Polska bezpieczniejsza niĹź USA

Data: 2013-04-21 19:10:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska bezpieczniejsza niĹź USA
Odbył się bezpiecznie maraton w Warszawie. Odmiennie niż w Bostonie. Nie wybuchła żadna bomba.
Polskie służby pracują doskonale. Potencjalnych zamachowów wyłapują już w momencie planowania zamachu (tak, jak zamachowca, który chciał wysadzić budynek Sejmu).
Zagraniczni terroryści omijają Polskę szerokim łukiem wiedząc, że zostaną spacyfikowani natychmiast po przekroczeniu granicy polskiej.
I co wy na to sceptycy?

pozytywnie umotywowany

ps. jestem w posiadaniu wiarygodnych zeznań, że teroryści z Bostonu wcześniej zamachnęli się w Smoleńsku, wysadzając TU-154. Jeszcze nie wiadomo na czyje zlecenie, ale Macierewicz z pewnością do tego dojdzie! Następna zagadka rozwiązana.

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-21 19:21:21
Autor: pluton_
Polska bezpieczniejsza niż USA
No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Nullification

Data: 2013-04-21 13:04:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 21 Apr 2013 19:21:21 +0200, pluton_ napisał(a):

No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Trzech PeOwców ginie w wypadku lotniczym i razem ogladają
swój pogrzeb, nagle pierwszy z nich mówi:

- Chciałbym aby nasi partyjni koledzy zapamiętali mnie
  jako wielkiego polityka

Na to drugi PeOwiec:

- Ja chciałbym, żeby moja żona wyszła za mąż za Janusza Palikota

Trzeci z nich, po dłuższym namyśle dodaje:

- A ja bym chciał, żeby Donald Tusk stojąc nad moja trumną
  powiedział  "Patrzcie, on się rusza!" --
"Ze wszystkiego najbliższy wiary jest, być może, najbardziej zagorzały
ateizm."

Data: 2013-04-21 19:20:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kl16sd$6bh$1node1.news.atman.pl...
No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Gdzie w zamachu i w którym?

zdezorientowany

Data: 2013-04-21 13:08:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 21 Apr 2013 19:20:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kl16sd$6bh$1node1.news.atman.pl...
No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Gdzie w zamachu i w którym?

Drużyna Tuska wspólnie ogląda transmisję z meczu,
podczas przerwy mocno podniecony Donald zwraca
się do kolegów:

- Wiecie co, czasami zastanawiam się czy w niebie
  można głać w piłkę nożną ???

Odpowiedzi nie otrzymał. Mineło kilka miesięcy,
trzech z jego partyjnych kumpli ginie w wypadku
lotniczym. Mija kolejne kilka miesięcy, Tusk
siedzi w swoim gabinecie i czyta Gazetę Wyborczą,
nagle pojawia się duch, Donek lekko przestraszony
pyta:

- Sebastian to napławdę ty, czy ja sobie przysnąłem ?

- To ja Donald, to naprawdę jestem ja...

- No i jak jest z tamtej stłony boiska ? Głacie w piłkę
  z chłopakami ?

- Wpadłem tylko na chwilę i nie mam czasu na rozmowę,
  ale mam dwie dobre wiadomości, jedna jest dla ciebie
  i jedna dla Janusza Palikota.

- Tak, to najpiełw ta dla mnie...

- Nie jest tutaj tak źle, czasu mamy aż za dużo,
  kondycja jak za młodu, nawet mnie kapitanem drużyny
  zrobili, no i gramy sobie czasami cały tydzień....

- Wiedziałem, a ta dobła wiadomość dla Janusza ?

- Hmm...razem z Grześkiem Schetyna, jutro gracie w
  mojej drużynie.

Data: 2013-04-21 19:34:38
Autor: pluton_
Polska bezpieczniejsza niż USA
> No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Gdzie w zamachu i w którym?

Nie slyszales ? Gdzies ty sie uchowal ? Zimny Lech
wsadzil 95 lebkow w samolot, wniosl na poklad 2 bomby
(tylko on nie byl kontrolowany przez ochrone pod tym katem)
i ... bum.

Nullification

Data: 2013-04-21 19:51:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kl17la$78p$1node1.news.atman.pl...
> [...]

wsadzil 95 lebkow w samolot, wniosl na poklad 2 bomby
(tylko on nie byl kontrolowany przez ochrone pod tym katem)

Jesteś w blędnym błędzie.
Zespół smoleński jest w posiadaniu wiarygodnych zeznań, że to teroryści z Bostonu zamachnęli się w Smoleńsku, wysadzając TU-154. Byli w przebraniu. I to właśnie dwaj z trójki uratowanych pasażerów. Jeszcze nie wiadomo na czyje zlecenie dokonali zamachu, ale Macierewicz z pewnością do tego dojdzie! Następna zagadka rozwiązana.

zaciekawiony

Data: 2013-04-21 13:37:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 21 Apr 2013 19:51:07 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]

i ... bum.

Jesteś w blędnym błędzie.
Zespół smoleński jest w posiadaniu wiarygodnych zeznań

W ostatnim sondażu CBOS 90% opowiedziało się za PO. Pytanie brzmiało:
-Wycierasz dupę PRZED czy PO?

Data: 2013-04-21 19:22:55
Autor: u2
W dniu 2013-04-21 19:21, pluton_ pisze:
No nie wiem. Tam w zamachu gina 3 osoby, a u nas 96.

Dokladnie.

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.