Polska jest bezpieczna.

Data: 2014-05-11 14:37:30
Autor: Micha艂
Polska jest bezpieczna.
  Ze strony komunizmu Polsce jako takiej, czy 艣wiatu, nic nie grozi, bo to walka klasowa. Nie chc臋 pisa膰 w szczeg贸艂ach, bo s膮 uw艂aczaj膮ce.
  Z tego wynika, 偶e likwidowanie polskiej inteligencji nie mia艂o charakteru dzia艂a艅 mi臋dzypa艅stwowych, a mi臋dzyklasowych - nie s艂u偶y艂o wi臋c walce z Polsk膮, jak to si臋 Stalina t艂umaczy.

Data: 2014-05-11 20:19:39
Autor: mi艣 z okienka
Polska jest bezpieczna.

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lknque$mgv$1news.dialog.net.pl...
 Ze strony komunizmu Polsce jako takiej, czy 艣wiatu, nic nie grozi, bo to walka klasowa.

Komunizm to walka z ludzk膮 cywilizacj膮. Pod pozorem walki klasowej komunizm niszczy no艣niki ludzkiej cywilizacji. W rzeczywisto艣ci walka klasowa jest fikcj膮. Ludzkie stany istnia艂y zawsze na zasadzie wzajemnej s艂u偶ebno艣ci. Tak na przyk艂ad fabryczni robotnicy nigdy by si臋 nie pojawili, gdyby nie przemys艂owcy, kt贸rzy te fabryki postawili.

[...]

Oczywi艣cie - Stalin nie walczy艂 z Polsk膮, lecz og贸lnie z europejsk膮 cywilizacj膮, tak jak wcze艣niej zniszczy艂 cywilizacj臋 rosyjsk膮. W Katyniu mordowa艂 nie tylko polsk膮 inteligencj臋, bo wcze艣niej rozstrzeliwano tam mieszka艅c贸w Zwiazku Sowieckiego, kt贸rzy nie pasowali do zagrody dla byd艂a, jakim jest komunizm.

Data: 2014-05-12 03:01:28
Autor: leming.show
Polska jest bezpieczna.
u縴tkownik mi z okienka napisa:

Komunizm to walka z ludzk cywilizacj. Pod pozorem walki klasowej komunizm niszczy no秐iki ludzkiej cywilizacji.

W takim razie jaki mamy obecnie system w chinach?

Data: 2014-05-12 05:18:41
Autor: Marek
Polska jest bezpieczna.
W dniu poniedzia砮k, 12 maja 2014 12:01:28 UTC+2 u縴tkownik lemin...@gmail.com napisa:
u縴tkownik mi z okienka napisa:

> Komunizm to walka z ludzk cywilizacj. Pod pozorem walki klasowej komunizm > niszczy no秐iki ludzkiej cywilizacji. W takim razie jaki mamy obecnie system w chinach?

Masz na mysli los biednych Tybetanczykow ?

Data: 2014-05-12 15:02:40
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i
u縴tkownik mi z okienka napisa:

Komunizm to walka z ludzk cywilizacj. Pod pozorem walki klasowej komunizm
niszczy no秐iki ludzkiej cywilizacji.

W takim razie jaki mamy obecnie system w chinach?

______

Dzisiejsze Chiny najbardziej przypominaj III Rzesz, czyli rodzaj zmutowanego bolszewizmu.

Wsp蟪czesni nazywali Marksa zawzi阾ym krytykiem wszystkiego co istnieje. Lecz trudno nienawidzie wszystko co istnieje, dlatego klasyczny bolszewizm przypomina wahad硂 odwr骳one o 180 stopni, kt髍e musi zacz辨 ewoluowa w jakim kierunku. Co trzeba w ko馽u pokocha, 縠by mie si酬 do nienawi禼i.
Gdy b阣zie to jaki nar骴 /rasa, wtedy znajdujemy pow骴, 縠by eksterminowa inne nacje. Ale mo縠 to by marksistowski kapitalizm, za pomoc kt髍ego pastwimy si nad 'nieudacznikami'. Inn po縴wk dla zorganizowanej w禼ieklizy mo縠 by tak縠 religia, w imi kt髍ej zaprowadzamy totalitarne systemy, tudzie wspomagamy ju istniej眂e. W poszczeg髄nych przypadkach nie b阣zie to normalny patriotyzm, normalny wolny rynek, ani normalna religia, lecz ich atrapy zamieniaj眂e ludzi w pos硊szne byd硂 i w禼iek砮 bestie zarazem.

