Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a

Data: 2016-05-03 02:10:08
Autor: andrzej d*
Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a
Powiedzcie mi tedy panowie i panie, jak to jest? ¯e ten niepozorny i powiedzmy sobie szczerze niemedialny "kurdupel z wiecznie rozwi±zan± sznurówk±"; znienawidzony przez warszawskie, brukselskie, berliñskie, a ostatnio nowojorskie media; który nie prowadzi sam samochodu, bo prawa jazdy nie ma; nie posiada ani konta w banku ani karty kredytowej"; nie pokazuje siê na szpanerskich galach i festiwalach; - brutalnie niszczony przez Gazetê Wyborcz± ca³ymi latami, opluwany przez hieny dziennikarskie: Olejnik, Kolendê-Zalesk±, Lisa, ¯akowskiego, Wo³ka, Szostkiewicza, Kuczyñskiego i Szk³o Kontaktowe; szkalowany przez sprzedajnych lizusów z tytu³ami profesora: Ku¼niara, Markowskiego, Krzemiñskiego, Czapiñskiego, ¦piewaka, Na³êcza et consortes; obra¿any przez politycznych rzezimieszków: Sikorskiego, Grupiñskiego, Niesio³owskiego...; No i ta straszliwa seria brudnych ciosów, jak± dosta³ w splot s³oneczny od tandemu do mokrej roboty Miller - Anodina; - polityk, któremu wylewano na g³owê hektolitry pomyj i fekaliów - dzisiaj, po raz nie wiadomo ju¿, który - znowu siê odrodzi³, jak Feniks z popio³ów. Odnowiony, rze¶ki, gotowy do walki o Polskê. Wzbudzaj±c bezprecedensowe zainteresowanie Polaków tym, co im tym razem powie.

Milczycie! Nie wiece, co odpowiedzieæ?

No to was wyrêczê.

Choæ rozumiem, ¿e mo¿na Kaczyñskiego nie lubiæ, to nie zaprzeczycie, ¿e pan Prezes, przy wszystkich jego wadach, posiada ów dla ¿adnego z was nieosi±galny nadprzyrodzony polityczny instynkt, który go czyni niezniszczalnym naczelnikiem urodzonym do roli przywódczej. Tak, tak moi drodzy! Czy siê to wam podoba czy nie, Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a.

Próbujecie szydziæ?

No to wyobra¼cie sobie, jakie by³oby zainteresowanie umêczonego przez komunê i oszukanego przez post-komunê narodu, gdyby podobne przemówienie zapowiedzieli na dzisiaj panowie Petru, Kijowski lub Schetyna?

I nie roz¶mieszajcie mnie! Proszê!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)

Ca³y tekst: http://tinyurl.com/juzsm8x

Data: 2016-05-03 02:56:39
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a
u¿ytkownik andrzej d* napisa³:
 dzisiaj, po raz nie wiadomo ju¿, który - znowu siê odrodzi³

¯e cos powiedzia³? Hm, jak nie gada³ przez pierwsze miesiace,
to ¿esta gadali o rz±dzeniu z tylnego fotela, jak co¶ powiedzia³,
gadata inaczej jak to powsta³ z popio³ów. Podejrzewam u sitwy
zespó³ niespokojnej pizdy, ot co.

Na nikim ,,Salon" nie powiesi³ tylu psów, co na tych czo³owych ,,oszo³omach". Gdyby nienawi¶æ mog³a sama zabijaæ -- le¿eliby ju¿ w grobach dziesiêæ lat z ok³adem. Kulminacyjny punkt per?manentnej kampanii szczucia przeciwko nim to spreparowany ³a?pami TVP film, którym k³amliwie chciano wmanewrowaæ Ka?czyñskich w ,,aferê FOZZ" (wcze¶niej urbanowskie ,,NIE" opu?blikowa³o fa³szywkê esbeck±, maj±c± skompromitowaæ jednego z braci, i dopiero s±d stwierdzi³, ¿e to prowokatorska lipa). Po emisji tego filmu (kilkuodcinkowej emisji zrobiono du¿± rekla?mê) ¶ci±gniêto z Ameryki P³d. do kraju jako ¶wiadka by³ego es-beka, który tam uciek³, bo nad Wis³± grozi³a mu kara za pospoli?te przestêpstwa. Zgodzi³ siê przyjechaæ, gdy¿ dosta³ tzw. ,,list ¿elazny". I kiedy przyjecha³, na konferencji prasowej mówi³ m.in., ¿e boss telewizji TVN, M. Walter, to by³y kadrowy oficer którego¶ tam wydzia³u MSW. W ka¿dym normalnym kraju taki ,,news" o g³o¶nej figurze spowodowa³by medialny huk, tym?czasem w Polsce sprawê ca³kowicie wyciszono. taforma.karuart.w.interiowo.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

Ty nie s³ysza³? Bior± siê za dziadków z polskiego zwi±zku wêdkarskiego
co zarybianie robili tylko na papierze, a 40mln które dostali?

