Polska Tuska odstaje od cywilizacji

Data: 2014-09-07 09:25:49
Autor: u2
Polska Tuska odstaje od cywilizacji
coraz bardziej :

http://naszeblogi.pl/49262-odstajemy-od-wysoko-rozwinietych-czesci-swiata

Jak wylicza ostatnio opublikowany raport, Polska, mimo niewielkiego wzrostu PKB, na który tak chętnie powołują się obecnie rządzący, nasz kraj osiąga słabe wyniki pod względem konkurencyjności gospodarczej.
Polska gospodarka wciąż opiera się na prostych czynnikach rozwoju - napisał w komentarzu do ogłoszonego niedawno przez NBP „Globalnego raportu konkurencyjności 2014-15 Światowego Forum Gospodarczego” - Łukasz Kozłowski, ekspert Pracodawców RP. Sklasyfikowano w nim 144 krajów. Jak stwierdził ekspert największą przewagą konkurencyjną Polski okazuje się sam rozmiar rynku wewnętrznego, czyli po prostu to, że jesteśmy stosunkowo dużym europejskim krajem. W większości pozostałych aspektów wyraźnie odstajemy od wysoko rozwiniętych części świata.
W samym rankingu w 2014 r. nastąpił spadek miejsca Polski o jedną pozycję – na 43. miejsce. Co prawda, jak stwierdził Piotr Boguszewski z Departamentu Stabilności Finansowej NBP, generalnie takie zmiany w rankingu są często losowe. W przypadku Polski zauważyć jednak trzeba, że od 2010 r. występuje trend spadkowy. Bardziej szczegółowa analiza wskazuje, że w dwóch branżach: instytucje i infrastruktura nastąpiła poprawa. W pozostałych - zmiany są niewielkie. Natomiast nastąpił dalszy, widoczny regres w zakresie innowacyjności.
Źle wypadamy na tle b. krajów komunistycznych. Wśród nich liderem jest Estonia (29 miejsce). Polskę wyprzedziły także: Litwa (41), Łotwa (42), Czechy (37). W dodatku bardzo nisko oceniana jest w dokumencie zdolność zatrzymywania talentów w naszym kraju (117), a także dramatycznie niski potencjał przyciągania talentów do kraju (124).
Polska nie będzie mogła zbyt długo upatrywać źródła swojej konkurencyjności w niskich cenach, gdyż państwa z innych części świata coraz skuteczniej potrafią się z nami na nie licytować - ocenia Kozłowski.
Nie stanowi to dobrej prognozy dla roli, jaką mógłby osiągać nasz kraj w przyszłości.
--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o Ĺźydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-09-07 10:42:01
Autor: Stokrotka
[...]

Strasznie łąjdacką propagandę uprawiasz.
Polska potrafi inwestować lepiej niż kraje zahodniej Europy.
Dowodzą tego lepsze wyniki procentowe oszczędności ZUS: kto wcześniej był w
polskim ZUS ma lepszy procent za te same pieniądze niż ci co wybrali
fundusze inwestycyjne praktycznie zagraniczne.
To też między innymi spowodowało, że 90% wybrało ZUS.

Robisz taką sama propagandę jak pszed pszemianami 89.
Mieliśmy bezpłatną służbę zdrowia, darmowe szkoły, dużo lepszy pszyrost
naturalny niż zahodu i niż dzisiejszy, powszehne dużo wczęsniejsze niż
obecne emertury..., rĂłwnouprawnienie kobiet.
A teraz ?
Burdel, pszemoc w sądownictwie, korupcę jawną, i wojnę za płotem.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnoĹźenia,

Data: 2014-09-07 10:59:54
Autor: Budzik
Polska Tuska odstaje od cywilizacji
Użytkownik Stokrotka ortografia.nowa@gazeta.pl ...

To też między innymi spowodowało, że 90% wybrało ZUS.