Data: 2014-05-12 04:42:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska jest bezpieczna.
 wrote:

[...]

jakim jest komunizm. j

Likwidowanie klasy inteligencji i cywilizacji trwa nadal i mi臋dzy innymi ja sam tego na sobie od niemal 15 lat osobi艣cie do艣wiadczam. Tylko to si臋 dzisiaj robi na raty -- - inna, mniej spektakularna posta膰 komuny.

PS. Wyt艂umacz mi misiu przyczyn臋, dla kt贸rej jestem przez ten ca艂y czas w odstawce pomimo moich umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci grubo powy偶ej 艣redniej krajowej (tak, wiem, jest wielu znacznie zdolniejszych ode mnie, ale decydenci promuj膮 r贸wnie偶 takie zera, 偶e w uczciwej konkurencji zap臋dzi艂bym je w kozi r贸g).

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-05-12 06:49:48
Autor: Wiesiaczek
Polska jest bezpieczna.
W dniu 12.05.2014 04:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Taki du偶y a zadaje takie pytania:)
Po prostu nie masz "plec贸w"!
Je艣li dojdzie do tego brak szcz臋艣cia 偶yciowego to w 偶aden spos贸b si臋 nie wybijesz.
Do tego dochodzi wiele innych czynnik贸w, jak np. abstynencja (to chyba oczywiste?) lub zaborcza 偶ona - m贸j kolega twierdzi, 偶e 偶ona go t艂amsi i st膮d jego niepowodzenia zawodowe :)
A m贸wi臋 to z w艂asnego do艣wiadczenia, bo mimo i偶 w Polsce s膮 setki tysi臋cy ludzi z podobnym wykszta艂ceniem, to sam nie narzekam na brak sukces贸w zawodowych. Od razu wyja艣ni臋, 偶e ja te偶 nie mam "plec贸w", za to innych przeszk贸d tak偶e nie mam:)

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-05-12 10:10:31
Autor: mi艣 z okienka
Polska jest bezpieczna.

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkpjtc$p3g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie ma g艂upich pyta艅 komuszku - sa tylko g艂upie odpowiedzi.

Data: 2014-05-12 11:33:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska jest bezpieczna.
Wiesiaczek wrote:

Taki du偶y a zadaje takie pytania:)
Po prostu nie masz "plec贸w"!

"Plecy" mam tylko nie tam gdzie trzeba. Dlatego po znajomo艣ci oczekuj臋, a偶 zostanie utworzone jakie艣 miejsce w firemce/fundacji. Szcz臋艣cie 偶yciowe nie najgorsze, mog臋 liczy膰 na niedu偶y spadek pieni臋偶ny, kt贸rego zreszt膮 ju偶 i teraz jestem formalnie wsp贸lnikiem. Chocia偶 i nie najlepsze, bo siostra 艣p. dziadka umar艂a zanim zd膮偶y艂a wykupi膰 mieszkanie komunalne i na skutek tego nie zosta艂em wyzyskiwaczem-kamienicznikiem.

Ale 偶ar贸wno "plecy", jaki (wzgl臋dne) szcz臋艣cie mam z dala od Salonu i dlatego nie mog臋 si臋 spe艂ni膰 w ekskluzywnej roli, do jakiej by艂em kszta艂cony. Moje wiersze czytaj膮 gotycyzuj膮ce ma艂olatki, ale przemilczaj膮 krytycy. Nie mam pieni臋dzy na podj臋cie podr贸偶y po europejskich czy azjatyckich zabytkach kultury, kt贸ra umo偶liwi艂aby mi napisanie symbolistyczno-przygodowego bestselleru w moim ulubionym gatunku z rozmachem na miar臋 Umberto Eco b膮d藕 Dana Browna - tzw. erudycyjnej powie艣ci sensacyjno-gotyckiej si臋gaj膮cej swoj膮 genez膮 do "Tajemnic Pary偶a" Sue a nawet do "R臋kopisu znalezionego w Saragossie" (dokumentacja dost臋pna online nie wystarcza do poznania 偶ycia w wielkich 艣wiatowych metropoliach) - za艣 gatunkiem realistyczno-obyczajowym czy realistyczno-spo艂ecznym po prostu po pierwsze jako czytelnik nudz臋 si臋 jak bury mops, po drugie jako esteta si臋 brzydz臋, jako literatur膮 prowincjonaln膮, a po trzecie nawet gdybym si臋 nie mia艂 brzydzi膰, to r贸wnie偶 brakuje mi materia艂u do obserwacji, poniewa偶 jestem na skutek niekorzystnych zbieg贸w okoliczno艣ci (znajomi rozjechali si臋 po emigracji i o mnie zapomnieli) wykluczony z szerszego 偶ycia towarzyskiego.