Jak powiedzieli wêdkarze: a dowody posz³y do wody.

Data: 2016-05-03 12:12:15
Autor: Celkoton
nie pozwala Kaczyñskiemu byæ pe³nym wodzem.
U¿ytkownik "koszmar z ulicy czerskiej" <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com>
napisa³ w wiadomo¶ci

Bior± siê za dziadków z polskiego zwi±zku wêdkarskiego
co zarybianie robili tylko na papierze, a 40mln które dostali?

Prokurator jest od tego ¿eby tym zainteresowaæ siê.

Za sêdziów te¿ siê bior±.
Sedziowie zawinnili tym, ¿e chc± przestrzegaæ Konstytucji,
a to nie pozwala Kaczyñskiemu byæ pe³nym wodzem.

Data: 2016-05-03 03:37:06
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
nie pozwala Kaczyñskiemu byæ pe³nym wodzem.
u¿ytkownik Celkoton napisa³:

Za sêdziów te¿ siê bior±.
Sedziowie zawinnili tym, ¿e chc± przestrzegaæ Konstytucji,
a to nie pozwala Kaczyñskiemu byæ pe³nym wodzem.

Oczywi¶cie na pytanie ile tych orzeczeñ trybuna³u jest, których
kaczory opublikowaæ nie chca, a które s±d najwy¿szy bêdzie respektowaæ, nie odpowiesz:) Nie odpowiesz bo tu nie chodzi
o prawo tylko dostêp do koryta, jakby nie trybuna³, to znajdzie
siê co innego.

Z innej grupy:

http://kontrowersje.net/gdy_m_wi_kaczy_ski_to_wszyscy_s_uchaj?mobilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90

Gdy mówi Kaczyñski, to wszyscy s³uchaj±
posted by MatkaKurka on pon., 2016-05-02 18:01

W dawanych czasach, gdy sta³em jak g³upi po ciemnej stronie mocy, jedyn± reakcj± na dowolne s³owa Jaros³awa Kaczyñskiego, ale i te¿ wielu innych polityków z tego obozu, by³ rechot. Niewa¿ne co Kaczyñski mówi³, móg³ przeczytaæ akapit z "Czerwonego Kapturka" albo zanuciæ ko³ysankê "Kotki dwa" i po ca³ej Polsce nios³a siê fala nienawistnego rechotu. Jest te¿ inna prawid³owo¶æ, która polega na tym, ¿e ze s³owami Kaczyñskiego zgadzali siê jego najwiêksi wrogowie, ale ju¿ poza kamerami, po cichu i ze wstydem.

Data: 2016-05-03 20:47:11
Autor: Celkoton
[...]

================
Proszê bardzo, je¿eli wiesz to sam sobie odpowiedz i napisz tu.

 nie chodzi
o prawo tylko dostêp do koryta, jakby nie trybuna³, to znajdzie
siê co innego.
================
Mieszasz koryto z demokracj±.
O dostêp do koryta zawsze chodzi i ka¿demu na tym zale¿y.
Ten kto wygra³ to mu siê nale¿y.

Wybory nie wygrali pod has³ami "brania za mordê" Polaków.
Konstytucja jest prawem i nikt PiSlamistom nie da³ zgody
na ³amanie prawa.
Chc± zmieniaæ Konstytucjê to niech to robi± zgodnie z prawem.
Wodzowie nie sprawdzili siê w wspó³czesnym ¶wiecie.
Doprowadzili tylko do biedy i zabijania inaczej my¶lacych.

Data: 2016-05-03 12:18:50
Autor: the_foe
W dniu 2016-05-03 o 12:12, Celkoton pisze:
[...]

widzisz, konstytucja to jest cos, co dzia³a na korzy¶æ wy³±cznie opozycji. Bo konstruuje rzeczywisto¶æ polityczn± w ten sposób, ze partia rz±dz±ca musi kiedy¶ straciæ w³adzê. Nawet jak bedzie rz±dziæ bardzo dobrze to przyjdzie dzieñ w którym ludzie uznaj± ze da siê jeszcze lepiej. Gdyby nie konstytucja w³adza z wiêkszo¶ci± parlamentarn± mia³aby szereg narzêdzi by tego co nieuniknione unikn±æ. Zawsze mog³aby to usprawiedliwiæ tym, ze naród wpad³ w chwilow± niepoczytalno¶æ i trzeba chroniæ ojczyznê przed b³êdami og³upionegio suwerena.

--
@foe_pl

Data: 2016-05-03 22:30:43
Autor: silvio balconetti
[...]