Oskarzac kogoś o propogande (nie mówie ze nie słusznie) i jednoczesnie napisać cos takiego to chyba jednak przejaw giantycznej hipokryzji...

Data: 2014-09-07 11:37:19
Autor: Lord Donald
[...]

Dziwne ci co żyli przed przemianami to potwierdzą, tak było, to drugie mogą potwierdzić wszyscy, i raczej to nie propaganda ale fakty, to wiemy z ujawnionych afer, taśm które nie są fikcją ani propagandą no i z jakości życia Polaków i z upokorzenia w niewolniczej pracy za granicą, tak że twoja teza się potwierdza w 100%, to te PKB i malowanie zielonej wyspy jakoś nie potwierdza standardów życia Polaków, raczej działania propagandowe.

Data: 2014-09-07 13:06:29
Autor: u2
W dniu 2014-09-07 o 10:42, Stokrotka pisze:
Mieliśmy bezpłatną służbę zdrowia, darmowe szkoły, dużo lepszy pszyrost
naturalny niż zahodu i niż dzisiejszy, powszehne dużo wczęsniejsze niż
obecne emertury..., rĂłwnouprawnienie kobiet.

wtedy mielismy szanse, ktora pogrzebala tusk z ferajna:)

Data: 2014-09-07 08:13:58
Autor: authorinstinct
W dniu niedziela, 7 września 2014 13:06:29 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> obecne emertury..., równouprawnienie kobiet.

wtedy mielismy szanse, ktora pogrzebala tusk z ferajna:)

Oj, mieliśmy... Gdyby się wtedy znalazł ktoś z głową i rękami u władzy to teraz niemiaszki by jeździły nam buty czyścić a nie odwrotnie. Putin, zanim by zaczął rozmawiać z kurwUnią, musiałby zapytać nas o zgodę.
A tak - robimy lody...

Data: 2014-09-08 06:12:54
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 17:13 <authorinstinct@gmail.com> pisze:

> [...]

Oj, mieliśmy... Gdyby się wtedy znalazł ktoś z głową i rękami u władzy  to teraz niemiaszki by jeździły nam buty czyścić a nie odwrotnie. Putin,  zanim by zaczął rozmawiać z kurwUnią, musiałby zapytać nas o zgodę.

Ale teraz to ty nie tylko im buty czyścisz, ale i tyłki podcierasz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-07 17:30:28
Autor: Marek Czaplicki
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 10:42:

Burdel, pszemoc w sądownictwie, korupcę jawną, i wojnę za płotem.

Wytłumacz, kiedy jest lepiej? Wtedy gdy jest korupcja ale się o niej nie mówi czy wtedy gdy się o niej mówi, że jest i się ją zwalcza właśnie poprzez ujawnianie przypadków korupcji.

Data: 2014-09-07 17:45:16
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 17:30, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Ale ona (Stoktrotka) mówi o korupcji o której się nie mówi. Bo wszyscy się boją.;)

Data: 2014-09-07 17:47:57
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 17:45:

[...]

To nie rozumiem. Jak można mówić o korpucji jawnej jako o tej, "o której się nie mówi"? :-D

Data: 2014-09-07 17:51:37
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 17:47, Marek Czaplicki pisze:
[...]

No właśnie - o korupcji jawnej nikt nie mówi bo się boi, że skończy  jak Lepper:) Dlatego może być ona jawna.:)

Data: 2014-09-07 17:55:47
Autor: Marek Czaplicki

Sądzę, że masz trochę trudności z rozróżnieniem jawny-tajny. Proszę: http://sjp.pwn.pl/szukaj/jawny

Data: 2014-09-07 18:08:46
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 17:55, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Ty masz problemy z logicznym myśleniem.
Jak dymam twoją żonę i się z tym nie kryję przed tobą bo mam czarny pas i się mnie boisz to dymam ją jawnie czy tajnie?

