Polska byc glupie ludzie

Data: 2009-08-23 06:15:46
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Zamykam pewne doczesne sprawy, wyrywam szmal z pewnych instytucji - a one b. tego nie lubia.
Ja chce np miliona funtow(5 mln zlotych) za palacowy Freehold(pisalem juz o tym wyzej)- a te kurwy
zamiast placic to chca mi wiecej ziemi wtrynic jakbym ja jej potrzebowal wiecej niz 6 stop, na trumne.

Wpadlem na pomysl, ze sie przeniose do Otwocka na starosc. Za blogoslawienstwem zony napisalem blagalny list
do skurwysyna, dyrektora muzeum w Otwocku Wielkim. Zaoferowalem mu w depozyt te oto rarytasy, plus pewne
skarby z mojego sejfu:
http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?albumview=slideshow

Oni by ubogacili kolekcje w srebra a ja dozywotnio moglbym tam prowadzac swych gosci i po zaplaceniu za bilet wstepu oczywiscie, im to
wszystko pokazywac- patrzcie, to bylo kiedys moje! Po czym, po moim zdechu, Mondrusia by pewnie wynegocjowala odstepne
a ze slaba z niej handlara to Polska by miala sto kilo pieknych sreberek za pol-darmo. Trzymac w domu tych rzeczy w Otwocku nie mozna bo
to byloby tak jak dac zaproszenie dla lokalnej mafii by sobie brala.

No i co? Juz zgadliscie koledzy- tak jest, dyrektor mnie olal, nawet na list nie odpowiedzial. Pewnie nie mial w tym zadnego interesu.
Dyrekcja Muzeum Sreber w kazimierzu Dolnym tez nie chciala, chca by im najpierw wyrwac szmal z Brukseli na nowy budynek, wtedy moze laskawie
przyjma. Moje rodzinne miasto Bydgoszcz, Muzeum im. Wyczolkowskiego, tez mnie olalo sikiem prostym.

A idzcie wy w trzy pizdy, glupi ludzie. Zabralem sie wlasnie do realizacji tych skarbow, bedzie za co niedlugo USA zwiedzac.
Kto chce, niech kupuje: http://shop.ebay.co.uk/fatso60347/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg= <http://shop.ebay.co.uk/fatso60347/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=>

na razie ida rzeczy jakich nie ma na mojej wirtualnej wystawie. Dzisiaj wywalam krolewskie angielskie talerze a jutro imperialne srebra
brazylijskie. Ciezko to idzie bo rzeczy trzeba sfotografowac i opisac. Ale jest gwarantowana wdziecznosc ludzka- okazywana w pieniadzu.
Nie tak jak u Polakow- ci to podziekuja posmarowawszy czlowieka gownem.

fatso

Data: 2009-08-23 09:14:38
Autor: Bartlomiej Miara
Polska byc glupie ludzie
Witam!

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:5g4km.108483$wz2.920newsfe08.ams2...

[...]

Nie badz naiwny Fatso. W Polsce, podobnie jak w innych krajach Europy, eksponatów w muzeach jest duzo, czesto latami czekaja na wystawienie. O ile nie oferujesz czegos naprawde wyjatkowego i bezposrednio zwiazanego z tematyka danego muzeum, oleja cie.

Bartlomiej Miara

Data: 2009-08-23 08:35:16
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Bartlomiej Miara wrote:

[...]

Kolego, masz racje.
Moj ojciec zbieral tuz po wojnie antyki gdy inni palili nimi w piecu.
Ale aby docenic piekne i wartosciowe rzeczy to trzeba miec wyrobiona
stara, bezpieczna kulture materialna. Nie ma jej Polska bo tam sie tracilo
wszystko w pozogach wojennych ale jest juz w Anglii. Moj ulubiony program TV
to Antique Road Show. Taki objazdowy cyrk specjalistow co jezdzi po kraju
juz od 25 lat i ciagle jakies skarby znajduje. Fascynujace ale jest faktem, ze kazdy
dom prywatny, strychy i zakamarki, kryja tu skarby o ktorych ich wlasciciele czesto
nawet nie wiedza.

fatso

Data: 2009-08-23 23:27:03
Autor: Barbara
Polska byc glupie ludzie

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:Ti6km.228682$ay4.36715newsfe27.ams2...

