Polska, ciemnogród jakich mało

Data: 2012-04-09 12:54:33
Autor: boukun
Polska, ciemnogród jakich mało
Przygnębiający widok... Jak wczoraj jechałem samochodem przez Świdnicę, to nie mogłem się z żoną i dziećmi nadziwić, tłumnie ludzie maszerowali z przybranymi w bukszpan lub inne gałązki i przykrytymi serwetkami koszykami, z pokarmem w środku, w kierunku kościołów. Przed kościołami ten widok był jeszcze bardziej przerażający... Zdawać by się mogło, obserwując tych w większości schludnie i ładnie ubranych ludzi, że są to osoby normalne, trzeźwo myślące, być może inteligentnie wyglądające..., ale dlaczego w XXI wieku idą marszem z koszyczkami w ręku, by poświęcić znajdujący się w koszyczkach pokarm? To mi wygląda (kojarzy się), na jakieś indiańskie zwyczaje, czy murzyńskie, gdzieś z jakiegoś odległego zakątka Afryki...
W żadnym innym kraju Europy czegoś takiego nie spotka się na ulicach, w Niemczech, w Czechach, ludzie nie robią takich szopek, tylko w Polsce...
A co najdziwniejsze, ostatnio wszyscy w {Polsce gromadnie narzekają na kościół, nawet tu na grupach, większość się naśmiewa z kościoła, ale jak przychodzi wielkanocna sobota, wszyscy ci naśmiewacze gromadnie zasuwają do kościoła, z koszyczkiem święconki w ręku..., bo tak nakazuje rzekomo jakaś tam tradycja... Chciałem zrobić zdjęcie lub nagrać jaki.ś klip, ale się rozmyśiłem, bo być może ktoś rozpoznałby się na tym filmie i poczułby się obrażony... Dałem sobie spokój, ale nie mogłem się pozbyć te smutnej refleksji...

Tradycja, tradycją, ale nie może jakaś tam tradycja przyćmiewać zdrowego rozsądku, i robić z ludzi pośmiechowisko. Uważam, że w XXI wieku ludzie nie powinni w centrum Europy gromadnie się ośmieszać..., bo klepiąc bezwiednie, że taka tradycja i robić z siebie durni, to może jednostka, ale cała Polska?

Nie ma na nic już nadziei w tej zniewolonej przez władzę i kościół Polsce..., bo taki potulny naród sobie podporządkowali...

boukun

Data: 2012-04-09 07:16:00
Autor: homo erectus
boukun wrote:
Przygnębiający widok... Jak wczoraj jechałem samochodem przez Świdnicę,
to nie mogłem się z żoną i dziećmi nadziwić, tłumnie ludzie maszerowali............

A co kunia obchodzi ze sie woz przewrocil? Ciekawe ile pokolen trzeba zeby mentalnosc magla i przekupki w koncu wywietrzala z niektorych glow?

  > .........z przybranymi w bukszpan lub inne gałązki i przykrytymi serwetkami
koszykami, z pokarmem w środku, w kierunku kościołów. Przed kościołami
ten widok był jeszcze bardziej przerażający...

Przerazajace to jest jechac przez miejsca gdzie bandy krusza czaszki palkami. Jeszcze bardziej jest przerazajacy brak tolerancji i zrozumienia dla potrzeb i zwyczajow innych. Dlaczego ludzie spokojnie kultywujacy swoja tradycje ludzi sa przerazajacy to bardzo ciekawe.

[...]

A niby co zlego z indianskimi czy murzynskimi zwyczajami? Wypracowali sobie te zwyczaje przez setki,a moze i tysiace lat i to jest ich kultura. Ich osobista sprawa czy tkwic w tej kulturze, czy ja porzucic. Nie jest niczyim ani prawem ani obowiazkiem zabraniac im tego. Nasmiewanie sie z kultury, jaka by ona nie byla to nic innego jak najzwyczajniejsze ciemniactwo,ograniczenie umyslowe,brak kultury,tolerancji,szacunku,itd.

