Polską flagę można wkładać do gówna...

Data: 2009-08-26 11:13:30
Autor: Tzva Adonai
Polską flagę można wkładać do gówna...
Telewizja TVN nie znieważyła symbolu narodowego poprzez wkładanie
miniatur polskich flag w atrapy psich kup - orzekł stołeczny sąd
gospodarczy. Tym samym sąd uchylił decyzję przewodniczącego Krajowej
Rady Radiofonii i Telewizji, który nałożył za to na TVN ponad 470 tys.
zł kary.

- W ocenie sądu umieszczenie miniatur polskiej flagi w zwierzęcych
ekskrementach nie jest równoważne ze znieważeniem - uzasadniała wyrok
sędzia Jadwiga Smołucha.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-TVN-nie-zniewazyl-polskiej-flagi,wid,11432693,wiadomosc.html?ticaid=18a2c

Data: 2009-08-26 21:17:37
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

No cóż, decyzji sądów się nie komentuje..

Data: 2009-08-26 12:34:30
Autor: Antenka
Polską flagę można wkładać do gówna...
 No cóż, decyzji sądów się nie komentuje..

Spróbuj to zrobić z miniaturą flagi Izraela, Jędruś.
Ja też nie skomentuję wtedy wyroku sądu. Aha powodzenia życzę i
dobrego adwokata! ;-)

Antenka

Data: 2009-08-26 21:36:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Polską flagę można wkładać do gówna...
Spróbuj to zrobić z miniaturą flagi Izraela, Jędruś.
Ja też nie skomentuję wtedy wyroku sądu. Aha powodzenia życzę i
dobrego adwokata! ;-)

Tylko publicznie niech to zrobi :)

Data: 2009-08-26 12:38:49
Autor: Antenka
Polską flagę można wkładać do gówna...
Tylko publicznie niech to zrobi :)

Nie zrobi tego, zbyt poprawny jest :)

Antenka

Data: 2009-08-26 21:40:25
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 21:36:57 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Tylko publicznie niech to zrobi :)

Hm, czyli wetknięcie drzewca z polską flagą w kupę nie jest karalne?
Piotr

Data: 2009-08-26 21:49:39
Autor: Jerzy Tabortowski
Polską flagę można wkładać do gówna...
Hm, czyli wetknięcie drzewca z polską flagą w kupę nie jest karalne?

Według fuck_jonariuszy bezmiaru sra_wiedliwosći nie jest.

Data: 2009-08-26 22:02:15
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Decyzji sądu nie skomentuję, ale jakbym spotkał tego sqr..la co to zrobił, to bym wsadził mu mordę w to psie gówno..

Data: 2009-08-26 13:14:50
Autor: Antenka
On 26 Sie, 22:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Decyzji sądu nie skomentuję, ale jakbym spotkał tego sqr..la co to
zrobił, to bym wsadził mu mordę w to psie gówno..

Jędruś, brawo! :-)

Antenka

Data: 2009-08-26 22:21:58
Autor: Piotr
Polską flagę można wkładać do gówna...
Dnia Wed, 26 Aug 2009 13:14:50 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Jędruś, brawo! :-)

Zanim się rozklaskasz na maksa, to się upewnij, która z flag w kupie
wzbudzi w jadrysiu tyle agresji.
Piotr

Data: 2009-08-26 13:25:37
Autor: Antenka
On 26 Sie, 22:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Jędruś, brawo! :-)

Zanim się rozklaskasz na maksa, to się upewnij, która z flag w kupie

Piotruś, ty masz nosa.  Czujność, czujność jeszcze raz czujność...

Antenka

Data: 2009-08-27 10:56:31
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Takie działanie byłoby dla mnie tylko zaszczytnym obowiązkiem.. :-)

Data: 2009-08-27 16:52:50
Autor: CYC
Polską flagę można wkładać do gówna...
Co tam flaga w gownie , ta mozna , jak pokazuje zycie bekarnie bezczescic ale sprobuj obrazic  prezydenta PiS-u , to kryminal pewny !.

cyc

Data: 2009-08-27 17:10:23
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:52:50 +0200, CYC napisał(a):

Co tam flaga w gownie , ta mozna , jak pokazuje zycie bekarnie bezczescic

A nie! Są mózdżycha na tej grupie, które wydumały, że jak flaga ma
3x3cm, to już nie jest flaga i można se wtykać. Une chyba od was, z
lewizny...  :-)
Piotr

Data: 2009-08-27 17:47:04
Autor: jadrys
CYC pisze:
Co tam flaga w gownie , ta mozna , jak pokazuje zycie bekarnie bezczescic ale sprobuj obrazic  prezydenta PiS-u , to kryminal pewny !.

cyc

To jest dopiero kuriozum - prezydent, osoba publiczna, nie podlega krytyce....  Toż to w starożytnym Rzymie można było krytykować Cezara..

