Polska - Irlandia Płn

Data: 2009-09-04 09:21:11
Autor: diego_maradona
Polska - Irlandia Płn
Skład na mecz z Irlandią Północną:

Boruc - Golański, Dudka, Żewłakow, Krzynówek - Błaszczykowski,
M.Lewandowski, Murawski, Roger, Obraniak - Brożek

I jeszcze komentarz który warto przytoczyć:

"Ostatnią zagadką była lewa obrona. W środę Beenhakker ustawił tam
Seweryna Gancarczyka. Zawodnik Lecha zrobił wrażenie, ale nie był
przekonujący na tyle, by trener zrezygnował z Jacka Krzynówka.

- Gancarczyk gra dobrze z piłką przy nodze. Lepiej się czuje, gdy ma
naprzeciwko siebie pomocnika, a nie typowego napastnika. Gorzej radzi
sobie z grą obronną - mówił Beenhakker. - Irlandczycy zagrają 4-4-2,
więc mógłby mieć problemy. Krzynówek sobie poradzi. To kluczowe ogniwo
zespołu. Wiem, że gra nie na swojej pozycji i jest z tego niezadowolony,
ale wiem też, że poświęci się dla zespołu. Z Grecją zagrał bardzo dobrze.

Skrzydłowy Krzynówek sam mówi, że broni słabo, nie za bardzo to potrafi,
i że cały czas ciągnie go do przodu."

Mam problemy z ogarnięciem decyzji co do obsadzenia lewej obrony, a ten
komentarz jeszcze bardziej je powiększył.

źródło sport.pl

Data: 2009-09-04 10:26:31
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "diego_maradona" <g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> napisał w wiadomości news:h7qfof$rb5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Skład na mecz z Irlandią Północną:

Boruc - Golański, Dudka, Żewłakow, Krzynówek

Dziadek jest niereformoalny.
Mam już tego dość.
Niech tak kadra przegra co jest w stanie i niech dziadek spada w podskokach do Holandii.

- Gancarczyk gra dobrze z piłką przy nodze. Lepiej się czuje, gdy ma
naprzeciwko siebie pomocnika, a nie typowego napastnika. Gorzej radzi
sobie z grą obronną

Za to Krzynówek to etatowy obrońca, na codzień i od zawsze grał na tej pozycji.

Nikt tego chyba nie rozumie.
No może yamma. ;-)

Data: 2009-09-04 08:52:14
Autor: Smok Eustachy
Polska - Irlandia Płn
Dnia Fri, 04 Sep 2009 10:26:31 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

A jak wygrają?

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-04 10:55:12
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.09.04.08.53.39Eustachy.pl...
[...]

To będzie nas swoimi pomysłami męczył przez następne lata.
A jak jak piszę mam tego dość, więc chyba po raz pierwszy w życiu wolałbym pogodzić się z porażką, jeśli to miałaby być cena tego, żeby dziwactw dziadka więcej nie oglądać.

Data: 2009-09-04 11:15:05
Autor: diego_maradona
Polska - Irlandia Płn
Smok Eustachy pisze:
[...]

To mimo wszystko i tak będę uważał że nie było żadnych przesłanek do
powołań krzynówka (a na pewno do wystawienia go w pierwszym składzie),
sosina i saganowskiego.
Dla mnie nawet jak Sosin strzeliłby 3 bramki to i tak przed meczem nie
ma żadnych ani to żadnych podstaw do powołania. Moim zdaniem świadczy to
o tym, że selekcjoner dawno już przestał oglądać mecze ligowe (i nie
tylko, mecze z zagranicznych lig z udziałem polaków też) i dzwoni do
ludzi, których numery ma w telefonie.
No chyba że ktoś poda mi jakieś logiczne wytłumaczenie czemu powołany
jest Sosin, Sagan, Krzynówek czy Łobodziński? Nie ma lepszych? Albo
inaczej - nie ma piłkarzy na tych pozycjach w lepszej formie? W ataku
może faktycznie byłby problem ale w pomocy myślę że można by się
bardziej postarać.

Data: 2009-09-04 11:17:14
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "diego_maradona" <g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> napisał w wiadomości news:

No chyba że ktoś poda mi jakieś logiczne wytłumaczenie czemu powołany
jest Sosin, Sagan, Krzynówek czy Łobodziński?

I Smolarek?

Data: 2009-09-04 12:21:34
Autor: diego_maradona
Polska - Irlandia Płn
Cavallino pisze:
[...]

I Smolarek. Jakoś mi wyleciał z głowy..

