Polska flaga!

Data: 2009-11-10 12:16:04
Autor: mkarwan
Polska flaga!

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hdb9r3$mp0$2news.interia.pl...
Ciekawe kto jutro wywiesi polska flagę, mamy święto Niepodległości i warto pokazać tez i innym jak cenimy nasze symbole i święto, u mnie już flaga wisi .

http://muzeumhumoru.onet.pl/_i/_h/flaga.jpg

Data: 2009-11-10 12:33:03
Autor: jerzyn
Polska flaga!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdbiln$e7b$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Dobre, ale kup gdzieś drzewce do flagi , zapomnij.Jakoś się nie opłaca widać za parę groszy wystrugać drzewce i zarobić, potem jeden z takim narzeka ze mu źle, ze pracy nie ma .

Polska flaga!