Data: 2009-08-27 18:03:08
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h769pv$82n$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Smieszny jestes .
Zyjemy w XXI wieku a wiec swiadomosc jest nieporownywalnie wieksza niz za Cezara a jesli tak , to kazden powinien miec pelna swiadomosc tego  , ze naszego umilowanego wodza  obgadywac nie wolno i juz !. Nawet za Stalina juz wiedziano o tym , ze o przywodcy pod kara wiezienia wolno mowic albo dobrze albo wcale a co dopiero teraz .

cyc

Data: 2009-08-28 08:59:43
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

Ale zwróć uwagę że dzieje się tak tylko w Polsce. W zdecydowanej większości krajów na świecie osoby publiczne można krytykować bezkarnie...

Data: 2009-08-28 09:13:31
Autor: CYC

CYC pisze:

[...]

Bo my Polacy jestesmy bardziej swiadomi niz reszta swiata .
Wez na ten przyklad kler . Wszedzie mozna pisac o ich pedofilskich sklonnosciach , zlodziejstwach i aferach u nas nie i slusznie .
To samo dotyczy prezydenta . No bo przeciez jesli zona Cezara musi byc poza podejrzerniami , to co dopiero sam Cezar . Powiesz pewnie " ale L.Kaczynski nie jest Cezarem " . No niby nie jest ale za to do Napoleona brakuje mu tylko ze 2 centymetry .
:)

cyc

Data: 2009-08-28 09:55:57
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

Pewnie że powiem - nie jest.. Ale widać że On się czyje jakby dorównywał  co najmniej Tyberiuszowi.. :-D

Data: 2009-09-01 09:46:29
Autor: HaMMeR
CYC wrote:
Co tam flaga w gownie , ta mozna , jak pokazuje zycie bekarnie bezczescic
ale sprobuj obrazic  prezydenta PiS-u , to kryminal pewny !.

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Co ty chrzanisz lewusie? Sprobuj obrazic twojego guru, myk-myka, to wyrok masz jak w banku!

Data: 2009-09-01 15:43:11
Autor: CYC

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h7ijjb$2ao$1newsread.aster.pl...
CYC wrote:
[...]

myk - myka ? on mi tak samo kolo dupy lata jak Ty , Rydzyk , Glemp , Kaczynski , czy inny Miller , czy Kwasniewski .
Ja jestem apolityczny w sensie partyjniactwa krytykuje zawsze to co mi sie nie podoba i chwale to co podoba niezaleznie od tego kto za czynami stoi . Ot i wszystko 1.
Czasem dla uciechy usiluje , takich jak Ty sprowokowac i doprowadzic do bialej goraczki dla ich glupoty , waszego zaszuflatkowania sie w jakies niezrozumiale dla nikogo idee  i po to aby np. Hammer obnazal swoja niepodwazalna glupote .

cyc

Data: 2009-08-27 13:18:32
Autor: Vic
jadrys пишет:
Decyzji sądu nie skomentuję, ale jakbym spotkał tego sqr..la co to zrobił, to bym wsadził mu mordę w to psie gówno..

Jedrus, przeciez komunista to internacjonalista. Symbole narodowe nie maja dla komunisty wiekszego znaczenia :)
Moze wiec nie jestes komunista tylko narodowym socjalista?

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 17:34:37
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Nie jestem komunistą , ani tym bardziej tyn drugim. ale oczywiście że czerwony sztandar stawiam najwyżej, jednak nie pozwolę pluć również i na polskie barwy narodowe.

Data: 2009-08-27 17:45:04
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Nie jestem komunistą , ani tym bardziej tyn drugim. ale oczywiście że czerwony sztandar stawiam najwyżej, jednak nie pozwolę pluć również i na polskie barwy narodowe.