Data: 2014-09-07 18:11:31
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 18:08:

Ty masz problemy z logicznym myśleniem.
Jak dymam twoją żonę i się z tym nie kryję przed tobą bo mam czarny pas
i się mnie boisz to dymam ją jawnie czy tajnie?

A co ma czarny pas to Twych polucji nocnych? :-)

Data: 2014-09-07 18:14:20
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 18:11, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Trzeba tak było od razu.:) Jeśli szukasz partnera to nie znalazłeś, jestem heteroseksualny. Przykro mi:(

Data: 2014-09-07 18:18:16
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 18:14:

[...]

Naprawdę jesteś hetero/ To chyba musisz mieć jedną rękę kobiecą. Jak dotąd nie wyjaśniłeś jak coś o czym się nie mówi, na dobrą sprawę nikt o tym, nie mówi bo się boi, może być rzeczą znaną wszytkim? Przez jakie kanały dotarłaby do opinii publicznej informacja o korupcji gdyby się o niej nie mówiło?

Data: 2014-09-07 11:33:26
Autor: Wroblewski
Użytkownik Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ach te platfusy, co jeden to glupszy :)

Rozmowa z Bartoszem Arłukowiczem, ministrem zdrowia

Jak dotarły do pana informacje o nieprawidłowości w klinice prof. Szaflika? Cennik na stronie internetowej jego prywatnej kliniki świadczący o tym, że robi się tam odpłatnie przeszczepy rogówki, wisiał latami. Okazuje się, że okuliści o tym wiedzieli.

- I to zadziwiające, że nikt dotąd nie reagował. Było to tajemnicą poliszynela, a teraz wszyscy wydają się zdziwieni. Kiedyś trzeba było przerwać tę zmowę milczenia.

* Tajemnica poliszynela – rzekoma tajemnica, o której wszyscy wiedzą, lecz nikt o niej głośno nie mówi.

W przypadku „tajemnicy poliszynela” (w przeciwieństwie do otwartej informacji) nikt się nie przyznaje do wiarygodności ani nie żąda weryfikacji. W języku niemieckim istnieje podobne sformułowanie offenes Geheimnis – „otwarta tajemnica”. Jest ono używane przy dżentelmeńskim podejściu do wstydliwych lub kompromitujących spraw. Informacja jest odpowiednio uwzględniana w decyzjach, lecz sama treść nie jest omawiana.

Data: 2014-09-07 19:36:10
Autor: Marek Czaplicki
Wroblewski pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 18:33:

[...]

To proszę o wyjaśnienie. Czy to co zrobił Arłukowicz było utajnieniem czy ujawnieniem informacji? No i czy za rozprzetrzenianie "tajemnicy poliszynela" grożą jakieś kary, że ludzie się boją o tym mówić?

Data: 2014-09-07 13:30:59
Autor: Wroblewski
[...]

Bez zwiazku, no ale mozna o to zapytac eksperta od ujawniania i utajania, panne Piter, to ona osobiscie ujawnila utajnionego Nowaka i wszystkie inne prawidlowosci w szeregach PO.

> No i czy za rozprzetrzenianie "tajemnicy poliszynela" grożą jakieś kary,
> że ludzie się boją o tym mówić?

Dosyc glupie pytanie, tak jak cala reszta wynurzen na ten temat.

"PoniewaĹź boję się czerwonej kartki, na temat  mojego kochanego koalicjanta się nie wypowiadam. Ĺťyczę mu jak najlepiej. Rządowi teĹź – kwituje Kłopotek."

