Polska jest w mafii pospolitych z³odziei i morderców

Data: 2011-05-01 07:32:06
Autor: robertbig
Polska jest w mafii pospolitych z³odziei i morderców
"O ataku samolotów NATO na dom syna Muammara Kadafiego poinformowa³
rzecznik rz±du Libii, Missa Ibrahim. W czasie ataku w domu tym
przebywa³ dyktator z ¿on±, rodzin± i przyjació³mi. Ani Kadafiemu, ani
¿onie nic siê nie sta³o. Zgin±³ natomiast jego najm³odszy, 29-letni
syn - Saif al-Arab, oraz troje jego kilkuletnich dzieci.

Celem wczorajszego wieczornego ataku samolotów (lub bezpilotowców)
NATO by³o zabicie Muammara Kadafiego. W dom jego syna trafi³y co
najmniej 3 pociski. Przedstawiciele Sojuszu nie podali szczegó³ów
akcji. Informowali jedynie o atakowaniu obiektów zwi±zanych z
systemami dowodzenia w dzielnicy Bab al-Aziziya w Trypolisie, krótko
po 18:00.

Po og³oszeniu przez telewizjê informacji o ¶mierci Saif al-Araba na
ulice Trypolisu wyleg³y t³umy zwolenników Kadafiego. W protestach
przeciwko akcji NATO rozleg³y siê salwy z broni strzeleckiej"

cytat z altair.pl

Data: 2011-05-01 18:30:43
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 16:32, robertbig pisze:
Ani Kadafiemu, ani
¿onie nic siê nie sta³o. Zgin±³ natomiast jego najm³odszy, 29-letni
syn - Saif al-Arab, oraz troje jego kilkuletnich dzieci.

To pewnie dziadek K. je zamordowal, byle tylko zwalic wine na Polakow.

Data: 2011-05-01 11:50:38
Autor: robertbig
On 1 Maj, 18:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> syn - Saif al-Arab, oraz troje jego kilkuletnich dzieci.

To pewnie dziadek K. je zamordowal, byle tylko zwalic wine na Polakow.

Ales ty bydle !
Bomby zabijajace  kilkuletnie  dzieci nie robia na tobie wra¿enia ???

Data: 2011-05-01 20:54:19
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 20:50, robertbig pisze:
On 1 Maj, 18:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Widziales jak twoj fiutin calowal malego chlopca w brzuch ? Nie, to
popatrz sodomito cycku :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

Data: 2011-05-01 20:48:53
Autor: jadrys
Polska jest w mafii pospolitych złodziei i mo rderców
W dniu 2011-05-01 16:32, robertbig pisze:
  NATO

Raczej organizacji terrorystycznej o charakterze zbrojnej.

Polska jest w mafii pospolitych z³odziei i morderców