> [...]
| faktem, ze kazdy
| dom prywatny, strychy i zakamarki, kryja tu skarby o ktorych ich

w Polsce od dawna penetrowane sa wszelkie strychy :)
spróbuj nawiac kontakt z prezydentem Wroclawia - Dutkiewiczem ..
mam nadzieje, ze sie nie zawiedziesz, ale powinna to byc jakas kolekcja, a nie przedmioty od Sasa do lasa .. uzywajac tego okreslenia nie mialam zamiaru w jakikolwiek sposób Cie urazic, to skrót myslowy
pozdrowka :)
Barbara

Data: 2009-08-24 05:31:42
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Barbara wrote:
Kolego "Barbara"
Juz Starowieyski, wielki pan polski ale tez agent na liscie Wildsteina, kombinowal
w tym Wrolawiu. Napisalismy do niego przed rokiem z mojego palazzo w Cap d'Agde-
ale nas jakos olal. Chuj z nim- a teraz umarl. A szkoda bo moja Mondrusia na wernisazu
ksiazek w Palacu Kultury toczyla z facetem dluga dyskusje jak wystawiac sztucce ksiecia
Brunswicku, jakie mamy.  Zal bo z ksiazek Starowieyskiegoi wielesmy sie nauczyli.
To byl pan polski cala geba a ja golodupek co w zyciu 3x przez rodzicow wszystko tracil.
Kudy mnie, kundlowi rodem z Bydgoszczy do takich panow jak On?

Data: 2009-08-23 15:05:35
Autor: macieks
Polska byc glupie ludzie
On 23 Sie, 07:15, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

fatso

A możesz na początku tytułu postu dodać jedną literę.
"W"

Żeby nie uogólniać.

pozdr

Data: 2009-08-24 08:46:25
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
-- -- -- -- -- -- -- 000100040600080401010001

[...]

wiesz ile jesteś żydem a ile zwykłym dachowcem tego nie wiem i mało mnie to interesuje ale jedno wiem że żydzi to głupi naród który niczego przez wieki się nie nauczył ze swojej historii
gnali was z Egiptu, z Hiszpanii, z Niemiec, z Polski a wy durne przygłupy niczego się nie nauczyliście i wcale mnie to nie dziwi bo żydzi nie mają odwagi zadać sobie pytania ZA CO WAS WYGANIALI I ZABIJALI w historii ludzkości za to prosto wam przychodzi opowiadać co wam zrobili i czego żądacie
myślisz że te twoje śmieci któe sprzedajesz i którymi się szczycisz są cokolwiek warte? a może w trumnie je sobie położysz żebyś z czego miał jeść po śmierci no no no jak bóg zobaczy twoją zastawe królewską pewnie da sobie siana i pomyśli że jest wsiochem przy twoich bogactwach hahahahahaha
żal mi takich buraków jak ty no ale i tacy są na świecie potrzebni choćby na nawóz :)
pozdrawiam  --

Data: 2009-08-24 13:21:52
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie

[...]
a to sie kurwa rezun odezwal.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946>

wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.
niestety Polak=zlodziej

fatso

Data: 2009-08-24 05:50:35
Autor: macieks
Polska byc glupie ludzie
On 24 Sie, 14:21, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

niestety Polak=zlodziej

fatso

NIE uogólniaj

Data: 2009-08-24 08:24:31
Autor: Charlie delta
Polska byc glupie ludzie
> [...]

wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.

fatso- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

hmmm

Fatso

niedorobiony białoruski wypierdku

jestem bogaty, stać mnie na bilet do pedalskiego Londynu na 1 dzionek

by....

przybić Ci piatkę....w oko swołoczo

Polak

Data: 2009-08-24 16:45:15
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Charlie delta wrote:
[...]

chujku, ja sie nie bije z holota, ja strzelam.