"Gdyby dziesięć procent tego, o czym się opowiada, było na taśmach, i gdyby te taśmy wyszły, to mamy koniec rządu, ale też koniec Platformy – opowiada PR-owiec tej partii i jeden z gaszących taśmowy pożar, który dotknął partię władzy.Knajpa na Mokotowie. Spotkanie z PR-owcem rządu i PO. Mówi, że w szeregach partii władzy znów rośnie zaniepokojenie związane ze sprawą taśm. O co chodzi? Opowiada PR-owiec: – Ta Sowa, ale też Amber Room były bardzo popularne wśród polityków PO i członków rządu. Jeden z szefów regionu PO zrobił sobie w Sowie prawdziwą stołówkę. Urządził nam np. nieformalną naradę kierownictwa regionalnej PO. Cała polityczna kuchnia. Wycinanie przeciwników, załatwianie posad w spółkach Skarbu Państwa dla stronników. Facet od dwóch miesięcy chodzi, jakby dostał obuchem w głowę."

Data: 2014-09-07 20:37:32
Autor: Marek Czaplicki
Wroblewski pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 20:30:

Bez zwiazku, no ale mozna o to zapytac eksperta od ujawniania i
utajania, panne Piter, to ona osobiscie ujawnila utajnionego Nowaka i
wszystkie inne prawidlowosci w szeregach PO.

Sądzę, że również bez zwiąku jest po pytaniach czy lepiej gdy się coś ujawnia niż utajnia, wyciąga się jakieś pojęcie znane większości ale ze słowem "tajemnica".
Jakby Stokrotka chciała napisać o "tajemnicy" znanej ogółowi to by napisała, a moje pytania nie dotyczyły jakichś tam tajemnic, ale właśnie czegoś jawnego.

Data: 2014-09-07 14:00:05
Autor: Wroblewski
[...]

Szkoda czasu na tlumaczenie, to jak grochem o Tuska.

Jakby Stokrotka chciała napisać o "tajemnicy" znanej ogółowi to by napisała,
a moje pytania nie dotyczyły jakichś tam tajemnic, ale właśnie czegoś
jawnego.

Czegoś jawnego co się ukrywa bo za to nie grozi kara? Przykladow nie brakuje:

"Kiedy we wrześniu serwis tvp.info podał, że podczas 23 służbowych podróży szef rządu tylko czterokrotnie korzystał z usług komercyjnych linii lotniczych, szef gabinetu politycznego Tuska Sławomir Nowak w rozmowie z serwisem mówił: "Premier w przeciwieństwie do innych polityków nigdy nie używa samolotów rządowych do prywatnych celów. Jeśli leci po pracy do domu do Gdańska, zawsze korzysta z połączeń rejsowych".

Po tej wypowiedzi dziennikarze poprosili Centrum Informacyjne Rządu o wykaz wszystkich tegorocznych lotów premiera rządowymi maszynami na linii Warszawa-Gdańsk i Gdańsk-Warszawa. Po trzech miesiącach ponaglania przyszła odpowiedź: "Pan Premier korzystał z samolotu rządowego na linii Warszawa - Gdańsk i Gdańsk Warszawa (...).. Dotyczy to 26 rejsów samolotu rządowego."

Data: 2014-09-07 21:06:50
Autor: u2
W dniu 2014-09-07 o 21:00, Wroblewski pisze:
Szkoda czasu na tlumaczenie, to jak grochem o Tuska.

czeplik jest tutaj sluzbowo od czepiania sie, taki zomowiec usenetowy jak pieprzykoski czy pajdak:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

Data: 2014-09-07 14:12:27
Autor: Wroblewski
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-09-07 o 21:00, Wroblewski pisze:
Szkoda czasu na tlumaczenie, to jak grochem o Tuska.

czeplik jest tutaj sluzbowo od czepiania sie, taki zomowiec usenetowy
jak pieprzykoski czy pajdak:)

To widac, gdyby wsrod platfusow przynajmniej jeden na stu potrafil myslec, nie byloby problemu.

Data: 2014-09-08 06:20:35
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 21:12 Wroblewski <wrobel@op.pl> pisze:

Użytkownik u2 napisał:
[...]