C贸偶 z tego, 偶e mam dobre pi贸ro, 艂atwo艣膰 fabrykowania fabu艂 i dialog贸w, jak brakuje mi 藕r贸de艂 obserwacji do wype艂nienia ich detalami opisu? Co z tego, 偶e posiadam Rolls-Royce'a je艣li nie sta膰 mnie na paliwo? Materia艂u starcza mi tylko na tyle, 偶eby od czasu do czasu tworzy膰 miniaturki poetyckie, takie, jak zebra艂em w swoim tomiku.

 --
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-05-12 15:23:14
Autor: Wiesiaczek
Polska jest bezpieczna.
W dniu 12.05.2014 11:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wiesiaczek wrote:

[...]

No to szczerze Ci wsp贸艂czuj臋.
U mnie by艂o pro艣ciej: Ojciec jako rzemie艣lnik w PRL-u zostawi艂 ca艂kiem niez艂膮 chat臋 w spadku. Co prawda mnie wydziedziczy艂, ale pozostali spadkobiercy zacz臋li obala膰 testamenty i s膮d zdecydowa艂 na dziedziczenie z urz臋du. Tym samym z nieba mi spad艂o sporo kasy, dzi臋ki kt贸rej mam wygodn膮 garsonier臋 w 艣r贸dmie艣ciu stolicy :)
Poniewa偶 jednocze艣nie sam jestem dosy膰 przedsi臋biorczy (chocia偶 le艅), wi臋c  na du偶e mieszkanie dla rodziny zarobi艂em sam.
Reszta przysz艂a ju偶 sama :)
Teraz na wygodne 偶ycie (urlop obowi膮zkowo nad ciep艂ym morzem) wystarczy mi popracowa膰, no, g贸ra dwa miesi膮ce w roku:)

Data: 2014-05-12 13:08:42
Autor: mi艣 z okienka
Polska jest bezpieczna.

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkq2eh$79r$2node1.news.atman.pl...
Wiesiaczek wrote:

[...]

Ostatnio czyta艂em 'Inferno' Dana Browna. Pocz膮tkowo nie mog艂em si臋 oderwa膰 od tej artystycznej 艂amig艂贸wki, a potem, gdy ju偶 wyja艣ni艂 kto jest kim w tej ciuciubabce, po prostu mi si臋 znudzi艂o. Zaj膮艂em si臋 innymi sprawami, do ksi膮偶ki mam oczywi艣cie zamiar wr贸ci膰, ale troch臋 jak do krzy偶贸wki po odgadni臋ciu g艂贸wnego has艂a.

 (dokumentacja online nie wystarcza do
poznania 偶ycia w wielkich 艣wiatowych metropoliach), a gatunkiem
[...]

Kiepski to Rolls Royce, kt贸ry wymaga specjalnych paliw. Pisarze tacy jak Dostojewski obserwowali ludzkie dusze a pisali dzie艂a, kt贸re zmienia艂y 偶ycie niejednego czytelnika. Mackiewicz obserwowa艂 Wilnian podczas okupacji sowieckiej i napisa艂 ksi膮偶k臋 - 艣rodek przeczyszczaj膮cy umys艂 i wn臋trzno艣ci (dos艂ownie rzyga膰 po tym si臋 chce).

Data: 2014-05-12 10:08:38
Autor: mi艣 z okienka
Polska jest bezpieczna.

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkpcp9$ivs$1node1.news.atman.pl...
wrote:

[...]

