Polska ¯egluga Morska do rozkradzenia przez PO

Data: 2013-03-02 16:33:07
Autor: pluton_
Polska ¯egluga Morska do rozkradzenia przez PO
Jak to ? Przeciez nasz grupowy komyszek twierdzil, ze rozlozylismy
zegluge jeszcze za pisu ?

Nullification

Data: 2013-03-02 16:36:05
Autor: u2
Polska Żegluga Morska do rozkradzenia p rzez PO
W dniu 2013-03-02 16:33, pluton_ pisze:
Jak to ? Przeciez nasz grupowy komyszek twierdzil, ze rozlozylismy
zegluge jeszcze za pisu ?

Albos glupi albos naiwny. Stawiam na to pierwsze...-;)

Data: 2013-03-02 19:09:04
Autor: pluton_
Polska ¯egluga Morska do rozkradzenia przez PO
> Jak to ? Przeciez nasz grupowy komyszek twierdzil, ze rozlozylismy
> zegluge jeszcze za pisu ?

Albos glupi albos naiwny. Stawiam na to pierwsze...-;)

Komuszek, wez no przypomnij ubekowi swoje wynurzenia na temat polskiej
potegi
morskiej.
Wiesz, te o polowie makreli i innego dorsza.

Nullification

Data: 2013-03-02 19:32:03
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 19:09, pluton_ pisze:
[...]

O dorszu to pewnie twoja przelozona aka polozna Julka od pitolenia wiecej tobie powie...-;)

Polska ¯egluga Morska do rozkradzenia przez PO