Polska dzikim krajem?

Data: 2010-02-25 20:49:58
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?

Tak twierdzi przedstawiciel partii rządzącej w naszym kraju:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,113994,title,Drzewiecki-ci-ktorzy-zabili-mi-matke-pojda-do-piekla,wid,12019850,wiadomosc.html

Dziękuję panie Mariuszu Kamiński za eliminowanie  takich  śmieci z polskiej polityki..

Data: 2010-02-26 11:41:48
Autor: cirrus
Polska dzikim krajem?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm6k92$3hs$1news.onet.pl...
[...]

Ja też dziękuje MK za to ,że sam się wyeliminował.

--
stevep

Data: 2010-02-26 13:36:49
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?
W dniu 2010-02-26 11:41, cirrus pisze:
[...]

Wyeliminowali go matacze i  hochsztaplerzy. Taki niepozorny człowieczek jak pan Kamiński, a ile potrafił zdziałać - mafia rządząca w Polsce po 89 roku zatrzęsła się ze strachu. Nie dał się "ugłaskać" premierowi więc odsunięto go od pracy w CBA.

Pan Mariusz Kamiński jest chyba jedynym polskim politykiem któremu uścisnąłbym dłoń.

Data: 2010-02-26 14:17:36
Autor: sofu
Polska dzikim krajem?

> [...]

odsunięto go od pracy w CBA.

Pan Mariusz Kamiński jest chyba jedynym polskim politykiem któremu

Czy kamiński był dobry czy zły tego nie wiem. Ale jedno jest pewne
przeszkadzał frontierom w kręceniu lodów i chocby z tego powodu musiał
zniknać. Mówiono, że CBA za forse podatników niewiele robiła. Dzis pewnie
CBA zużywa te sama forse, ale słuch o niej zaginął.
Tylko nie mówcie, ze jak o nich nie słychać to znaczy ze sie mocno
zakonspirowali i pracuja na całego. Dziś pewnie obrabiaja opozycje, a dla
statystyki łowia płotki?

sofu

Data: 2010-02-26 14:39:16
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?
W dniu 2010-02-26 14:17, sofu pisze:
[...]

Oczywiście że przeszkadzał. Te metody (prowokacja i podsłuchy)  zatrzęsły całym tym skorumpowanym światkiem polityki.

Data: 2010-02-26 15:15:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska dzikim krajem?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8iu6$ipo$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-26 14:17, sofu pisze:

Oczywiście że przeszkadzał. Te metody (prowokacja i podsłuchy)  zatrzęsły całym tym skorumpowanym światkiem polityki.

Szczególnie zaniepokoili się mężowie o bezpieczeństwo swoich żon.

Bogdan

Data: 2010-02-26 22:08:10
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?

[...]

Raczej o swoje lepkie łapki..

Data: 2010-02-26 17:32:58
Autor: cirrus
Polska dzikim krajem?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8f92$8dq$1news.onet.pl...
[...]

A ja chętnie dałbym mu kopa.

--
stevep

Data: 2010-02-26 22:09:38
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?
W dniu 2010-02-26 17:32, cirrus pisze:
[...]

To tylko świadczy dobrze o p. Kamińskim :-P

Data: 2010-02-27 09:42:52
Autor: cirrus
Polska dzikim krajem?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm9dad$mmm$6news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, do obrywania kopów sie nadaje.

--
stevep

Data: 2010-02-27 20:52:23
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?
W dniu 2010-02-27 09:42, cirrus pisze:
[...]

Do dawania kopniaków złodziejom i łapówkarzom.

Data: 2010-02-28 08:43:32
Autor: cirrus
Polska dzikim krajem?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmbt5h$202$3news.onet.pl...
[...]

Raczej dał im buzi i spalił dochodzenie.

--
stevep

Data: 2010-03-01 10:20:11
Autor: Jadrys
Polska dzikim krajem?

A ja chętnie dałbym mu kopa.

To tylko świadczy dobrze o p. Kamińskim :-P

Zdecydowanie, do obrywania kopów sie nadaje.

Do dawania kopniaków złodziejom i łapówkarzom.

Raczej dał im buzi i spalił dochodzenie.

A ja myślę że ten świat korupcji i złodziejstwa  w Polsce dostał jednak potężnego kopniaka.

Data: 2010-03-01 12:22:53
Autor: cirrus
Polska dzikim krajem?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmg0s3$k3$4news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, na nikim nie robi wrażenia Ubekistan, Rywinland itp i nagle tym samym ćwokom przeszkadza "dziki kraj".

--
stevep

Data: 2010-02-28 08:48:59
Autor: cytryna
Polska dzikim krajem?
> [...]
> Dziękuję panie Mariuszu Kamiński za eliminowanie  takich  śmieci z > polskiej polityki..

Ja też dziękuje MK za to ,że sam się wyeliminował.

Jakieś nowe skoki z Wojtuniakiem na czele szykujecie cyrkus? Jeszcze wróci Kamiński i nawalicie w portki nie gorzej jak Rycho, Zbycho, Miro i Grzesiek.

--

Polska dzikim krajem?