Inteligencja i cywilizacja to nie to samo, o czym szybko przekonali si臋 bolszewicy. Okaza艂o si臋, 偶e inteligencj臋 bardzo 艂atwo kupi膰 /zastraszy膰, czyli zgnoi膰 i przestawi膰 na kana艂 nowej cywilizacji. Ot贸偶 najbardziej opornym wrogiem leninowskiej rewolucji okaza艂o si臋 by膰 ruskie ch艂opstwo. Bunty ch艂opskie zacz臋艂y wybucha膰 mniej wi臋cej po kl臋skach bolszewik贸w w Polsce i tli艂y si臋 tu i 贸wdzie do ko艅ca lat 20. 呕eby z prawos艂awnych ch艂op贸w zrobi膰 wzorowych ko艂cho藕nik贸w, nale偶a艂o wymordowa膰 ich kilka milion贸w. Trudno zreszt膮 m贸wi膰 o pojedy艅czych mordach, gdy偶 ludzie sami umierali z g艂odu, gdy w poskromionych regionach konfiskowano 偶ywno艣膰 i wprowadzano zakaz ich opuszczania (getta?). Liczebnie najwi臋ksze ofiary tej rewolucji ponios艂o w艂a艣nie ch艂opstwo.
Podobnie by艂o podczas Rewolucji Francuskiej, z kt贸rej lenin bra艂 przyk艂ad - pono膰 mia艂 nawet powiedzie膰, 偶e "Kozacy b臋d膮 nasz膮 Wande膮".

 i mi臋dzy innymi ja
sam tego na sobie od niemal 15 lat osobi艣cie do艣wiadczam.

Cywilizacja polega na wzajemnej s艂u偶ebno艣ci ludzi. Spr贸b贸j swoj膮 inteligencj膮 by膰 bardziej u偶yteczny dla innych, a b臋dziesz szcz臋艣liwy. Je偶eli twoja inteligencja do tego si臋 nie nadaje, pr贸b贸j innych mo偶liwo艣ci, jak dzia艂alno艣膰 artystyczna, dobroczynna, lub jeszcze inne.

 Tylko to si臋
dzisiaj robi na raty -- - inna, mniej spektakularna posta膰 komuny.

Mamy feudalne pozosta艂o艣ci po komunie, ale to nie pow贸d, 偶eby si臋 za艂amywa膰. Problem w tym, 偶e nie umiemy wy艂oni膰 klasy politycznej, kt贸ra potrafi艂aby, a przede wszystkim mia艂aby taka wol臋, aby kraj z tego feudalizmu wyci膮gn膮膰. Podobna zreszt膮 sytuacja istnieje w Rosji. Dlaczego akurat w tych krajach? Ja my艣l臋, 偶e to jest wp艂yw lokalnego duchowie艅stwa. Tam gdzie kler poszed艂 na wsp贸艂prac臋 z komunistami, tam nast膮pi艂o pog艂臋bienie procesu sowietyzacji spo艂ecze艅stwa i jego przyzwolenie na oligarchiczne stosunki.

PS. Wyt艂umacz mi misiu przyczyn臋, dla kt贸rej jestem przez ten ca艂y czas w
odstawce pomimo moich umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci grubo powy偶ej 艣redniej
krajowej

Nie znam twojej sytuacji, ani twoich umiej臋tno艣ci, wi臋c trudno mi cokolwiek wyrokowa膰.

Data: 2014-05-13 04:44:16
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 04:42 Jakub A.  Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

 wrote:

U縴tkownik "Micha" <micsz@onet.pl> napisa w wiadomo禼i
 Ze strony komunizmu Polsce jako takiej, czy 秝iatu, nic nie grozi, bo  to
walka klasowa.

Komunizm to walka z ludzk cywilizacj. Pod pozorem walki klasowej
komunizm niszczy no秐iki ludzkiej cywilizacji. W rzeczywisto禼i walka
klasowa jest fikcj. Ludzkie stany istnia硑 zawsze na zasadzie wzajemnej
s硊縠bno禼i. Tak na przyk砤d fabryczni robotnicy nigdy by si nie
pojawili, gdyby nie przemys硂wcy, kt髍zy te fabryki postawili.

 Nie chc pisa w szczeg蟪ach, bo s uw砤czaj眂e.
 Z tego wynika, 縠 likwidowanie polskiej inteligencji nie mia硂
 charakteru
dzia砤 mi阣zypa駍twowych, a mi阣zyklasowych - nie s硊縴硂 wi阠 walce z
Polsk, jak to si Stalina t硊maczy.

Oczywi禼ie - Stalin nie walczy z Polsk, lecz og髄nie z europejsk
cywilizacj, tak jak wcze秐iej zniszczy cywilizacj rosyjsk.. W Katyniu
mordowa nie tylko polsk inteligencj, bo wcze秐iej rozstrzeliwano tam
mieszka馽體 Zwiazku Sowieckiego, kt髍zy nie pasowali do zagrody dla  byd砤,
jakim jest komunizm. j

Likwidowanie klasy inteligencji i cywilizacji trwa nadal i mi阣zy innymi  ja
sam tego na sobie od niemal 15 lat osobi禼ie do秝iadczam. Tylko to si
dzisiaj robi na raty -- - inna, mniej spektakularna posta komuny.

