300 km do Chorzowa i o 10 już wyjeżdżamy, tyle że z kilkoma przystankami.

Data: 2009-09-05 10:04:32
Autor: Danpe
Polska - Irlandia P łn

no tak ale ja niby lece autopstrada.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-05 15:02:12
Autor: Aman
Polska - Irlandia Płn

no tak ale ja niby lece autopstrada.

ktora w polowie jest w remoncie i ma zwezenie do 1 pasa :)

Pozdrawiam

Aman

Polska - Irlandia P łn