Polska benzyna drożeje najszybciej w Unii

Data: 2017-02-06 23:33:11
Autor: Tomasz Chmielewski
Polska benzyna drożeje najszybciej w Unii
http://www.rp.pl/Energianews/302069942-Polska-benzyna-drozeje-najszybciej-w-Unii.html

Dynamika wzrostu cen na polskich stacjach jest niepokojąca. W
minionym roku benzyna w Polsce podrożała najbardziej z krajów
Unii.

W ciągu 2016 r ceny benzyny wzrosły na naszych stacjach o 19,3
proc. a oleju o 23,3 proc.. To kiepski wynik na tle większości
krajów. W Rumunii ceny spadły o 1,7 proc. (benzyna), olej i
benzyna potaniały na Malcie i w Bułgarii a nie zmieniły się na
Białorusi.

Niższe wzrosty cen benzyn aniżeli w Polsce były też w Wielkiej
Brytanii (1,2 proc.), Norwegii (4,5 proc.), Rosji (5 proc.),
Finlandii (9,5 proc.) Irlandii (9,6 proc.) i jeszcze większości
państw.

W sam raz będzie na nowe bryki dla Macierewicza i Misiewicza.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-06 07:41:33
Autor: Zenek Kapelinder
Polska benzyna drożeje najszybciej w Unii
Ciekawe jaki wplyw na cene benzyny na stacjach mial przemyt.

Data: 2017-02-06 15:43:05
Autor: Geneko
Polska benzyna drożeje najszybciej w Unii
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o7a1f7$1tfl$1gioia.aioe.org...
[...]

Za pieniądze 500+ da się więcej używanych samochodów sprowadzić
z Niemiec. Niemcy cieszą się.
 W wtorek Merkel osobiście podziękuje Kaczyńskiemu za wspieranie
gospodarki niemieckiej.

Data: 2017-02-06 08:09:06
Autor: sylvio
Am Montag, 6. Februar 2017 15:43:14 UTC+1 schrieb Geneko:
> [...]

z Niemiec. Niemcy cieszą się.
 W wtorek Merkel osobiście podziękuje Kaczyńskiemu za wspieranie

Zycze najlepszego amatorom tak tanich samochodow. Jesli cos takiego jezdzi, to chyba pali z 15-20 litrow.
A co do panow od obrony, to zastanawiam sie jakie oni auta maja? BMW nie jest tani, wiec 50-100 tysiecy euro trzeba wydac, ale MON wydal podobno po 1 mln zlotych przecietnie za sztuke, to mnie interesuje, co za dodatki tam zamontowano? Przy takim zamowieniu, to sprzedawcy w Ingolstadt mogli dac spory upust? A wiec co tam zalozyli? Wyrzutnie rakietowe, batyskafy, miotacze ognia, wykrywacze min, rozpylacze mgly, wyrzutnie torped, spadochrony, lazienke z prysznicem, kuchnie mikrofalowo-indukcyjna, lodowke, schron atomowy, saune, king size bed...?

https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT5432_BMW_730d_Steptronic/BMW_730d_Steptronic.pdf

Data: 2017-02-06 19:00:59
Autor: Budzik
Polska benzyna drożeje najszybciej w Unii
Użytkownik sylvio bzdigniewjan@gmail.com ...

Zycze najlepszego amatorom tak tanich samochodow. Jesli cos takiego
jezdzi, to chyba pali z 15-20 litrow.

Ze co?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-02-06 19:44:59
Autor: andal
On Mon, 06 Feb 2017 19:00:59 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik sylvio bzdigniewjan@gmail.com ...

Zycze najlepszego amatorom tak tanich samochodow. Jesli cos takiego
jezdzi, to chyba pali z 15-20 litrow.

Ze co?

ze folksdojcz nienawidzi wszystkiego co polskie

jakby ceny szly w dol to by tez krytykowal

bo w szwabii wszystko jest perfect ordung

Data: 2017-02-06 20:47:40
Autor: u2
W dniu 2017-02-06 o 20:44, andal pisze:
bo w szwabii wszystko jest perfect ordung

perfect to w Bolanda, w rajchu jest perfekt szajs:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-07 17:37:23
Autor: silvio balconetti
Am 06.02.2017 um 20:00 schrieb Budzik:
Użytkownik sylvio bzdigniewjan@gmail.com ...

Zycze najlepszego amatorom tak tanich samochodow. Jesli cos takiego
jezdzi, to chyba pali z 15-20 litrow.

Ze co?

Podrzucili mi film z iTVN "Legendy PRL" o owczesnych "samochodach terenowych "- GAZ, UAZ, KrAZ itd. Palily od 15 do 100 l na 100 km. Przed laty mialem Audi 80, ktory palil 10-12. Kupilem go w 89 za 2000 DM, a sprzedalem pare lat pozniej Rumunowi za 400.
Ja wiem, ze teraz auta sa lepsze i nawet stare, tanie moga jezdzic niezle i nie zlopac duzo, ale za 500-1500 zl to bym wiele nie oczekiwal.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej