Polska gospodarka odporna na czynniki zewnętrzne

Data: 2019-04-19 07:41:32
Autor: z
Polska gospodarka odporna na czynniki zewnętrzne
Znowu się okazało że ekonomiści to potrafią tylko uzasadniać błędy swoich prognoz.
Polska gospodarka jest zadziwiająca odporna na zewnętrzne zawirowania a zwłaszcza na niemieckie spowolnienie.
Takie są FAKTY.
Kolejny merytoryczny wskaźnik którego szczekaczki już nie mogą używać.
Jak żyć jak żyć? Na czym teraz się oprzeć?

Napoli wczoraj odpadło z ligi europy. Może coś w ten deseń ;-)

Data: 2019-04-18 23:29:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 07:41:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Tylko czemu wszyscy, łączne z rządem obniżają prognozy polskiego wzrostu... Zadziwiające...

--
Bruno

Data: 2019-04-19 09:49:51
Autor: z
W dniu 2019-04-19 o 08:29, Bruno Brunowski pisze:

Tylko czemu wszyscy, łączne z rządem obniżają prognozy polskiego wzrostu... Zadziwiające...

To co innego.

Właśnie ci co prognozowali polskie spowolnienie _przyznali się do błędu_ że wpływ np. niemieckiego spowolnienia nie musi być taki straszny dla polskiej gospodarki.
Wszyscy prognozują spowolnienie. Kwestia tylko w jakiej skali.

I czy te prognozy się sprawdzą.
Wszak już jedna "zielona wyspa" już była.
Tak wiem... pisowi na pewno się nie uda. Za  kilka miesięcy gospodarka się zawali i będziemy żyć w nędzy ;-)

Data: 2019-04-19 02:00:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 09:49:52 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Tak wiem... pisowi na pewno się nie uda. Za  kilka miesięcy gospodarka się zawali i będziemy żyć w nędzy ;-)

Mylisz spowolnienie z recesją. Spowolnienie jest faktem i mówią o tym wszyscy z rządem włącznie. Wydanie wszystkich zaskórniaków i jeszcze dodatkowe zapożyczenie się na kiełbachę wyborczą jest w takim momencie proszeniem się o bardzo duże kłopoty.

--
Bruno

Data: 2019-04-19 12:09:09
Autor: z
W dniu 2019-04-19 o 11:00, Bruno Brunowski pisze:
Spowolnienie jest faktem i mówią o tym wszyscy z rządem włącznie. Wydanie wszystkich zaskórniaków i jeszcze dodatkowe zapożyczenie się na kiełbachę wyborczą jest w takim momencie proszeniem się o bardzo duże kłopoty.

Jak widać po prognozach "ekspertów" KŁOPOTY powinniśmy mieć już rok czy dwa temu. Albo eksperci do d... albo takich procesów  nie da się przewidzieć. Wybierz sobie. Ekonomia zapewne jak i medycyna.
Wie dużo ale w granicach 30% ;-)

Polska gospodarka odporna na czynniki zewnętrzne