Polska-Texas dwa bratanki...

Data: 2010-06-09 09:49:58
Autor: MH
Polska-Texas dwa bratanki...
Data: 2010-06-09 11:32:49
Autor: awe
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000008e8.4c0f47a6newsgate.onet.pl...
http://galleries1.adult-empire.com/67/6742//497/04.jpg

MH

-- -- -- -- -- -- --
ta pani pstryknela sobie to zdjecie jakies 10 lat temu. nie wiedzialem ze interesuje cie erotyka retro
awe

Data: 2010-06-09 11:18:49
Autor: Marek
Polska-Texas dwa bratanki...
On 9 Cze, 11:32, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "MH" <logiz...@op.pl> napisał w wiadomościnews:60b5.000008e8.4c0f47a6@newsgate.onet.pl...>http://galleries1.adult-empire.com/67/6742//497/04.jpg

> MH

-- -- -- -- -- -- --
ta pani pstryknela sobie to zdjecie jakies 10 lat temu. nie wiedzialem ze
interesuje cie erotyka retro
awe

Skad wiesz ?
Znasz ja ?

Data: 2010-06-09 11:35:34
Autor: Bombelek
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunmsq$hph$1news.onet.pl...

[...]

Jeszcze kilka dni temu pisałbyś coś o "kaszalocie" ale teraz robaczku już nie możesz! Wiesz dobrze, że podskoczysz to ci nie tylko net zabiorą ale i po sądach ciągać będą! Ot doigrałeś się chłopie. Mocarz z tego Rafałka, oj mocarz. ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 12:43:23
Autor: awe
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f6063$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
idiota ktory uciekl z jakiegos zakladu dla oblakanych. teraz pewnie znowu go tam zamkneli. rafalek moze mi skonczyc
awe

Data: 2010-06-09 13:50:58
Autor: Bombelek
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunr2b$ues$1news.onet.pl...

[...]

Zgłoszenie na policje złożył jego ojciec. Pewnie niebawem się spotkacie na sali sądowej. Miłej nocy!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 00:20:10
Autor: awe
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f801f$0$2603$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wszyscy tak cie latwo koluja? zeby zlozyc zgloszenie na policje to trzeba byc poczytalnym, a nie zbiegiem z domu wariatow a do tego trzeba miec osobowsc prawna, nick jej nie ma hue hue hue
awe

awe

awe

Data: 2010-06-09 19:34:47
Autor: raff
Polska-Texas dwa bratanki...
W dniu 2010-06-09 11:32, awe pisze:
UĹźytkownik "MH"<logiznam@op.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Bo ta laska sie wybitnie MH podoba. To wszystko na co sobie moze pozwolic...

R.

Data: 2010-06-09 12:04:51
Autor: rAzor
Polska-Texas dwa bratanki...
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:
http://galleries1.adult-empire.com/67/6742//497/04.jpg

MH

Idź debilu.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-09 13:49:54
Autor: Bombelek
Polska-Texas dwa bratanki...

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!.com> napisał w wiadomości news:hunovp$ntg$2news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:
http://galleries1.adult-empire.com/67/6742//497/04.jpg

MH

Idź debilu.

Coż za inteligentny argument! Zaiste godny katolickiego komunisty!

--

Bąbel-ek

Polska-Texas dwa bratanki...