Polska cyfryzuje się szybciej niż Europa

Data: 2019-01-31 09:36:20
Autor: Bruno Brunowski
Polska cyfryzuje się szybciej niż Europa
W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 17:48:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
http://wgospodarce.pl/informacje/59525-polska-cyfryzuje-sie-szybciej-niz-europa

Czyli całkiem niezłą platformę do elektronicznego kontaktu obywatela z urzędami przygotował poprzedni rząd uruchomił. Na ten przykład platforma "Empatia", czyli wyśmiewany przez pisiorów "portal dla bezdomnych", dziś obsługuje 500+.
Dobrze, że choć tego pisiory nie zaprzepaściły.

--
Bruno

Data: 2019-01-31 18:54:25
Autor: u2
W dniu 31.01.2019 o 18:36, Br Br pisze:
[...]

nie ściemniaj kupa, pisałem wielokrotnie o e-puap że nie działał za czasów pełomafii, że nie wspomnę e-dowodu:))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-31 10:12:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 18:54:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> nie ściemniaj kupa, pisałem wielokrotnie o e-puap że nie działał za czasów pełomafii, że nie wspomnę e-dowodu:))))))

Nie działał!? O k... Gdybym wiedział to bym nie korzystał.

--
Bruno

Data: 2019-01-31 19:17:30
Autor: u2
W dniu 31.01.2019 o 19:12, Br Br pisze:
Nie działał!? O k... Gdybym wiedział to bym nie korzystał.

ty robiłeś ten puap kupa ?:)))))))))