Data: 2009-09-04 14:24:33
Autor: ALEX Przekliniak
Polska - Irlandia Płn
Cavallino ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Kto ma być jego następcą?

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-09-04 15:41:51
Autor: yamma
Polska - Irlandia Płn
ALEX Przekliniak wrote:
[...]

Czesio Michniewicz. ;-)
yamma

Data: 2009-09-04 20:08:17
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:

Dziadek jest niereformowalny.
Mam już tego dość.
Niech tak kadra przegra co jest w stanie i niech dziadek spada w
podskokach do Holandii.

Kto ma być jego następcą?

Kto bądź.
Przynajmniej będzie szansa na postęp i mniej głupoty.

Co oczywiście nie znaczy, że nie będzie też szansy w drugą stronę - np. jakby miał być Majewski.

Data: 2009-09-05 17:56:53
Autor: Robert Gosik
Polska - Irlandia Płn
Kto ma być jego następcą?

Janas :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4398 (20090905) __________

Data: 2009-09-05 17:56:54
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h7u1m8$eh6$1news.onet.pl...
Kto ma być jego następcą?

Janas :)

Śmieszek nie bardzo na miejscu.

Data: 2009-09-06 11:47:43
Autor: Robert Gosik
Polska - Irlandia Płn
Kto ma być jego następcą?

Janas :)

Śmieszek nie bardzo na miejscu.

Propozycja jest jak najbardziej powazna. Mnie umiejetnosci PR selekcionera malo obchodza.
Usmieszek umieszczoney z powodu spodziewanej reakcji "wyrobionych kibicow".
Mam jakies dziwne wrazenie ze z "konserwatywnym" Janasem na lawce do wczorajszej kompromitacji by nie doszlo. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4399 (20090905) __________

Data: 2009-09-06 11:52:09
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h800e2$pv3$1news.onet.pl...
Kto ma być jego następcą?

Janas :)

Śmieszek nie bardzo na miejscu.

Propozycja jest jak najbardziej powazna.

No o tym mówię i w 100% się zgadzam (chociaż chciałbym też sprawdzić jak sobie da radę Smuda).
W porównania do wyczynów Leo prowadznie kadry przez Janasa to było niebo a ziemia.
I chyba nawet posypał nieco głowę popiołem jak zawalił Mundial.

Data: 2009-09-04 10:33:55
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
[...]

To jest chyba jakaś kpina z tym Krzynówkiem w obronie kiedy mamy Gancarczyka?
Co ten Leo wyprawia?

Data: 2009-09-04 09:39:49
Autor: Przemek Budzyński
Polska - Irlandia Płn
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
To jest chyba jakaś kpina z tym Krzynówkiem w obronie kiedy mamy Gancarczyka?
Co ten Leo wyprawia?

yammy pytaj.

Data: 2009-09-04 12:11:42
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7qn94$313$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

To jest chyba jakaś kpina z tym Krzynówkiem w obronie kiedy mamy
Gancarczyka?
Co ten Leo wyprawia?

yammy pytaj.

A co, yamma wygryzł Martę Alf ze stanowiska rzecznika Leo ;-)?

Data: 2009-09-04 12:15:52
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h7qp5a$uff$1news.onet.pl...
[...]

Nie, ale sam się postawił w roli Leobrandzlownika, więc niech się tłumaczy.
Ty będziesz się tłumaczył za Smudę, nie myśl że nie. ;-)

Data: 2009-09-04 13:41:15
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
[...]

Smudę jednak bronią wyniki, bronić to się chyba muszą zacząć jego przeciwnicy po tym jak się Lechowi ostatnio wiedzie...
No ale jeszcze za wcześnie by cokolwiek przesądzać, Smuda ideałem nie jest, ale jak na nasze podwórko to jest jednak mocarz ;-)

Data: 2009-09-04 13:49:22
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
[...]

Smudę jednak bronią wyniki,

Daj już spokój z tymi bredniami, gdyby Smuda miał wyniki, to byłby dalej w Poznaniu.
Ale ja piłem nie do Lecha, tylko do następnych jego fuch, głównie w reprezie.

Data: 2009-09-04 14:30:35
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
[...]

Spokojnie po sezonie porównamy wyniki sezonu Smudy z sezonem po Smudzie i będzie wszystko jasne :-)

Ale ja piłem nie do Lecha, tylko do następnych jego fuch, głównie w reprezie.

