Polska armia na 100 tys żółnierzy ...

Data: 2010-05-22 15:40:07
Autor: Tomy M.
Polska armia na 100 tys żółnierzy ...
Polska armia liczy podobno 100 tys. żółnierzy.
Ci żołnierze biorą kasę CODZIENNIE. Płacimy 100 tys.
ludzi codziennie wypłatę.

JEST POWÓDZ ... CO ONI KURWA TERAZ ROBIĄ?!!!

Nie opowiadajcie mi o 100 czy 300 şólnieşach
którzy gzieś tam pomagają ...

JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST KURWA TE 100 tysięcy ???!!!

PrzecieĹź granic pilnuje StraĹź Graniczna, poza tym
dookoła same PRZYJAZNE PAŃSTWA.

Tomy M.

Data: 2010-05-22 15:41:46
Autor: Tytus
Polska armia na 100 tys żółnierzy ...
To chyba trzeba Kielicha i POstwo zapytac...

Data: 2010-05-22 16:29:43
Autor: zenek
Tomy M. pisze:
[...]

Zalegaja na wozach.

:):):)

Data: 2010-05-22 16:30:17
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf7debb$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Polska armia liczy podobno 100 tys. żółnierzy.
Ci żołnierze biorą kasę CODZIENNIE. Płacimy 100 tys.
ludzi codziennie wypłatę.

JEST POWÓDZ ... CO ONI KURWA TERAZ ROBIĄ?!!!

Nie opowiadajcie mi o 100 czy 300 żólnieżach
którzy gzieś tam pomagają ...

JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST KURWA TE 100 tysięcy ???!!!

Przecież granic pilnuje Straż Graniczna, poza tym
dookoła same PRZYJAZNE PAŃSTWA.

Tomy M.

Sami przyjaciele, n.p. Rosjanie. Tak powiedział prezes PiS i trzeba mu wierzyć!
Ty chyba jednak jesteś staruszek. Pokutuje w tobie myslenie z czasów PRL.
Armia nie jest od zawracania kijem Wisły. TO ROLA SAMORZĄDÓW LOKALNYCH.
Zapytaj Dudkieiwcza co zrobił by nie zalało Kazanowa.

R.L.

Data: 2010-05-22 16:59:34
Autor: zenek
Rafał Lepudruk pisze:
[...]

Nie zrobil nic a jego tlumaczenie zakrawa na kpine bo kazdy wie o tym ze jedynym sposobem na tzw cofke jest sluza ktorej nie wybudowali.
Jesli nie zrobia tego to sytuacja znow sie powtorzyza kilka lat.

Data: 2010-05-22 18:01:59
Autor: Tytus

"zenek" <zenek@op.pl> wrote in message news:ht8rgg$imj$1news.onet.pl...
Rafał Lepudruk pisze:
[...]

A czemu za kilka a nie za rok czy nawet zamiesiac jak znowu popada solidnie a ma padac przeciez - jest cos jak opady świętojańskie.
Juz miesiac temu w TV ostzregali, ze bedzie napierdzielac rowno i juz wtedy Kielich z Gajowym powinni byli zagonic prewencyjnie wojsko do roboty. Szkoda bylo pare baniek wydac na paliwo i piasek? To teraz bedzie trzeba naruchac grube miliardy...
Skurwysyny, nieroby...
I PR wam w tym przypadku nie pomoze.

Data: 2010-05-22 17:54:05
Autor: Tytus

"Rafal Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> wrote in message news:4bf7ec39$0$17095$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Armia jest od tego jakie sa aktualnie potzreby - zamiast chlac gorzale na kompanii powinni zapierdalac z piaskiem. A gdzie Kielich jest?

TO ROLA SAMORZĄDÓW LOKALNYCH.
I kogo maja tam wyslac, te sekretarki i ksiegowych, ktorzy juz dawno pospierdalali ze strachu pewnie do Niemiec? Straz ma swoja robote, psiarnia swoja ogolnie ludzi jest za malo do roboty i powinno byc tam wojsko ale kurwa wczoraj i przedwczoraj a nie dzisiaj... dzisiaj to se moga otwozryc piwo i popatzrec jak wszystko chuj strzela...

Zapytaj Dudkieiwcza co zrobił by nie zalało Kazanowa.
O to go zapytaja jak bedzie pora. Ale juz golym okiem widac, ze przyjechal zszokowany ta sytuacja bo wie, ze dal dupy. Mysleli, ze sie po kosciach rozejdzie a tu chuja, niespodzianka. Ludzie zapytaja niedlugo co zrobil.

R.L.

Data: 2010-05-22 18:04:54
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht8umu$mci$1inews.gazeta.pl...

[...]

Człowieku, o czym ty tu wygadujesz? Jakie sekretarki? A może napasieni strażnicy miejscy?
Może ty bys ruszył swój tłusty tyłek, co?

R.L.

Data: 2010-05-23 02:19:07
Autor: Tytus

"Rafal Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> wrote in message news:4bf80166$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ktorego slowa/zdania nie rozumiesz?

Data: 2010-05-22 17:08:57
Autor: Polok_prawdziwy
Tomy M. wrote:

[...]

FRATRUWPOLOWYCH niepolicyłeś - abedzie tego jesceroz tela....!!!

Data: 2010-05-22 18:10:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-22 15:40, Tomy M. pisze:
[...]

