Polska - Izrael - na żywo...

Data: 2009-08-26 08:56:01
Autor: Vic
Polska - Izrael - na żywo...
Tzva Adonai пишет:
Zawsze w takich sytuacjach staję przed dylematem: "Komu kibicować?"...

Aby komus kibicowac nie trzeba miec obywatelstwa, swiadectw pochodzenia itp, mozesz wiec smialo kibicowac Izraelowi.

A najlepiej kibicuj tym, ktorzy wygraja :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 16:47:24
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
Aby komus kibicowac nie trzeba miec obywatelstwa, swiadectw pochodzenia itp, mozesz wiec smialo kibicowac Izraelowi.

Jak na razie jeste¶ tu jedyn± osob±, która jest przekonana, ¿e nie jestem
¯ydem... Przyznam, ¿e to czyni ciê wyj±tkowym...

Data: 2009-08-26 07:50:38
Autor: Antenka
Polska - Izrael - na żywo...
On 26 Sie, 16:47, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Jak na razie jeste¶ tu jedyn± osob±, która jest przekonana, ¿e nie jestem
¯ydem... Przyznam, ¿e to czyni ciê wyj±tkowym...

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Tzvelek, wyspa³e¶ siê?

Antenka

Data: 2009-08-27 08:31:11
Autor: Vic
Polska - Izrael - na żywo...
Tzva Adonai пишет:
Jak na razie jesteś tu jedyną osobą, która jest przekonana, że nie jestem
Żydem... Przyznam, że to czyni cię wyjątkowym...

:) he, he
Jesli czujesz sie Zydem to - moim zdaniem - nim jestes. Co prawda, opinia rabinow w tej materii jest calkowicie rozbiezna z moja, ale coz tam :)
Wydaje mi sie natomiast, ze ty nawet niespecjalnie czujesz sie Zydem, a cale to twoje Zydostwo sluzy glownie do wqurwiania takich pogrzancow typu: awe, panslav, aron, boukun, itp. :)
Jestes dla nich jak dobry psycholog :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 01:11:33
Autor: Antenka
Polska - Izrael - na ¿ywo...
On 27 Sie, 08:31, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> [...]

cale to twoje Zydostwo sluzy glownie do wqurwiania takich pogrzancow
typu: awe, panslav, aron, boukun, itp. :)

A mnie nie wymieniłeś? :((

Antenka

Data: 2009-08-27 11:07:13
Autor: Vic