Polska jest zniewolona

Data: 2011-02-16 12:54:09
Autor: boukun
Polska jest zniewolona
Oglądając wczoraj wieczorem Pospieszalskiego i jego prymitywny program pusty śmiech mnie po prostu ogarnął. Te wszystkie pseudointeligenci w programie i profesory co jakiś czas powtarzali jak mantrę zakłamane słowa, "dzisiaj, w wolnej Polsce"... Wy popierdolone naukowcy, wy kukły obrzygane, Polska jest totalnie zniewolona, w Polsce nie ma już nic polskiego, Polska była wolna, i to nie całkiem, tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej.

Najlepiej ocenili tych "zacnych" gości programu polscy telewidzowie, którzy w SMSowym sondażu podsumowali te jałową i chorą dyskusję polityczną błaznów współczesnej polityki. 97% Polaków stwierdziło, że III RP jest kontynuacją PRL-u.

Ja bym tylko dodał, że kontynuacją PRL-u po stanie wojennym, czy jak kto woli, PRL-u od stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-02-16 15:26:36
Autor: jadrys
Polska jest zniewolona
W dniu 2011-02-16 12:54, boukun pisze:
[...]

Żenada.. Tak mnie zastanawia czy oni wierzą w to co pieprzą, czy może rzeczywiście nie zdają sobie sprawy z tego że z Polski została już tylko nazwa?

Polska jest zniewolona