No to po co jest konstytucja? Partia rzadzaca uznaje, ze jest najlepsza z mozliwych i najlepiej wyraza wole narodu, czyli suwerena. Mozna wiec zlikwidowac konstytucje, bo ta moglaby przeszkadzac w reprezentowaniu suwerena i dac nie daj bog mozliwosc stracenia wladzy i dopuscic do rzadow jakichs nieodpowiedzialnych opozycjonistow lub protestantow. Logiczne?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-05-04 20:51:35
Autor: mkarwan
nie pozwala Kaczyñskiemu byæ pe³nym wodzem.
U¿ytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:dosg3kFdia1U1mid.individual.net...

Lipkowski (niektórzy mówi±, ¿e Cipkowski) z scp przybra³ kolejny nowy nick.
Lipkowski pisa³:

"Ja, poniewaz nie jestem Polakiem, a dobro Polski od konca zeszlego roku
zwisa mi i powiewa"
¼ród³o
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/5MczMLkgBMQ/fYHmK3NEUWgJ

"Otóz moja suka (partnerka), udajaca Alzatczyka"
¼ród³o
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/k1-AhHcxwRY/sV7Kde8BHGAJ

"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
¼ród³o
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
¼ród³o
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/yv_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!"
¼ród³o
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/H2eoGIYwBuA/zRi9jqzsZQQJ

Data: 2016-05-03 05:49:59
Autor: Pomian
Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a
W dniu wtorek, 3 maja 2016 11:10:09 UTC+2 u¿ytkownik andrzej d* napisa³:

[...]

Rak jest bardzo skuteczny w zabijaniu, niszczeniu i ci±gle siê odradza. Chcesz pan mieæ raka ?

pomian.webd.pl/katobolszewia

Data: 2016-05-03 07:51:54
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a
u¿ytkownik Pomian napisa³:

Rak jest bardzo skuteczny w zabijaniu, niszczeniu i ci±gle siê odradza. Chcesz pan mieæ raka ?

pomian.webd.pl/katobolszewia

Rak w pzw gdzie zarybianie jest tylko na papierze, a 40mln
rozpisano wy³±cznie na fakturach?

Dziadki ³ejkap, pobudka, czasy dobrego fartu minê³y!!!
Trza zapierdalaæ:)

Data: 2016-05-03 12:02:04
Autor: Celkoton
pozostali to NIEWOLNICY.
U¿ytkownik "andrzej d*" <bzdigniewjan@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

 Kaczyñski
który go czyni niezniszczalnym naczelnikiem urodzonym
do roli przywódczej.
Czy siê to wam podoba czy nie, Polska ca³ymi latami na
takiego naczelnika czeka³a.

Niemcy te¿ czekali ca³ymi latami na Adolfa Hitlera i doczekali siê.
Hitler by³ niezniszczalny, jego tysi±cloetnia Rzesza razem
z Uebermensch (nadludzie) tez byli niezniszczalni.

Wódz zawsze jest wodzem. Nie ma znaczenia czy to by³o 100 lat wcze¶niej,
czy 100 lat pó¼niej.
Wódz jest dobry dla przydupasów, pozostali to NIEWOLNICY.

Data: 2016-05-03 03:34:09
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 12:02:24 UTC+2 schrieb Celkoton:
> [...]

czy 100 lat pó¼niej.
Wódz jest dobry dla przydupasów, pozostali to NIEWOLNICY.

Dodac nalezy, ze Adolfa tez wybral suweren, czyli wyborcy. Nie zdobyl on wladzy na drodze puczu jak inni koledzy dyktatorzy. W tym wypadku suweren (troche ironicznie) rzeczywiscie czekal na takiego naczelnika (nie rozumiem dlaczego podtrzymuje sie kult Pilsudskiego, goscia, ktory moze pasowal do tamtych czasow, ale prawem i demokracja gardzil?). Mowi sie czesto, ze narod ma rzad, na ktory zasluzyl. A Andrzej Stasiuk powiedzial ostatnio, ze Polacy sa tacy jak Kaczynski: mali, msciwi i bez horyzontow.
A wiec Polakow portret wlasny!

Data: 2016-05-03 03:43:20
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
pozostali to NIEWOLNICY.
u¿ytkownik andrzej d* napisa³:

Dodac nalezy, ze Adolfa tez wybral suweren, czyli wyborcy.

A kto wybra³ królow± brytyjska co co tydzieñ
premier UK u niej siê melduje? Czy to oznacza ¿e
królowa rz±dzi z tylnego siedzenia?

http://www.dziennikpolski24.pl/aktualnosci/a/zetna-do-minimum-esbeckie-emerytury,9487223/

Data: 2016-05-03 05:14:11
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 12:43:21 UTC+2 schrieb koszmar z ulicy czerskiej:
> [...]

