Polska jest rodzinnie katolicka

Data: 2010-10-10 20:14:40
Autor: abc
Polska jest rodzinnie katolicka
Przemijanie kolejnych pokoleń na jednym obszarze żłobi przestrzeń wspólną,
zostawiając trwałe ślady. Powstaje rozpięta w czasie minionym przestrzeń
symboliczna, którą mieszkańcy wypełniają swoimi wartościami.

Wspólną przestrzeń Polaków gęsto spinają rozdzielone stuleciami katedry,
kościoły, kapliczki i krzyże przydrożne. W przestrzeni tej wibrują Te Deum
Laudamus, pieśni maryjne i kolędy, biją dzwony.

Aby odnalezć swoje miejsce w życiu, człowiek musi otworzyć się na
niepowtarzalność swojego otoczenia, na jego  g e n i u s   l o c i ,
z którym ma współżyć.

'Panno Święta, co Jasnej bronisz Częstochowy i w Ostrej świecisz Bramie...'
Polska jest od wieków obozem warownym Matki Najświętszej z Dzieciątkiem
Jezus na kolanach. Stąd nasz polski, niepowtarzalny,  r o d z i n n y
katolicyzm...

Aby  t u  odnalezć swoje miejsce w życiu, trzeba wyjść z komuszego getta i
dołączyć do narodu.  Katolickiego narodu.

Data: 2010-10-10 18:40:35
Autor: Jesienny
Polska jest rodzinnie katolicka
On Sun, 10 Oct 2010 20:14:40 +0200, abc wyskrobał:

Wspólną przestrzeń Polaków gęsto spinają rozdzielone stuleciami katedry,
kościoły, kapliczki i krzyże przydrożne. W przestrzeni tej wibrują Te
Deum Laudamus, pieśni maryjne i kolędy, biją dzwony.

I księżykowie bzykają innych księżyków, a czasem i dziatki.

Data: 2010-10-10 23:36:53
Autor: ab.666
Polska jest rodzinnie katolicka
w Quebec w 1969 r. 96% ludności chodziło do kościoła raz w tygodniu lub
częściej; obecnie zaledwie 4% okresla się jako 'wierzący', z czego w Boga
wierzy 1%.
(źródło, - nieprawdopodobne - ale info to podali wczoraj w radiu Rydzyka)

ab.

Data: 2010-10-11 08:55:24
Autor: Chiron

Użytkownik "ab" <to@nie.adres> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cb231f5$0$27032$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak zwykle- "obiektywna". Jak już musisz słuchać RM, to chociaż nie wyrywaj z kontekstu; w Kanadzie KRK stanowił wyróżnik narodowościowy. Podobnie jak w Irlandii. W specyficznej sytuacji Quebecu mógł też odegrać podobną rolę do KRK w Irlandii czy Polsce. Jednak tam KRK dał się sprowadzić do tego, do czego chcą sprowadzić w Polsce: przedsiębiorstwa charytatywno- rozrywkowego. Podczas, gdy w każdej rodzinie toczyły się burzliwe dyskusje o przyszłości prowincji, odbywały się zebrania i demonstracje, prezydent Francji wykrzykiwał "Qubec francuski!", KRK ograniczał się wyłącznie do głoszenia wiary- alienując się w ten sposób skutecznie od lokalnej społeczności. I teraz mają, jak mają. Sarkozy wie, co mówi żądając, by KRK w UE podporządkował się całkowicie władzy świeckiej i przeszedł na garnuszek rządu.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-10-11 09:16:38
Autor: ab.666

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i8uccs$gh0$1news.onet.pl...

> [...]
Rydzyka)

Jak zwykle- "obiektywna". Jak już musisz słuchać RM, to chociaż nie

Nic nie wyrwałam z kontekstu.
To był mały wtręt gościa z Kanady (jakiś pisarz); audycja była na inny
temat.

A jak chcesz mnie pouczać, to zacznij od siebie, i nie oskarżaj kogoś o
"wyrywanie z kontekstu" jeśli sam audycji nie słuchałeś.

Bez pozdrowień
ab.

Data: 2010-10-11 13:59:21
Autor: dK

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4cb231f5$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

96% Polaków to Katolicy. To prawda dogmatyczna i nie podlegająca weryfikacji statystycznej. Zapis konstytucyjny skutecznie broni przed przeprowadzeniem takich badań a i KK zaklina wszystkich by w jakikolwiek sposób tego nie weryfikowali i nie podważali.
96% Polaków to Katolicy aż dziw bierze, ze tego zapisu nie przeforsowano i nie wpisano do Konstytucji.
Wtedy można byłoby deportować wrogów Polski za wschodnią granicę, tak by zawsze było tu mieszkało 96% Katolików.
Ale Pan Prezes to ma szanse naprawić.PiS jest politycznym ramieniem KK i występuje w imieniu 96% Polaków, bo 96% Polaków to Katolicy.

dK

Data: 2010-10-11 22:33:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Jesienny" <themissionistooimportant@dave.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8t1b3$7rl$3@news.eternal-september.org...
[...]