Wielokrotnie okreslales sie jako komunista. Stawiajac sie zreszta w jednym rzedzie z Matka Teresa - wedlug ciebie tez komunistka :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 09:01:14
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Tylko jako sympatyk.  A Matka Teresa była komunistką nie tylko wg. mnie.. choć nie naleĹźała do partii komunistycznej.. Komunizmu  to się nie nosi w kieszeni jako legitymację, ale w sercu, jako ideę.

Data: 2009-08-28 10:07:44
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Tylko jako sympatyk.  A Matka Teresa była komunistką nie tylko wg. mnie.. choć nie naleĹźała do partii komunistycznej.. Komunizmu  to się nie nosi w kieszeni jako legitymację, ale w sercu, jako ideę.

Ha, ha. Juz ci pisalem to byla taka komunistka, ktora gdyby wpadla komunistom lapy na bank wyladowalaby w jakims zbiorowym dole z kulka w potylicy...

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 10:29:32
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Jakby wpadła w łapy _pseudokomunistom_ , pewnie chciałeś napisać.

Data: 2009-08-28 22:36:43
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Jakby wpadła w łapy _pseudokomunistom_ , pewnie chciałeś napisać.

Acha, czyli ten caly ZSRR, gloryfikowany przez ciebie, to byli w zasadzie pseudokomunisci

--
plazoVic

Data: 2009-08-29 21:17:31
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
Jakby wpadła w łapy _pseudokomunistom_ , pewnie chciałeś napisać.

Acha, czyli ten caly ZSRR, gloryfikowany przez ciebie, to byli w zasadzie pseudokomunisci

-- plazoVic

Oczywiście, komunistyczny był tylko w pierwszej fazie..

Data: 2009-08-29 12:32:28
Autor: Antenka
Polską flagę można wkładać do gówna...
> Oczywiście, komunistyczny był tylko w pierwszej fazie..

A komunizm ma jakieś fazy? Jędruś,  komunizm to jedna wielka ściema,
zbudowany na fałszywej ideologii - to utopia. Sam widzisz, że nigdzie
się nie udał  za to przyniósł łzy, cierpienie, zadał śmierć milionom
istnień ludzkich.

Antenka

Data: 2009-08-29 22:25:07
Autor: jadrys
Antenka pisze:
> [...]

zbudowany na fałszywej ideologii - to utopia. Sam widzisz, że nigdzie
się nie udał  za to przyniósł łzy, cierpienie, zadał śmierć milionom

Tak, miał fazy. A to z tego względu że po prawdziwych komunistach (ideowcach) doszli do władzy ludzie nie mający wiele wspólnego z komunizmem.. Więc większość zaślepionych ludzi widzi tych farbowanych lisów (Stalin, Mao, Pol Pot itd) jako komunistów.
A udał się w Jugosławii, , w Wietnamie, na Kubie..

Data: 2009-08-26 20:33:43
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
No cóż, decyzji sądów się nie komentuje..

A to niby dlaczego? Kto/co zabrania komentować?
Ja uważam że komentuje się i ocenia jak najbardziej, co udowodnie poiniżej:
otóż bydlę które ów "wyrok" wydało jest ludzkim śmieciem, pomyłką ewolucji,
sprzedajną szmatą albo umysłowa niedojdą. Innych możliwości być nie moze.
J-23 --

Data: 2009-08-26 22:52:53
Autor: awe
Polską flagę można wkładać do gówna...
Raczej brak kwalifikacji albo wziatka
awe

Data: 2009-08-27 10:56:40
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

To co napisałeś podważa całą istotę wymiaru sprawiedliwości.

Data: 2009-08-27 11:17:22
Autor: Hans Kloss
Polską flagę można wkładać do gówna...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
To co napisałeś podważa całą istotę wymiaru sprawiedliwości.

A niby dlaczego? Bo sędzina orzekająca w jakiejś konkretnej sprawie okazała
się sprzedajną szmatą albo debilką? Są jeszcze instancje odwoławcze i dopiero
jak one zawiodą to będzie można zacząć owo podważanie
J-23

Data: 2009-08-27 17:36:01
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Dlatego że powierzyliśmy im wymierzanie sprawiedliwości, i mamy szanować wydawane przez nich wyroki.