A kto wybra³ królow± brytyjska co co tydzieñ
premier UK u niej siê melduje? Czy to oznacza ¿e

Czlowieku, europejscy monarchowie moca prawa sa dekoracja panstw, a wiec pozuja do portretow banknotow, znaczkow i suwenirow oraz robia za atrakcje turystyczne. Jak cos oficjalnie gadaja, to napisze im to premier. To sie nazywa monarchia konstytucyjna. Nawet w odleglej Tajlandii tak jest. Jak bylem przed dwoma laty, to wojskowi pogonili rzad i opozycje, w telewizorach puszczali patriotyczne piesni, ale bili i bija poklony przed monarcha, ktory zdobi pieniadze, znaczki, mury i drogi. A jak sobie zrobisz z niego posmiechujki to cie wsadza na lata do tiurmy i naucza tajskiej demokracji. ;-)

Data: 2016-05-03 05:35:42
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
pozostali to NIEWOLNICY.
u¿ytkownik andrzej d* napisa³:

Czlowieku, europejscy monarchowie moca prawa sa dekoracja panstw

W³a¶nie chyba nie tak do koñca z ta królow± UK i nie tylko.

Skoro spotkania królowa-cameron s± niejawne,
co¶ ciê¿ko daæ wiarê w to co piszesz. Co do reszty
tych królów nie wszystkich zreszt±, masz pewnie racjê.
Ja jednak nie pyta³em o króla tajlandji tylko UK.

http://www.polskatimes.pl/artykul/1067248,jak-krolowa-elzbieta-ii-po-cichu-bawi-sie-w-polityke,id,t.html

Data: 2016-05-04 05:02:40
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 14:35:42 UTC+2 schrieb koszmar z ulicy czerskiej:
> [...]

tych królów nie wszystkich zreszt±, masz pewnie racjê.
Ja jednak nie pyta³em o króla tajlandji tylko UK.

Tak mi sie zjechalo na ta Tajlandie, bo to tez monarchia i tez ponoc konstytucyjna. Co do EII i Camerona to chyba oni nie maja zwyczaju duzo opowiadac publicznosci. Moze gadaja o pogodzie i dupie Maryni? Pamietam ze czasem z konsternacja, ale powsciagliwie reagowali na wyskoki rodziny krolewskiej i dziwne wypowiedzi starego Filipa. W UK szybko zauwazasz, ze kontynent to kontynent, a wyspy to wyspy z inna mentalnoscia i zwyczajami.
Nie do pomyslenia jest to co przed wielu laty robil np. Walesa. Codziennie w radio (wtedy do mnie docieralo bodajze z Raszyna) gadal o pogodzie, astronomii, wedkarstwie, sporcie itp. W Niemczech tez politycy sa od waznych spraw, a nie komentowania kazdej kraksy, powodzi, pogody, filmow, kazan, cen, komiksow itd.

Data: 2016-05-03 12:09:28
Autor: the_foe
pozostali to NIEWOLNICY.
W dniu 2016-05-03 o 12:02, Celkoton pisze:
[...]

Adolf nie by³ tak oderwany od rzeczywisto¶ci jak nasz Kaczafi. Jednak w 1933 Niemcy by³y 3. potêg± gospodarcz± ¶wiata i liderem technologii.

--
@foe_pl

Data: 2016-05-03 12:06:19
Autor: the_foe
Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka Å‚a
W dniu 2016-05-03 o 11:10, andrzej d* pisze:
[...]

Chyba nie zawa¿y³e¶, ze PIS wygra³ mimo Kaczyñskiego a nie dzieki Kaczyñskiemu.
Do¶c szczelnie go w szafie trzymali miesi±cami. PIS mia³ co¶ 45% poparcia, ale nie wytrzyma³. Wyszed³ z szafy tu¿ przed wyborami w pazdzierniku i zacza³ znów szczekaæ od rzeczy. Pis na tym straci³ ca 7%. Gdyby nie skrewienie ZLewu nag³y sukces Razem nie by³oby dobrej zmiany bo PIS musia³by z pijaczkiem Kukizem rz±d robiæ. A Kukiz w poniedzia³ek kocha PIS a we wtorek budzi siê na kacu i ju¿ jakby do dawnych kolegów z PO mu bli¿ej.

--
@foe_pl

Data: 2016-05-03 12:36:51
Autor: Bolszewik
[...]

Polska? Kupa idiotów podobnych naczelnikowi.

Bolszewik

Data: 2016-05-04 03:09:21
Autor: stevep
Polska całymi latami na takiego naczelnika czekała

Idioci przewa¿aj± w ka¿dym narodzie.

--
stevep

Polska ca³ymi latami na takiego naczelnika czeka³a