Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody

Data: 2009-12-06 18:03:41
Autor: boukun
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
Polacy to ju¿ chyba nic sami nie potrafi± wymysliæ m±drego, a mo¿e to jest wina okupantów?

Teraz zma³powali¶my od W³ochów fabu³ê filmow± o ksiêdzu detektywie. Ksi±dz w plebanbii, ksi±dz w studiu, ksi±dz na policji, to jet po prostu chore. We W³oszech od lat Terrence Hill gra w serialu Don Matteo, ale temu ongi¶ m³odemu i o nadzwyczaj luzackim usposbieniu aktorowi ju¿ dzi¶ nic z tamtych lat "nie¶miertelnej m³odo¶ci" nie pozosta³o, wiêc z³apa³ siê pierwszej mo¿liwej roli, jak a mu sie nada¿y³a...

Ale u nas, m³ody jeszscze poniek±d Artur ¯mijewski wcieli³ siê w tak± ponur± rolê Ojca Mateusza, ¿e a¿ po prostu zygaæ siê chce, jak siê ogl±da takie szopki..
Do dupy z tym ciemnogrodem. Nie móg³by facet w jakim¶ erotyku zagraæ, a nie jakiegos fiuta bez fiuta?

boukun

Data: 2009-12-06 12:07:21
Autor: Bruner
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
no Boukun musi byc jakies urozmaicenie, caly czas mamy tylko murzynow z Ameryki ogladac jak sie strzelaja i sprzedaja narkotyki

Data: 2009-12-06 18:13:56
Autor: boukun
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody

U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hfgoch$aei$1news.onet.pl...
no Boukun musi byc jakies urozmaicenie, caly czas mamy tylko murzynow z Ameryki ogladac jak sie strzelaja i sprzedaja narkotyki

Jak na razie, to ksi±dz tu, ksi±dz tam i ówdzie..., a jak nie ksi±dz, to biskup...

boukun

Data: 2009-12-06 12:16:46
Autor: Bruner
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
spokojna glowa niedlugo arabi, murzyni i jeszcze inni zaczna sie zjezdzac do Polski, przestaniemy byc ciemnogrodem i dogonimy Europe.

Data: 2009-12-06 18:52:27
Autor: bolek
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hfgotm$ifs$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Mój ojciec twiedzi³, ¿e w ka¿dym w³oskim filmie musi byæ ksi±dz, kurwa i z³odziej.
Nie przewidzia³, ¿e w polskim te¿.

bolek

Data: 2009-12-06 18:14:26
Autor: Piotr
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
Dnia Sun, 6 Dec 2009 18:03:41 +0100, boukun napisa³(a):

Do dupy z tym ciemnogrodem. Nie móg³by facet w jakim¶ erotyku zagraæ, a nie jakiegos fiuta bez fiuta?

Na ten przyk³ad w takim, misiojebco? http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Masz tu jasnogród, jak jasna cholera, he, he.

Data: 2009-12-06 18:24:47
Autor: boukun
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:z3wv5unajoft$.v6hv7g2r5prb.dlg40tude.net...
[...]

Brawo g³upi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pa³ê, ju¿! Lubisz to, lubisz, e he.... ³asisz siê, ³aszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy g³upiego Piotrusia z pl.soc.polityka G³upi Piotru¶ stale napala
siê, zrobiæ mi laskê...

boukun

Data: 2009-12-06 18:45:06
Autor: Piotr
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
Dnia Sun, 6 Dec 2009 18:24:47 +0100, boukun napisa³(a):

http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy g³upiego Piotrusia z pl.soc.polityka G³upi Piotru¶ stale napala
siê, zrobiæ mi laskê...

Oczywi¶cie masz jaki¶ dowód na te swoje marzeniowe konfabulacje, wa³kuñski
misiojebco?
Bo ja mam filmy i cytaty pokazuj±ce, ¿e¶ zboczek:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-06 19:09:36
Autor: boukun
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1w5fzjlz85k6s$.1gi0mrnea1vid$.dlg40tude.net...

Data: 2009-12-06 19:15:20
Autor: Piotr
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody
Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:09:36 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Czyli nic nie masz bidny misiojebco... Tylko bardzo by¶ chcia³... Na ca³e szczê¶cie masz misia:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-06 19:37:41
Autor: boukun
Polska i W³ochy, dwa ciemnogrody