Data: 2009-08-27 18:28:10
Autor: Hans Kloss
Polską flagę można wkładać do gówna...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Dlatego że powierzyliśmy im wymierzanie sprawiedliwości, i mamy szanować wydawane przez nich wyroki.

Czyli co,  przyjmować z pokora nawet najbardziej kuriozalne wyroki i nie
odwoływać się nawet od najbardziej skandalicznych rozstrzygnięć sądowych?\
A jest taklich skandali sądowych zilion zapewne (sam znam kilkanaście), bo
nasi sędziowie to w duzej cześci skorumpowane pokomunistyczne  szmaty albo
bęcwały po wumlowskich kursach. J-23

Data: 2009-08-28 09:02:17
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Wcale nie z pokorą, chodzi tylko o to żeby publicznie nie krytykować. No bo pomyśl sam - wybieramy kogoś na to żeby czynił sprawiedliwość i go poddajemy krytyce? Takie działanie może zachwiać zaufanie do całego wymiaru sprawiedliwości.

Data: 2009-08-30 22:28:40
Autor: Hans Kloss
Polską flagę można wkładać do gówna...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
wybieramy kogoś na to żeby czynił sprawiedliwość

WYBIERAŁEŚ jakiegoś sedziego? Mi sie nigdy nie zdarzyło...Btw. w rozsądnych
krajach aby zapobiec skurwieniu sędziego o winie lub niewinnosci orzeka ława
przysięgłych złozona z kilkunastu zupełnie przypadkowych i nie zwiazanych ze
sprawą osób.

 i go poddajemy krytyce? Takie działanie może zachwiać zaufanie do całego wymiaru sprawiedliwości.

To nie krytykowanie absurdalnych orzeczeń zachwiewa owym zaufaniem ale sam
fakt ich powszechności- i w dodatku bezkarność tych którzy takie kuriozalne
wyroki feruja. Jeden skurwysyn w sedziowskiej toddze orzekł był nie tak dawno
temu że nazwanie kogoś skurwysynem nie jest zniesławieniem. inny dureń w
takiejż todze orzekł to samo w przypadku nazwania prezydemta RP (bez dowodów)-
durniem.
Więc otóz w naszych sądach najwyrażniej sądzą skurwysyny i durnie- i niech mi
tylko któryś skurwysyn ośmieli się poczuć urażony ;).
J-23

Data: 2009-08-31 13:41:08
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Prawdę mówiąc, to mam do tej instytucji odczucia  takie same jak Ty. Ale co nam daje ich publicznie krytykować?  Same szkody dla wszystkich..

Data: 2009-08-31 13:53:18
Autor: Vic
Hans Kloss пишет:
 Jeden skurwysyn w sedziowskiej toddze orzekł był nie tak dawno
temu że nazwanie kogoś skurwysynem nie jest zniesławieniem.

Wcale mnie nie dziwi, ze nazwanie kogos skurwysynem nie jest znieslawieniem.
W praktyce juz od dawna nikt nie wiaze slowa "skurwysyn" z jego doslownym znaczeniem.
Gdybys powiedzial: "Mama tego pana odbywala stosunki plciowe za pieniadze" - tutaj nikt by nie mial watpliwosci, ze to znieslawienie :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 22:55:25
Autor: Hans Kloss
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Wcale mnie nie dziwi, ze nazwanie kogos skurwysynem nie jest znieslawieniem.
W praktyce juz od dawna nikt nie wiaze slowa "skurwysyn" z jego doslownym znaczeniem.

To słowo funkcjonuje od niepamiętnych czasów jako obelga. A gnida która z
publicznego  miotania  obelgami i pomówieniami  uczyniła sobie oręż walki
(politycznej, ekonomicznej czy jakiejkolwiek innej) powinna gnić w pierdlu-
bez pardonu i bez zawieszenia. To właśnie takie bydło sprowadziło poziom
naszego zycia publicznego poniżej poziomu gnojówki. Trzech skurwysynów (skoro
to nie obelga to dlaczego mam sobie żałować?)- waliza, myszkiewicz i palitusk
powinno od dawna pierdziec w pasiaki a tymczasem kłapią mordami zupełnie
bezkarnie i tylko w twarz się porządnym ludziom smieją.
J-23

Data: 2009-09-01 08:58:37
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
To słowo funkcjonuje od niepamiętnych czasów jako obelga.

