Polska - Rumunia

Data: 2009-11-14 19:31:54
Autor: Mane
Polska - Rumunia
CGC pisze:

Ja nie widzę.

Wreszcie pojawil sie zawodnik, ktory potrafi dosrodkowac w pelnym biegu :) szkoda ze juz blizej niz dalej do emerytury...

Jesli uznac za postem kilka celnych podan to tak, ale nie oszukujmy sie poziom naszej pilki siegnal dna i ten mul ciagnie w dol :)

Data: 2009-11-14 21:45:35
Autor: Budzik
Polska - Rumunia
Osobnik posiadający mail mane1@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ja nie widzę.

Wreszcie pojawil sie zawodnik, ktory potrafi dosrodkowac w pelnym biegu :) szkoda ze juz blizej niz dalej do emerytury...

nie ogladałem meczu, ale domyslam sie ze to o Kosowskim?

....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2009-11-14 22:46:59
Autor: castrol
Polska - Rumunia
Budzik pisze:

nie ogladałem meczu, ale domyslam sie ze to o Kosowskim?

Tak, jedyny przyzwoity zawodnik, ktoremu sie chcialo.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-14 23:10:30
Autor: Cavallino
Polska - Rumunia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4aff2567$1news.home.net.pl...
Budzik pisze:

nie ogladałem meczu, ale domyslam sie ze to o Kosowskim?

Tak, jedyny przyzwoity zawodnik, ktoremu sie chcialo.

Może nie tyle się chciało, co cokolwiek wychodziło.
Nawet Obraniak dostosował się do kolegów.
Może powinni go powoływać na same mecze, bez zgrupowań, żeby się zarazić sieroctwem nie zdążył?

Data: 2009-11-14 23:27:36
Autor: castrol
Polska - Rumunia
Cavallino pisze:

Może nie tyle się chciało, co cokolwiek wychodziło.
Nawet Obraniak dostosował się do kolegów.

Moze i racja. Mnie to bardzo dziwi. Jak np Blaszczykowski, ktory jezdzi w Bundeslidze jak chce, tutaj jest cieniem samego siebie i to na tle slabiutkich Rumunow. Cos jest nie tak. Albo chleja przed meczami, albo sa tacy slabi.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-15 11:02:32
Autor: Mane
Polska - Rumunia
castrol pisze:

[...]

Albo jedno i drugie

Data: 2009-11-15 12:30:05
Autor: Fidelio
Polska - Rumunia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4aff2eed$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Albo w bundeslidze nie grają na mazowieckim pastwisku?

Data: 2009-11-15 18:04:35
Autor: castrol
Polska - Rumunia
Fidelio pisze:

Albo w bundeslidze nie grają na mazowieckim pastwisku?

Czyli Blaszczykowski zapomniaj juz jak gral regularnie na takich boiskach? Argument moze przyjalbym jesli tyczylby sie Obraniaka, ale nie Blaszczykowskiego.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-15 18:13:42
Autor: Fidelio
Polska - Rumunia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4b0034a4$1news.home.net.pl...
Fidelio pisze:

Albo w bundeslidze nie grają na mazowieckim pastwisku?

Czyli Blaszczykowski zapomniaj juz jak gral regularnie na takich boiskach? Argument moze przyjalbym jesli tyczylby sie Obraniaka, ale nie Blaszczykowskiego.

Nie, takie boisko nie jest normą nawet w ekstraklasie. Zresztą właśnie przez nawierzchnię doznał kontuzji i nie zagra z Kanadą.

Data: 2009-11-15 18:58:30
Autor: tomus_king
Polska - Rumunia

> [...]

przez
nawierzchnię doznał kontuzji i nie zagra z Kanadą.

Boisko, boiskiem ale kontuzje Błaszczykowskiego nie wynikają tylko z nierównych boisk. On jest poprostu kontuzjogenny i tyle, tak samo jak taki pierwszy lepszy Owen, Szałachowski i inni. Na takich trzeba chuchać i dmuchać.
Swoją drogą Smuda też mógł go w przerwie zmienić, bo aż się o to prosiło.

Data: 2009-11-15 18:24:39
Autor: CGC
Polska - Rumunia
Dnia Sat, 14 Nov 2009 23:27:36 +0100, castrol napisał(a):

[...]

Jak się dokładnie przyjrzeć grze Błaszczykowskiego w Bundeslidze, to
zobaczymy, że oprócz meczów wybitnych ma też szereg przeciętych i bardzo
dużo absencji (kontuzje itd.) W Budeslidze jak Błaszczykowski ma spadek formy to grzeje ławę bo jest go
na kogo zmienić. W reprze gra niezależnie od formy, o ile tylko zdrowie
pozwala. Dlatego ten sam gracz pozornie gra inaczej. --
CGC

Polska - Rumunia