Jestem sceptyczny co do jego szans, Smuda raczej nie jest faworyzowany w PZPN.
Smuda ma swoje zdanie a tam wolą raczej takich "zdalnie sterowanych" ;-)

Data: 2009-09-04 20:09:05
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
[...]

Np. pierwszego sezonu Smudy z pierwszym sezonem po Smudzie? ;-)

Data: 2009-09-05 00:32:53
Autor: maciej
Polska - Irlandia Płn
Cavallino napisał:

Np. pierwszego sezonu Smudy z pierwszym sezonem po Smudzie? ;-)

Najlepiej trofea Smudy zdobyte w Piotrcovii z tymi z Lecha za Zielińskiego :-/

Tylko, zeby czasem dwóch zer nie trzeba było porównywać :-)

Data: 2009-09-05 10:21:48
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h7rl41$pg9$1news.onet.pl...
[...]

Nie no ostatni sezon Smudy, parafrazując słowa pewnego polityka, nie ważne jak się zaczyna ważne jak się kończy ;-)

Data: 2009-09-05 11:35:23
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
[...]

Nie no ostatni sezon Smudy,

Z ostatnim Zielińskiego?
No to poczekamy pewnie trochę.

Ja jednak pozwolę sobie już wcześniej porównać całość, znaczy jeśli Zieliński coś zdobędzie lepszego niż PP to będzie lepszy.

Data: 2009-09-05 18:26:31
Autor: Fidelio
Polska - Irlandia Płn
[...]

O ile wytrwa na stanowisku choćby ten jeden sezon :-))))

Data: 2009-09-04 10:59:33
Autor: Mane
Polska - Irlandia Płn
diego_maradona pisze:
[...]

Jezeli Gancarczyk sobie nie radzi to jak nazwac gre obronna Krzynowka :D

Data: 2009-09-04 12:30:02
Autor: TheBest
Polska - Irlandia Płn
diego_maradona pisze:
[...]

Wychodzi z zalozenia ze lepiej wstawic zawodnika nie w najwyzszej formie   ale ktory wie jakim systemem gra druzyna niz debiutanta, w obronie jest to szczegolnie wazne. Tylko tak mozna to wytlumaczyc. I dla zapalczywcow: tak to sobie tlumacze co nie znaczy, ze jestem do tego przekonany.

Data: 2009-09-04 13:44:15
Autor: Przemek Budzyński
Polska - Irlandia Płn
TheBest <colbyco@gazeta.pl> napisał(a):
> Wychodzi z zalozenia ze lepiej wstawic zawodnika nie w najwyzszej formie   ale ktory wie jakim systemem gra druzyna niz debiutanta,

ile meczow Krzynówek zagrał w kadrze/karierze na pozycji lewego obrońcy?

Nie wiem, czy system czterech obrońców jest czymś szczególnie skomplikowanym, do tego stopnia, żeby nie ogarnął tego Gancarczyk, który na pozycji lewego obrońcy zjadł zęby.....

Data: 2009-09-04 20:10:30
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7r5jf$lqc$1inews.gazeta.pl...
[...]

W systemie z czterema obrońcami zresztą.

Data: 2009-09-04 13:48:16
Autor: yamma
Polska - Irlandia Płn
TheBest wrote:
diego_maradona pisze:

[...]

I tak pewnie zagrają obydwaj - Krzynówek jest za stary na pełne 90 min. na tej pozycji, więc końcówkę najprawdopodobniej zagra Gancarczyk. A jeśli chodzi o sens wystawiania go na tej pozycji, to mam podobne zdanie. Dodam tylko, że Irlandia Pn., to nie jest Brazylia i jeśli Żewłak z Dudką zagrają tak jak z Grecją, to nawet Krzynówek powinien sobie spokojnie poradzić.
yamma

Data: 2009-09-04 14:03:47
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

I tak pewnie zagrają obydwaj - Krzynówek jest za stary na pełne 90 min.

On jest za stary nawet na 10 minut w kadrze, jego przydatność obecnie jest zerowa, o ile nie ujemna.

na tej pozycji, więc końcówkę najprawdopodobniej zagra Gancarczyk. A jeśli chodzi o sens wystawiania go na tej pozycji, to mam podobne zdanie.

LOL
Cóż za zaskoczenie. ;-)

Dodam tylko, że Irlandia Pn., to nie jest Brazylia i jeśli Żewłak z Dudką zagrają tak jak z Grecją, to nawet Krzynówek powinien sobie spokojnie poradzić.

Już nieraz widzieliśmy jak sobie radzi (w poprzednich meczach).
Ostatni raz poradził sobie z czymkolwiek z Portugalią.
Potem już nigdy.

