Polska jako jedyna traci na nowej propozycji budżetu Unii

Data: 2012-11-24 21:28:21
Autor: xan
Polska jako jedyna traci na nowej propozycji budżetu Unii
W dniu 24.11.2012 21:09, Jusuf pisze:
Polska traci na nowym unijnym budżecie - przyznaj± w kuluarach dyplomaci
wielu krajów, z którymi rozmawiała korespondentka RMF FM Katarzyna
Szymańska-Borginon - podaje rmf24.pl.

Szef Rady Europejskiej zaproponował obniżenie funduszy spójno¶ci dla
Polski o 1,5 miliarda euro. Jeste¶my jedynym krajem, który traci w tym
projekcie fundusze strukturalne. Pominięto nas także w przydzielaniu
pieniędzy na rozwój wsi.

no ale tak szczerze, i tak więcej dostajemy niż wpłacamy, a 1,5mld euro na 6 lat to 250mln euro na rok, to najwyżej nie wybuduj± jednej autostrady do końca i Polska się nie zawali. Ja tam się cieszę ze chc± jeszcze kasę dawać bogate kraje mimo takich kłopotów jakie maj±. Niemcom zwalnia gospodarka, wręcz ¶mierdzi recesj± a mimo to daj± takim marudom jak my, którym ci±gle mało.A zreszt± niech nasza rada polityki pieniężnej obniży kurs stopy, kurs złotego do euro spadnie, i już będzie więcej niż 300mld zł :D

Data: 2012-11-24 20:40:35
Autor: AnDaL
On Sat, 24 Nov 2012 21:28:21 +0100, xan wrote:

W dniu 24.11.2012 21:09, Jusuf pisze:
Polska traci na nowym unijnym budĹĽecie - przyznajÄ… w kuluarach
dyplomaci wielu krajów, z którymi rozmawiała korespondentka RMF FM
Katarzyna Szymańska-Borginon - podaje rmf24.pl.

Szef Rady Europejskiej zaproponował obniżenie funduszy spójności dla
Polski o 1,5 miliarda euro. Jesteśmy jedynym krajem, który traci w tym
projekcie fundusze strukturalne. Pominięto nas także w przydzielaniu
pieniędzy na rozwój wsi.

no ale tak szczerze, i tak więcej dostajemy niż wpłacamy, a 1,5mld euro
na 6 lat to 250mln euro na rok, to najwyĹĽej nie wybudujÄ… jednej
autostrady do końca i Polska się nie zawali. Ja tam się cieszę ze chcą
jeszcze kasę dawać bogate kraje mimo takich kłopotów jakie mają. Niemcom
zwalnia gospodarka, wręcz śmierdzi recesją a mimo to dają takim marudom
jak my, którym ciągle mało.A zresztą niech nasza rada polityki
pieniężnej obniży kurs stopy, kurs złotego do euro spadnie, i już będzie
więcej niż 300mld zł :D

ktos tu mowil ze nic za darmo dostac nie mozna ?

jakiez to cuda te niemce robia, same nie maja a daja innym ?

Data: 2012-11-25 09:44:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-24 21:28, xan pisze:

no ale tak szczerze, i tak więcej dostajemy niż wpłacamy, a 1,5mld euro na 6 lat to 250mln euro na rok, to najwyżej nie wybuduj± jednej autostrady do końca i Polska się nie zawali.

Tak szczerze to ja jeszcze nigdy nie widziałem symulacji zysków i strat ministra finansów RP w tej kwestii. Jest to tylko ogólna paplanina o korzy¶ciach a nigdy wyliczenia ile wpłacamy.

Data: 2012-11-25 10:09:55
Autor: Anatol
W dniu 2012-11-25 09:44, Trybun pisze:
[...]

Dane aktualizowane na bież±co s± ogólnie dostępne :

http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/dzialalnosc/unia-europejska/transfery-finansowe-polska-ue

Od 2004 r :

transfery z UE = 73,1 mld EUR, składki i zwroty do UE 26,2 mld EUR

W 2012 :

transfery z UE = 11,8 mld EUR, składki i zwroty do UE 3,2 mld EUR

Anatol

Data: 2012-11-25 10:22:15
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-25 10:09, Anatol pisze:

[...]

Czyli nie jest tak Ľle jak niektórzy to przedstawiaj±. Mimo wszystko s±dzę że więcej Polska zyskuje na dyrektywach Unii które nakazuj± inwestować w konkretne sprawy, niż na samych dotacjach, a nadto nie pozwalaj± na doszczętne rozszabrowanie kraju.
Dzięki za info, Anatol.

Data: 2012-11-25 10:23:04
Autor: Jusuf
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8sn94$vrc$1node1.news.atman.pl...
[...]

A jak można to sprawdzić?

Najbardziej tajna specsłużba?

 Nikt w parlamencie nie nadzoruje specsłużby generalnego inspektora kontroli skarbowej. Sprawozdania z jej działalno¶ci trafiaj± do tajnych kancelarii w Sejmie i Senacie, ale regulamin nie przewiduje ich zatwierdzania

Wiceminister finansów i zarazem generalny inspektor kontroli skarbowej (GIKS), któremu podlega Wywiad Skarbowy, czyli najbardziej tajna czę¶ć jego urzędu, maj±ca największe w państwie uprawnienia do inwigilowania obywateli, może napisać w corocznym sprawozdaniu ze swojej działalno¶ci, co chce. Nie musi się lękać, że kto¶ to zweryfikuje i zakwestionuje.

Cało¶ć tu
http://terazkmy.pl/artykuly/najbardziej-tajna-specsluzba -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 22:23:14
Autor: AnDaL
On Sun, 25 Nov 2012 10:09:55 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2012-11-25 09:44, Trybun pisze:
W dniu 2012-11-24 21:28, xan pisze:

no ale tak szczerze, i tak więcej dostajemy niż wpłacamy, a 1,5mld
euro na 6 lat to 250mln euro na rok, to najwyĹĽej nie wybudujÄ… jednej
autostrady do końca i Polska się nie zawali.

Tak szczerze to ja jeszcze nigdy nie widziałem symulacji zysków i strat
ministra finansĂłw RP w tej kwestii. Jest to tylko ogĂłlna paplanina o
korzyściach a nigdy wyliczenia ile wpłacamy.

Dane aktualizowane na bieżąco są ogólnie dostępne :

[...]

Anatol, czy moglbys zrobic zestawienie z uwzglednieniem wszystkich panstw unijnych ?

wtedy bedziemy mogli dojsc skad sie bierze rozdawana kasa, TIA

Data: 2012-12-03 03:35:08
Autor: Marek
On Nov 25, 11:23 pm, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

unijnych ?

wtedy bedziemy mogli dojsc skad sie bierze rozdawana kasa, TIA

Ja , chetnie zobaczylbym zestawienie zyskownosci niemieckich firm,
lub, ile podatkow zaplacily firmy,  ktore zainwestowaly w nowych
krajach unii...

Data: 2012-12-03 10:56:01
Autor: Trybun
Polska jako jedyna traci na nowej pro pozycji budĹĽetu Unii
W dniu 2012-11-25 23:23, AnDaL pisze:

Anatol, czy moglbys zrobic zestawienie z uwzglednieniem wszystkich panstw
unijnych ?

wtedy bedziemy mogli dojsc skad sie bierze rozdawana kasa, TIA

No właśnie, takie podsumowanie mogłoby być ciekawe.

Polska jako jedyna traci na nowej propozycji budżetu Unii