Data: 2009-08-24 21:04:39
Autor: marfi
Polska byc glupie ludzie
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:dAykm.157546$Th1.36825newsfe02.ams2...
  chujku, ja sie nie bije z holota, ja strzelam.

  Strzel sobie jeszcze jedną żubrówkę :)

--
marfi

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4361 (20090823) __________

Data: 2009-08-24 13:59:17
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
> [...]

wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.

jesteś zabawny a zarazem strasznie głupi jak na członka narodu "wybranego hahahahaha"
nie zauważyłeś że na ziemi nie można niczego ukraść tylko każdy przedmiot zmienia swojego właściciela? a niby do kąd chcesz zabrać te swoje świecidełka lub pałace do grobu? hahahaha
tak więc nie można mówić o kradzieży ale o zmianie właściciela jak w wojsku buty kiedyś zmieniały właścicela :)
a ponadto zapytaj się w jaki sposób twoi krewni weszli w posiadanie domów, pałaców itp. dupereli może sami własnymi rękoma je zbudowali co?
kręcili na boku z władzą lewe interesy lizali tyłki ówczesnej władzy a później kupowali sobie ciężką pracę robotników którzy im stawiali pałace i domy
tak więc "złodziej" którego ty nazywasz jest niczym wobec lizusów, oszustów, cwaniaczków narodu podobno wybranego
pozdrawiam
:)

Data: 2009-08-25 18:31:51
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
[...]

czesc kowalski, ty pokurczu splodzony przez polska kurwe i przechodzacego mimo rowu
zolnierza radzieckiego. Dopiero teraz znalazlem dla ciebie wolna chwile.
Zobacz czego juz nie ukradniesz bo sie dostanie lepszym od ciebie:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110428006413&ssPageName=STRK:MESELX:IT

fatso

Data: 2009-08-27 08:46:46
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
> [...]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
ViewItem&item=110428006413&ssPageName=ST

hej przedstawicielu "narodu wybranego" słoma z buciorów ci wyłazie hahahahaha
widać wybrani zostaliście jako nawóz hahahahah
już ci mówiłem że gdybym na ulicy zauważył te twoje łyżeczki i inne duperele to nawet nie zwróciłbym na nie uwagi dla mnie takie duperele są warte mniej niż papier toaletowy którym mogę sobie choćby dupę podetrzeć
tak więc wsadż sobie te swoje widelce w swoją wybraną dupę :) i krzyknij ile są one warte

Data: 2009-08-25 17:55:33
Autor: kc
Polska byc glupie ludzie
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
niestety Polak=zlodziej

fatso

A tu mnie kurwa wkurwiłeś. Zwykle czytałem twoje posty z zainteresowaniem, ale teraz zmieniłem zdanie o tobie. To ja jestem całe życie okradany przez tobie podobnych. Nie pokazuj się więcej na tym "złodziejskim" forum.

kc

Data: 2009-08-25 20:40:31
Autor: ViRuS
Polska byc glupie ludzie

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h718il$mtt$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co? Moze nie prawda? Mozna podawac miliony przykladów z rozkradaniem publicznego majątku na czele, ale mnie najbardziej boli to, ze tu gdzie mieszkam, na terenach poniemieckich to co wiocha to stoi jakiś przepiekny poniemiecki palac... rozkradziony oczywiscie do golych cegiel przez przedsiabiorczych Polaków. Az zal dupę sciska. Ale to jeszcze nic, niedaleko mnie pod koniec lat 50 ci sami przedsiebiorczy Polacy rozkradli do fundamentów... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach kosciola mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to ze są one prawdą.