Tak. Ale obelga nie jest tozsama ze znieslawieniem. Nikt jeszcze nie utracil zaufania czy powazania do kogos, bo ow zostal nazwany skurwysynem. A o to chodzi w znieslawieniu.
Skurwysyn, choc jego etymologia jest oczywista, jest tylko wulgarnym przezwiskiem :) takim samym jak chuj, ciul, itp. Juz dawno nie jest tozsamy z rzucaniem cienia podejrzen na czyjas matke :)))

Choc oczwiscie moga sie zdarzac wyjatki. Jakis czas temu moj dziadek obrazil sie straszliwie na moja ciotke (swoja synowa). Wiedzialem, ze sie obrazil na amen, ale nie wiedzialem co bylo przyczyna. Przy okazji odwiedzin pytam wiec dziadka, o co chodzi. Dziadek na to "twoja ciocia mowila okropne rzeczy o babci, nigdy juz tam nie pojde..." itp. itd.
Przy jakiejs okazji pytam wuja o co poszlo. Okazuje sie, ze ciotka w przyplywie wielkiej zlosci przy okazji jakiejs tam sprzeczki z wujem, w obecnosci dziadka nazwala wuja wlasnie "skurwysynem" :)
I dziadek na powaznie odebral to przede wszystkim jako szkalowanie pamieci babci.

 Trzech skurwysynĂłw (skoro
to nie obelga to dlaczego mam sobie żałować?)- waliza, myszkiewicz i palitusk
powinno od dawna pierdziec w pasiaki a tymczasem kłapią mordami zupełnie
bezkarnie i tylko w twarz się porządnym ludziom smieją.

Akurat trzech? Ja bym ich wskazal ok. 440 z jednej izby i ok. 90 z drugiej. I nie w zadne pasiaki (po co kase wydawac, skoro oni juz maja wlasne ubrania). Natomiast owszem, skierowalbym ich na oboz kondycyjny w okolice Berezy Kartuskiej (trzeba by sie z Lukaszenka dogadac, ale da sie zrobic) :)

--
VicAbarca

Data: 2009-08-26 22:56:42
Autor: Adam
Polską flagę można wkładać do gówna...

No cóż, decyzji sądów się nie komentuje..

Czyli można na wizji, na oczach szerokiej gawiedzi, wtykac w psie gówna minitury flag narodowych? Ciekawe - może warto zrobić eksperyment z flagą Izraela?
AC

Data: 2009-08-26 23:11:28
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7485h$c8i$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

W Polsce wolno i dobrze, w końcu to tylko kawał szmaty.

boukun

Data: 2009-08-27 10:56:48
Autor: jadrys
Adam pisze:
[...]

Nie, z całą pewnością nie można. Ale dobrym obyczajem jest nie komentować wyroków sądu.

Data: 2009-08-27 11:56:04
Autor: jacek_placek_01
Polską flagę można wkładać do gówna...

No cóż, decyzji sądów się nie komentuje..

A to niby czemu? jakiś problem z wolnością słowa tu się rodzi?
Należy komentować, jedyny problem ze nie można się im nie poddać, ale to
ze ci sędziowie z PL nie maja nic wspólnego to pewne. Szkoda ze musimy
utrzymywać takie męty.

Data: 2009-08-27 17:37:25
Autor: jadrys
jacek_placek_01 pisze:
[...]

No tak to już jest przyjęte - za krytykę sąd może ukarać.

Data: 2009-08-26 22:51:32
Autor: awe
Polską flagę można wkładać do gówna...
looooooooooooooool a wymazanie gownem mord wlascielom tvn? jesli nie to zachecam

awe

Data: 2009-08-27 13:20:00
Autor: Vic
Polską flagę można wkładać do gówna...
awe ďčřĺň:
looooooooooooooool a wymazanie gownem mord wlascielom tvn? jesli nie to zachecam

Siebie zachec i idz, wysmaruj im.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 14:00:47
Autor: zbig
Polską flagę można wkładać do gówna...

