Polska - Izrael - na żywo...

Data: 2009-08-25 11:53:09
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
Zawsze w takich sytuacjach staję przed dylematem: "Komu kibicować?"...

Na razie trwa I kwarta... 18:15 dla Izraela...

***

Link: http://www.sport.pl/koszykowka/77,84989,6964305,Eurobasket_2009__Polska___Izrael___na_zywo.html

Data: 2009-08-25 11:55:43
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
Gortat nie zdołał zablokować Bursteina...  Izrael powiększa przewagę
do 19....

Data: 2009-08-25 11:58:10
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
Pierwsza kwarta należy do izraelskiej drużyny, Polacy nie mieli
żadnych szans.. Właśnie rozpoczęła się druga kwarta...

Data: 2009-08-25 12:06:16
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
Polacy grają nieczysto.. Katzurin chwali Koszarka za mądry faul
przerywający akcję Izraela....

Data: 2009-08-25 21:15:25
Autor: boukun
Polska - Izrael - na żywo...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:346c2714-248c-4c9d-824e-45f779ee92c8w6g2000yqw.googlegroups.com...
Polacy grają nieczysto.. Katzurin chwali Koszarka za mądry faul
przerywający akcję Izraela....

po raz pierwszy w meczu prowadzimy 24:23.

Data: 2009-08-25 21:53:17
Autor: boukun
Polska - Izrael - na żywo...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71dfm$e8o$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

67 - Polska
52 - Izrael

Data: 2009-08-25 12:07:16
Autor: Antenka
Polska - Izrael - na żywo...
On 25 Sie, 20:53, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Biedny chłopczyk...:((

Antenka

Data: 2009-08-25 21:26:09
Autor: MH
Polska - Izrael - na żywo...
Data: 2009-08-25 21:02:11
Autor: MH
Polska - Izrael - na żywo...
Zawsze w takich sytuacjach staję przed dylematem: "Komu kibicować?"...

Na razie trwa I kwarta... 18:15 dla Izraela...

Komu kibicujesz , złamasie kutany ??

MH

Data: 2009-08-25 12:08:20
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na żywo...
On 25 Sie, 21:02, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Komu kibicujesz , złamasie kutany ??

Głupie pytanie... Oczywiście, że swoim!....

Data: 2009-08-25 21:20:30
Autor: MH
Polska - Izrael - na żywo...
On 25 Sie, 21:02, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

> Komu kibicujesz , złamasie kutany ??

Głupie pytanie... Oczywiście, że swoim!....

No Ba ... , dyć to jasne !! Ja też !! Hmm  , kibicujemy tym samym ?!

MH

Data: 2009-08-26 08:56:01
Autor: Vic
Polska - Izrael - na Ĺźywo...
Tzva Adonai пишет:
Zawsze w takich sytuacjach staję przed dylematem: "Komu kibicować?"...

Aby komus kibicowac nie trzeba miec obywatelstwa, swiadectw pochodzenia itp, mozesz wiec smialo kibicowac Izraelowi.

A najlepiej kibicuj tym, ktorzy wygraja :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 16:47:24
Autor: Tzva Adonai
Polska - Izrael - na Ĺźywo...
Aby komus kibicowac nie trzeba miec obywatelstwa, swiadectw pochodzenia itp, mozesz wiec smialo kibicowac Izraelowi.

Jak na razie jesteś tu jedyną osobą, która jest przekonana, że nie jestem
Żydem... Przyznam, że to czyni cię wyjątkowym...

Data: 2009-08-26 07:50:38
Autor: Antenka
Polska - Izrael - na Ĺźywo...
On 26 Sie, 16:47, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Jak na razie jesteś tu jedyną osobą, która jest przekonana, że nie jestem
Żydem... Przyznam, że to czyni cię wyjątkowym...

Tzvelek, wyspałeś się?

Antenka

Data: 2009-08-27 08:31:11
Autor: Vic
Polska - Izrael - na Ĺźywo...
Tzva Adonai пишет:
Jak na razie jesteś tu jedyną osobą, która jest przekonana, że nie jestem
Żydem... Przyznam, że to czyni cię wyjątkowym...

:) he, he
Jesli czujesz sie Zydem to - moim zdaniem - nim jestes. Co prawda, opinia rabinow w tej materii jest calkowicie rozbiezna z moja, ale coz tam :)
Wydaje mi sie natomiast, ze ty nawet niespecjalnie czujesz sie Zydem, a cale to twoje Zydostwo sluzy glownie do wqurwiania takich pogrzancow typu: awe, panslav, aron, boukun, itp. :)
Jestes dla nich jak dobry psycholog :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 01:11:33
Autor: Antenka
Polska - Izrael - na żywo...
On 27 Sie, 08:31, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> [...]

cale to twoje Zydostwo sluzy glownie do wqurwiania takich pogrzancow
typu: awe, panslav, aron, boukun, itp. :)

A mnie nie wymieniłeś? :((

Antenka

Data: 2009-08-27 11:07:13
Autor: Vic