Polska gorzej zniewolona jak Ukraina

Data: 2014-01-28 14:50:07
Autor: boukun
Polska gorzej zniewolona jak Ukraina
Ha, ha, parę dni temu nie mogłem  nicy spać i oglądałem na swojej plaźmie w sypialni na jakimś kanale publicystyczną debatę na temat Ukrainy i obecnie trwających tam protestów. W studiu była także jakaś POpaprana Ukrainka i wypowiada się mniej więcej w ten sposób: "że na Ukrainie będą tak długo trwały protesty, aż nie odsunie się od władzy układu rządzącego i trwającego praktycznie niezmiennie od 1991 roku, że te przemiany na Ukrainie, mające miejsce od 1991 roku są wynikłe  w wyniku układu postkomunistów...".
He, he, he..., i to leciało na naszej antenie... i to się łyka i POpiera... Ale w Polsce przedcież jest taka sama sytuacja, w Polsce żydokomuna zawarła układ w 1989 roku przy okrąlym stole i te skurwysyny gnębią nas Polaków bez opamiętanie już kilkadziesiąt lat i okradają z emerytury, POniżają minimalnymi zarobkami w blaszanych łagrach pracy i nie ma ich kto odsunąć od korytra...

Tfu! co za głupota POlaków wdających się w dyskusje na temat ukraińskiej sytuacji, nie oceniających Polskiego skurwysyństwa... UWolskiego, trwającego już kilkadziesiąt lat...

boukun

Polska gorzej zniewolona jak Ukraina