W żadnym innym kraju Europy czegoś takiego nie spotka się na ulicach, w
Niemczech, w Czechach, ludzie nie robią takich szopek, tylko w Polsce...

Mozna wymieniac wiele rzeczy ktore robi sie gdzies, a nie robi gdzie indziej. Ta innosc to jest wlasnie to, co rozni czlowieka od krowy czy innego bydlecia.

[...]

I tradycja i wiara. Ci ludzie w przeciwienstwie do niektorych zaslepionych wlasna pozorna nieomylnoscia sa inteligentni. Potrafia rozroznic pomiedzy religia,a jej przedstawicielami w sutannach. Ci ludzie maja na tyle rozumu, ze rozumia ze ksiadz to nie religia czy kosciol. Fakt ze jak jakis duchowny zostal przylapany na nie godnym jego funkcji i urzedowi uczynku nie znaczy ze kosciol, synagoga, cerkiew, meczet, czyli cos co symbolizuje nam religie sa takie same.

[...]

Zeby wspomniec tylko najbardziej znane przypadki. Czy osmieszaja sie miliony udajacych sie co roku na pielgrzymke do Mekki? Czy osmieszaja sie miliony celebrujacych co tydzien Szabas? Durnia to latwo zrobic z siebie publikujac takie tendencyjne dyskryminujace grupe spoleczna zalosne wypociny.

..........Nie ma na nic już nadziei w tej zniewolonej przez władzę i kościół
Polsce..., bo taki potulny naród sobie podporządkowali...

Prawda. Tak dlugo jak dlugo zamiast zajac sie soba i czyms konstruktywnym ludziska beda ustawicznie krytykowali,probowali wytykac innym ich domniemane bledy,mowili innym co i jak maja robic, ogolnie wtykali nos w nie swoje sprawy, nie ma nadzieji dla Polski.

boukun
PS. dla jasnosci sprawy, ja z koszyczkiem naladowanym zywnoscia nie biegalem zeby go pokropili i nie mam zamiaru robic tego w przyszlosci.

Data: 2012-04-09 17:09:06
Autor: boukun

Użytkownik "homo erectus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kiBgr.47743$QC3.34877@newsfe16.iad...

boukun wrote:
> [...]

zrozumienia dla potrzeb i zwyczajow innych. Dlaczego ludzie spokojnie
kultywujacy swoja tradycje ludzi sa przerazajacy to bardzo ciekawe.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo to wynika ze zniewolenia umysłowego. Taki naród nie ma prawa się wyzwolić i marzyć o wolności...

boukun

Data: 2012-04-09 17:13:04
Autor: u2
W dniu 2012-04-09 17:09, boukun pisze:
Bo to wynika ze zniewolenia umysłowego. Taki naród nie ma prawa się
wyzwolić i marzyć o wolności.

O jakiej wolnosci marzysz bekon ? Chcesz urwac sie na zachod lub wschod
? Nigdy tam nie byles ?

Data: 2012-04-09 17:15:36
Autor: boukun

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f82fc80$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wolności, spod wewnętrznej okupacji...

boukun

Data: 2012-04-09 17:55:33
Autor: jr

> [...]

> wyzwolić i marzyć o wolności.

O jakiej wolnosci marzysz bekon ? Chcesz urwac sie na zachod lub wschod

Kto ci każe siedzieć w kiblu? (jajka zaśmierdną!)
jb

Data: 2012-04-09 18:15:18
Autor: u2
W dniu 2012-04-09 17:15, boukun pisze:
O jakiej wolnosci marzysz bekon ? Chcesz urwac sie na zachod lub wschod
? Nigdy tam nie byles ?

Wolności, spod wewnętrznej okupacji...

