Polska dyplomacja.

Data: 2009-11-18 09:20:19
Autor: Jadrys
Polska dyplomacja.

Czy już w Polsce naprawdę nie ma dyplomatów z prawdziwego zdarzenia że na misje zagraniczne musimy wysyłać "tłumoka"?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Anna-Fotyga-wyruszy-na-misje-do-Gruzji,wid,11695438,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-11-18 00:24:56
Autor: Antenka
Polska dyplomacja.
On 18 Lis, 09:20, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Czy już w Polsce naprawdę nie ma dyplomatów z prawdziwego zdarzenia że
na misje zagraniczne musimy wysyłać "tłumoka"?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Anna-Fotyga-wyruszy-na-misje-d...

A nie jest to po prostu zwykły męski szowinizm, Jadrysiu? :-D Faktem
jest że p. Anna często robi głupie miny, ale może zna się na
rzeczy... ;-)

Antenka

Data: 2009-11-18 09:31:50
Autor: Jadrys
Polska dyplomacja.
Antenka pisze:
[...]

Nie Antenko, nie jest (oczywiście jest to tylko moje zdanie),  Jej mina jest mniej więcej taka jak jej kompetencje w służbie dyplomatycznej :-( ... Przecież  dała sie poznać publicznie jako "dyplomatołek."

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-18 01:02:07
Autor: Antenka
Polska dyplomacja.
On 18 Lis, 09:31, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

jest mniej więcej taka jak jej kompetencje w służbie dyplomatycznej :-(
.. Przecież  dała sie poznać publicznie jako "dyplomatołek."

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Faktem jest, że  "mowa ciała" ją zdradza -  kilka razy wyglądała jak
przysłowiowa ciapa. :D Nie wiem na czym ona się zna  - na pewno na
robieniu min jak większość męskich polityków :DD

Antenka

Pozdrawiam :-))

Data: 2009-11-18 11:11:54
Autor: Jadrys
Polska dyplomacja.

Antenka pisze:

[...]

Ale ci męscy politycy próbują chociaż robić mądre miny.. A ona z takim typem urody nie jest w stanie też tak zrobić - ona może robić tylko głupie miny. :-D

Data: 2009-11-18 14:30:17
Autor: Karol
Polska dyplomacja.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Faktem jest, =BFe  "mowa cia=B3a" j=B1 zdradza -  kilka razy wygl=B1da=B3a =
jak
przys=B3owiowa ciapa. :D Nie wiem na czym ona si=EA zna  - na pewno na
robieniu min jak wi=EAkszo=B6=E6 m=EAskich polityk=F3w :DD

faktem niestety jest, ze ani Tusk, ani Kaczynski nie otaczaja sie godnymi
reprezentantami Polski.

Data: 2009-11-18 08:58:45
Autor: Hans Kloss
Polska dyplomacja.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
... Przecież  dała sie poznać publicznie jako "dyplomatołek."

A w jaki to mianowicie sposób (o konkrety poproszę)? Nie licząc skurwysyńskich
"komentarzy" propełoskiej prasy rzecz jasna....
J-23

Data: 2009-11-18 10:11:27
Autor: zbig
Polska dyplomacja.

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he0d05$qk7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Abstrahując od faktu, że jej wypowiedzi, mowa ciała i mimika sprawiają wrażenie, iż jest zdrowo pierdolnięta (obłąkana w sensie medycznym), to co powidziala choćby na komisji sejmowej przed jej niedoszłym wysłaniem do ONZ świadczy , ze o dyplomacji nie ma ona zielonego pojęcia

Data: 2009-11-18 11:11:46
Autor: Jadrys
Polska dyplomacja.
Hans Kloss pisze:
[...]

Widziałem ją na paru konferencjach prasowych, i to mi wystarczy do wydania osądu.. Jej wypowiedzi na pewno nie wskazywały że sie nadaje na dyplomatę.

Data: 2009-11-18 10:31:18
Autor: Prawusek
Polska dyplomacja.
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Bo jak nie może być parch, to musowo ktoś z wyglądu debilny...

Data: 2009-11-18 14:19:38
Autor: heÂŽsk
Polska dyplomacja.
On Wed, 18 Nov 2009 09:20:19 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Czy już w Polsce naprawdę nie ma dyplomatów z prawdziwego zdarzenia że na misje zagraniczne musimy wysyłać "tłumoka"?

 by dodac smaczku godne stanowisko ktore ma objac nie istnieje ;o)))
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Polska dyplomacja.