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h75qrl$3v6$2mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
looooooooooooooool a wymazanie gownem mord wlascielom tvn? jesli nie to zachecam

Siebie zachec i idz, wysmaruj im.
Podniecaja sie nasi grupowi Katoni byle, nomen omen, gownem.
Po pierwsze to nie byly psie kupy, tylko "atrapy".
Po drugie te miniaturki maja tyle wspolnego z polska flaga, co orzelek na
pieciogroszowce z godlem polskim.
Niedlugo doczekamy sie potepienia rzucania moneta w losowaniu, wszak
dopuszczamy sie rzucania na ziemie polskiego godla.
Frajerzy dali sie podpuscic zawodowym komikom-prowokatorom i tyle.

Data: 2009-08-27 14:32:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 14:00:47 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Ty jak coś walniesz zbigu, to jak wolny murarz w kubeł...
Od jakiegoż to rozmiaru, flagi czy godła, takie śmieci jak powiatowy
będą ponosiły konsekwencje bezczeszczenia? To jak ktoś nazwie twoja żonę kurewką, to się na niego juz nie
obrazisz?
Piotr

Data: 2009-08-27 16:45:01
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fwzhu0f8bet8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja w odróżnieniu od piotrusia chamusia wiem co to jest polska flaga.
Papierowy biało-czerwony prostokącik 2 na 3 cm nie jest polską flagą, choćbyś się skichał.
Niedługo zabronicie podcierania tyłka Rzeczpospolitą (do tego się ostatnio nadaje) z uwagi na orła na stronie tytułowej.

Data: 2009-08-27 17:05:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:45:01 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Aaa, no to widzę lekcję odrobiłeś zbigu. Dobrze. Przy okazji, jak
widzę wziąłeś korepetycje wałkuństwa. Też dobrze, to w sam raz na twój
rozum.
To teraz poczytaj o symbolach, szczególnie rozdział omawiający od
jakiego rozmiaru symbol, jest symbolem. Wisz, analogicznie do tego od ilu kilo kurewka staje sie kurwą.
Piotr

Data: 2009-08-28 13:02:41
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14i8lm44o7nc6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie próbuj odwracać kota ogonem. Konstytucja mówi jasno:
Art. 6

Flagą państwową Rzeczypospolitej Polskiej jest prostokątny płat tkaniny o barwach Rzeczypospolitej Polskiej, umieszczony na maszcie.

Flagą państwową Rzeczypospolitej Polskiej jest także flaga określona w ust. 1, z umieszczonym pośrodku białego pasa godłem Rzeczypospolitej Polskiej.

Wzór flagi państwowej Rzeczypospolitej Polskiej i flagi państwowej z godłem Rzeczypospolitej Polskiej zawiera załącznik nr 3

Data: 2009-08-27 17:38:49
Autor: jadrys
zbig pisze:
[...]

Przestań zbig siać zgorszenie..

Data: 2009-08-27 21:51:49
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7663v$fn7$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty ekspierd od flag, niech cie nakryja w koncu - a odor i tak pozostanie
awe

Data: 2009-08-28 10:58:33
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h76o23$fi0$1news.onet.pl...

[...]

Prawdziwy patriota zaryzykowałby życie dla obrony polskiej flagi. Zaryzykowałbyś życie dla jakiej miniaturki chorągiewki?
awe

Data: 2009-08-30 23:27:28
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ty naprawde nie masz mozgu
awe

Data: 2009-08-30 23:46:50
Autor: plazoVic
Polską flagę można wkładać do gówna...
awe ďčřĺň:
ty naprawde nie masz mozgu

Rzekl mozgowiec...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:14:36
Autor: awe
Polską flagę można wkładać do gówna...

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7es4n$o28$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
ty naprawde nie masz mozgu

Rzekl mozgowiec...

--
na ciebie to pare razy za wiele
awe

Data: 2009-08-31 00:22:31
Autor: plazoVic
Polską flagę można wkładać do gówna...
awe ďčřĺň:
na ciebie to pare razy za wiele

Z pewnoscia... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 23:09:27
Autor: awe
Polską flagę można wkładać do gówna...

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7eu7k$s1e$3atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
na ciebie to pare razy za wiele

Z pewnoscia... :)

--
z pewnoscia perpetum mobile
awe

Data: 2009-09-01 08:59:31
Autor: VicAbarca
awe пишет:
z pewnoscia perpetum mobile

Awe, jakiz ty jestes intelektualnie nieporadny...

--
VicAbarca

Polską flagę można wkładać do gówna...