Polska europejska nie może być szybka!

Data: 2017-05-06 21:32:45
Autor: A. Filip
Polska europejska nie może być szybka!
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wolna-polska-europejska-ulicami-warszawy-przeszla-parada-sch,nId,2390621
"Wolna Polska europejska". Ulicami Warszawy przeszła Parada Schumana
6 maja (15:49)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.

Data: 2017-05-06 21:52:00
Autor: Trefni¶
Polska europejska nie może być szybka! [¦w iętowanie 9 maja za PRL "Dnia Zwycięstwa"] "
W dniu .05.2017 o 21:32 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wolna-polska-europejska-ulicami-warszawy-przeszla-parada-sch,nId,2390621
"Wolna Polska europejska". Ulicami Warszawy przeszła Parada Schumana
6 maja (15:49)

:O
Rafał Dymek, dyrektor PF Schumana:
"w ¶wiecie, który jest bardzo niestabilny i obfituje w bardzo dużo  politycznych WYZWAŃ: MIGRACJE, wojny dookoła, terroryzm, Europa musi mieć  siłę i chęci PRZECIWSTAWIAĆ SIĘ skutecznie tym wszystkim WYZWANIOM i  zagrożeniom dookoła" (wersaliki moje)

Fundacja staje okoniem wobec dotychczasowych swoich idei???
Dymek jest idiot± i nie wie, co mówi???
Dziennikarz nie potrafił przepisać, albo nie zrozumiał, co mu dyrektor  wyłuszczył???
Wszyscy licz± na to, że nikt ich nie traktuje poważnie i nie czyta???

Straszne rzeczy dziej± się w Europie :)

--
Trefni¶

Polska europejska nie może być szybka!