W domach. Oglądają w TV powĂłdĹş a koszar strzegą prywatne firmy ochroniarskie. Tak - do tego doszło Ĺźe wojsku nie chce się nawet pilnować swoich  koszar.

Data: 2010-05-22 18:15:03
Autor: u2
Polska armia na 100 tys żółnierzy ...
W dniu 2010-05-22 15:40, Tomy M. pisze:
Polska armia liczy podobno 100 tys. żółnierzy.
Ci żołnierze biorą kasę CODZIENNIE. Płacimy 100 tys.
ludzi codziennie wypłatę.

Jak ministrem wojny jest psychiatra, który zamiast modernizować armię
chwali się, że uzawodowił armię to nie dziw się, że na jednego żołnierza
przypada dwóch nadoficerów, a szkolenia i sprzętu ni ma.

Taki Plusk wysyła bez żadnego powodu 600 dodatkowych żołnierzy do
Afganistanu, kiedy w Polsce rekordowa dziura budżetowa, a na wsparcie
tych żołnierzy, który już są w Afganistanie brakuje środków.

Data: 2010-05-22 19:19:25
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf8030a$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Błąd. To nie Tusk jest zwierzchnikiem sił zbrojnych, a prezydent.
Odśwież sobie pamięć i przypomnij kto jakom 1-wszy wysłał naszych chłopców do Afganistanu, a następnie zapytaj siebie dlaczego PiS, proamerykański prezydent i premier stamtąd ich nie wycofali. Zapytaj też o to samo tylko w sprawie Iraku, a nastepnie walnij się w ten rozpalonyn łeb. Teraz juz wiesz kto ich wysłał? KACZYŃSCY!

R.L.

Data: 2010-05-22 19:29:47
Autor: u2
Polska armia na 100 tys żółnierzy ...
W dniu 2010-05-22 19:19, Rafał Lepudruk pisze:
Taki Plusk wysyÂła bez Âżadnego powodu 600 dodatkowych ÂżoÂłnierzy do
> Afganistanu, kiedy w Polsce rekordowa dziura budÂżetowa, a na wsparcie
> tych ÂżoÂłnierzy, ktĂłry juÂż sÂą w Afganistanie brakuje ÂśrodkĂłw.

B³¹d. To nie Tusk jest zwierzchnikiem si³ zbrojnych

Zgadza się, błąd. Ale taki sługus rusko-szkopski jak Plusk wysługuje się
również jankesom. Dlatego wysyła 600 polskich żołnierzy na mięso armatnie.

Data: 2010-05-22 22:03:43
Autor: PaPi
Polska armia na 100 tys żółnierzy ...
Polska armia liczy podobno 100 tys. żółnierzy.

Yhy. Jest to armia zawodowa. Dzieki rzadowi Platformy Obywatelskiej nie ma juz przymusowego poboru a pozniej udawania sluzby.

Ci żołnierze biorą kasę CODZIENNIE. Płacimy 100 tys.
ludzi codziennie wypłatę.

No raz w miesiacu.

JEST POWÓDZ ... CO ONI KURWA TERAZ ROBIĄ?!!!

Co maja robic ? Sa zolnierzami. Jak sama nazwa wskazuje wojsko sluzy do prowadzenia wojen.
Maja strzelac do fali powodziowej ?
A co np. robia w tej chwili zwiazkowcy Solidarnosci ? Albo co robia zakonnicy, ksieza czy siostry zakonne ?

Data: 2010-05-22 22:49:22
Autor: Tomy M.

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bf838aa$1news.home.net.pl...
Polska armia liczy podobno 100 tys. żółnierzy.

Yhy. Jest to armia zawodowa. Dzieki rzadowi Platformy Obywatelskiej nie ma juz przymusowego poboru a pozniej udawania sluzby.

I co z tego? Są lepiej wyszkoleni? Gdzie to kurwa widać?

Ci żołnierze biorą kasę CODZIENNIE. Płacimy 100 tys.
ludzi codziennie wypłatę.

No raz w miesiacu.

Płacimy codzinnie, wypłatę otrzymują w terminach
na któe się zgodzili. Kontrakty można negocjować
i dostawać tygodniówki jak się umie coś poza kiwaniem
palcem w bucie.

JEST POWÓDZ ... CO ONI KURWA TERAZ ROBIĄ?!!!

Co maja robic ? Sa zolnierzami. Jak sama nazwa wskazuje wojsko sluzy do prowadzenia wojen.
Maja strzelac do fali powodziowej ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82y_Zbrojne_Rzeczypospolitej_Polskiej
"Siły Zbrojne ponadto mogą brać udział w zwalczaniu klęsk żywiołowych i likwidacji ich skutków, działaniach antyterrorystycznych, akcjach poszukiwawczych oraz ratowania życia ludzkiego, a także w oczyszczaniu terenów z materiałów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego oraz ich unieszkodliwianiu."

Mają więc robić to za co dostają kasę!
Niech tylko kurwa każdy robi to za co ma płacone, nic więcej.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 18:46:52
Autor: White Power
PaPi <raz@dwa.trzy> napisał(a):
[...]

Poczytaj o obowiązkach wojska jakie są zapisane a potem debilu coś możesz napisać.

--

Polska armia na 100 tys żółnierzy ...