Polska coraz niżej w rankingach wolności biznesu i jakości życia

Data: 2018-11-05 08:13:44
Autor: japanizer
Polska coraz niżej w rankingach wolności biznesu i jakości życia
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polska-coraz-nizej-w-rankingach-wolnosci,155,0,2420379.html

  Stagnacja albo spadek. Tak wypada Polska w międzynarodowych rankingach wolności   gospodarczej lub warunków życia w ostatnim czasie.   Notowania Polski w największym stopniu ucierpiały w indeksie wolności   politycznej Freedom House, indeksie postrzegania korupcji Transparency   International i w rankingu Doing Business Banku Światowego. Dlaczego poziom korupcji w Polsce przestał spadać po dojściu do władzy kłamców z PiS?

Data: 2018-11-05 09:56:09
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polska-coraz-nizej-w-rankingach-wolnosci,155,0,2420379.html

Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", w zestawieniach dotyczących....

GWno straciło reklamy, im na pewno się pogorszyło. Inaczej Soros nie musiał
by kupować ich akcji.

Nu ale czy ludziom żyje się lepiej? Tobie się polepszyło
czy pogorszyło?:)

Kiedyś GWno pisało żeby żołędzie zbierać jak komu do pierwszego nie starcza
i podobno dobrze za nie płacą, pomyśl o tym:)

Data: 2018-11-05 12:48:11
Autor: japanizer
On Tuesday, November 6, 2018 at 2:56:10 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]
> Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", w zestawieniach dotyczących....

A coś obesrany nocniczku na temat? Przypomnę:

Dlaczego poziom korupcji w Polsce przestał spadać po dojściu do władzy kłamców z PiS?

Data: 2018-11-05 22:22:40
Autor: Pajdak
W dniu 05.11.2018 o 18:56, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
[...]

Wiesz polaczku wy nigdy nie potrafiliście się przystosować. Jak nie potrafiłeś za naszego niemieckiego PO służyć naszemu niemieckiemu panu polska leniwa gnido to nie dziwne że żarłeś żołędzie. Ja tam nie narzekam, jestem pracowity to codziennie miskę zupy mam i w miarę ciepło w moim baraku. A jak mu się jeszcze odwdzięczę w sposób bardziej intymny, obciągnę do czysta lub pozwolę na igraszki w pupie to i pozwoli mi coś ze śmietnika na niedzielę wygrzebać. Żołędzie za naszego PO to i tak był zbytek łaski, jak wam polaczkom nie ce się robić to powinno być jak dawniej za naszego fuhrera, kiedy to mój dziadek wierny folksdojcz puszczał takich jak wy po prostu kominem wcześniej gazując w krematorium. Widzicie nasz niemiecki pan jest wspaniały, nie będzie karmił darmozjadów. Czasami lepiej z takich jak wy jak kiedyś robić mydło, bo nasz niemiecki Pan zawsze wie jak zrobić coś z niczego.

--
Pajdak

Data: 2018-11-05 22:24:16
Autor: u2
Polska coraz niżej w rankingach wolności biznesu i jakości życia
W dniu 05.11.2018 o 22:22, Pajdak pisze:

ty nie niezłomny żołnierz Pajdak, ty zwykły chuj:)))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-05 22:36:18
Autor: Pajdak
W dniu 05.11.2018 o 22:24, u2 pisze:
W dniu 05.11.2018 o 22:22, Pajdak pisze:

ty nie niezłomny żołnierz Pajdak, ty zwykły chuj:)))))))))))))))))))))

Odpierdol się polaczku. Żaden huj!!! To nie moja wina, że urodziłem się polaczkiem. To moja popierdolona stara wysrała mnie w Polsce. brzydzę się was polaczki jak i mojej polaczkowatej starej. Mój dziadek jedynie próbował zrobić coś z tym i służył jak ja naszemu niemieckiemu Panu. Jakby nie drobna przegrana naszego fuhrera to już by moja krew była czysta. To wy polaczki jesteście gnidy, wy nie rozumiecie, że jesteście jedynie od tego aby służyć Niemcowi. Tak czy inaczej to się zmieni. Jak nie po dobroci, to inaczej wróci nasze PO do władzy i pokaże wam polskim gnidom gdzie wasze miejsce.

--
Pajdak

Data: 2018-11-05 22:41:08
Autor: u2
W dniu 05.11.2018 o 22:36, Pajdak pisze:
[...]

o ja nieszczęśliwy,  wy zwykłe ubeckie ch*je znowu wygraliście:))))))))))))))))))))))))

Data: 2018-11-05 22:12:27
Autor: Pajdak
W dniu 05.11.2018 o 17:13, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Wiesz my to wiemy, ale polaczkom trzeba znów to przypomnieć. Polaczkom się ostatnio w dupie poprzewracało przez pisuarów. Czas aby nasze Niemcy zaprowadziły u polaczków ponownie porządek. Jak nie da się po dobroci to musimy zrobić jak zawsze. Jedyne miejsce polskiej gnidy, to w niewoli u naszego niemieckiego Pana.

--
Pajdak

Polska coraz niżej w rankingach wolności biznesu i jakości życia