V.

Data: 2009-08-25 12:03:07
Autor: macieks
Polska byc glupie ludzie
On 25 Sie, 20:40, "ViRuS" <ble...@bleble.pl> wrote:

A co? Moze nie prawda?

Nie prawda.
Nie widzę tych rzekomych cech u siebie, u swojej rodziny czy
znajomych.
I Twojej wypowiedzi też nie powinienem komentować, bo "Polska byc
glupie ludzie". Czyli teoretycznie wypowiedź jest mało mądra.

Data: 2009-08-25 18:49:22
Autor: kc
Polska byc glupie ludzie
ViRuS <bleble@bleble.pl> napisał(a):

> [...]

kosciola
mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to

Jestem z dziada pradziada dumnym Polakiem i nic ( ani ja, ani moi przodkowie) nikomu nic nie ukradli. Zdanie Polak = złodziej jest dla mnie najwyższą obelgą. Złodziejstwo nie jest przypisane do nacji.

kc

Data: 2009-08-25 21:03:34
Autor: skippy
Polska byc glupie ludzie

Użytkownik "ViRuS"

... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach kosciola mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to ze są one prawdą.

Poszperaj w sieci to się zorientujesz ile rzeczy Niemcy ukradli i zagrabili w Polsce w czasie 2 WŚ; rozumiem ze ci Niemcy byli Polakami albo nie byli złodziejami i mordercami.

Co do tego piardnięcia fatso, to wypada przypomnieć że GB była w czołówce kradzieży aut. Biorąc pod uwagę specyficzny układ kierowniczy nawet po szybkim wyjechaniu za granicę ciężko byłoby je opchnąć, sprawa na miarę gangu Olsena. Oczywiście można powiedzieć że te kradzieże robią Polacy, ale wtedy i Polacy by musieli być paserami i końcowymi sprzedawcami tam na terenie GB, co jest tezą kuriozalną.

Ze dwa lata temu w Azji płynąłem promem na wycieczkę i niedaleko mnie siedziało dwóch Niemców.
W czasie gdy wypiłem jedno piwo, oni opierdolili po 5 sztuk, wyjęli cisnieniomierze, łyknęli jakieś proszki i zamówili następne.
Ja nie mówie, ze Niemcy to pijacy, ale oni za to często mówią że my jesteśmy złodziejami i pijakami.
"My" piszę o Polakach.

Piardnięcie fatso to coś w tym stylu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-27 08:53:37
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
> [...]

kosciola
mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to

hahahahaha włąściceli pałacu okradli o jejku jakie straszne rzeczy ciekawe skąd właściciele pałacu jego mieli może ciężko tyrali przez całę swoje życie układając cegiełka po cegiełce?
a może najnormalniej w świecie byli przy władzy i dusili, wyzyskiwali pozostałe społeczeństwo aż to społęczeństwo powiedziało dość zabiło właścicela pałacu lub go wypędziło a narzędzie wyzysku czyli pałac zniszczyło
tak kńczyli mieszkańcy wersalu, rzymu, elyty z katynia, po prostu cwaniaki które próbowały innym wmówić że są lepsi i dlatego inni na nich muszą pracować a elity będą tylko jedwabiem sobie dupy podcierać i jeść złotymi zastawami
to chyba na tyle :)

Data: 2009-08-27 10:23:37
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
[...]

