Polska - WKS

Data: 2010-11-16 11:11:13
Autor: ad
Polska - WKS
Hej,
wybieram sie na mecz. Czy widział ktoś gdzies w necie juz prawdopodobne sklady?
pozdrawiam

Data: 2010-11-16 11:23:20
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polska - WKS
Pewna osoba, czyli ad
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Składy nie, ale apel:
"Wytrzymajmy te trzy dni bez picia"
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/reprezentacja/zawodnik-apeluje-do-kolegow-z-kadry-smudy,1,3787004,wiadomosc.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-11-16 12:57:57
Autor: ad
Polska - WKS
W dniu 2010-11-16 11:23, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Składy nie, ale apel:
"Wytrzymajmy te trzy dni bez picia"
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/reprezentacja/zawodnik-apeluje-do-kolegow-z-kadry-smudy,1,3787004,wiadomosc.html

Rotfl :)

Data: 2010-11-16 18:03:35
Autor: Piotrek
Polska - WKS
W dniu 2010-11-16 11:23, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

> [...]

Ale dostaną jutro po dupach! Już nie mogę się doczekać tej kompromitacji alkoholików.

Data: 2010-11-16 20:35:36
Autor: franki
Polska - WKS
W dniu 2010-11-16 18:03, Piotrek pisze:
\>>> "Wytrzymajmy te trzy dni bez picia"
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/reprezentacja/zawodnik-apeluje-do-kolegow-
z-kadry-smudy,1,3787004,wiadomosc.html

A tak z innej beczki - dlaczego ciągle jest powielane przez dziennikarzy
twierdzenie, że spadek w rankingu FIFA spowoduje niższy koszyk w
losowaniu następnych eliminacji? Przyznam się, że nie chce mi się szukać
w przepisach, więc jak by mi ktoś mógł wytłumaczyć, czy czasami w
przypadku rozstawienia nie bierze się pod uwagę raczej wyników z
poprzednich eliminacji oraz turniejów o poszczególne mistrzostwa?

Do tej pory byłem pewien, że ten ranking to tylko taki raczej
"prestiżowy". Z drugiej strony to tylko SuperExpres.

Z góry dzięki za odpowiedź

Pozdrawiam

Data: 2010-11-17 23:51:12
Autor: castrol
Polska - WKS
On 16 Lis, 18:03, "Piotrek" <pil...@poczta.onet.pl> wrote:

Ale dostaną jutro po dupach! Już nie mogę się doczekać tej kompromitacji
alkoholików.

Popili z WKS, oj popili :p

Polska - WKS