Polska bezprawiem stoi !

Data: 2009-10-09 09:47:00
Autor: CYC
Polska bezprawiem stoi !
Proces minimalizowania wplywu na zycie publiczne porzadku prawnego w Polsce poglebia sie z dnia na dzien .
To co obserwujemy prowadzi do oczywistego wniosku , ze Polska stala sie krajem anarchii , bezprawia i braku jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za kraj ludzi , ktorych konstytucyjnym zadaniem jest dbalosc o panstwo .
Istota rzadzenia ale takze dzialan  opozycji nie jest dzisiaj wspomniana dbalosc lecz mozliwie jak najdotkliwsze "dokopanie" politycznemu przeciwnikowi bez wzgledu na koszty jakie przez to panstwo poniesie , bezwzgledne zaspakajanie osobistych ambicji ., czy robienie na zlosc mimo , ze postawa taka pograza nas w coraz wiekszym haosie . Takie postawy to woda na mlyn roznego rodzaju "pieczeniarzy " , ktorzy korzystaja z okazji i wyciagaja od panstwa co sie da i ile sie nie baczac na ohydnosc procederu bowiem dla nich wazniejsza jest wlasna "pieczen " .
Sa wsrod nich rozne grupy spoleczne , korporacje zawodowe , rowniez kosciol , chlopi ale takze indywidualni kretacze i pasozyty , ot jak chocby  Rydzyk - doktor . Ten ostatni nie zawaha sie przed niczym mogac pozyskac ( czytaj wyludzic ) kolejne miliony od panstwa .
Czym bowiem , jak nie wludzeniem jest "wynegocjowanie " od Farfala symbolicznej wrecz ceny za dostep do bedacych pod opieka publicznej TV archiwow telewizyjnych ?.Warto przypomniec , ze za wykorzystanie archiwalnych  materialow telewizji publicznej nalezy placic i to slono za kazda minute materialu .
Zgodne z umowa rowniez Rydzyk - doktor placi tyle , ze oplaty te sa symboliczne i wielokrotnie mniejsze niz placa inni .
Oburzenie jest powszechne a rzadanie glow zrozumiale . Problem w tym , ze rzadania te sa dziwnie umiarkowane i dotycza wylacznie renegocjacji umowy z Rydzykiem a ja sie pytam a gdzie kara za jawne dzialanie na szode panstwa ? ..
Czy Farfal i Rydzyk w mafijny sposob "negocjujac " umowe w ten sposob , ze swiadomie pozbawili publiczna firme pieniedzy nie zlamali prawa ? a jesli tak , to czy powinni nadal chodzic na wolnosci ? .
Farfala powinnoscia byla dbalosc o mozliwie jak naljlepsa kondycje firmy i jesli dopuscil sie swiadomego jej zubozenia to znaczy , ze popelnil przestepstwo . Rydzk zas w koncu doktor a wiec czlowiek swiadomy, musial zdawac sobie sprawe z tego , ze korzysta z bezprawia a jesli tak, to podpisujac umowe zachowal sie jak paser .
 Rzecz w przypadku Rydzyka to recydywa a wiec kara winna byc znacznie dotkliwsza a Farfal udowodnil swoja postawa , ze nie tylko na szefa TV sie nie nadaje ale jako zywo do twarzy mu jest w pasiastym mundurku !.

cyc

Data: 2009-10-09 11:36:26
Autor: mkarwan
Polska bezprawiem stoi !

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hamppk$oe8$1news.onet.pl...
Czy Farfal i Rydzyk w mafijny sposob "negocjujac " umowe w ten sposob , ze swiadomie pozbawili publiczna firme pieniedzy nie zlamali prawa ? a jesli tak , to czy powinni nadal chodzic na wolnosci ? .

Czemu akurat poruszyło cię to, a nie przekręty np. przy prywatyzacji majątku skarbu państwa czy tez np. uznaniowe obniżki podatków?

Data: 2009-10-09 09:50:54
Autor: iaforek
Polska bezprawiem stoi !
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Czemu akurat poruszyło cię to, a nie przekręty np. przy prywatyzacji majątku skarbu państwa czy tez np. uznaniowe obniżki podatków?

Bo cyc to pies ogrodnika...

--
iaforek

Data: 2009-10-09 12:32:11
Autor: CYC
Polska bezprawiem stoi !

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:han0qe$7na$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Alez poruszylo rowniez !!.
Dl;a mnie kazdo bezprawie jest lotrostwem . Nieraz pisalem np. o Wasaczu , Krzaklewskim , teraz o Chlebowskim i towarzystwie a takze o ludziacvh lewicy , ktorzy sprzeniewierzyli sie prawu .
Problem wiec nie jest moj , tylko Twoj , jako , ze widzisz i burzysz sie tylko na te krytyke , ktora dotyczy ludzi kosciola !.
Tak juz jestes zaprogramowany . MOher , to moher i nic na to nie poradze .

cyc

Polska bezprawiem stoi !