Data: 2009-09-04 14:22:04
Autor: diego_maradona
Polska - Irlandia Płn
yamma pisze:
zdanie. Dodam tylko, że Irlandia Pn., to nie jest Brazylia i jeśli
Żewłak z Dudką zagrają tak jak z Grecją, to nawet Krzynówek powinien
sobie spokojnie poradzić.
yamma

No i w następnych meczach też będzie grał Krzynówek bo Leo nie będzie
chciał stawiać na debiutantów - Gancarczyka. Gramy ze Słowenią - to też
nie Brazylia, myślisz że Krzynówek tam da rade?
(Przyjmuję założenia TheBest bo to jedyne logiczne wytłumaczenie tej
decyzji)

Data: 2009-09-04 15:40:08
Autor: yamma
Polska - Irlandia Płn
diego_maradona wrote:
yamma pisze:
[...]

Jeśli poprawnie zagra z Irlandią, to dlaczego nie? Tak jak pisałem, podejrzewam, że po godzinie Krzynówek zejdzie i zastąpi go Gancarczyk (o ile oczywiście nie przytrafi się coś nieoczekiwanego), więc Leo będzie miał okazję do sprawdzenia jak ten drugi radzi sobie w meczu o stawkę. Przypominam, że dotychczasowe testy wypadły słabo dla Gancarczyka i IMO większym ryzykiem byłoby wystawianie go od pierwszych minut w tak ważnym meczu zamiast Krzynówka. A Leo ryzykantem zdecydowanie nie jest. Zresztą darujcie, mając Błaszczykowskiego, Rogera i Obraniaka z przodu mamy się jeszcze martwić o nasze tyły? Jeśli trójka Boruc, Żewłakow i Dudka będzie cały czas pamiętać o meczach ze Słowacją i Irlandią Pn., to ja jestem spokojny o wynik.
yamma

Data: 2009-09-04 15:59:23
Autor: Mane
Polska - Irlandia Płn
yamma pisze:

Przypominam, że dotychczasowe testy wypadły słabo dla Gancarczyka i IMO większym ryzykiem byłoby wystawianie go od pierwszych minut w tak ważnym meczu zamiast Krzynówka.

Przypomnij sobie wystepy Krzynowka na lewej obronie.

mając Błaszczykowskiego, Rogera i Obraniaka z przodu mamy się jeszcze martwić o nasze tyły?

Tak, zdecydowanie, wlasnie ze wzgledu na Rogera

Data: 2009-09-04 19:16:27
Autor: yamma
Polska - Irlandia Płn
Mane wrote:
yamma pisze:

[...]

Przypominam i co? Znowu mam dyskutować o czyichś wyobrażeniach? Dziekuję, nie mam ochoty. Jest taka zasada: nie zmienia się zwycięskiego składu. A Krzynówek, póki co, jest współautorem zwycięstwa z Grekami.

mając Błaszczykowskiego, Rogera i Obraniaka z przodu mamy się
jeszcze martwić o nasze tyły?

Tak, zdecydowanie, wlasnie ze wzgledu na Rogera

Nieśmiało przypomnę, że jedyną bramkę z Irlandią zdobyliśmy po podaniu Rogera. Nie oceniaj jego gry przez pryzmat gry w Legii, tak samo jak nie oceniaj przydatności Gancarczyka do reprezentacji przez pryzmat jego gry w Lechu. Czasami mam wrażenie, że niektórym każde złe zagranie Rogera sprawia niebywała satysfakcję.
yamma

Data: 2009-09-04 17:53:56
Autor: UGI
Polska - Irlandia Płn

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Dodam  tylko, że Irlandia Pn., to nie jest Brazylia i jeśli Żewłak z Dudką zagrają tak jak z Grecją, to nawet Krzynówek powinien sobie spokojnie poradzić.

Czy Ty nie chcesz zrozumiec ze majac dwoch zawodnikow na ta pozycje, zawsze wybiera sie lepszego? Tymbardziej jezeli ten jest tak 5x lepszy? "Znajomosc systemu gry" to jest najwieksza bzdura, która wymyslono by krzywdzic ludzi, którzy zasluguja na gre w kadrze a w ich miejsce wystawiac "swoich". Po co "nawet Krzynowek powinien sobie spokojnie poradzic" skoro mozna wrzucic Gancarczyka, ktory na pewno sobie poradzi?

Data: 2009-09-04 19:01:53
Autor: Koriat
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7qusr$h5h$1inews.gazeta.pl...
TheBest wrote:
diego_maradona pisze:

[...]