Kowalski, twoi chyba za bardzo nie ucierpieli w czasie wojny, co?
Pewnie znali swoje miejsce jako untermenschen, schodzili z chodnika
przed Niemcem i mu czapkowali.
Tak teraz jesli nie chcesz byc w dupe kopniety to wypierdalaj stad
bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod budka.
Won stad!

fatso

Data: 2009-08-27 16:16:41
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
> [...]
bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod

hahahahaha zabawny jesteś wybrańcu
twoi ziomole za to uczyli się przedsiębiorczości w obozach koncentracyjnych jak tu zrobić żeby swoich zabić i samemu nie zostać zabitym hahahaha
żałosny naród wybrany
twoja grupa twoje łyżeczki z XVII wieku twoje pałace hahahahah zabierzesz sobie pewnie wszystko do grobu ciemniaku tak twoje ziomole z narodu wybranego w historii ludzkości
wszystko wasze a później chlipanie i wypłakiwanie się całęmu światu jak to was wszyscy nie lubią i was mordują i ten cały antysemityzm hahahaha
dziwisz się że tak jest bo ja wcale, wszystko wasze łącznie z wchodzeniem władzy w tyłek aż tu nagle dostajecie po poluszkach i płaczecie jak dzieci
pozdrawiam właścielu grupy założycielu i guru tej grupy hahahahahahahaha

Data: 2009-08-27 18:54:43
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
[...]

ty chuju polski jestes dla mnie jak balsam: pokazujesz mi dlaczego nie wracac na ten padol lez nad Wisla.
Zaciekawia mnie jedno: skad wiesz, tak przez druty i kontynenty, ze ja jestem z Narodu Wybranego?
Przeciez nie obciagales mi pracia i nie sprawdzales czy ja jestem obrzezany. No ale rozumiem, rozumiem:
dziadzius dorobil sie budki z piwem bo zerowal w ten sposob na prawdziwych Zydach w Otwocku.
Polak= szmalcownik w tamtych czasach. Tfu!

fatso

Data: 2009-08-27 18:49:46
Autor: olob kowalski
Polska byc glupie ludzie
olob kowalski wrote:
> [...]
>
>   ty chuju polski jestes dla mnie jak balsam: pokazujesz mi dlaczego nie wracac na ten padol lez nad Wisla.

tacy jak ty i tobie podobni nidy nie potrafili z nikim żyć w uczciwości i pokoju bo żydzi to sekta tak wam wmawiano że jesteście lepsi od innych ludzi że wam palma odwaliła ale zawsze byliście sprowadzani na ziemię a raczej pod ziemię tak więc nie mów że chcesz gdziekolwiek wracać bo tak naprawdę wiele wieków upłynie nim zrozumiesz że ze swoim charakterem nie masz swojego miejsca na ziemi :)

Zaciekawia mnie jedno: skad wiesz, tak przez druty i kontynenty, ze ja jestem z Narodu Wybranego?
Przeciez nie obciagales mi pracia i nie sprawdzales czy ja jestem obrzezany.

skoro jesteś taki wybrany to czemu się boisz przynależności do swojej sekty pacanów skoro jesteś przekonany co do słuszności religii głoszonej przez swoją sektę to czego się boisz głośno mów szczyć się że jesteś żydem tylko czy ty w te wasze sekciarskie bzdury wierzysz hahahahahahaha, ty wierzysz w pieniądze i jak oszukać drugiego samemu nie wkładając własnego wysiłku to jest twoja wiara i twojej sekty

No ale rozumiem, rozumiem:
dziadzius dorobil sie budki z piwem bo zerowal w ten sposob na prawdziwych Zydach w Otwocku.
Polak= szmalcownik w tamtych czasach. Tfu!

fatso
mało mnie interesuje co robił mój dziaduś bo to jego życie a nie moje i mam to w dupie interesuje mnie moje życie
Polak = szmalcownik
no z jednej strony szmalcownik polak a z drugiej cwaniaczek żydek biorący łapówki który zapomniał o swoich korzeniach i stosując wyuczoną przedsiębiorczość zapomniał o swoich z sekty
brawo brawo
narodzie wybrany który z przedsiębiorców kupców z diamentami i złotem zamienił się w stado zwierząt pożerających jedni drugich żeby przeżyć
daliście pokaz swojej jedności nie ma co
nadal jesteś taki dumny?
pozdrawiam dzieciucha ze swoją piaskownicą grupową

Data: 2009-08-27 20:44:27
Autor: kc
Polska byc glupie ludzie
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Kowalski,wypierdalaj stad
bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
i paru innymi
 Won stad!

fatso

To kierujesz chyba do mnie, bo to ja ci nadepnąłem.