PS. Wyt硊macz mi misiu przyczyn, dla kt髍ej jestem przez ten ca硑 czas w
odstawce pomimo moich umiej阾no禼i i zdolno禼i grubo powy縠j 秗edniej
krajowej (tak, wiem, jest wielu znacznie zdolniejszych ode mnie, ale
decydenci promuj r體nie takie zera, 縠 w uczciwej konkurencji  zap阣zi砨ym
je w kozi r骻).

Serio? Z ciebie inteligent jak z koziej dupy tr眀a.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 04:18:55
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 14:37 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

  Ze strony komunizmu Polsce jako takiej, czy 秝iatu, nic nie grozi, bo  to walka klasowa. Nie chc pisa w szczeg蟪ach, bo s uw砤czaj眂e.
  Z tego wynika, 縠 likwidowanie polskiej inteligencji nie mia硂  charakteru dzia砤 mi阣zypa駍twowych, a mi阣zyklasowych - nie s硊縴硂  wi阠 walce z Polsk, jak to si Stalina t硊maczy.

Spierdalaj marksistowski pogrobowcu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 10:12:40
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfp51tya50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ciebie Pietrzykowski kto tutaj przezywa? (ciekawe czy za komuny te by砮 taki odwa縩y...)

Data: 2014-05-13 04:43:19
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 10:12 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To dla ciebie komplement nie przezwisko, a za komuny to tacy debilni  ujadacze jak ty siedzieli jak mysz pod miot潮.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 13:56:26
Autor: Micha
Polska jest bezpieczna.
W dniu 2014-05-12 04:18, stevep pisze:
[...]

  Sam spierdalaj przyg硊pie, ju m體i砮m.

Data: 2014-05-14 04:19:46
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 13:56 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

[...]

Poca硊j mnie w dupe przez lewe ramie 秝irze.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 07:15:30
Autor: Micha
Polska jest bezpieczna.
W dniu 2014-05-14 04:19, stevep pisze:
[...]

  Sam se rowa wyli, przez kt髍e rami wygodnie. (piii)

Data: 2014-05-15 02:44:14
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 07:15 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

[...]

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 18:31:44
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

[...]

Ja moge cie poca硂wa z lewego buta... chcesz?

Data: 2014-05-15 02:44:49
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 18:31 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Tylko wyczy舵 kretynie.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-15 18:42:16
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfvlozzv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak sobie 縴czysz debilu - mo縠sz dosta z czystego buta.

Data: 2014-05-16 04:02:50
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 18:42 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Najlepiej wyli z gnoju parobasie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-16 22:58:28
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfxjy0r850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak b阣zie czysty dam ci zna - tylko nie nadstawiaj znowu g硂wy Pietrzykowski!

Data: 2014-05-17 03:01:09
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 22:58 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A smakowa ci gn骿 z twoich but體 parobku?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 21:17:09
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfzbr7y850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pytaj w砤snej dupy Pietrzykowski (tylko g硂wy nie nadstawiaj).

Data: 2014-05-18 02:35:42
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 21:17 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Spadaj debilny pieniaczu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 17:00:44
Autor: Budzik
Polska jest bezpieczna.
U縴tkownik Micha micsz@onet.pl ...

Nie chc pisa w szczeg蟪ach, bo s uw砤czaj眂e.

Micha, czy ty jestes normalny?
Wrzucasz dwa zdania i dodajesz ze o szczeg蟪ach nie chcesz pisac? To po co zaczynasz w眛ek?

Data: 2014-05-15 02:45:19
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.
W dniu .05.2014 o 19:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

On ju tak ma.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-15 18:39:29
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfvlpt1l50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
pisze:

[...]

Pyta ci kto o zdanie?

Data: 2014-05-16 04:03:47
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.

pisze:

[...]

Musisz si odzywa kretynie jak m眃rzejsi od ciebie rozmawiaj?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-16 22:53:24
Autor: mi z okienka
Polska jest bezpieczna.

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xfxj0ldn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

pisze:

[...]

-- --
Ty zauwa縴砮s, 縠by kto w tym w眛ku rozmawia z tob Pietrzykowski?

Data: 2014-05-17 03:02:04
Autor: stevep
Polska jest bezpieczna.

pisze:

[...]

[...]

[...]