Dokładnie tak samo sobie myślałem miesiąc temu - i niestety nie tylko ja :(. Łobodziński nigdy nie grał na prawej obronie, a Jop od 18 miesięcy w ogóle nie grał, ale w końcu Levadia to nie Real Madryt więc i tak powinni sobie spokojnie poradzić. Teoretycznie to było słuszne założenie, no niestety okazało się, że teoria nie zawsze się sprawdza. Oby tym razem nie było podobnie.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-09-05 21:19:29
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

nawet Krzynówek powinien sobie spokojnie poradzić.

No i se poradził.
Do 35 minuty miał 100% strat i 0% udanych interwencji w obronie.
Efekt: 0-1.

Data: 2009-09-05 13:31:24
Autor: BearBag
Polska - Irlandia Płn

No i se poradził.
Do 35 minuty miał 100% strat i 0% udanych interwencji w obronie.
Efekt: 0-1.

to chyba bardziej wina drzemki Zewlakowa niz Krzynowka...

Data: 2009-09-05 22:33:12
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac6598b2-834b-4953-87c7-c155d9715103a7g2000yqo.googlegroups.com...

No i se poradził.
Do 35 minuty miał 100% strat i 0% udanych interwencji w obronie.
Efekt: 0-1.

to chyba bardziej wina drzemki Zewlakowa niz Krzynowka...

Jednego i drugiego, to był napastnik Krzynówka.

Data: 2009-09-05 13:38:03
Autor: BearBag
Polska - Irlandia Płn

Jednego i drugiego, to był napastnik Krzynówka.

Krzynowek go zostawil to robili pułapkę, wina tylko i wylacznie
Zewlakowa.

Data: 2009-09-05 22:45:16
Autor: Cavallino
Polska - Irlandia Płn
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:43ea3ccc-304b-421d-8bd3-57fb9da021dee12g2000yqi.googlegroups.com...

Jednego i drugiego, to był napastnik Krzynówka.

Krzynowek go zostawil to robili pułapkę

No i właśnie o to chodzi, że go nie miał zostawiać.

Data: 2009-09-06 10:22:35
Autor: Mark
Polska - Irlandia Płn
Dnia Sat, 5 Sep 2009 13:38:03 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

Krzynowek go zostawil to robili pułapkę, wina tylko i wylacznie
Zewlakowa

Wina Krzynowka jest to ze wogole wczoraj byl na tej cholernej murawie.
Przy calym szacunku dla jego zaslug sprzed lat - on juz zwyczajnie sie nie
nadaje do reprezentacji nawet na  lewa pomoc, a lewa obona to jakies
kuriozum juz. To juz osobiscie wolalbym tam Piotra Brozka, ktory przeciez
zadnym geniuszem obrony nie jest. A lepsi  sie znajda.

--
Mark

Data: 2009-09-04 17:45:40
Autor: UGI
Polska - Irlandia Płn

[...]

ROTFL. Idzcie w cholere z takim selekcjonerem.

Data: 2009-09-04 21:10:57
Autor: Danpe
Polska - Irlandia P łn
On Fri, 04 Sep 2009 09:21:11 +0200, diego_maradona
<g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> wrote:

Skład na mecz z Irlandią Północną:

Boruc - Golański, Dudka, Żewłakow, Krzynówek - Błaszczykowski,
M.Lewandowski, Murawski, Roger, Obraniak - Brożek

jechal ktos na mecz kadry z Krakowa do Chorzowa?
Dostalem bilet, mam wyjazd autokarem o 18 z Krakowa i nie wiem czy to
nie za pozno, moze lepiej malym autkiem leciec?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-05 06:27:40
Autor: tomus_king
Polska - Irlandia Płn
> [...]

Dostalem bilet, mam wyjazd autokarem o 18 z Krakowa i nie wiem czy to
nie za pozno, moze lepiej malym autkiem leciec?

W Polsce lepiej nie ryzykować takie podróży :) Ja mam z 300 km do Chorzowa i o 10 już wyjeżdżamy, tyle że z kilkoma przystankami.

Data: 2009-09-05 10:04:32
Autor: Danpe
Polska - Irlandia P łn

no tak ale ja niby lece autopstrada.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-05 15:02:12
Autor: Aman
Polska - Irlandia Płn

no tak ale ja niby lece autopstrada.

ktora w polowie jest w remoncie i ma zwezenie do 1 pasa :)

Pozdrawiam

Aman

Polska - Irlandia Płn