Polska XXI wieku - dziurawa i zaorana

Data: 2011-05-06 13:32:48
Autor: boukun
Polska XXI wieku - dziurawa i zaorana
Polskie drogi w 66 lat po wojnie i w 22 lata od zmiany ustroju na kapitalistyczny
http://www.youtube.com/watch?v=n33TCutOUrw

Gierek budował, złodzieje i sprzedawczyki zajeżdżają.
Gdyby nie Niemcy, nie byłoby w ogóle po czym jeździć...

Ale w każdym mieście pomnik JPII i główna ulica jego imieniem musi być. Ot, społeczeństwo niewolnicze sobie wychowali...

boukun

Data: 2011-05-06 13:50:39
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iq0mqj$7p4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ktoś mi zblokował mój kanał na YouTubie, nie mogę wejść do swojego kanału i nie chce się przesłany właśnie film przetworzyć do końca. Cierpliwości proszę... Ponownie też go nie mogę przesłać, bo klikając na "Moje filmy" mam:
"Http/1.1 Service Unavailable"

boukun

Polska XXI wieku - dziurawa i zaorana