Nie mozesz wyrzucic swojego wewnetrznego zyda, bo nim jestes po wieki
wiekow :)

Data: 2012-04-09 19:57:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska, ciemnogród jakich mało
poniedziałek, 9 kwietnia 2012 18:15. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nie mozesz wyrzucic swojego wewnetrznego zyda, bo nim jestes po wieki
wiekow :)

Bzdura, można się emancypować od wewnętrznego Żyda. Przykładem Fischer i Chomsky.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-09 20:09:00
Autor: u2
W dniu 2012-04-09 19:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie mozesz wyrzucic swojego wewnetrznego zyda, bo nim jestes po wieki
wiekow :)
Bzdura, można się emancypować od wewnętrznego Żyda. Przykładem Fischer i Chomsky.

Bzdura, oni nigdy nie przestali sie zajmowac sprawami zydowskimi.
Dlatego nie mozna odrzucic swojego wewnetrznego zyda.

Data: 2012-04-09 17:35:20
Autor: jr
On 9 Kwi, 15:16, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
boukun wrote:
> [...]

innym ich domniemane bledy,mowili innym co i jak maja robic, ogolnie
wtykali noswnie swoje sprawy, nie ma nadzieji dla Polski.

Gratulacje!
Wreszcie ktoś wygarnął temu idiocie.
Pozdrawiam
jb

Data: 2012-04-10 03:06:04
Autor: boukun

boukun wrote:
> [...]

innym ich domniemane bledy,mowili innym co i jak maja robic, ogolnie
wtykali noswnie swoje sprawy, nie ma nadzieji dla Polski.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Hmm, coś jak dyktator Tusk, ludzie nie powinni wtykać nos w nie swoje sprawy, już władza doskonale wie, co dla nich dobre...

Tylko, że ta władza niszczy ludziom wszystko, tak, że nia mają się już czymkolwiek konstruktywnym zająć...

boukun

Data: 2012-04-09 18:20:32
Autor: jr
On 10 Kwi, 03:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisałwwiadomościnews:7bb971af-f0f3-4e5e-a2ea-2df778a3f4daw5g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Hmm, coś jak dyktator Tusk, ludzie nie powinni wtykać noswnie swoje sprawy,

Ty idź spać kurwa mać (i przestań zajmować się jajkami!)
jb

Data: 2012-04-09 13:03:25
Autor: u2
W dniu 2012-04-09 12:54, boukun pisze:
[...]

No wiesz, osobiscie wole pisanki i swieconki od takiej corridy. Ty jako
rzeznik pewnie wolisz corride :)

Data: 2012-04-09 13:06:56
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f82c202$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No..., ale, czy korridę uprawia całe społeczeństwo? Gromadnie, pokazowo w jakiś tam dzień roku? Po drugie, znęcanie się nad zwierzętami, to chyba lepsze, niż nad ludźmi...

boukun

Data: 2012-04-09 14:47:58
Autor: u2
W dniu 2012-04-09 13:06, boukun pisze:
[...]

No nie sadze. Jest ostatnio sporo przypadkow w TV o znecaniu sie nad
zwierzetami. Zawsze trzeba byc humanitarnym, dlatego corrida nie ma
najlepszej prasy.

Data: 2012-04-09 13:07:10
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jluf5a$66e$1node2.news.atman.pl...
Przygnębiający widok... Jak wczoraj jechałem samochodem przez Świdnicę,

Przedwczoraj oczywiście...

boukun

Data: 2012-04-10 01:15:50
Autor: kefirh
Polska, ciemnogród jakich mało
W dniu 2012-04-09 12:54, boukun pisze:
[...]
Nie ma na nic już nadziei w tej zniewolonej przez władzę i kościół
Polsce..., bo taki potulny naród sobie podporządkowali...

boukun

Ty to jesteś dla mnie "oświeconym" parobkiem, z tą twoją namolną negacją zdrowych pogańskich rytuałów.

pozdr
kefirh

Data: 2012-04-10 08:57:37
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-10 01:15, kefirh pisze:
[...]

Ale chociaż się buntuje przeciw takiemu stanowi rzeczy. Znacznie poniżej są parobki którzy miłują swoich ciemiężycieli, i uważają że bez nich nie dałoby się żyć. .

Polska, ciemnogród jakich mało