Elemelek rzekł wróbelek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-08 06:15:32
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 21:06 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-09-07 o 21:00, Wroblewski pisze:
Szkoda czasu na tlumaczenie, to jak grochem o Tuska.

czeplik jest tutaj sluzbowo od czepiania sie, taki zomowiec usenetowy  jak pieprzykoski czy pajdak:)

A ty idiota nie tylko usenetowy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-08 08:26:55
Autor: donek999bronek
użytkownik Wroblewski napisał:

 > No i czy za rozprzetrzenianie "tajemnicy poliszynela" grożą jakieś kary,

 > że ludzie się boją o tym mówić?

Kary? Mozna wyladowac na dworcu:
https://www.youtube.com/watch?v=bAvBqEFM1yQ

Miec wjazd na chate jak sie pepla zbyt glosno:
https://www.youtube.com/watch?v=bAvBqEFM1yQ

Mozna mowic z mownicy sejmowej i miec "samobojstwo"
https://www.youtube.com/watch?v=QinKXARwmVE

Jak malo, moge podeslac wiecej:)

Ta trojca z tej grupy i tak bedzie rżnela głupa, tlumaczenie im czegokolwiek nie ma sensu.

Data: 2014-09-08 20:19:20
Autor: Marek Czaplicki
donek999bronek@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 8 września 2014 17:26:

> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=QinKXARwmVE

Jak malo, moge podeslac wiecej:)

Ta trojca z tej grupy i tak bedzie rżnela głupa, tlumaczenie im

Ło matko. Ty się naprawdę tej władzy boisz. Więcej jest takich? :-)
Ten Tusk to magik. Potrafi masę ludzi zamienić w trzesącą się galaretę.

Data: 2014-09-07 18:25:06
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 18:18, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jedną rękę kobiecą? Napiłeś się herbaty z grzybów?:)

Data: 2014-09-07 18:27:44
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 18:25:

[...]

A Ty czego się nawdychałes skoro na grupie o polityce raz: opowiadasz treść swych marzeń sennych, starasz się obrazić jakś Bogu ducha winną kobietę i zarzucasz komuś luki w logice, wtedy gdy mówisz o czym jawnym jako o czymś tajne/przez poufne? :-)

Data: 2014-09-07 18:32:08
Autor: rewers
W dniu 07.09.2014 o 18:27, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Teraz mnie oskarżasz o obrażanie kobiet...:) Uważasz się za kobietę, że się czujesz obrażony? Już mówiłem, że nie szukam partnera.:)

Data: 2014-09-07 18:40:54
Autor: Marek Czaplicki
rewers pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 września 2014 18:32:

[...]

Ja kobietą? No nie. Przednie. Mówiłes o mojej żonie że chciałaby się przespać z kimś kto ładuje się w dyskusję a potem szuka metody jak się z niej wycofac z jako taką twarzą. Czy Ty uważsz że jak piszesz o czyjejś żonie to obrażasz tego kogoś czy ją właśnie. Kobiety nie mają wg Boziewicza zdolości honorowej tylko cześć, którą to właśnie cześć są zobowiązani bronić męzczyźni. Ja jestem mężczyzną więc tej czci bronię. Wcale to nie znaczy, że jak bronię kobiety to nią jestem. Skończ szkołę, naucz się nowych dla Ciebie słów a potem dyskutuj. :-D

Data: 2014-09-08 06:13:59
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 17:51 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

[...]

To dlaczego pisowska sitwa jeszcze żyje?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-08 17:09:53
Autor: rewers
W dniu 08.09.2014 o 06:13, stevep pisze:
W dniu .09.2014 o 17:51 rewers <rewers@autograf.pl> pisze:

To dlaczego pisowska sitwa jeszcze żyje?

Może wiedzą o czym można mówić bezpiecznie a o czym nie?;)

Data: 2014-09-08 06:17:48
Autor: MarkWoydak
Polska Tuska odstaje od cywilizacji
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:540c087e$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
coraz bardziej :

Wyobraź sobie co by było gdyby rządził moherowy PiS. Ciemnogród panie! Ciemnogród!

MW

Polska Tuska odstaje od cywilizacji