Adam złożył gazetę, której nadał nazwę "solidarność". Ja, spragniony prawdy, musiałem ją codziennie mieć, wydając ostatnie pieniądze. Prawdy tam nie było. Oszukał mnie. Okradł.

Nazywacie nas złodziejami, szmalcownikami, polskimi chujami, a my chyba w to wierzymy, bo nie widzę odzewu na twoje posty.

GW ignoruję, ale grupy nie, bo jest nasza, nie twoja.

kc

Data: 2009-08-27 22:06:42
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
 kc wrote:
[...]

Adam usilowal faktycznie zagarnac wiedze tajemna o Polsce ale mu nie wyszlo. Licencja na oglaszanie prawdy
sie skonczyla, miejmy nadzieje ze na zawsze. Dlatego ja sam wprawiam w szok "zydo"- liberalow piszac ze
nie tylko popieram wolna, prawicowa mysl Michalkiewicza -ale jeszcze za to okazyjnie place.
A co do grupy- to ona jest faktycznie moja. Ja tu bylem z max 5 osobami na poczatek.
Ja tu wracam- i nie dam jakims polskim oszolomom jak ten "Kowalski" jej zepsuc.
_Polska ma przyszlosc ale trzeba walczyc z ciemniactwem.

fatso

Data: 2009-08-27 23:54:42
Autor: Jerzy Olszewski
Polska byc glupie ludzie
fatso pisze:
[...]

To, że ty wraz z Expertem i Piotrem K. byliście pierwszymi na tej grupie i ją tworzyliście, to taka sama prawda , jak to , że Polska w roku 1939 najechała Związek Radziecki :)

Nie myśl, że metoda wielokrotnego powtarzania kłamstwa przekształci je z czasem w prawdę może być skuteczna na i-necie, albowiem "spisane będą sprawy i uczynki", a w archiwum grupy są takie daty pierwszych wpisów kilku wybranych przypadkowo osób :)

Ja jak debiutowałem na tej grupie, to była ona już dość liczna i najaktywniejszymi jej uczestnikami byli wtedy Dariusz Zmokły i Marcin Paprzycki. Oni pewnie też wchodzili już na aktywną grupę, więc nie ściemniaj, bo to nie Gazeta Wyborcza. Tu liczą się fakty.

Co do Kowalskiego, to niestety masz rację...

Date:         Wed, 5 Feb 1997 10:40:08 -0600
Sender: "THE POLISH COMPUTER SOCIETY (PTI) DISCUSSION LIST PTI-L"         <PTI-L@PLEARN.EDU.PL>
From: Marcin Paprzycki <PAPRZYCKI_M@UTPB.EDU>
Subject:      Call for Papers -- Plovdiv -- August 1997
To: Multiple recipients of list PTI-L <PTI-L@PLEARN.EDU.PL>

Date:         Fri, 2 Jan 1998 19:54:12 +0100
Sender: Lista milosnikow inwestowania na gieldach papierow wartosciowych
               WGPW <WGPW@PLEARN.EDU.PL>
From: Jerzy Olszewski <jerzyo@IT.COM.PL>
Subject:      propozycja Re: Portfel listy WGPW na 12-97
To: Multiple recipients of list WGPW <WGPW@PLEARN.EDU.PL>

Date:         Tue, 16 Jun 1998 03:10:59 +0200
Sender: Lista milosnikow inwestowania na gieldach papierow wartosciowych
               WGPW <WGPW@PLEARN.EDU.PL>
From: Pawel Rejczak <prejczak@FRIKO5.ONET.PL>
Subject:      w MARCU jak w garncu..
To: Multiple recipients of list WGPW <WGPW@PLEARN.EDU.PL>

