Polska byc glupie ludzie

Data: 2009-08-23 09:14:38
Autor: Bartlomiej Miara
Polska byc glupie ludzie
Witam!

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:5g4km.108483$wz2.920newsfe08.ams2...

Wpadlem na pomysl, ze sie przeniose do Otwocka na starosc. Za
blogoslawienstwem zony napisalem blagalny list
do skurwysyna, dyrektora muzeum w Otwocku Wielkim. Zaoferowalem mu w
depozyt te oto rarytasy, plus pewne
skarby z mojego sejfu:
http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?albumview=slideshow

Oni by ubogacili kolekcje w srebra a ja dozywotnio moglbym tam prowadzac
swych gosci i po zaplaceniu za bilet wstepu oczywiscie, im to
wszystko pokazywac- patrzcie, to bylo kiedys moje! Po czym, po moim
zdechu, Mondrusia by pewnie wynegocjowala odstepne
a ze slaba z niej handlara to Polska by miala sto kilo pieknych sreberek
za pol-darmo. Trzymac w domu tych rzeczy w Otwocku nie mozna bo
to byloby tak jak dac zaproszenie dla lokalnej mafii by sobie brala.

No i co? Juz zgadliscie koledzy- tak jest, dyrektor mnie olal, nawet na
list nie odpowiedzial. Pewnie nie mial w tym zadnego interesu.
Dyrekcja Muzeum Sreber w kazimierzu Dolnym tez nie chciala, chca by im
najpierw wyrwac szmal z Brukseli na nowy budynek, wtedy moze laskawie
przyjma. Moje rodzinne miasto Bydgoszcz, Muzeum im. Wyczolkowskiego, tez
mnie olalo sikiem prostym.

Nie badz naiwny Fatso. W Polsce, podobnie jak w innych krajach Europy, eksponatów w muzeach jest duzo, czesto latami czekaja na wystawienie. O ile nie oferujesz czegos naprawde wyjatkowego i bezposrednio zwiazanego z tematyka danego muzeum, oleja cie.

Bartlomiej Miara

Data: 2009-08-23 08:35:16
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Bartlomiej Miara wrote:

[...]

Kolego, masz racje.
Moj ojciec zbieral tuz po wojnie antyki gdy inni palili nimi w piecu.
Ale aby docenic piekne i wartosciowe rzeczy to trzeba miec wyrobiona
stara, bezpieczna kulture materialna. Nie ma jej Polska bo tam sie tracilo
wszystko w pozogach wojennych ale jest juz w Anglii. Moj ulubiony program TV
to Antique Road Show. Taki objazdowy cyrk specjalistow co jezdzi po kraju
juz od 25 lat i ciagle jakies skarby znajduje. Fascynujace ale jest faktem, ze kazdy
dom prywatny, strychy i zakamarki, kryja tu skarby o ktorych ich wlasciciele czesto
nawet nie wiedza.

fatso

Data: 2009-08-23 23:27:03
Autor: Barbara
Polska byc glupie ludzie

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:Ti6km.228682$ay4.36715newsfe27.ams2...

> [...]
| faktem, ze kazdy
| dom prywatny, strychy i zakamarki, kryja tu skarby o ktorych ich

w Polsce od dawna penetrowane sa wszelkie strychy :)
spróbuj nawiac kontakt z prezydentem Wroclawia - Dutkiewiczem ..
mam nadzieje, ze sie nie zawiedziesz, ale powinna to byc jakas kolekcja, a nie przedmioty od Sasa do lasa .. uzywajac tego okreslenia nie mialam zamiaru w jakikolwiek sposób Cie urazic, to skrót myslowy
pozdrowka :)
Barbara

Data: 2009-08-24 05:31:42
Autor: fatso
Polska byc glupie ludzie
Barbara wrote:
Kolego "Barbara"
Juz Starowieyski, wielki pan polski ale tez agent na liscie Wildsteina, kombinowal
w tym Wrolawiu. Napisalismy do niego przed rokiem z mojego palazzo w Cap d'Agde-
ale nas jakos olal. Chuj z nim- a teraz umarl. A szkoda bo moja Mondrusia na wernisazu
ksiazek w Palacu Kultury toczyla z facetem dluga dyskusje jak wystawiac sztucce ksiecia
Brunswicku, jakie mamy.  Zal bo z ksiazek Starowieyskiegoi wielesmy sie nauczyli.
To byl pan polski cala geba a ja golodupek co w zyciu 3x przez rodzicow wszystko tracil.
Kudy mnie, kundlowi rodem z Bydgoszczy do takich panow jak On?

Polska byc glupie ludzie