To: pl-biznes-wgpw@newsgate.gliwice.pl
Date: Sat, 09 Jan 1999 05:14:28 +0000
From: Christopher R Robak <chris@robak.force9.co.uk>
Sender: owner-pl-biznes-wgpw@newsgate.gliwice.pl
Subject: Re: Co zrobic z Uniwersalem

To: pl-biznes-wgpw@newsgate.gliwice.pl
Date: Wed, 3 Feb 1999 07:47:30 +0100
From: "Piotr Kuczynski" <LPPKU@astercity.net>
Sender: owner-pl-biznes-wgpw@newsgate.gliwice.pl
Subject: Grajewo - jaka cena?

Data: 2009-08-28 00:06:46
Autor: Jerzy Olszewski
Polska byc glupie ludzie
Jerzy Olszewski pisze:

[...]

  ERRATA - miałem na myśli Marcina Rolę, a nie Marcina Paprzyckiego , choć ten ostatni też był na liście, ale był mniej aktywny w owym czasie. Obu Panów przepraszam za pomyłkę i pozdrawiam (o ile to czytają).

Data: 2009-08-28 03:18:34
Autor: Desmond
Polska byc glupie ludzie
Czasem czytają, aczkolwiek coraz bardziej sporadycznie niestety...
Jerzy - również pozdrawiam zarówno Ciebie jak i pozostałych ze starej
gwardii.

Des

Data: 2009-08-28 11:36:04
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Desmond wrote:
[...]

Jerzy Olszewski pisze:

No to faktycznie, byli wiec ludzie przede mna, ktorzy mieli na sercu dyskusje gieldowe.
Mea culpa-jesli sie pod nich podszywam
Ale gdy ja sie pokazalem na grupie WGPW- a bylo to wkrotce potem gdy zrzucilem
zone No 2 ze schodow- to ta grupa byla martwa. Jak ten alfons mariolki w mych zamiarach,
ktorego wtedy postanowilem zabic.
Moj dobry Panie Boze, ile to lat juz minelo, pewnie bym wlasnie wychodzil z wiezienia
za dobre sprawowanie. Ja wcale nie zartuje, kol. Olszewski. Jesli ta stara kurwa nasza grupe czytuje( a powinna)-
to niech sama potwierdzi ze bron juz zaladowana czekala grzecznie ulozona na krzesle. Obok rosyjski tasak,
nader toporny ale ciezki. Wytarty oliwa z moich wlasnych odciskow palcow, mial sie znalezc w reku denata.
Tak mnie kiedys pouczyl pewien angielski milioner.

No ale moj Aniol Stroz czuwal i teraz moge zdechnac spokojnie. Tylko ze srebra jeszcze nie sprzedane.

a propos grupy- ja zdechlaka rozruszalem wraz  z Expertem Wielkim. P.Kuczynski tez pisywal,
kol. Maliszewski, Rejczak- wszyscy tu kiedys zaczynali nim poszli sprzedawac swoje rady za prawdziwe pieniadze.

Ludzie- a czy pamietacie jak ja inforowalem na biezaco gdy sie walily wieze WTC w NYC?

fatso

Data: 2009-08-28 13:06:23
Autor: Jerzy Olszewski
Polska byc glupie ludzie
fatso pisze:

[...]

Już kiedyś Ci Fatso to wyjaśniałem. W tamtym czasie większość uczestników tej grupy przeniosła swoją aktywność na równoległą listę mailową. Odbyło się to demokratycznie , po głosowaniu i w skutek właśnie   systematycznego obniżania jakości dyskusji na grupie poprzez pojawianie się tu ludzi przypadkowych (to znaczy nie zainteresowanych tematem grupy). Większość jednak czytała i pisała równolegle na oba fora.

Przypomniane przez Ciebie wydarzenie z WTC obserwowałem na żywo w amerykańskiej telewizji z rosnącym zdumieniem. Dla mnie był to sygnał dla zaprzestania aktywnego udziału w grupie dyskusyjnej. Początkowo dlatego, że uważałem dalsze dyskusje w tej sytuacji za niestosowne, a potem z tego względu, że wobec takich wydarzeń wszystkie nasze popierdułki na tematy AT i AF wydawały mi się bez znaczenia. Nie udzielałem się z tego powodu przez kilka lat aż do jesieni 2007.

Piotr Kuczyński był aktywny, jak większość, równolegle na obu forach ale z czasem z powodu swoich lewicowych sympatii przenosił się coraz bardziej na USEnet nie mogąc ścierpieć moich kąśliwości pod adresem komuszków, których swego czasu nie szczędziłem byłem na liście mailowej. Brakowało mu jednak argumentów by podjąć merytoryczną polemikę więc po prostu rejterował.
Tym niemniej pisał bardzo ciekawie i rzeczowo i budził tym szacunek na obu forach.

Data: 2009-08-28 13:55:01
Autor: skippy
Polska byc glupie ludzie

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Brakowało mu jednak argumentów by podjąć merytoryczną polemikę więc po prostu rejterował.
Tym niemniej pisał bardzo ciekawie i rzeczowo...

Nic dodać nic ująć, nawet komentować nie trzeba bo wszystko sam napisałeś..

Data: 2009-08-24 09:34:27
Autor: Jerzy Olszewski
Polska byc glupie ludzie
fatso pisze:

[...]

Nie srebro, nie złoto, to nic, chodzi o to by młodym być i więcej nic...

Czy ty Fatso myślisz , że zaszczyt mieszkania pod Warszawą w Otwocku jest w jakiejkolwiek proporcji do tych kilku świecidełek, jakie pokazałeś ?

Jeszcze by tego brakowało by tak każdy z jakiegoś Londynu czy innego Pipidówka mógł tak się ładować do Otwocka, Milanówka czy może jeszcze do Konstancina !

Spróbuj w Grójcu tam potrzebują sezonowych do pracy w sadach, może się załapiesz.

Później się przeniesiesz po kilku latach nieco bliżej. Na Wilanów nie licz. Przywileju sąsiadowania z Ałganowami nie każdy dostąpi :)

Data: 2009-08-24 13:30:33
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Jerzy Olszewski wrote:
fatso pisze:

[...]

Niestety, Panie Olszewski. Moj post powyzej to taki cri-de- coeur, krzyk serca
Niestety chyba to kraj juz nie dla mnie.
ale sie przyznam, ze z mojej Mondrusi to moge byc dumny: gardzi zlotymi swiecidelkami,
co najwyzej brosze szkocka ze srebra zalozy. Nie wola o limuzyne od rogu do rogu ale
sama jezdzi malym mercedesikiem Smarta- i tylko wnetrze, wylozone lososiowego koloru skora
pokazuje, ze moglaby stroic jakies fochy. Gdyby wygrala te sto kilkadziesiat milionow euro
jak ten italianiec to nic by to nie zmienilo. Pewnie dalej by mordowala szczury i im gmerala
w mozgu pod mikroskopem. Jej te talerze Imperatora Brazylii niepotrzebne:

Data: 2009-08-24 15:23:32
Autor: Jerzy Olszewski
Polska byc glupie ludzie
fatso pisze:

Niestety, Panie Olszewski. Moj post powyzej to taki cri-de- coeur, krzyk serca
Niestety chyba to kraj juz nie dla mnie.
ale sie przyznam, ze z mojej Mondrusi to moge byc dumny: gardzi zlotymi swiecidelkami,

Fatso wracaj, żartowałem :)
Przyjmiemy Cię życzliwie i bez świecidełek !

Polska byc glupie ludzie